× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Lokakuu 2018

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47933 : Suvie
Moikka!

Onko muita lokakuussa leikkaukseen meneviä? Itsellä leikkaus edessä lokakuun puolivälissä! Oon niin innoissani, että päätin tämän vihdoin tehdä, takana kun on jo aika monta vuotta kärvistelyä pienten rintojen kanssa.

Oon menossa Eiran sairaalaan. Ens kuussa on vielä yksi käynti kirurgin luona, jossa päätetään mm. implantin koko.
Mun rinnat ei paljoa AA koosta kasvaneet, toiveissa olisi C-D -kuppi leikkauksen jälkeen. Implantti tulee olemaan Motiva Ergonomix joko demi tai full, koko 300-360cc välissä vähän riippuen tosta projektiosta..

Miten muilla? :)

10.10.2018 Eiran sairaala
Motiva ergonomix full 335cc & 315cc lihaksen alle.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47935 : Maine
Kuka on leikkaava kirurgisi, jos saanen udella? Sama aikataulu ja suunnitelma täällä myös.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47937 : Johahanna
Mulle varattu heti lokakuun alusta leikkausaika ja en millään malttais sinne asti odotella. Ite meen Mare Malvalle leikattavaks viron puolelle ja vielä odottelen Marelta vastausta että minkä kokoiset implantit laitetaan. Suunitelmissa kyllä 360cc mutta saa nähdä onnistuuko ku ite oon niin pienikokoinen. :)

Leikkaus 04.01.2019
Suunnitteilla Motiva Ergonomix Demi 360cc lihaksen alle, Jouni Pietilä
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47941 : Djuioo
Mulle varattu myös aika lokakuun puolivälin tienoille!

Lähtötilanne mulla on laskeutunut/tyhjä C-kuppi, joten tehdään mastopexia ja laitetaan näillä näkymin pienet 225cc implantit antamaan vähän täyttöä sinne. Oon ite kovin pienikokoinen, ja pelottaa ehkä vähän onko toikin koko mulle liian iso.. :D

Mastopexia + Motiva Ergonomix Demi 230cc, lihaksen päällä
158/54

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47942 : Suvie
Raution Minna! :) entä sinun? Eiran sairaalasta on jäänyt kyllä niin positiivinen fiilis että olen hyvin luottavaisin mielin sinne menossa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maine

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47943 : Suvie
Tää viesteihin vastaaminen ei ihan toimi kännykällä, mutta edellinen viestini oli siis tarkoitettu Mainelle :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maine

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47944 : Julianne
Täällä myös odotetaan jännityksellä lokakuuta! Mulle olisi tulossa Motivan demi-implantit, kokoa se 340 cc jos oikein ymmärsin. Lähtötilanne on 75A, liivit yleensä supertopattu 75B. Halusin että rintojen koko ei muutu huomattavasti ja että lopputulos on mahdollisimman luonnollinen. Tosi innoissaan olen kyllä tästä, en ole koskaan tykännyt rintojeni koosta tai muodosta ja vältellyt sen takia saunailtoja ja uimahalleja kuin ruttoa :( Olen harkinnut rintojen korjaamista jo pitkään mutta etenkin miehen reaktio pelotti. Sen jälkeen kun sain perille sen että silarit ei tarkoita sellaisia kivikovia meloneita, hän on ollut huomattavasti positiivisempi mun projektia kohtaan. Ja muiden nyt ei tarvitsekaan tietää mun rintojeni sisältöä :laugh:

Mitat n. 160/60 ja 75-80A, Motiva Ergonomix demi 340/360 cc 10/2018.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47952 : Jenska
Moi!

Mä oon menossa 15.10. Finestille leikkaukseen. Suunnitteilla nagorin pyöreä implantti 300-330cc. Kirurgi oli kuvien ja mittojen perusteilla enemmän kallistumassa tohon 300cc. Lähtötilanne kiinteä 75a (Ei imetyksiä).

15.10.18 Finest/Kullamaa
Pyöreä nagor hr 300cc osittain lihaksen alla
156/52

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47960 : Sansan
Hei!
Täällä olis suunnitteilla 300cc nagor pyöreä implantti ja huomenna varailen leikkausaikaa, toivottavasti saisi lokakuun alkuun :) finestille matka käy! :)

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47961 : Onneli

Suvie kirjoitti: Moikka!

Onko muita lokakuussa leikkaukseen meneviä? Itsellä leikkaus edessä lokakuun puolivälissä! Oon niin innoissani, että päätin tämän vihdoin tehdä, takana kun on jo aika monta vuotta kärvistelyä pienten rintojen kanssa.

