× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Isommat implantit haaveena

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47610 : Helen127
Hei!

Olen nyt pitkään miettinyt uusien implanttien hankintaa. Tällä hetkellä 390cc nagorit ja omaan kroppaani(164/50) ne näyttävät todella hyviltä, mutta pitkään on ollut kaipaus suurempaan. Otin nykyiset implantit vuonna 2016 keväällä joten mietin sitä milloin kannattaa ottaa seuraavat? Haaveenani olisi saada jotkut 800cc, mutta en tiedä saanko vielä edes seuraavassa leikkauksessa, sillä ihan alkujaan oma lähtökohta oli olematon ja pyysin saada maksimikokoa kuten sainkin.

Mietin myös sitä, että olen vielä siinä iässä ettei minulla ole lapsia, mutta toivottavasti on 5vuoden sisällä. Kannattaisiko minun kuitenkin vain odottaa, että saisin lapset tehtyä ja sitten voisin miettiä niitä suurempia implantteja? Tarkoittaako raskaus ja imetys aina uusintaleikkausta? Tuntuisi vain hullulta ottaa nyt isommat implantit jos olenkin muutaman vuoden sisällä raskaana ja sitten joudun menemään taas uusintaleikkaukseseen. Raha ei kuitenkaan kasva puussa:) Miestä ei ole nyt kuvioissa, että sinänsä raskausjutut ovat vielä aika kaukaisia haaveita.

Seuraavassa leikkauksessa haaveilen maksimikoosta minkä saisin. En usko, että vielä saan haluamaani 800cc, sillä ensimmäisessä leikkauksessa sain myös maksimin mikä mahtui.

Miten läheisten mielipiteet? En ole kertonut ensimmäisestä leikkauksestani perheelleni, ainoastaan läheisimmille ystävilleni, mutta taitaa olla niin, että jos isommat vielä hankin, niin en kyllä pysty mitenkään peittelemään. Oma äitini ei mitenkään hyväksy itsensä leikkelyä ja se onkin tässä vaikeinta, että miten hänelle kertoisin. Joskus kyselin asiaa ja hän sanoi, että katkaisee välit minuun, jos jotain sellaista päädyn tekemään(en usko, että oli tosissaan, mutta silti). Miten toimisitte tämän suhteen?

29.3 The Look/Jaan Troost, omat mitat 164/52, Nagor 390cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #47739 : Liina
Raskaus ja imetys ei tietysti automaattisesti tarkota uusintaleikkausta, mutta aika usein kyllä. Kun maito nousee rintoihin, niin kyllähän ne siinä hyvin usein venyy ja paukkuu ja sit jää jäljelle just sitä tyhjää pussia (mitä minäkin lähin täyttämään!)

Mut mitä jos kävisit konsussa kysymässä, mikä olis seuraava max. koko jonka voisit saada? Kyllä se varmaan lähellä 600 menis.

Munkaan äiti ei hyväksy kauneusleikkauksia. Ehkä nykyään vähän paremmin. Äitille kertominen olikin se kaikista vaikein osuus koko projektissa! :D Tästä toisesta leikkauksesta en sit kyllä enää kertonu, luulen, että siinä olis menny ehkä äidin ymmärryksen raja.. Tosin luulen, että munkin äidillä on nyt taas vähän avartunu maailma, kun huomasi, ettei kaikki silareja ottavat olekaan niitä Seiskan takasivun tyttöjä. Suurin osa on ihan tavallisia naisia, iso osa äitejä, joille ei tosiaan jääny ku nahkarukkaset jäljelle imetyksistä. Ettei se ihmisen sisin muutu siellä kirran pöydällä - oon vielä ihan sama tyyppi, ku ennenkin leikkausta.
Tätä puolta ei vaan oikeestaan ikinä tuoda plastiikkakirurgiassa esiin. Aina näkyy vaan ne ääripäät - ihmis-Barbiet.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.344 sekuntia