× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Helmikuu 2019 + pohdintoja implantin koosta

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47926 : selena
Moikka!

Vihdoin itsellänikin leikkauspäivä tiedossa, 1. helmikuuta 2019! Aika pitkän ajan päähän päivän valitsin, mutta töiden takia ei voinut muuta. Odottavan aika on kyllä super pitkä, konsultaatiosta alle viikko enkä millään malta odottaa :D Sattuuko täällä muita olemaan joille leikkauspäivä varattu vähän pidemmälle?

Mulla lähtötilanne on pyöreät nolla. Rintakehä rasvaton ja omaa kudosta ei ollenkaan. En ole myöskään imettänyt. Rinnanympärys 76 cm. En tiedä voiko pitää paikkaansa/kuulinko oikein kun kirurgi mittaili, että hän olisi saanut mittaansa 5-8 milliä nahkaa/omaa kudosta? :D

Kerroin kirurgille haluavani kauniit rinnat, jotka sopivat minun kroppaani. Haluan kuitenkin että kokoa tulee ja mieluummi isot rinnat kuin pienet. Enkä halua vuoden päästä suunnitella seuravaa leikkausta ja pyytää kokoa lisää! Kerroin haluavani pyöreät ja korkealla profiililla. Ehdotuksena tuli 375cc ja 400cc. Ensimmäinen reaktio tais olla pelkkää naurua kun en ollut edes uskaltanut ajatella noinkaan "suurta" kokoa, ottaen huomioon minun lähtökohdat. Kokeilin molemman kokoisia sovitusimplantteja, muistaen koko ajan minkä verran ne tietysti "huijaa". Kuitenkin se 400cc kuulosti niin isolta niin päädyttiin 375 kokoon. Kirurgi tilaa kumminkin koot 355 JA 375, isompi laitetaan jos menee. Ajatus siitä tuntui siinä kohtaa isolta myös.
Implanttina tulisi siis olemaan Motiva ergonomix full 375cc, osittain alle sijoitettuna.

Näin konsultaation jälkeen tottakai ajatukset heittelee. Onko tuo 375 aivan liian iso vai olisiko sittenkin pitänyt päätyä 400? Aina siitä lukenut, että pitäis ottaa se isompi koko mitä suositellaan. Vaikka haluan isot rinnat, haluan niiden olevan kauniit minun kroppaani.
Olen 163cm ja painan 53-55 kg. Ja tosiaan rinnanympärykseni on 76 cm kirurgin mukaan. Rinnan leveyttä/muita mittoja kirurgi ei maininnut, enkä muistanut niitä kysyä.

Onko täällä muita jotka pohdiskelevat/ ovat pohdiskelleet eri kokojen välillä? Sattuuko kellään olemaan suunnilleen samat lähtökohdat kuin minulla ja omaa samankokoiset implantit?

Vinkit ja järkevät ajatukset otan mielelläni vastaan! :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47929 : Sapphire
Sen verran olen tässä oivaltanut että kokovalinnat riippuu ruumiinrakenteesta ja kudostyypistä ja monesta muusta eikä koot oikein tahdo olla vertailukelpoisia vaikka joku olisikin saman pituinen ja painoinen. Olet hoikka, saat varmasti kauniit rinnat kyllä. Nolla-lähtökohtaan ei kai yhdellä leikkauksella pystytä valtavan suuria implantteja laittamaan, koska ihoa ei pysty kertalaakista määrättömästi venyttämään. Suosittelen kuuntelemaan kirurgin suosituksia koon ym suhteen. Toki eri kirurgeilla voi olla samasta potilaasta eri näkemyksiä.

Odottavan aika on pitkä, mutta kun sitten helmikuussa heräilet leikkauksen jälkeen niin odotus varmasti palkitaan :) Tsemppiä!

