× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tietämätön kaipaa tietoa rintojen suurennuksesta

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47648 : Virtaro
Hei!

Olen vuosia jo haaveillut rintojen suurennuksesta ja nyt on elämässä sellainen tilanne vihdoin, että voisin ne hankkia. Olen netistä yrittänyt paljon etsiä tietoa silareihin liittyen, mutta yksi asia on jäänyt hieman epäselväksi:

Pitääkö koko summa maksaa jo heti varausta tehdessä vai voiko sen maksaa jollain tavalla osissa? Esim. puolet varauksen tekovaiheessa ja loput puolet hieman ennen leikkausta? Minun olisi tarkoitus varata leikkausaikaa vasta noin puolen vuoden päähän, mutta haluaisin varaamisen hoitaa jo mitä pikimmiten.

En ole siis käynyt vielä konsultaatiossa missään, siksi olen hyvin tietämätön asioiden suhteen. Olen miettinyt Finestin ja Laatukirurgian välillä. Olisi mukavaa kuulla kyseisistä paikoista kokemuksia. :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47650 : Catya
Hei.
Itse olen ollut leikkauksessa finestin ja diamond clinikin kautta. Lasku on tullut vasta vähän ennen toimenpidettä :)
Voit siis rauhassa alkaa suunnittelemaan leikkaus ajankohtaa ja aikoja konsultaatioihin. Konsultaatiot ei sido sua vielä mihinkään joten käy siellä ja sieltä saat lisätietoja kysymyksiisi :)

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.578 sekuntia