× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Useamman vuoden vanhat silikonirinnat

Lisää
3 kuukautta 19 tuntia sitten #47777 : Miki
Hei,haluaisin kovasti nähdä miten vuosien kuluminen näkyy silikonirinnoissa.Olisi tosi kiva jos joku voisi laittaa kuvaa miltä rinnat näyttivät about alle vuoden vanhoina ja miltä ne useamman vuoden jälkeen näyttävät. Suurin osa kuvista mitä olen katellut on aika "nuorista" rinnoista,en ole kauheasti löytänyt kuvia yli vuoden vanhoista ja kuitenkin olisi kiva nähdä miten paljon rinnat muuttuvat esim.kolmessa tai viidessä vuodessa.

Lähtötilanne; 155cm,48-51kg (vaihtelee vuodenajan mukaan) Rinnat hieman roikkuvat ja epäsymmetriset,70 b/c
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Yosa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 17 tuntia sitten #47779 : Vaahtera
Mulla ei nyt oo kuvaa, mutta pienillä implanteilla 275cc lihaksen alle pyoliksi ei juuri 9,5 vuodessa mikään muuttunut vaikka olin raskaanakin kaksi kertaa ja imetin.Luonnolisemmat näjöiset vain olivat ennen vaihtoa isompaan, ei roikkunut nahka eikä tissit!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Miki

Lisää
3 kuukautta 15 tuntia sitten #47781 : pulla
Mulla 2 1/2-vuotiaat ja kyllä ne ihan samalta näyttää mitä silloin alkuaikoina. Ehdottomasti elämäni parhaimpia hankintoja. Voisin ottaa kuvia joku päivä, vanhoja kuvia saattaa vielä täältä löytyäkin :)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, Miki

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47784 : Miki
Kiva kuulla että teillä on pysyneet rinnat aika samanlaisina vaikka aikaa on kulunut :)
Ja pulla; löysin täältä foorumilta pari sun kuvaa ja sulla on kyllä todella kauniit rinnat! Olikos sun implantit lihaksen päällä,alla vai osittain alla?

Lähtötilanne; 155cm,48-51kg (vaihtelee vuodenajan mukaan) Rinnat hieman roikkuvat ja epäsymmetriset,70 b/c

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47785 : pulla
Kiitos. Mulla osittain alla ja oon ollu tyytyväinen tähän sijoitustapaan :)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Miki

Sivu luotiin ajassa: 0.423 sekuntia