× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rintojen muodosta / kirurgeista

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #47593 : tealaak
Kertokaahan tietäväisemmät. Mikä vaikuttaa rintojen välin leveyteen? Näenköhän oikein, että esim. Jyrängin tekemissä rinnoissa on tuota väliä enemmän... rinnat siis asettuvat enemmän sivuille? Vaikka siis rinnat olisivat ihan isotkin, ettei kyse siis olisi liian pienistä implanteista. Lopputulos on kyllä varsin luonnollisen näköinen, mutta pelkään, että itselläni asettuisivat liian sivuille.

Toinen muotoon liittyvä pohdintani on se, että vaihteleeko kirurgien tyyli tai voiko omilla toiveilla vaikuttaa siihen kuinka korkealla nänni on? Monilla tuntuu olevan nänni aika korkealla ja rinta jatkuu sen alla vielä pyöreänä. Miten tämän nyt selittäisi. Vaikutelma on pyöreä ja toki kaunis, mutta itselleni ei tuntuisi luontevalta, että nännin alapuolella olisi vielä niin paljon rintaa... ööh... eli siis implantti on laitettu tavallaan melko alas suhteessa nännin sijaintiin. Vaikutti siltä, että jollain kirurgilla oli usein tällainen lopputulos, joten mietin, että onko sekin tyyliseikka?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #47602 : Djuioo
Pahoittelut, etten kysymykseesi osaa vastata. Kysyisin kuitenkin, että mistä olet löytänyt kuvia Jyrängin tekemistä rinnoista? Kiinnostaisi kovasti.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #47603 : elllie
Rintojen väliin jäävä rako tuntuu olevan henkimaailman jutuista kiinni heti sopivan implantin leveyden valitsemisen jälkeen :D itselläni mitta rintojen alta on 73cm eli sanoisin ettei ainakaan kapeimmasta päästä ja lähtötilanteena oli tubulaariset pienet rinnat jotka olivat täysin kainaloissa ja keskelle jäi varmaan kahden nyrkin verran väliä. Mulle laitettiin 215cc anatomiset implantit lihaksen alle (julkisella korjausleikkaus, siksi pienet implantit). Vaikka lähtötilanteena oli iso väli ja implantit olivat pienet ja kapeat niin nyt mulla on mielestäni sopiva ja luonnollinen väli rintojen välissä. Laitan liitetiedostoihin hetkeksi kuvan ei-topatuissa bikineissä josta saa jonkinlaisen käsityksen :)

Tosta nännin kohdasta, veikkaisin sen olevan kiinni nännin sijainnista alun perin, mutta tiedän että esim. Jyri Hukki tekee sen tyylisiä rintoja, joissa nänni on melko korkealla. Suosittelen käymään konsultaatiossa eri kirurgeilla ja kertomaan toiveista :)

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: tealaak, Josefina, Möns, Jubilee

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #47604 : Möns
Pakko sanoa, et vau elllie miten nätit ja luonnollisen näköiset rinnat sulla on!
Olen itse menossa 6.8 julkiselle korjausleikkaukseen ja mulle on tulossa myös 215cc osittain lihaksen alle. Mentorin implantit kylläkin. Kiva nähdä kuvia, kun näistä pienemmistä implanteista ei ihan hirveesti niitä ole. :)

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47622 : tealaak
Tosi kauniilta näyttää tuo väli sinulla! Kiitos kuvasta. Harmi tosiaan, kun sitä lopullista tulosta itsellään ei tietenkään voi varmasti kukaan sanoa. Latasin realself-appin, johon ihmiset laittavat kuvia ennen, jälkeen ym. Yllättävän usealla on jotain pientä pulmaa kuitenkin tullut, kun kyselevät tuolta myös plastiikkakirurgien mielipiteitä kuvien kera. Hiukan siis jännittää lopullisen päätöksen tekeminen :)

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47658 : Maya86
Kävin eilen Jyrängin operoitavana. Minulle tehtiin mastopexia + augmentaatio Motiva Ergonomix full silk surface 425cc implanteilla. Sijoitustapa osittain lihaksen alle. Kuvassa lähtökohta sekä yksi päivä operaatiosta.

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: nepu, tealaak, LiisaTu

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47665 : tealaak
Onnittelut, lopputulos on varmasti kaunis! Nyt jo näyttää tosi hyvältä. Onko tuo Motiva ergonomix siis anatominen implantti?

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47666 : Maya86
Motiva Ergonomix on pyöreä implantti mutta erittäin pehmeää materiaalia. Konsultaatiossa kaikkia puristellessa tuo oli ehdottomasti luonnollisimman tuntuinen ja todella pehmeä.

