× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Syyskuu 2018

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47680 : Mihu
Heipsan!

Onko muita syyskuussa leikkaukseen menijöitä? :)

Itse olen vuosien säästämisen ja odottamisen tuloksena viimeinkin varannut ajan leikkaukseen.

Kävin neljässä eri firmassa konsultaatiossa, ja itselleni mieluisammaksi valikoitui The Health Clinic ja Siim Simmo. Tämä siksi, että ykkös-vaihtoehtoni leikkaavaksi kirurgiksi on ollut koko ajan Simmo, ja konsultaatio vakuutti. Leikkauspäiväksi valikoitui 5.9.

Itselleni siis tulossa ankkurikohotus + implantit lihaksen päälle. Nyt pitäisi alkaa valita kaksi eri kokoa, joista jompikumpi valitaan itse leikkauspäivänä. Hankalaa päättää minne kokoluokkaan kallistua. Neljä eri konsultaatiota ja näkemystä enemmänkin vain sekoitti pakkaa entisestään.

Toisaalla sanottiin, että 390cc on maksimi, koska siitä isommissa kokoluokissa kohotusarvet kärsivät. Ja taas toisaalla, että menee kohotuksenkin kanssa vaikka 600cc. Meinasi suuruudenhulluus iskeä ihan todenteolla. Omaa rintaa mulla on jo melko reippaasti, enkä ole löytänyt yhtään vastaavia ennen ja jälkeen kuvia joita voisi verrata omaan mahdolliseen lopputulokseen.

Ensin valikoitiin konsultaatiossa 420 - 460cc, koska itse totesin (hulluuksissani?), että alle 400cc on liian pieni. Tähän lääkäri totesi, että kyllä sinne menee paljonkin. Jälkikäteen alkoi todellisuus iskeä ja pelottaa, että en taida kuitenkaan uskaltaa niin paljoa ottaa. Riisi-, ja vesipusseilla kokeiltaessa jäätävät melonit. Toki näyttäähän ne isommilta ja erilaisilta noin kokeiltuna kuin itse leikkauksen jälkeen kudosten alla. Nyt kokohaitari josta pitäisi kaksi kokoa valita on 330 - 460cc. Itse pallottelen nyt 360-420cc välillä. Kamalat paineet. Ettei tulisi liian isoja, eikä liian pieniäkään. Omaa rintaa tosiaan on kuitenkin noin 3-4dl jo valmiiksi. Hmm, oliskohan 390cc varma kompromissi. Ja sen varmaan valitsenkin.?! Hankalia valintoja! :laugh:

Muutenkin heti kun leikkausaika lyötiin lukkoon niin paniikki iski. Ennen sitä ei ollut mitään epäilystäkään mistään. Nyt pyörii 1000 ja 100 asiaa päässä kerrallaan… Ja pelottaa ja jännittää. Ja toisena päivänä ei taas yhtään.

Mutta silti niin malttamattomana, että olis jo ohi ja uudet tissit onnistuneesti paikoillaan!

Anteeksi romaani, mutta pakko vähän jonnekin purkaa jännätystä! :whistle: :blush:

Nagor Impleo HR 390cc lihaksen päälle + mastopexia
Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
tyhjähköt roikkuvat rinnat
169cm/69kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.491 sekuntia