× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Milloin verikokeisiin ja ultraan?

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47921 : Johahanna
Hei, onko teillä ollut mitään puhetta että milloin olisi käytävä tulehdusarvot ja uä ottamassa? Itse varasin ajan maanantaille ja leikkaus on vasta lokakuun 5 päivä. Onko turhan aikaista käydä vai käyköhän nuo kirurgille?

Leikkaus 05.10.2018
Suunnitteilla polytech 360cc lihaksen alle, Mare Malva
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47922 : Henriikka_
Kannattaa kysyä että kuinka tuoreet verikoetulokset haluavat. Itse kävin 3 viikkoa aiemmin, hoputtivat ettei vaan käy niin että tulokset eivät kerkeä tulla. Ja siis perusverenkuva ja hepatiitit, hiv otettiin. Itse kävin ultrasta ja mammossa 2kk aiemmin ja ne ei saa olla yli 6kk vanhat.

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47925 : Ellu-@
Normi pvk on valmis samana päivänä. Kannattaa tosiaan kysäistä kuinka tuoreet tulokset haluavat :)

8.8.2018 Nagor impleo 360cc. 163/55, lähtökohta lievästi tubulaarinen 70a.

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47927 : Johahanna

Henriikka_ kirjoitti: Kannattaa kysyä että kuinka tuoreet verikoetulokset haluavat. Itse kävin 3 viikkoa aiemmin, hoputtivat ettei vaan käy niin että tulokset eivät kerkeä tulla. Ja siis perusverenkuva ja hepatiitit, hiv otettiin. Itse kävin ultrasta ja mammossa 2kk aiemmin ja ne ei saa olla yli 6kk vanhat.

Oon siis kysynyt jo pari päivää sitten sähköpostitse asiaa, mutta en vielä ole vastausta saanut ja mulla muistikuva että pitäis olla max 2 viikkoa vanhat tulokset mikä ei sitte voi pitää paikkaansa kun mulla pitäis olla kaks viikkoa ennen leikkausta se leikkaus maksettu ja mitä jos siel oliski jotai häikkää ja koko leikkaus jouduttaiski siirtää. :huh:

Leikkaus 05.10.2018
Suunnitteilla polytech 360cc lihaksen alle, Mare Malva
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47928 : Sapphire
Mulla oli ohje että max puoli vuotta vanhat tulokset. Klinikkakohtaista taitaa olla, kaikissa paikoissa ei tarvita mitään jos on perusterve. Verikokeista otettiin PVK eli ihan perusverenkuva, jonka tulokset tulee nopeasti, ja sitten mammografia, josta saa yleensä myös nopeasti lausunnon, samana tai seuraavana päivänä, riippuen miten radiologi on yksikössä paikalla. Klinikkakohtaista varmaan sekin, mutta pieneen heittoon jossain veriarvossa leikkaus tuskin kaatuu. Toki jos esim hb tai hyytymistekijät on reilusti alakanttiin tai jotain isompaa poikkeavuutta, on tietysti eri asia. Ja tietysti jos ultrassa tai mammografiassa jotain poikkeavaa on niin tietenkin niiden hoito on silloin ensisijaista.

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Sivu luotiin ajassa: 0.320 sekuntia