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47672 : Liina
Omien rintojen muoto vaikuttaa tietysti lopputulokseen. Joillain on jo luonnostaan väliä rintojen välissä, toisilla sit taas ei.
Sit tietysti ihan kirurgin taidoista ja asiakkaan halusta ja implantinkoosta loppu kiinni.

Mulla oli ekat kokonaan lihaksen alla ja väliä jäi sellanen pikkusen reilu 1cm rintojen väliin. Nyt on osittain alla ja rinnat on nyt vielä vähän lähempänä toisiaan.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47711 : LiisaTu
Omat lähtökohdat vaikuttaa rintavakoon, esim. rintalihaksen kiinnittymiskohta rintalastaan rajoittaa lihaksen alle laitettaessa, samoin rintakehän muoto vaikuttaa, minulle valaisevia oli youtubessa dr Eddy Dona.n videot

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47714 : suski9
Itselläni on rinnat kaukana toisistaa, kauheat roikkuvat, melko tyhjät pussit (vaikka en ole imettänytkään). Toinen kirurgi ehdotti pyöreitä implantteja lihaksen pääle, toinen taas oli sitä mieltä että moderate profiiliset lihaksen alle. Mitä eroja nuissa on? Itsestä jotenkin tuntuu, että mieluummin ottaisin lihaksen päälle. Jotkut kyllä sanovat, ettei se pyöreyteen tai muotoon sinnsä vaikuta mutta jotenkin tuntuu turvallisemmalta ottaa päälle? Tiedä sitten, tunteeko ne sitten paremmin kosketeltaessa jos ovat päällä... Ainakin kauniimman rintavaon päällelaittaessa kuulemma saa. Mietin vain sitä, että millä perusteella kirurgit päättävät sen, tuleeko silikonit lihaksen alle vai päälle? Ilmeisesti, jos ei ole omaa kudosta rinnoissa niin mieluummin laitettaisi lihaksen alle, jotta rinnoista tulisi enempi luonnollisemmat?

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47734 : Marianna
Mun kaverilla on aina ollut puoliksi lihaksen alla. Itsekkin olisin halunnut, koska se näyttää hyvälle. Mutta mun silloinen kirurgi sanoi, että ei voi laittaa, koska mulla on omaa rintaa niin paljon. Olisi oma rinta kuulema roikkunut implantin päällä jotenkin(?). 3 vuotta mulla oli ne implantit, ja oma rinta oli niin venynyt ja roikkuva isojen implanttien painosta, että en itse ainakaan suosittele. Myös kuulin jostain, että rinnat on helpompi tutkia syövän yms. varalta, jos implantti on lihaksen alla.

Toki kaikilla meillä on erilaiset ihot ja vartalot. Toisille sopii eri kuin toiselle. Itse toivoin nyt, että implantti ei näy niin selkeästi ja pystyy paikoillaan. Edelliset olivat kuin tennispallot sukissa :D joten yllätykseksi kirurgi sanoi, että ehdottomasti puoliksi lihaksen alle. Toki tehtiin myös kohotus, jolloin omaa kudostakin poistui. Joten oma rinta ei jää mitenkään roikkumaan implantin päälle :)

08/2018 Nagor impleo 460 MR, puoliksi lihaksen alle + kohotus.
05/2015 Nagor impleo 520 HR, lihaksen päälle
170cm & 70kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47740 : Liina
Osittain alle on se uus "normi". Jos on kokonaan alla, niin sit saattaa käydä just niinku Mariannan kirra pelotteli - oma rinta valuu pois implantin päältä, koska implantti pysyy paikoillaan, mutta oma kudos vuosien mittaan venyy ja paukkuu.

Sit taas kokonaan päällä saattaa käydä noin, että tennispallot sukissa, implantille ei oo mitään tukea ja painovoima tekee tehtävänsä. Etenkin jos on isompi implantti.

Mulla on ollu kokonaan alla ja nyt on osittain alla. Tosin vasta paranemisvaiheessa, eli en vielä osaa oikeen sanoa tuntumasta paljoa. Kyllä ne sillai vähän tuntuu ainakin, mutta seki riippuu sit taas implanttitaskun koosta.
Muoto on musta ihan hyvä. Ei sillai luonnollinen, koska rinnan yläosassa on vielä pyöreyttä, mitä ei luomurinnoissa yleensä oo, ei ainakaan kolmen lapsen jälkeen :D
Sit taas kun on osittain alla, niin ei näy/tunnu reunoja. Mullakin on kyllä jonkin verran omaa matskua, että en osaa sanoa sit jos on tosi solakka.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Sivu luotiin ajassa: 0.591 sekuntia