× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Krüünvald vai Simmo?

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47697 : suski9
Moikka kaikki! Olen koko ikäni saanut kärsiä rintojen kehityshäiriöstä ja vihdoin ja viimein on säästöjä sen verran, että olisin valmis lähtemään kauneusleikkaukseen Viroon. Päädyin kahden vaiheille, Simmon ja Krüünvaldin.

Ensin ajattelin tehdä rintojen kohotuksen lisäksi rasvansiirron rintoihin koska olisin halunnut mahdollisimman luonnolliset rinnat. Mittani ovat 165cm/70kg eli hieman ylimääräistäkin on. Tulevaisuudessa saattaisin pudottaa muutaman kilon, joten rasvansiirto menisi hukkaan. Katrin Krüünvaldilta kyselin asiasta ja hän oli heti alussa sitä mieltä että implantit tulisi laittaa.

Nyt olen kuitenkin kallistunut implanttien suuntaan. Onko kenelläkään kokemusta rintojen kohotuksesta ja implanteista? Haluaisin kuulla kokemuksia sekä Siimin että Katrinin kädenjäljestä. Pää on ihan sekaisin, kun olen pallotellut kummankin välillä.

Hyviä puolia Siimin operaatiossa on se, että matkat kuuluvat hintaan, Katrinille jos menen niin joudun kustantamaan matkat itse. Mutta jos Katrin on paljon taitavampi niin matkat eivät tuota ongelmia.

Siimistä en ole kuullut huonoja kokemuksia, mutta joku kertoi täällä sivulla että Katrinin leikattua rinnoissa on ilmennyt epätasaisuutta ja nännit olivat leikattu huonosti.

Hinnoissa on jonkin verran eroa, räknäsin kuluja yhteen ja Katrinin operaatio tulisi maksamaan (operaatio+matkakulut) parisataa vähemmän kuin Simmon.

Tarvitsen nyt apua päätökseeni, kumpi on taitavampi vai onko niissä eroja?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47698 : suski9
Kiva olisi saada kuvia tänne Katrinin ja Siimin tekemistä silikoneista. Yritin haun kautta etsiä, mutt Katrinin tekemistä en löytänyt kuvia.

Lisää
6 päivää 11 tuntia sitten #48369 : janks
Hei! Kävin itse viime maanantaina tallissa Simmolla laittamassa 410cc B-lite! Erittäin tyytyväinen tuloksiin vaikka vielä melko turvoksissa ja mustelmilla. Suosittelen health clinciä!

Sivu luotiin ajassa: 0.401 sekuntia