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47930 : selena
Ihan totta puhut.. Ehkä siinä joutuisi itse vaan huijatuksi ja odottaisi aivan väärää lopputulosta jos vertailisi paljon muitten kuviin ja tuloksiin. Kaikki lisä tähän rinnattomuuteen on vain plussaa! Luotan kirurgin ehdottamiin kokoihin täysin, ja kun asiaa enemmän miettii niin pienempää en pitäisikään vaihtoehtona. Itseni tuntien olen "suuruden hullu" , siksi pohtisin vielä kokoa 400cc, kun kirurgi itsekin uskalsi sitä ehdottaa. Eihän niissä loppujen lopuksi paljoa eroa ole, vaikka niissä sovitusimplanteissa se siltä pääsi näyttimään.

Jotain plussaa tässä odottelussa, saan pohtia pääni puhki vielä koko asioita!
Kiitos sulle Sapphire :)

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47931 : Julianne
Mulle tuli leikkausaika myös omien aikataulujen takia myöhempään, mutta sentään jo lokakuulle :) Mulla on mitat aika lähellä sua, vähän pyöreämpi ja lyhyempi eli about 160/ 60 kg, rinnanympärys 77 cm ja leveyttä taisi olla 12.5 senttiä per rinta. Mä just en halunnut korkeaa profiilia vaan mahd. luonnollisen lopputuloksen joten mulle olisi tulossa 340cc Motiva demi. Rintakudosta on vähän enemmän kuin ei mitään mutta kuitenkin ehkä A-kupin verran vain? Vaikea sanoa kun rintojen muoto niin tyhmä että mikään koko ei oikein sovi vaan kaikista jää se kupin yläosa tyhjäksi :(

Ja tää odotusaika on tavallaan tosi kirous, olen itsekin ehtinyt lukea jo aivan liikaa juttuja netistä :lol: Puolet ajasta tuntuu että tuleeko näistä nyt hirveät tykit ja sitten puolet ajasta pelkään että jää liian pieniksi. Mulla kuitenkaan ei ole ollut imetyksiä ja rinnoissa ei siksi ole tilaa ihan loputtomasti, niin isoin minkä saisi laitettua olisi joku 400cc eli ei oikeasti mitään järjetöntä eroa. Tai näin ainakin yritän kertoa itselleni...

Mitat n. 160/60 ja 75-80A, Motiva Ergonomix demi 340/360 cc 10/2018.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47963 : Onneli

selena kirjoitti: Moikka!

Vihdoin itsellänikin leikkauspäivä tiedossa, 1. helmikuuta 2019! Aika pitkän ajan päähän päivän valitsin, mutta töiden takia ei voinut muuta. Odottavan aika on kyllä super pitkä, konsultaatiosta alle viikko enkä millään malta odottaa :D Sattuuko täällä muita olemaan joille leikkauspäivä varattu vähän pidemmälle?

Mulla lähtötilanne on pyöreät nolla. Rintakehä rasvaton ja omaa kudosta ei ollenkaan. En ole myöskään imettänyt. Rinnanympärys 76 cm. En tiedä voiko pitää paikkaansa/kuulinko oikein kun kirurgi mittaili, että hän olisi saanut mittaansa 5-8 milliä nahkaa/omaa kudosta? :D

Kerroin kirurgille haluavani kauniit rinnat, jotka sopivat minun kroppaani. Haluan kuitenkin että kokoa tulee ja mieluummi isot rinnat kuin pienet. Enkä halua vuoden päästä suunnitella seuravaa leikkausta ja pyytää kokoa lisää! Kerroin haluavani pyöreät ja korkealla profiililla. Ehdotuksena tuli 375cc ja 400cc. Ensimmäinen reaktio tais olla pelkkää naurua kun en ollut edes uskaltanut ajatella noinkaan "suurta" kokoa, ottaen huomioon minun lähtökohdat. Kokeilin molemman kokoisia sovitusimplantteja, muistaen koko ajan minkä verran ne tietysti "huijaa". Kuitenkin se 400cc kuulosti niin isolta niin päädyttiin 375 kokoon. Kirurgi tilaa kumminkin koot 355 JA 375, isompi laitetaan jos menee. Ajatus siitä tuntui siinä kohtaa isolta myös.
Implanttina tulisi siis olemaan Motiva ergonomix full 375cc, osittain alle sijoitettuna.

