× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvia 330cc ja 360cc rinnoista

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47883 : Linskuu
Moikka!

Oon menossa 12.9. Rintojen suurennukseen Finestille. Onko kukaan muu sattumoisin tulossa samana päivänä? :)

Konsultaatiossa suunniteltiin mulle Nagor 360cc, mutta Kullamaalta tuli arvio että voidaan laittaa vain 330cc. Nyt tätä palstaa lukiessani alkoi mietityttään että jääkö liian pieneksi :unsure: Toki sanottiin että kirurgin arvio voi muuttua kun näkee paikan päällä.

Saisinko kuvia 330cc ja 360cc kokoisista, joilla lähtökohtana todella pienet rinnat? :) konsultaatiossa sanottiin kyllä, että noita lukuja ennen ja jälkeen kuvissa on turha katsoa, koska jokaisella ne näyttää erilaisilta. Mutta jos nyt saisi niistä pienirintaisista lähtökohdista niin eiköhän se jotain suuntaa anna :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47895 : Vaahtera
Kullamaa suostu ekalla kerralla enintään 275, yritti vielä 255cc, mutta näin mua konsussa jo varoteltiin.Olin kyllä silloin lähes rinnattomana niihin tyytyväinen monta vuotta ja liiveillä saa paljon aikaan.Jos oot suht hoikka ja alle 170cm niin uskon että koko ihan hyvä.Ei ne ekalla kerralla yleensä laita/saa mahtumaan.Tsemppiä ja tuu laittelee kuvia!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47901 : Linskuu
Joo mullekkin sanottiin että Kullamaa todennäkösesti antaa arvioks pienemmän koon mitä konsultaatiossa suunniteltu.. ite oon siis 171cm ja 69kg, aika perus hoikka kyllä, mutta melko harteikaskin vielä ja konsussa se sano että mulle sopiskin isommat kun on leveet hartiat ja pyllyäkin :laugh:

Noh, toivottavasti Kullamaa päätyy isompaan kokoon! Ja kiitos, voin laitella kuvia :)
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten : Linskuu.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47978 : kissantassu
Hei

Olitko jo leikkauksessa?
Kumpi koko sinulle tuli ja voitko mitenkään laittaa kuvaa?:)
olen menossa 14.12 joten jännittää ja tuo koko mietityttää ja mitä enemmän katson kuvia sitä vaikeammaksi päätöksen teko koosta on.
Millainen kokemus sairaalasta oli? millainen ruoka?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47996 : Susannea
Olin 2 kk sit leikkauksessa. Nagor pyöreä 330cc lihaksenpäälle. Tässä kuvaa rinnoista . Oon 170.5 pitkä ja painoa se 70 :)

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mihu, kissantassu

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten - 2 kuukautta 6 päivää sitten #48094 : Linskuu
Heips! Leikkauksesta selvitty. Nyt neljäs päivä menossa. Voin laittaa kuvaa myöhemmin, nyt on aika turvonneet vielä :D

Tosiaan Kullamaa päätyi 330cc kokoon, ei ollut aluksi edes varma mahtuuko sekään. Suosittelen ottamaan sen isomman koon jos yhtään arpoo niiden välillä! Itseä ehkä vähän harmittaa että isompaa ei pystytty laittamaan. Toki sata kertaa parempi tää on kun lähtötilanne, siitä en valita. :D ja lopputuloksenhan näkee vasta myöhemmin jokatapauksessa.

Sairaalassa kaikki sujui aika mutkattomasti, missään vaiheessa ei ollut tunne että mitähän seuraavaks tapahtuu. Kullamaan käynnin jälkeen meni ehkä 45min että pääsin leikkaukseen. Anestesialääkäri oli todella ihana ja yritti kokoajan vähentää jännitystä kun makasin leikkauspöydällä ennen nukutusta.

Leikkauksen jälkeen iski todella huono olo myöhemmin, silmissä alkoi pimenemään kun seisoin, alkoi oksettaa ja kuulo meni hetkellisesti, kuulin todella sumeesti sekä valahdin ihan vitivalkoseks kasvoilta. Painoin hälytysnappia ja hoitajat tuli samantien auttamaan ja laittoi kanyylin kautta kaks ruiskullista jotain lääkettä.

Ruoka oli myös hyvää, kanaa ja riisiä sekä kasviksia + leipää :) Iltapalaa ei ollut, joten illalla alkoi jo vähän nälkä tulemaan kun päivällinen oli siinä puoli kuuden aikaan.

Ihan hyvä maku jäi suuhun, lopputulosta odottelen vielä, mutta kyllä nyt osaan jo sanoa että isompi koko olisi ollut enemmän mieleen. Mutta tosiaan Nagor 330cc HR projektiolla laitettiin osittain lihaksen alle. Tsemppiä sulle leikkaukseen! :)
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 6 päivää sitten : Linskuu.

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #48110 : kissantassu
Yritimpä vastata tähän mutta sivut eivät toimjneet ja teksti hävisi...
Toivottavasti paraneminen on sujunut hyvin ja kuvaa kehiin jos haluat.
Oliko sinulla saattajapalvelu

Sivu luotiin ajassa: 0.520 sekuntia