Oon menossa Eiran sairaalaan. Ens kuussa on vielä yksi käynti kirurgin luona, jossa päätetään mm. implantin koko.
Mun rinnat ei paljoa AA koosta kasvaneet, toiveissa olisi C-D -kuppi leikkauksen jälkeen. Implantti tulee olemaan Motiva Ergonomix joko demi tai full, koko 300-360cc välissä vähän riippuen tosta projektiosta..

Miten muilla? :)

Sulla näköjään hyvin samanlainen tilanne kuin itselläni. Olen myös menossa Eiran sairaalaan Minna Rautiolle leikkaukseen. Töistäni johtuen, leikkaus on vasta tammikuussa. Tykkään heidän tavasta pitää kaksi konsultaatiokäyntiä ennen leikkausta. Ensimmäisellä kerralla on paljon kysyttävää ja mietittävää, joten hyvä ettei vielä siinä tarvitse tehdä lopullista implanttivalintaa.

Tällä hetkellä mietin 350cc full kokoa. Motiva tai Mentor vaihtoehtoina. Motiva tosin on kysymysmerkillä, sillä haluan mikrosiruttomat implantit ja käsittääkseni Motivalla on vain yksi siruton malli.

Olen käyttänyt c-kupin topattuja push up -liivejä (ilman luontaista täytettä tosin...). Ehkä siksikin pienemmät implanttikoot näyttivät omaan silmään todella pikkuisilta. Itse kallistun mieluummin hieman suurempaan kuin hieman pienempään, jottei enää leikkauksen jälkeen tarvitsisi harmitella että tuliko nyt liian pienet kuitenkin. Rautio tosin sanoi että olen sen verran sirokokoinen että pienemmätkin implantit näyttävät minulle jo varsin isoilta. Luonnollisen näköisiä rintoja minulle ei ole mahdollista saada lähtötilanteesta johtuen, tai sitten pitäisi tyytyä todella pieniin implantteihin. Joustan siis mieluummin luonnonmukaisuudesta kuin koosta.

Saan uudet rinnat alvittomina kun omaa rintakudosta ei ole ollenkaan. Sulla Suvie lienee sama tilanne koon perusteella? Tai oliko teillä puhetta asiasta? Ootko paljon katsellut kuvia joissa saman tyyppinen lähtötilanne kuin sulla?

Toiveissa Motiva round, siruton, n. 300-350cc lihaksen alle.
Eiran sairaala 01/2019
166/55, lähtötilanteessa rinnaton

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47975 : Sansan
Moikka, sama aika ja paikka meillä :) myös implanttikoko täsmää! Lähtötilanne mulla 75 a, imetetyt kahdesti.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47976 : Sansan
Moi kaikille :)

Tänään varmistui leikkauspäivä! Fin-Est ja 15.10 :) Jännittää! Nagor 300cc olis näillä näkymin tulossa. Lähtötilanne on 75A ja imetetyt!

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48000 : Suvie
Onneli, meillä on kyllä hyvinkin samanlainen tilanne! Eroan sinusta ainoastaan mitoissa kun oon 175cm 68kg :) luin mitä olit kirjottanut muihin keskusteluihin ja hyvinkin samoja ongelmia on sullakin ollut tissittömyyden kanssa (toki muillakin näitä varmasti on :) )

Saan kans alvittoman hinnan mikä on ihan huippujuttu!
Oon kattonut Realself.comista kuvia, sieltä on löytynyt musta tosi hyvin esimerkkejä siitä minkälainen lopputulos itselle ehkä tulee.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48037 : Jenska
Sansan: lähdetkö yksin vai onko sulla saattaja matkassa? Kuka sut leikkaa? :)

Mä asun Helsingissä niin ajattelin lähteä ihan itsekseni. Mut leikkaa Jyri Kullamaa. Jännittää kyllä ihan kauheesti mut silti ei jaksais enää reilua kuukautta odottaa.

15.10.18 Finest/Kullamaa
Pyöreä nagor hr 300cc osittain lihaksen alla
156/52

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48044 : Maine

Suvie kirjoitti: Tää viesteihin vastaaminen ei ihan toimi kännykällä, mutta edellinen viestini oli siis tarkoitettu Mainelle :)

Suvie:
Kännykällä ei meinaa tosiaan toimia. Ei tule myöskään ilmoituksia ketjuun tulleista viesteistä :(

Leikkausaika olis suunnitteilla lokakuun puolen välin jälkeen Eiraan Pentscho Popov'ille. Hän vaikuttaa asiansa osaavalta, omaa hyvän esteettisen silmän ja on kokenut kirurgi. Olen koittanut täältä kysellä hänen kättensä jälkien perään, mutta en ole löytänyt juurikaan kommentteja puolesta enkä vastaan. Toiminut aiemmin mmSiluetissa.
Muut konsultaatiot, missä olen käynyt on ollut ns.tissitehtaita ja mielestäni aito kiinnostus ja yksilöllinen palvelu on uupunut. Eirassa niin hoitaja kuin lääkäri ovat läsnä.

