× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rintojen suurentaminen ilman alv:a

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #47845 : epexina
Osaatteko sanoa milloin rintojen suurentaminen on perusteltua niin että siitä ei mene arvolisäveroa? Korjaava, palauttava, terveydellinen lukee joissakin paikoissa mutta mitä tämä käytännössä tarkoittaa?

Luin jostakin että imetyksen ”runtelemana” olisi saanut ilman alvia...onko tämä kuinka yleistä?

Kokemuksia ja tietoa, kiitos!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 17 tuntia sitten #47848 : Sapphire
Pakko sanoa että asiasta ei minulla mitään tietoa tai hajua ole, mutta jäin miettimään, että mihin se raja esim imetyksen jäljistä vedettäisiin? Mikä olisi normaalia iän, painonvaihtelun ja imetyksen tuomaa muutosta ja mikä olisi ”vaurio”? Ja mikä olisi terveydellinen syy ottaa rintojen suurennus? Rintasyöpäkirurgia on ihan eri asia. Julkisella on yleinen käytäntö tarjota rintasyöpäpotilaalle korjausleikkausta kun syöpähoidot ovat ohi, ja uusi rinta/ rinnat voidaan rakentaa monella tapaa tapauksesta riippuen, myös implantilla. Joten sellaisessa tapauksessa, tai jos esim onnettomuudessa olisi rinnan menettänyt, leikkaukset tehdään lähes aina julkisella puolella. Samoin tubulaarisia rintoja korjataan julkisella. Sellaisessa tapauksessa joku tietysti voi haluta mielummin mennä yksityiselle. En tiedä, voisiko tuo alvittomuus koskea sitten esim niitä tubulaaristen korjauksia.

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Lisää
3 kuukautta 3 tuntia sitten #47854 : piketsu
Heippa, enpä voi vastata tuohon ku omalta kohdaltani, mutta mulle laitettiin kyllä ilman alvia.En itse tajunnut edes miettiä koko asiaa niin kirurgi heti sanoi että on korjaava eli ei tarvi maksaa alvia. Mun lähtötilanne oli pienehköt täysin tyhjiin imetetyt pussukat. Ei siis ollu mitää täytettä jäljellä..

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47860 : epexina
Millä klinikalla kävit? Millaiset rinnat sinulla oli ennen imetystä?

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47874 : Ellen
Osalla kirurgeista on tapana liioitella ja kirjata mitä haluavat. Eli potilas saa herkemmin Kelakorvauksia tai ilman alvia. Kukaan ei tule niitä aiempia rintoja tarkistamaan leikkauksen jälkeen. Kummasti mittanauha venyi ja saatiin mullekin aikoinaan sellaiset kriteerit, että sain Kelan korvauksen.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47879 : piketsu
tampereella kc klinicilla. mun rinnat oli aina pienet,ei ne oikein ikinä kasvanu. kolme raskautta venytti että jotain nahkaa oli mutta tosiaan tyhjät pienehköt pussit jäi. käytin liivejä 75b missä oli isot toppaukset,koska mikää muu ei täyttyny vaikka otti kuinka pienet liivit. onneksi sellaiset saanut nyt unohtaa :) halusin että laittaa vain sen verran mikä siel kuuluis olla, koska halusin mahd luonnollisen lopputuloksen. laitettii 370 sebbinit ja sanoi et voidaan laittaa lisääkin mutta sanoin se riittää. oon hieman harteikas niin nyt on kivan tasapainossa vartalo ja juuri sopivan kokoiset, en oo ikinä halunnu mitään isoja :) vaan mun kehoon sopivat ja ns käteensopivat on mulle ne hyvät. itse oon 163,60 nyt liivit 75D, mutta itse sanoisin että näyttää ennemminki c kupilta.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47981 : Onneli
Omalla kohdallani alvittomuus johtuu siitä ettei omaa rasva- ja rintakudosta ole ollenkaan. Toinen korjaukseen viittaava asia saattaisi olla sisäänpäin kasvaneet nännit. Niitä ei kohdallani korjata/en tiedä onko mahdollista korjata, kun ne eivät ole koskaan olleetkaan ulkonevat.

Toiveissa Motiva round, siruton, n. 300-350cc lihaksen alle.
Eiran sairaala 01/2019
166/55, lähtötilanteessa rinnaton

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47984 : ehkäjoskus
Mä saan ilman alv:ia, mutta mulla tämä johtuu lievästi tubulaarisista rinnoista (= rinnan kehityshäiriö). Mulla suurennetaan, muutetaan muotoa ja operoidaan nännit "normaaleiksi".

170 cm / 65 kg / B-kuppi. Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Tulossa: Motiva Ergonomix FULL 400cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : ehkäjoskus.

Sivu luotiin ajassa: 0.499 sekuntia