× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkauksen jälkeen - mitä saa tehdä ja koska?

Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #47551 : Sapphire
Yksilöllistä, toki ja riippuu monesta asiasta. Ja onhan näistä paljon keskusteluakin täällä siellä täällä, mutta saiskohan keskustelua tähän ihan oman otsikon alle? Kirurgihan ne ohjeet antaa, ja klinikalta saa tietoa, mutta jos voitaisiin vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia että milloin ootte pystyneet / saaneet luvan tehdä kaikenlaista... Paljon kai vaikuttaa myös se, onko lihasta leikattu, ts onko implantti lihaksen alla vai päällä.

Itselläni 2 viikkoa sitten laitettu implantit lihaksen päälle. Viime viikon olin jo töissä kun ei muutakaan vaihtoehtoa ollut. Työni ei fyysisesti kovin raskasta ole, teen pääasiassa toimistotyötä. Lapsia ei ole, mutta olen miettinyt, miten te, joilla pieniä lapsia, olette pärjänneet pukemisten yms arkisten juttujen kanssa? Autolla ajo oli viime alkuviikosta hiukan vaikeaa, 2-vaihdetta ei saanut silmään ja ovet ja ratin kääntely parkkeeratessa hankalaa mutta kyllä se siitä. Äkillisiä liikkeitä ja ääriasentoja olen toki varonut. Asutaan miesystävän kanssa eri osoitteissa, mutta se on kyllä auttanut kauppakassien ja koirien kanssa ja leikannut ruohon ym. Paljon joudun kuitenkin tekemään itsekin kun ei ole mahdollisuutta vaan maata sohvalla montaa viikkoa.

Milloin on onnistunut / saanut luvan

1. Ajaa autoa (manuaalivaihteet)
2. Nukkua kyljellään
3. Lenkittää isoja koiria (jotka vetää remmissä), entäs ne nostelut, kauppakassit ym?
4. Käyttää jotain muita liivejä kuin tukiliivejä, koska ne kaarituelliset saikaan laittaa?
5. Pukea pään yli vedettäviä tiukemman mallisia toppeja / paitoja
6. Käydä saunassa tai uimassa järvessä tai istuskella kylpytynnyrissä (haavojen parannuttua tietty, mutta mietin kun järvi/ ja merivesi usein aika kylmää, ja sitten yhdistelmää märkä iho ja mahd tuuli, kuinka pitkään on rintatulehduksen riski)
7. Harrastaa seksiä niin että saisi itsekin liikkua ja olla esim nelinkontin tai tukeutua käsillä johonkin, ja koska saa naida menemään ilman liivejä ja koska saa antaa miehelle luvan puristella entiseen malliin (ennen ei kyllä ollut kauheasti mitään mitä puristella mutta noh)
8. Leikata nurmikkoa
9. Treenata salilla rintaa /selkää / olkapäitä muillakin kuin satujumppapainoilla
10. Juokseminen

Itseä näin kesällä tietty askarruttaa juurikin tuo sauna ja paljuilu tai uiminen järvessä että jääköhän ne nyt tämän kesän osalta väliin. Ja tuo seksipuoli, millään en haluaisi vaan maata patjana ja varoa ettei tissit hytky tai liiskaannu, ainakaan kovin kauaa. Kai se on vähän siitäkin kiinni että jos joku ei tunnu hyvältä niin sitten ei.

Kiitos jos jaksatte vastailla, kokeneemmat ja tuoreeltaan leikatutkin :)

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #47555 : Loo
Eka kerta vei pidempään ; implanttitasku + kiinnittyminen ( ei kiinnittynyt 5 vuoteen kunnolla).
Nyt toka kerta tasku valmiina + kiinnittymätön implantti. Operaatiosta reilu viikko

1. Ajaa autoa (manuaalivaihteet). 1. kerta 8 viikkoa, 2. varmaan voisin nyt jo mennä.
, jos tarvis

2. Nukkua kyljellään 1. kerta 6 viikkoa, 2. voin nyt olla hetken mut tuntemus muuttaa asennon automaattisesti

3. Lenkittää isoja koiria (jotka vetää remmissä), entäs ne nostelut, kauppakassit ym? 1. 8 vkoa

4. Käyttää jotain muita liivejä kuin tukiliivejä, koska ne kaarituelliset saikaan laittaa? 1. kaarituet sattuivat varmaan 3 kk