Lähtötilanteen täällä olematon olematon AA, epäsymmetriaa ja tubulaarisuuttakin. Tavoitteena tasapainoinen ja liioittelematon c-d kokoluokan rinnat. Mietinnässä Motiva mini295 tai demi 310 muistaakseni.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48046 : Irene
Maine, mietin tota sun implanttikokoa. Mitkä sun omat mitat on? Yleissääntö on, että yksi kuppikoko on 150-200cc naisen koosta riippuen,niin tolla n 300cc:llä saa sen kaksi max (siis oikeaa kokoa eli todellista vaikutelmaa, liivien koko implanteilla on ihan eri asia, ei siitä sen enempää mutta liivit pitää olla yleensä implantin muovautumattomuuden vs luomu vuoksi ainakin yhden koon isommat kuin vastaavan koon luomut) . Siis jos tavoitteena on c-d luokan koko, niin jos lähtötilanne on nolla (kuten itsellä), niin tolla kokoluokalla laskennallisesti saisit n B-kupin 0-> A->B ellet ole ihan pikkuinen kooltasi itse. Itsellä siis 325cc ja todellinen koko ja vaikutelma ehdottomasti B (mm alusvaateliikkeessä tarjotaan B75:tä), kroppaani nähden edelleen sellaiset pienehköt mutta sopivat kun olen kapealanteinen ja aika urheilullinen.
Eli ei ainakaan liian isoista pelkoa noilla ehdotuksilla- varmistaiisn vielä että toiveet ja ehdotukset kohtaisivat ton koon suhteen. Ja ehdottomasti ota ainakin se isompi jos noi on lopulliset vaihtoehdot, kun tosiaan pieniltä kuulostavat kummatkin.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48047 : Maine
Kiitos Irene! Tuo koko tosian mietityttää edelleen ja toiseen konsultaatuoon olenkin siksi menossa leikkaavalle lääkärille. Lähtötilanne on sellaiset olemattomat ketunnokat. Käytän hyvinkin topattua b75 liiviä ja ilman sitä profiili on olematon. Mitat 160cm/49-50kg. Lääkäri ensin ehdotti hieman kookkaampia, mutta arastelin sitä isolta tuntuvaa näköä sovituskappaleita testaillessa. Tarkoituksena ei kuitenkaan ole saada radikaalisti erottuva muutosta, muttei jäädä täysin rinnattomaksi toistamiseen. Ilmeisesti lihaksen alle laitettaessa implantti kuitenkin saisi olla mittoihini nähden jopa isompi?

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48054 : Irene
Maine, onneksi tulit maininneeksi sovitusimplantit! Ne pitäisi kieltää lailla, sillä ne ovat varmin tapa tulla valinneeksi väärä koko. Ne implantit näyttää oleellisesti isommilta siinä liivissä ihon päällä kuin mitä ne tulevat sitten siellä puristuksissa kudosten sisällä, varsinkin lihaksden alle laitettaessa, näyttämään. Itselläni nämä omat näytti ihan liian isoilta sovittaessa, joten siltä osin olisin valinnut pienemmät, mutta onneksi kirra pysyi kannassaan että tämä on pienin koko mitä mulle voi laittaa ilman että tulee luonnottoman leveä kiitorata rintojen väliin. Ja näkymä nyt siis todellakin eri kuin siellä sovituksessa. Sellaisen nyrkkisäännön olen kuullut että sovitusimplantit "hämäävät" n 50cc eli jos näkymä on hyvä niin suunnilleen 50cc isommat tulisivat olemaan se oikea koko. Johan ihmettelinkin että miten sun kirra on noilla toiveilla tollasia kokoja ehdottanut... Eli jos on alkujaan isompaa kokoa ehdottanut, niin kallistelepa rauhassa korvaa sillekin mahdollisuudelle ja UNOHDA NE SOVITUSIMPLANTIT!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #48082 : Maine
Kiitoa Irene. Luotan kirurgiin ja uskon että päädyttiin nyt hyvään vaaihtoehtoon konsultaatiossa. Luottavaisin mielin enskuussa leikkaukseen.

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #48097 : Suvie
Leikkaus lähestyy kovaa vauhtia, jännää! Mulla on ensi viikolla tapaaminen kirurgin kanssa, jossa sovitaan implantin koko ja tulee ohjaus labraan ym.
Ootteko alkanut valmistautumaan leikkaukseen jotenkin? Itse mietin että voisin alkaa rasvaamaan rintojen ihoa päivittäin Bio-oililla mahdollisten raskausarpien välttämiseksi.

Sivu luotiin ajassa: 0.439 sekuntia