× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Helmikuu 2019 + pohdintoja implantin koosta

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #49445 : selena
Kyl päivät vaan niin nopeesti menee! Mulla ylihuomenna perjantaina leikkaus, kyllä jännittää..

Mulla asetetaan lihaksen päälle, lihaskalvon alle. Kokonaan päälle ei olisi kuulemma ollut paras vaihtoehto koska yläkroppa niin rasvaton + lähtötilanteeni täysin nolla. Tollakin sijotuistavalla kuulemma implantin erottuminen voi olla mahdollista, sen näkee sitten :) Itseänikin jännittää kovasti lopputulos, huonosti oon itse ainakin löytänyt kuvia missä olis samanlainen lähtötilanne kuin minulla. Mut täys luotto on kirurgiin joten eiköhän lopputulos tuu olemaan paras mahdollinen!

Koitan itse muistaa kirjoitella tänne leikkauksen jälkeen + lisätä mahdollisia kuvia!

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: satukos

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #49557 : satukos
Moikka!

Kuinka sulla Selena on leikkaus mennyt? Näyttääkö mieleiseltä lopputulokselta :)

Leikkaus suunnitteilla 11.2.2019 Finestin kautta
360cc / 390cc pyöreä Nagor mahd. lihaskalvon alle tai lihaksen alle.

mitat: 173cm / 64kg

Laitettu 11.2.2019 lihaksen alle Nagorin pyöreä ja korkea (IMP-HR) 390cc implantti. Kirurgina Jyri Kullamaa

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #49559 : selena

satukos kirjoitti: Moikka!

Kuinka sulla Selena on leikkaus mennyt? Näyttääkö mieleiseltä lopputulokselta :)

Moikka!
Just tuohon toiseen ketjuun kirjoittelinkin..

Ihan ok täällä mennyt! Leikkaus meni hyvin. Nukutusta jännitin kovasti, mutta se olikin ihan mukava kokemus, kun siitä heräili :D ja valittiinkin kooksi nyt 425. Annoin kirurgille luvan päättää leikkauksessa parhaimman koon, mikä olisi minulle parhain. Kivut ovat leikkauksen jälkeen yllättäneet ja koko kropan vallannut turvotus!! Lääkkeillä saanut kipua hellittyä mutta turvotus on ja pysyy. Täytyy olla kärsivällinen vaan, mikä ei kuvaa minua yhtään..
Kokoon olen tyytyväinen, jos näin aikaisin voi sanoa mitään :D En malta odottaa että päivät menisi ja alkaisin huomaamaan rintojen asettumista ja oikeanlaista muotoa. Tällä hetkellä kivikovat pallot ja hieman eri paria :D
Sullakaan ei enää montaa päivää odottelua, nopeesti menee! Muista ottaa paljon ennen - kuvia niin pystyt muistelemaan ja vertailemaan. Itselläni auttanut näinä alkupäivinä jos kivut ja huono fiilis ottanut vallan, kun on vähän katsellut vanhoja kuvia, muistuttaa miksi koko hommaan lähdettiin :)

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla

Sivu luotiin ajassa: 0.159 sekuntia