5. Pukea pään yli vedettäviä tiukemman mallisia toppeja / paitoja 1. kerta 6 vkoa, 2. kerta viikkoa

6. Käydä saunassa tai uimassa järvessä tai istuskella kylpytynnyrissä (haavojen parannuttua tietty, mutta mietin kun järvi/ ja merivesi usein aika kylmää, ja sitten yhdistelmää märkä iho ja mahd tuuli, kuinka pitkään on rintatulehduksen riski) 1. 2 viikkoa , 2 . kaksi viikkoa

7. Harrastaa seksiä niin että saisi itsekin liikkua ja olla esim nelinkontin tai tukeutua käsillä johonkin, ja koska saa naida menemään ilman liivejä ja koska saa antaa miehelle luvan puristella entiseen malliin (ennen ei kyllä ollut kauheasti mitään mitä puristella mutta noh) 1. keho kyllä viestii tästä asiasta. 2. ks edellinen

8. Leikata nurmikkoa 1. 8 viikkoa :D 2. ei ole nurmikkoa leikata

9. Treenata salilla rintaa /selkää / olkapäitä muillakin kuin satujumppapainoilla 1. 12 viikkoa, mutta tämä on mahtava mahdollisuus treenata pilatestyyppisesti pienillä painoilla ja ydintuki aktivoiden 2. saa nähdä....

10. Juokseminen 1. kerta 12 viikkoa. tuplaliivit. AINA. Edelleen.

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #47570 : Liina
Mitähän mun papereissa luki..?

1. Ajaa autoa (manuaalivaihteet)
Ei oo ajokorttia :D Mut varmaan vähän omien tuntemusten mukaan? Mut jos on kovin vanha auto tai raskaat ovet, niin kyl mä yrittäisin sen 2vk ehkä odottaa..? Ei tosiaan mitään hajua, kun ei oo autoa eikä korttia.

2. Nukkua kyljellään
Mulla oli ohjeena 2vk. Eilen kokeilin vähän olla kyljellään, mutta tuntu sen verran keljulta, että en kokeile ihan heti uudestaan :D Ehkä sit taas vaan herään kyljeltään joku aamu?

3. Lenkittää isoja koiria (jotka vetää remmissä), entäs ne nostelut, kauppakassit ym?
Sanoisin taas, että se pari viikkoa jos mahollista. Mä en kyllä kovin painavia kasseja kantelis niin pitkään ku mahollista.

4. Käyttää jotain muita liivejä kuin tukiliivejä, koska ne kaarituelliset saikaan laittaa?
Tää riippuu tosi paljon kirurgista ja implantista. Ekalla kerralla mulla oli ohjeena 6kk ilman mitään liivejä tai jotkut tosi kevyet ja sit 6kk jälkeen kaarituelliset (Mentorin implantit).
Nyt mulla on Motivan implantit ja 2kk tukiliivien kanssa kirurgin ohjeiden mukaan, Motivan edustaja suositteli 2,5kk tuki liivejä.

5. Pukea pään yli vedettäviä tiukemman mallisia toppeja / paitoja
Jaa'a.. Varmaan tää menee omien tuntemusten mukaan. Kunhan tekee hitaasti ja on joku auttamassa jos tarvii niin varmaan muutama pv leikkauksesta.

6. Käydä saunassa tai uimassa järvessä tai istuskella kylpytynnyrissä (haavojen parannuttua tietty, mutta mietin kun järvi/ ja merivesi usein aika kylmää, ja sitten yhdistelmää märkä iho ja mahd tuuli, kuinka pitkään on rintatulehduksen riski)
Miten mulla olis mielikuva, että 2kk saunomiseen? Vai oliko se 2vk? Ääh, en muista nyt ollenkaan, meillä ei oo saunaa.

7. Harrastaa seksiä niin että saisi itsekin liikkua ja olla esim nelinkontin tai tukeutua käsillä johonkin, ja koska saa naida menemään ilman liivejä ja koska saa antaa miehelle luvan puristella entiseen malliin (ennen ei kyllä ollut kauheasti mitään mitä puristella mutta noh)
Veikkaisin, että sen 2vk taikarajan jälkeen vähän omien tuntemusten mukaan. Jos on kovin aktiivista ja hölskyvää menoa, niin ehkä se 2-3kk.

8. Leikata nurmikkoa
Ei oo nurtsia..Riippunee laitteesta? Jos on raskas työnnettävä, niin varmaan niin myöhään ku mahdollista.

9. Treenata salilla rintaa /selkää / olkapäitä muillakin kuin satujumppapainoilla
2-3kk. Yleisimmin kai se 2kk treenikieltoa on aika standardi. Yleensäkään treenata ollenkaan yläosaa, edes millään painolla. Jalkoja 1kk leikkauksesta.