Näin konsultaation jälkeen tottakai ajatukset heittelee. Onko tuo 375 aivan liian iso vai olisiko sittenkin pitänyt päätyä 400? Aina siitä lukenut, että pitäis ottaa se isompi koko mitä suositellaan. Vaikka haluan isot rinnat, haluan niiden olevan kauniit minun kroppaani.
Olen 163cm ja painan 53-55 kg. Ja tosiaan rinnanympärykseni on 76 cm kirurgin mukaan. Rinnan leveyttä/muita mittoja kirurgi ei maininnut, enkä muistanut niitä kysyä.

Onko täällä muita jotka pohdiskelevat/ ovat pohdiskelleet eri kokojen välillä? Sattuuko kellään olemaan suunnilleen samat lähtökohdat kuin minulla ja omaa samankokoiset implantit?

Vinkit ja järkevät ajatukset otan mielelläni vastaan! :)

Moikka Selena. Kirjoittelinkin jo tuohon lokakuun ketjuun, en viitsi toistaa niitä asioita, mutta kommentoin siltä osin että omaa leikkausaikaa olen varaamassa tammikuulle. Todennäköisesti osuu suoraan siihen loppiaisen jälkeen. Mulla myös sama tilanne, eli töiden vuoksi en voi ottaa aiempaa leikkausaikaa. Ja kyllä, odottavan aika on piiitkä! Ystäväni, joka toistaiseksi ainoana tietää tulevasta operaatiosta, on saanut säännöllisiä päivityksiä milloin mistäkin rintakuvista (before-after breast augmentation). Hän on ollut ihanasti tukena kaiken aikaa. Itselleni iso juttu on se, että sinällään kannatan luonnonmukaisuutta, mutta siinä kohden kun omaa rintavarustusta ei ole yhtään, niin vuosien mittaan olen muuttanut kantaani siitä mitä toivon.

Onko sulla ollut läheisiä tukemassa tai joku jolle jakaa ajatuksia? Henkilökohtaisesti en tunne ketään joka olisi ollut tai suunnittelisi rintojen suurennosta, joten sellaista suoraa, samassa tilanteessa olevaa henkilöä ei ole valmiina kontaktissa.

Ihanan isoja kokoja sulle on tarjottu! Itselleni aloitettiin tarjonta 100+ -malleista ja alkoi jo nolottaa kun piti joka koossa sanoa ei. 350cc oli isoin johon päädyttiin, mutta uudessa konsultaatiossa, jossa implantti ja koko päätetään, kysyn vielä mikä on isoin joka minulle on mahdollista tällä rasva- ja rintakudosta nolla lähtötilanteella laittaa. Full-malleja pidän ensisijaisina.

Toiveissa Motiva round, siruton, n. 300-350cc lihaksen alle.
Eiran sairaala 01/2019
166/55, lähtötilanteessa rinnaton

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47966 : selena
Moikka! Itelläni on jo laskuri puhelimessa niin näkee montako päivää leikkaukseen, aikalailla edessä vielä..
Kuulostaa tutulta tuo kuvien näyttäminen! Mulla kotona mies on aikalailla saanut katsella illasta toiseen erilaisia tissikuvia, ja saanut kuulla päivittäin pohdintoja tisseihin liittyen. Ihan alusta asti ”varoittelin” häntä kuinka tissipainoitteista juttuni tulee olemaan jos tähän kaikkeen ryhdyn. Hän ei ole kyllä laittanut vastaan mitenkään, ollut suuri tuki minulle ja saanut paljon ymmärrystä häneltä. Oli mukana konsultaatiossa ja lähtee myös mukaani leikkaukseen :)
Olen ollut aika avoin koko asian suhteen, lähipiirilleni. Lähimmät ystävät tietää tulevasta leikkauksesta ja myös perheeni. Mulle erittäinen läheinen ihminen on myös joskus käynyt rintojen suurennusleikkauksessa, joten paljon häneltä tullut kyseltyä ja saanut tietoa! Ihanaa että sullakin ystävä jolle voi höpötellä näitä juttuja ja näyttää kuvia! Vaikka hänellä ei mitään kokemusta, on se silti iso apu kun saa jollekin kertoa ja pyytää vaikka mielipiteitäkin :)

