× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47715 : liis_ma

Vaahtera kirjoitti: Kauniit!Mulla ihan kamalat, ukkokin vitsailee et jos tollaseksi jää...Sitten nuo lapset, tulossa kotiin, ei nuorimmat tajua että öiti kipeä.

Voi Vaahtera <3!! Kuulostat ihan siltä kun sulla olisi ”babe blues” mutta olen samaa mieltä kuin Sapphire!! Nyt vaan rauhassa annat niiden tisujen laskeutua ja tehdä omaa ”työtänsä”. Niistä tulee aivan varmasti tosi hyvät (ajan kanssa)!! Jos sulle laitettiin se 460cc ni ne ei mitenkään voi olla pienemmät... :lol:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• tyhjis
  • tyhjis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • 8/18 Sebbin anatominen 525cc & mastopeksia
Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47716 : tyhjis
En osaa vastata tuohon voiko jo muita liivejä käyttää. Varmaan voi jos hyvin tukevat rintoja.
Aika rauhassa menny tämä viikko, maanantaina oli leikkaus enkä ole tehnyt juuri muuta kuin istunut tai maannut puoli-istuvassa kahtoen tv :D Tosi varovainen olen ollut. Lapsi tuli tänään kotiin mutta hän jo sen verran iso että auttaa kotiaskareissa.
Painoa tullut pari kiloa lisää, turvotusta myös mahassa. Suihkussa kun käyn niin aina pieni jännitys mitä tisseille kuuluu, mutta siellähän nuo pönöttää hyvin muhkeina :) Vähän aikaa annan ilmakylpyä että kuivaa teipit ennen liivien pukemista. Omatoiminen olen kokoajan ollut, wc käynnit, suihkut ja ylösnousut onnistuneet alusta asti ilman apua. Hiukset kylläkin pesetän kampaajalla.
Eka yö oli kivuliain, kova särky rintojen alla leikkaushaavoissa joka sitten valvotti. Seuraavat yöt huomattavasti helpompia vaikka selkä jumissa nukkuma-asennosta johtuen. Ekana päivänä ei pysyneet lääkkeet sisällä, mutta puolitettuani panadol annoksen alkoi lääkkeet ja ruoka pysyä sisällä.
Varmasti vaahtera sullakin rinnat vielä muotoutuu kun aikaa kuluu :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: liis_ma

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47717 : Vaahtera
Kiitos teille ihanille!!!Saa käyttää shockeja kun on niin tukevat ja triuphin triactioneita, sain meinaan post.op. soiton. Ois ehkä kandenu odottaa että pienin lapsi vähän isompi, mutta kaikki mulle nyt ja heti!Sain muuten nähdä mun vanhat implantit ja ihan kunnossa olivat.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51 aa-kuppi yhden imetyksen jälkeen. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58

Lisää
1 viikko 23 tuntia sitten #47723 : Henriikka_
Vaahtera minkä ikäinen sun nuorin lapsi on?

Ai kauhee kun ei meinaa olla enää malttia odottaa. Oispa aika nyt äkkiä pian, että se olisi ohi ja saisi vaan keskittyä paranemiseen. Koko homma on niin lähellä mutta tuntuu pitkältä odottaa vielä kaksi viikkoa! :) verikokeiden tuloksetkin tulivat tällä viikolla ja kaikki ok. Mitään estettä ei leikkaukselle ole.

Laittakaa galleriaan kuvia?? =) Kukaan ei ole pistänyt kuvaketjuun aikoihin. On tullut nekin kuvat selattua melko monta kertaa läpi... :D

Suunnitteilla nagor 330-360, sekä mastopexia. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg
Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
1 viikko 19 tuntia sitten #47724 : Vaahtera
Vajaa 3 v.Nukkuu pinniksessä vielä ja rattaat käytössä esim.busseissa kun pääsee ilmaseks ja mukana muutenkin.Näihin täys kielto ainaki 2 vko.,Sun nuorin?Mun vanhin murkkuiässä enk tiedä miten puhua, neuvoja?Tyttö siis.Kuvia, kuvia!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51 aa-kuppi yhden imetyksen jälkeen. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58

Lisää
1 viikko 18 tuntia sitten #47726 : Vaahtera
Niin ja onko teillä ollut kipua ja turvotusta myös rintalastassa rintojen välissä siis.Täältä sitäkin löytyy.Eilen lähti haavatyynyjä irrottaessa micropore teipitkin, vaikka sanottiin että pysyy kyllä tikkien poistoon,no 2 pvää pysy.Laitoin uudet, toiv.ei tuu ongelmia.Ootteko suihkuttanu Septidiniä suihkun jälkeen arville?

Lisää
1 viikko 14 tuntia sitten #47728 : Marianna
Jaiks! Leikkaus takana. Vaihdettiin Nagorin 520 HR -> Nagorin 460 MR ja kriisi. Nää tuntuu niin pieniltä! Tiedän, että tää on varmasti parempi koko kuin edelliset. Edelliset oli liian isot. Tuntuu vaan tosi oudolta. Mutta näihin tehtiin lisäksi kohotus ja nää on aivan hirveän nököset.

