× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkausviilto nännin alle

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47489 : Emmssh
Oon menossa elokuussa Mansurowille rintojen suurennukseen. Konsultaatiossa käyty ja Mansurowilla oli kyllä aika selkeät näkemykset mitä laitetaan, kuinka paljon ja miten. Vaikutti kyllä siltä, että tietää mistä puhuu ja kovin luottavainen fiilis kyllä jäi.

Ainut mitä nyt jäin vielä pohtimaan, on tuo leikkausviillon paikka. Mansurow totesi, että laittaa implantit pääasiassa nännien kautta. Näin tehtynä arpi häviää kuulemma pääasiassa kokonaan.

Oon nyt yrittänyt lukea ja tutkia, mutta en löydä kovin paljoa infoa aiheesta. Olisi kiva kuulla, jos jollekin on laitettu implantit nännin kautta? Kuvia? :) Mietityttää myöskin se, että mulla nännit on tosi pienet, että miten sen viillon muka saa tehtyä siihen :laugh: hehh, naurahti se Mansurowkin vähän kun tota asiaa kysyin, mutta oli kuitenkin sitä mieltä, että kyllä se onnistuu..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47490 : Loo
On kaunis huomaamaton arpi.

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47503 : Hattara1
Olen laittanut marraskuu2017 ketjuun kuvan. Voit käydä katsomassa. Olen ihan todella tyytyväinen.

Sivu luotiin ajassa: 0.478 sekuntia