Kun ihan ekan kerran suunnittelin tällaista leikkausta, muistan kun pääajatukseni on että haluan mahd. luonnollisen lopputuloksen! Kyllä mullakin aikojen jälkeen ajatus on vähän muuttunut. En usko että näillä mitoilla pääsisin edes täydellisen luonnolliseen tulokseen. Pääajatukseni on että saan kauniit, isot rinnat jotka kuitenkin sopivat mun kroppaan. Tiedän koon 375cc olevan jo suht iso, silti houkuttelisi tuo 400cc. Kieltäydyin siitä alunperin koska sovitusimplanttina se näytti valtavalta! Vaikka tiesin että se ei oikeasti siltä näytä. Pääsitkö sä kokeilemaan niitä sovitusimplantteja? Entä mitä implanttia sulle suunniteltiin/ehdotettiin? :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47967 : selena
^^ ehdin jo lähettämäänkin vastaukseni ennen kuin menin lukemaan sen sun vastauksen sieltä toisesta ketjusta :D Mitkä sun muut mitat on jos saa kysyä?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47979 : Onneli
Itsekin laitoin laskurin puhelimeen toivomani leikkausajan perusteella. Saanen leikkausajan varattua toisen konsun aikana. Pitkä matka tuntuu sinne vielä olevan, ja en ole kyllä koskaan näin paljoa talvea odottanutkaan kuin tänä vuonna!

Mulla rinnanympärys 75 senttiä. Muut mitat näkyy allekirjoituksessa. Saa nähdä miten pinkeä olo on alkuun uusien rintojen kanssa. Toiveena full-malli. Odotan kyllä innolla jo tuota toista konsultaatiota, niin pääsee kunnolla tarkastelemaan implantti asiaa. Pääsin kyllä testaamaan implantteja jo ensimmäisessä konsussa. Olen tottunut C-kupin rintsikoihin tässä leikkaus asiaan valmistautuessani, joten tavallaan on muodostunut sitäkin kautta aika kiva kuva miltä haluamani lopputulos näyttäisi. Tällä hetkellä siis 350 cc koko mietinnässä.

Ihanasti miehesi suhtautuu asiaan! Kiva kun on tukija siinä vieressä. Miehet harvemmin pahastuu tissikuvien katsomisesta :D. Itsellä niin tuore mies vielä, etten ole silikoni asiaa hänen kanssaan toistaiseksi jakanut. Olin oikeastaan toivonut etten tapaisi ketään ennen uusia rintoja, jottei tarvitsisi käydä uuden ihmisen kanssa läpi tätä välivaihetta. Mutta minkäs teet kun niin ihana mies tulee eteen odottamatta. Näkeepä sitten minusta molemmat puolet: luonnollisen, mutta rinnattoman, ja sen lisäksi tissillisen version.

Eiran sairaala 01/2019

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47980 : Onneli
Piti vielä kysyä Selena et minne oot menossa leikkaukseen?

Eiran sairaala 01/2019

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47983 : selena
Suhteellisen samoissa mitoissa ollaan! Toivottavasti ja varmasti saadaan molemmat just sellanen lopputulos mitä ollaan hakemassakin :)

Kuulostaa kivalta tuo käytäntö et käydään kahdessa konsultaatiossa! Pääsee varmasti kunnolla perille asioista ja kirurgikin saa täydellisen kuvan mitä itse olet hakemassa. Miten päädyit menemään konsultaatioon Eiran sairaalaan?

