× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rinnat jäi liian pieniksi

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47565 : Hellu37
Toteutin pitkään haaveilemani rintaleikkauksen 12/2017 ja nyt harmittaa kun rintojen koko jäi liian pieneksi. Lähtökohta oli pieni A ja toiveena saada C/D kokoiset rinnat. Sovitusilmplanteissa 360cc näytti hurjan isolta ja se laitettiin.mulla osittain lihaksen alla. Kysyin kirurgilta litistääkö lihas implanttia että vaikutelma jää pienemmäksi niin kirurgi totesi ettei implantti tiedä missä se on??!! Eli antoi ymmärtää ettei litistä. Silti uskon että päälle laitettuna näyttäisivät isommilta.
Rintakehä on 80cm joten kyllä nämä aika pieniltä näyttää, ilman topattuja liivejä suorastaan mitättömiltä paidan alla. Olen 170 cm/60kg, hoikka .
Harmittaa ihan hemmetin paljon. Uusintaleikkaukseen ei vielä rahaa. Jos joskus sinne pääsen niin paljonkohan kannattais ottaa lisää runsaampaan (muttei mitään överi isoja kuitenkaan)??

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47569 : Liina
Äh, onpa harmi :( Sovitusimplantit pitäis kyllä kieltää.. Tai ainakin pitäis ohjeistaa, että kun se implantti on puristuksissa kudosten/lihaksien alla, niin ei se ei oo sellanen mollukka ja koosta "häviää" ainakin se 50cc.

Sen lisäksi kannattaa jättää pois noi kuppikoko tarkennukset, koska ne on yleensä ihan vääriä. Siis suuren osa naisista käyttää väärän kokosia liivejä; liian väljä ympärys ja liian pieni kuppi. Toi 360cc on todnäk just se C/D-kuppi ja kirurgi hoitaa nää hommat lähinnä matikalla.
Kannattaakin mieluummin etsiä kuva niistä ihannerinnoista ihmisellä, joka olis mahdollisimman lähellä omaa kroppaa.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47572 : Hellu37
Mä sanoisin että nää mun rinnat on ehkä pieni c kuppi koska 80c tai 75D rintaliivit menee hyvin. Ja eikös silareissa yleensä tarvita koon isompi kuin normitisseissä!!
Ja mä näytin kuvia rinnoista jotka mun mieleisiä mut silti lopputulos oli tää!!!

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #47576 : Ellen
No mutta ei monelle pysty yli 4 desin implantteja laittaa, jos ei ole esim. imetyksestä venynyt tyhjä pussi lähtökohtana. En tiedä millainen lähtökohta sinulla oli?

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #47578 : lollero1
Jep kuten Ellen sanoi niin monelle ei edes pysty laittamaan suurempaa implanttia ensimmäisellä kerralla. D-kuppikin on loppujen lopuksi tosi tavallinen,eikä mikään iso koko liiveissä.Kuulostaa minusta siltä että sait käytännössä mitä hait (c/d-kuppikoon) mutta se ei vastannutkaan omaa kuvaasi siitä millaiset sen kokoiset rinnat ovat.
Uutta leikkausta varten kannattaa katsella kuvia/videoita joissa näet implantit itsesi kokoisella ihmisellä pari kuukautta leikkauksen jälkeen (jotta turvotus poistunut) ja tsekata mikä cc määrä näille henkilöille laitettu.

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #47582 : Hellu37
Mulle olisi mahtunut yli 400cc mutta koska tuo 360cc sovitusilmplantti näytti niin isolta niin en arvannut edes miettiä yli 400 kokoa. Olis pitänyt. Mun siskolla on täyteläiset c-kupit (luomut) ja kymlä omani koonsa puolesta niille häviää.
Mä kattelin etukäteen tosi paljon ennen-jälkeen kuvia mutta niissä ei toki kerrottu minkä kokoinen rintakehä ym siinä oli. Ja pitäisi nähdä mieluummin koko vartalokuva eikä pelkät rinnat niin antaisi paremmun perspektiiviä.
Kurjaa olla tässä asiassa jälkiviisas, mutta itsehän päätöksen koosta tein joten itseäni mä tässä syyttävällä sormella osoitan. Lähtökohta oli 2x imetetyt A kupit mutta suht kiinteät kuitenkin.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #47588 : Liina
Toi on kyllä niin kurjaa :(

Oot ihan oikeessa siinä, että pitäis olla paljon enemmän kuvia kauempaa, niin että napa ja hartiat näkyy kunnolla. Etenkin, kun ottaa jollain selfiekameralla kuvia, niin ne reunat on aina ihan vääristyneitä ja rinnat näyttää aivan hervottoman isoilta.
Olis hyvä myös olla mitat mukana.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #47620 : Vaahtera
Mitä mieltä kokeneet olette?Nyt siis 275cc Mentor ollu 9v reilut ja nyt tulossa ehkä 460cc.Onko ero näkyvä?En haluis enää ikinä toppauksia mitä edelleen käytän...Leikkaus jo 7 pvän päästä.Mies ei hyväksy yli 500cc implantteja kun ei tajuu niistä mitään vaik kuvia näytän!!!!Sit haluisin lihalsen alta lihaskalvon päälle, onko kellään kokemuksia?Rintakudosta hyvin vähän mut nykytilannetta en tiedä ku painoa 7kg enemmän ku 9 v sitten.nyt siis 165/58-59, lantio leveä.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51 aa-kuppi yhden imetyksen jälkeen. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58

Sivu luotiin ajassa: 0.505 sekuntia