10. Juokseminen
Samoin ku yllä; 2-3kk riippuen ohjeistuksesta ja omista fiiliksistä. Hyvin tuettuna toim.huom. :D

Ekalla kerralla mun nuorin oli 2,5v. ja olihan se rankempaa. Nyt nuorin on 5v. ja pukee jo suht hyvin ittensä, sikäli jos saturnuksen renkaat ja venukset kierrokset osuu kohdilleen uhman kanssa :P
Nyt on kyllä helpompaa, kun lapset voi jo auttaa mua sen sijaan, että minä jatkuvasti niitä. Mulla tosin mies tekee ihan tosi paljon. Sen 1,5vk kun oltiin reissussa, niin leikkauksen jälkeen mies teki _kaiken_. Siis laitto mun tarralenkkaritkin kiinni, ettei mun tarvinnu kumartua :D Harjas mun hiukset ja letitti jne. Otinki kyllä tosi rauhallisesti minkään kantamisen tms. suhteen. Edellisellä kerralla koitin olla ehkä vähän liian urhea. Nyt on reilu 2vk operaatiosta ja liikun edelleen ku vähän ku hidastetussa filmissä. Mies hoitaa vielä suurimman osan kotihommista.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47649 : Kertomus
Kun rintalihaksia ei sais hieroa ettei implantti irtoa kiinnityksistä ja aiheudu verenvuotoa, niin tulin tässä miettineeks et miten sit seksiä harrastaessa tuo rintojen käsittely? Onko siinäkin sitte vaarana implantin "irtoaminen"? Ja onko asia riippuvainen mahdollisesti siitä mikä implantti ja missä..? Itellä viikon vanhat pyöreät Nagorit osittain lihaksen alla et ei muutenkaan tuo rintojen käsittely vielä ajankohtasta..

26.7.2018 Plastikakirurgia Finest, Pille Kirjanen
330/360 Nagor HR Dual plane

Lähtökohta 75a/b, kerran imetetyt. 163cm 62kg

Lisää
5 päivää 16 tuntia sitten #48575 : Onneli
Jatkan tähän ketjuun... Kauanko teillä jo leikatuilla on kulunut aikaa että olette lähteneet nk. ihmisten ilmoille, esim. tapahtumiin, luennoille, ystäviä tapaamaan tai matkanneet julkisilla kulkuneuvoilla?

Mitä ylipäätään olette tehneet leikkauksen jälkeisinä päivinä ja viikkoina? Oletteko paljon olleet istumassa tai makaamassa, vai liikkeellä?

Toiveissa Motiva round, siruton, n. 300-350cc lihaksen alle.
Eiran sairaala 01/2019
166/55, lähtötilanteessa rinnaton

Lisää
5 päivää 14 tuntia sitten #48576 : Djuioo
Onneli, ensimmäisen kerran lähdin kauppaan leikkauksen jälkeen muistaakseni 3 päivän kuluttua. Luennoille ja töihin palasin ongelmitta viikon kuluttua. Ensimmäiset illanistujaiset ystävien kanssa myös jo viikon jälkeen.

Ensimmäisen päivän leikkauksesta vietin vaan sohvalla telkkarin ääressä. Tokana päivänä pystyin jo tekemään pöytäkoneella hommia. :) Paraneminen oli tosi nopeeta, enkä särkylääkkeitä tarvinnut muutaman ekan päivän jälkeen lainkaan. Asiaan varmasti vaikuttaa implantin sijainti lihaksen päällä.

Mastopexia + Motiva Ergonomix Demi 230cc, lihaksen päällä
158/54
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miak, Onneli

Lisää
5 päivää 15 minuuttia sitten #48582 : piketsu
itse kuljin seuraavana päivänä laikkauksesta junalla koska välimatkaa oli 250km. pari tuntia laikkauksen jälkeen kävelin kilsa-puolitoista kauppaan ja takaisin ja portaat kolmanteen kerrokseen.. en maannu yhtää laikkausen jälkeen. istuin ja kävelin lähinnä. pahin oli se tuntemus kun tuntui et tissit olis niin täynnä maitoa et ne voi räjähtää koska vain. siis se sama tuntemus mitä on ku maito nousee ikävästi rintoihin. sellaisiahaava ym kipuja mulla ei ollut mut ei sitä pystyny selällää nukkuu moneen viikkon ja autoki oli pannassa pari viikkoa niinkuin ohjeistettiin.. mut siis en pitäny yhtää takoa missään kulkemisessa kun ei ollu pakko kun ei ollu sillälailla kipeä. muita kipeitä ja ärsyttäviä tuntemuksia oli viel pariki kuukautta..
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Sivu luotiin ajassa: 0.415 sekuntia