Hauska tuo ”tissillinen versio” :D Toivottavasti pääset jakamaan asian tämän hetkisen miehesi kanssa, kun siltä tuntuu.

Leikkaukseen oon menossa Helsinki Clinic: ille :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47997 : Onneli
Selena:
Sulle siis päätettiin jo ensimmäisessä konsultaatiossa implantti, koko ja muut leikkauksen kannalta keskeiset asiat? Kuulostaa sille että yhteen käyntiin on saatu todella paljon asiaa mahtumaan samaan! Itselläni meni ensimmäisessä konsussa runsas tunti (eli reilusti yliaikaa 45 minuutin sijaan). Seuraavaa konsultaatiota varten laadi selkeän kysymyslistan, jossa on kaikki mielessä olleet asiat (niitä on paljon). Niiden lisäksi päätetään implantti ja leikkausaika. Tiedän jo miloin hän vuoden vaihteen jälkeen palaa lomalta, joten toivon saavani ajan siihen heti ensimmäiseen mahdolliseen päivään. Jos onnistuu, niin sen mukaan rintaoperaatioon olisi aikaa 125 päivää! Huuh, hetken saa vielä odotella.

Miten itse päädyit Helsinki clinicille? Meetkö Jyrängille? Millainen ensivaikutelma sulla on jäänyt paikasta?

Alkujaan varasin konsultaatioajan Jyri Hukille Plastic surgery centeriin. Hänellä vankka kokemus ja hänestä välittyi kuvan perusteella lämmin kuva ihmisenä. PSC on kuitenkin selvästi muita paikkoja kalliimpi, niin aloin sitten vielä uudelleen miettiä olisiko Helsingissä jotakin toista paikkaa ja henkilöä, jolla olisi vankka kokemus rintojen suurennuksista ja josta myös henkilönä välittyisi tarkka ja hyväntahtoinen vaikutelma. Sillä perusteella päädyin Eiran sairaalaan ja Minna Rautioon. Helsinki paikkana sen vuoksi että pääsen kätevästi yöksi kotiin. Halusin muutoinkin että leikkaus tapahtuu Suomessa.

Viime yönä näin ekaa kertaa unta rintojen suurennoksesta. Uni koski leikkauspäivää. Olin kuvitellut meneväni konsultaatioon, mutta paikan päällä kävikin ilmi, että kyseessä on leikkauspäiväni! Hermoilin siinä miten saan järjestettyä työt, ystävän hakijaksi ja kaiken muun tarpeellisen. Ajankohta selvästi tuli siinä unessa liian nopeasti. Tuntui etten vielä ollut valmis kaikkien valmisteluiden osalta. Asettauduttuani leikkauspöydälle, minulle asetettiin nukutusmaski. Olin tavallaan helpottunut. Ajattelin että tämän jälkeen kaikki likimain tapahtuu kuin itsestään, ja siitä kun seuraavaksi herään, operaatio on jo ohi. Mutta ei, jostain syystä en vaipunutkaan nukutustilaan. Kirurgi ja sairahoitajat pitivätkin siksi tauon. Itse hermoilin siinä kohtaa edelleen miten saan järjestettyä kaiken nyt kun leikkaus olikin näin pian. Juuri kun leikkausta oltiin uudelleen aloittamassa, soi herätyskello...! Eli missasin leikkauksen, toistaiseksi. Selvästi läpikäytävää ja selviteltävää on vielä :)

Eiran sairaala 01/2019

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48006 : selena
Juu kaikki oleellinen saatiin ensimmäiseen ja ainoaan konsultaatioon. Aikaa meni reilu 45 min ja sain mielestäni kattavasti tietoa, kaikkeen mitä siinä hetkessä muistin kysyä. Oikeasti mielessäni oli/on edelleenkin kysymyksiä, en vain tajunnut siinä kohtaa niistä mainita :D Onneksi voin aina soittaa ja laittaa sähköpostia jos mieltäni suuresti askarruttaa jotkin asiat. Ja tietysti leikkauspäivänä vielä. Ehkä enimmäkseen nämä kysymykset ovat pohdintoja ”mahtaako niistä tulla hyvät” , ”onko koko oikeasti tarpeeksi” :D Mulla mittarissa 149 päivää, kokoajan vähenee..

