× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Mikä silikoni sopii minulle?

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47721 : suski9
Minun pitäisi päättää, mitkä silikonit haluaisin itselleni. Minulla ei ole mitään käsitystä mitkä niistä ovat kovimpia ja mitkä pehmeimpiä. Hankala, kun ei pääse itse tunnustelemaan millaiset ne olisivat. Eräs kirurgi suositteli pyöreitä. Millaiset toiset sitten olisivat? Lähtökohta on se, että minun rinnat roikkuvat ja nännit sojottavat alaspäin, melko tyhjät pussit. Minulle tehtäisi rintojen kohotus ja laitettaisi silikonit. Kirurgi itse suositteli että laitettaisi lihaksen alle mutta haluaisin että se olisi päällä. Onko siinä mitään eroa? Joltain kuulin, että jos ovat lihaksen alla niin omat rinnat saattaisivat alkaa roikkua vähän. Pelottaa vain se, ettei itsellä olisi tarpeeksi paljon kudosta, en haluaisi että ne reunat näkyisi/tuntuisi.

Onko täällä ketään, kenellä olisi sama lähtökohta ja millaiset implantit laitoit? Kuvia olisi kiva saada verailun vuoksi. Olen nyt miettinyt Nagoria, Motivaa tai Sebbiniä (kirurgi itse ne mainitsi) tai sitten B-Lite pyöreät mutta ne ovat sitten hieman kalliimmat. Hinnalla ei ole väliä, kunhan saisin hienot rinnat itselleni!

Mitkä implanteista ovat kaikista pehmeimmät? Jos implantti on pehmeä niin rypyttyykö se tms? Onko lopputuloksesa oikeastaan mitään huomattavaa eroa jos implantti on lihaksen alla tai päällä tai onko pyreä tai anatominen?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #47902 : mirandael
Mulle tehtiin tammikuussa mastopexia, ja laitettiin motivan 300cc. Todella pehmeät ovat ja olen myös tyytyväinen lopputulokseen!

Mulla oli omaa kudosta c-kupin verran, ja implantti siis lihaksen päällä.

Mastopexia + Motiva 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #47906 : suski9
Kiitos vastauksesta mirandel! Kävin tiistaina kosultaatiossa ja alustavasti sovittiin, että Motivan 340cc demi. Luin netistä takuujutuista ja oliko niin, että Motivan vakuuttaa vakuutusyhtiö ja se tulisi maksamaan? Ryppyilystäkin olen lukenut kokemuksia ja jotkut ovat kehuneet Nagoria. Olen alkanut kaartua sen puoleen.

Kiva kuulla, että leikkaus on onnistunut ja olet lopputulokseen tyytyväinen! Suurenivatko rinnat ollenkaan tuolla 300cc?

Sivu luotiin ajassa: 0.140 sekuntia