Jyränki on kirurgina. Olen kuullut ja lukenut paikasta paljon hyvää, ja tämä läheinen henkilö josta mainitsin oli leikkauksessa siellä, joten siksi päädyin menemään sinne konsultaatioon. Halusin myös että leikkaukseni on Suomessa. Paikasta jäi siisti ja lämmin fiilis! Jyränki vaikutti erittäin osaavalta ja vaikutti siltä että oikeasti otti toiveeni huomioon. Osasin olla heti kättelystä oma itseni enkä pelännyt tuoda esiin omia ajatuksia ja toiveita. Huomasin jossain vaiheessa höpötteleväni jo aikalailla, mutta missään vaiheessa en saanut tunnetta että aika olisi loppunut tai olisi kiire pois.

Hyvältä kuulostaa myös Eiran sairaala! Hienoa että olet löytänyt sinulle mieleisen paikan ja kirurgin :)

Noita kaikenlaisia unia tulee itsellenikin vastaan. Tuntuu että tuleva leikkaus on mielessä ennen nukkumaanmenoa ja heti herättyä. Monta päivää edessä pohtia ja läpikäydä asiaa!

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48202 : Onneli
Mitä Selena sulle kuuluu odottelun lomaan? Onko tullut uusia ajatuksia sitten viime kuulumisten? Ja onko miehesi selvinnyt tissikeskusteluista :D?

Itseä on huvittanut kun parhaalle ystävälleni olen jakanut näitä rinta- ja silikoniasioita. Hän yks kerta jo totesikin että kännykän Whatsapp-kuvagalleria oli muuttunut kovin tissivoittoiseksi. Huuups... Mutta häneltä on ollut myös mukava kysellä miesnäkökulmaa asiaa kun hän on niin neutraali ja ihanan kannustava.

Täällä seuraava konsultaatio lähestyy vähitellen. Piitkä lista kysymyksiä mielessä. Kirjaan ne vielä paperille. Omat toiveetkin tarkentuneet tällä välin.

Eiran sairaala 01/2019

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48203 : selena
Heippa! Hyvää kuuluu, ei ole ollut päivääkään etten olisi ajatellut tulevia implantteja tai selaillut erilaisia kuvia. Samat ajatukset pyörii vieläkin, pelkään etten tule saamaan tarpeeksi isoja rintoja ja välillä olen huolestunut jos tuleekin liian isot. Välillä olen jo meinannut laittaa kirurgille viestin että haluankin sen isomman koon (400cc) mitä hän ensin ehdotti :D Eihän siinä ole edes suurta eroa tuohon 375cc..
Mieheni on jaksanut hyvin ja on kannustava. Onneksi hän oli mukana konsultaatiossa ja näki kun sovittelin niitä implantteja, hän on täysin varma että saan tuolla 375 koolla hyvän kokoiset. Uskon itsekin siihen, vaikka ajatukset välillä on mitä on.
Hyvä että sullakin on joku! Helpottaa varmasti, vaikka ei saisikaan mielipidettä, mutta on joku joka kuuntelee :)
Niin kuin aikasemmin mainitsin, ihanaa että on kaksi konsultaatiota. Itsekin olisin tykännyt! Onko sulla vielä toiveet ja ajatukset pysyneet samana?
Kalenteri näyttää itsellä 125 päivää, vielä hetki :D
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48232 : Onneli
Heissan! Katsotaan onnistunko liittämään tähän oheen kuvan rinnoista jotka alkutilanteeltaan vastaavat nykyisiäni ja joiden lopputilanne on suhteellisen lähellä sitä mitä itse haen. Aavistuksen verran isommat tuosta toiveena. Olen hyväksynyt sen että luonnollista lopputulosta kohdallani ei saa, mutta mielestäni tuo kuvan toteutus on kuitenkin onnistunut, vaikka lähtökohta on aikalailla rasvaton ja rinnaton.

Oon jo niin tottunut katsomaan tätä nykyistä vaatteet päällä profiilia, jossa näyttää että itselläni on jo rinnat. Olen käyttänyt vahvasti topattuja C75 push up -rintsikoita. Ajattelin että helpottaa sopeutumista kun on jo valmiiksi tottunut uudenlaiseen rintaprofiiliin. Lisäksi helpottaa töihin menoa kun ei yks kaks vain loman jälkeen olekin laudasta rinnakkaaksi muotoutunut.

Mietin tällä hetkellä eniten Motiva round silksurface plussaa. Demi tai full -malli. Haluan nuista kuulla vielä kirurgin mielipiteen mikä lähtötilanteelleni olisi paras jotta saisin mahd. lähellä kuvan mukaisen lopputuloksen.

Mitä implanttia sulle on mietitty (merkki)? En nyt enää muista mainitsitko siitä jo ekassa viestissä.

Jos saan toivomani leikkausajan, niin leikkaukseen olisi vielä jäljellä 98 päivää!

Tsemppi sinne! Ja ihana tosiaan kun sun mies on niin mukavasti mukana projektissa.

Itselläni nyt kolme ihmistä tietää tulevasta operaatiostani. Oon aika harkitsevaisesti kertoillut. Yksikään naispuolisista ystävistäni ei vielä tiedä. Jostain syystä mun on helpompi puhua miehille kuin naisille näistä.

Eiran sairaala 01/2019

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48233 : selena
Hyvä idea nuo rintsikat! Vois itsekin harkita.. oon ite myös miettinyt leikkauksen jälkeen töihin paluuta, miten ihmiset huomaa muutoksen, itellä aina suhteellisen kireä paita päällä.. Täytyypi miettiä, kiitos! :)

Päädyttiin kirurgin kanssa Motiva ergonomixiin, full malli. Kuulostaa hyvältä toi round silksurface plus! Ehkä itekin olisin voinut sihen päätyä, mut tuol klinikalla ei ollu tarjolla sitä. Muistan ehkä lukeneeni et sä ettisit just nimenomaan sirutonta implanttia?
Hitsit, alle 100 päivää sulla! Nyt voi jo sanoa ei kauaa!
Aika täydellisen kuvan oot muuten löytänyt. Mulla lähtötilanne melkein just samanlainen, siro ja rasvaton ylhäältä ja voi sanoa ettei rintoja ole melkein ollenkaan. Ja melkeimpä tollasta lopputulosta itsekin oon toivomassa! Täytyy ottaa toi kuva itelleen talteen vielä kun oon klinikkaan yhteydessä ennen leikkausta, kiitos! :) :D

Itekin mietin tarkkaan kenelle vielä oon tästä kertonut, ja ymmärrän kyllä et naisille ehkä hankalampi jutella. Jotkut ymmärtää jotkut ei.. onneks tää kaikki tehdään itteään varten :)
Luin et sulla suunniteilla implantti lihaksen alle, ootko itse toivonut näin vai ehdottiko kirurgi? Onks sulla jotain fyysisiä harrastuksia tai työtä?

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48243 : Onneli
Tuo "ei kauaa!" on niin suhteellista :D. Onhan siihen vielä hetki, mutta toisaalta tuntuu että tää odotteluaikakin on tärkeä itelle. Ehtii valmistautua hyvin. On sitä 30+ vuotta pärjätty ilman rintoja, joten eiköhän tuo runsas kolme kuukautta mene siinä vielä :)

Lihaksen alle oli mulla jo valmiina mielessä, lukemani perusteella. Kirurgi totesi myös että kohdallani se pitää toteuttaa niin. Implantti saattaa ryppyillä siltikin kun sitä omaa massaa implantin päällä ei ole. Mikä sulla sijoitustapana? Puhuitteko siitä enemmän?

Ja joo, mulle tärkeä kriteeri on juurikin implantin siruttomuus. Otin sen heti puheeksi ja mukavasti sairaala lähti selvittämään mitä vaihtoehtoja sen osalta on tarjolla. Eli vaikkei olisi nk. hyllytavarana, niin tilaamalla saavat sitä (koskee Motivaa, Mentor siruton). Mulla kun on tätä aikaa odotella sitä erikseen tilattavaakin :side:

Sulla siis mies ja hyvä ystävä ainakin suhtautuneet asiaan hyvin. Entäpä muut joille mahdollisesti oot kertonut?

Tää jolle viimeksi kerroin, otti asian pikemminkin tervetulleena juttuna. Nyt kun itse otin aiheen esille, hän uskaltautui samalla sanomaan että oli joskus meinannut multa kysyäkin asiasta, kun oli huomannut etten ole sinut rintojeni kanssa.

Eiran sairaala 01/2019

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48246 : Sarita
Olen pari cm pidempi kuin aloittaja, mutta paino ja rinnanympärys sama. Mul tuli 360cc lihaksen päälle (lihaskalvon alle) high profilella, ja voisin luonnehtia näitä erittäin sopusuhtaisiksi. Olisin voinut ottaaisommatkin, vaikka liputan suht. Luonnollisen ulkonäön puolesta. Nämä on vielä lihaksen päällä,joten ulkonäkö on kookkaampi mitä alle
/osittain alle laitettaessa.

Joten en yhtään usko, että aikomasi koko olisi liian suuri. Ei toki voi vertailla liikaa keskenään, mutta en usko että övereitä noilla saat :) pistä vaan rohkeesti niin paljon kun mahtuu, itekki oisin ottanu, jos ois iho antanut myöten.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: selena, Onneli

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48247 : selena
Totta puhut Onneli! itsekin näistä kauan haaveilleena jaksaa vielä tovin odottaa! Mulla laitetaan lihaskalvon alle, lihaksen päälle.. Kokonaan päälle laittamista kirurgi ei edes suositellut kun tosiaan yläkroppani on sen verran rasvaton. Ryppyilyä voi olla mahdollista + sivuilta saattavat erottua. Käyn kuntosalilla tällä hetkellä epäsäännöllisen säännöllisesti, saa nähdä miten tulee vaikuttamaan omalla kohdalla treenaamiseen.
Hienoa että saavat sulle just sellaisen implantin kun oot toivonut :)
Muutamalle muulle (naispuoliselle) ystävälle kun oot näistä kertonut ovat ottaneet asian ihan ok. Ensiksi tavalliset epäilyt "no miksi, ethän sinä nyt tarvitse mitään implantteja". Kun oon asian heille selittänyt tarkemmin ovat ymmärtäneet sen enemmän kuin hyvin :) Toivottavasti saamasi reaktiot olivat ok? Mies on mulle sanonut, että uskoo implanttien tuovan mulle lisää itsevarmuutta ja sitä kautta tulen olemaan onnellisempi, jos niin voi sanoa :)

Kiitos Sarita! Onneks aikaa viel pohtia kokoa, ja tosiaan kun 375 ja 400 välillä eroja on millien verran vain :D Täytyy muuten tosta sijoitustavasta kysyä.. mä oon aina ymmärtänyt että osittain alle tarkoittaa just nimenomaan lihaskalvon alle, lihaksen päälle laittamista?? Vai onko näit tapoja nyt enemmänkin.. aika untuvikko näis asioissa kyl oon, vaikka kuinka koittaa ettii tietoa :D

Sivu luotiin ajassa: 0.723 sekuntia