Onko täällä muita, joilla tehty kohotus? Mulle tehtiin ”ankkuriarvilla”, halusin kerralla kunnolla. Kun oon koko ikäni kärsinyt roikkuvista rinnoista. Ja ekassa leikkauksessa kirurgi päätti, että ei tehdä kohotusta vaan laitetaan isompi implantti?! Joten lähtötilanne oli nyt tosi roikkuva ja venynyt. Ja nyt nää on ihan epämuodostuneet. Nahkaa jouduttiin poistamaan sen verran. Pelkään että tohon keskelle jää kolo. Ja rinnat on ihan laatikon muotoiset. Hirveä masennus, että näistä ei tuukkaan hyvät :( zempit ja positiiviset kokemukset otetaan mielellään vastaan. Anyone?

08/2018 Nagor impleo 460 MR, puoliksi lihaksen alle + kohotus.
05/2015 Nagor impleo 520 HR, lihaksen päälle
170cm & 70kg

Lisää
1 viikko 14 tuntia sitten #47730 : Vaahtera
Tsemppiä vain voin toivottaa!!!!Nagor 460 pienuuden kanssa painitaan molemmat, tosin lähtökohdat eri!Eiköhän sulle tuu tosi kauniit rinnat kun omaskin rintas on!!!Mitä muille kuuluu?

Lisää
1 viikko 13 tuntia sitten #47731 : Marianna
Kiitos! Sie oot vielä mua lyhkäsempi ja hoikempi. Luulen, että sulla näyttää varsin hyvälle koon suhteen? Eihän nää missään nimessä pienet ole. Mut esim siitä, että mun edelliset oli isommat ja tosiaan lihaksen päällä. Ja nämä nyt 60cc pienemmät ja lihaksen alla. Tuntuu oudolle.

Suurin kriisi on siinä miltä nämä näyttää. Ja meinaa joka kerta nousta oksennus kurkkuun. Onneksi meen maanantaina näyttämään näitä klinikalle... mutta en jaksaisi enää yhtäkään leikkausta, jos näistä ei muotoudukkaan hyvät.

170cm & 70kg

Lisää
1 viikko 13 tuntia sitten #47732 : Vaahtera
Osaatko laittaa kuvaa?Mulla kanssa lihaksen alla.Mutta mulla ei juuri omaa rintaa jäänyt imetysten jälkeen eli suuremmilta ne varmasti sinulla näyttää ja tulee lyonnollisemmiksi!Onko kivut paljon kovemmat kun lihaksen alla?Mä olin eka kerta niin kipee et oksat pois, mut nyt helpompaa sen suhteen...

Lisää
1 viikko 12 tuntia sitten #47733 : Marianna
Kivut ei oo oikeestaan yhtään niin pahat kuin ekalla kerralla. Olin jo varautunut, että en pysty tekemään mitään :D mutta pääsen jopa sängystä ylös omin voimin. Ekalla kerralla sängystä ei meinannut päästä omin voimin moneen päivään.

Ainut nää henkiset kivut, kun katson näitä rintoja :sick:

Koitan vaan ajatella, että kyllä nää sitten vielä kauniiksi muuttuu, kun parantuvat. Ekan leikkauksen jälkeen rinnat oli heti ihan fine. Toki nyt toi kohotus tekee paljon. Liivit päällä kuvassa nää on jopa oikeestaan tosi hyvän näköiset, mut ilman mitään... :silly:

170cm & 70kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
1 viikko 6 tuntia sitten #47735 : Wanda
Moi kaikille!

Operaatio takana ja heräämössä tosi hyvä olla. Koetan kulutttaa aikaa :)

Pieniltä näyttää ensisilmäyksellä, haha. Jospa ne pehmetessään siitä laajenee. Nythän nuo ovat tuolla kääreissä. Toki toivon, että supertopatut liivit saisi nyt jäädä.

Tsemppiä kaikille paranemiseen ja odotteluun!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: tyhjis

Lisää
1 viikko 1 tunti sitten #47741 : Henriikka_
Marianna, jospa ne siitä asettuu kuiten. Tsemppiä!

Vaahtera, minun nuorin reilu 2v ja kans pinnis käytössä. Rattaat myös. Onneksi miehellä se 2viikkoa lomaa että saa auttaa nuissa. Isompaa sitten eskariin pitää kuskata... Vanhemmat 10 ja 11. Ajattelin sanoa että osittain terveys syy... Mukamas :D ja onhan se nyt normaalia haluta takaisin rinnat mitkä joskus olleet tms. Kyllähän ihmiset saa laihduttaakin mutta tämä on jotain mitä ei ite voi korjata. Lapset on sanonu että äidin tissit roikkuu enempi ku mummon joten siinä on tarpeeksi selitystä..

Suunnitteilla nagor 330-360, sekä mastopexia. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg
Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
1 viikko 1 tunti sitten #47742 : Vaahtera
Onko sulla tyttöjä nuo 10 tai 11v.Mun 11v.alkanu just rinnat kasvaa, se tekee tän homman vaikeeks jotenki etten vaikuta sen naiskuvaan tms.Keskimmäistä ei kiinnosta, on sellanen luonnonlapsi ja pienin ei tajua mut pissas esim eilen housuun eli kyllä tää jotenki vaikuttaa ku ei voi halia tms.samanlailla.

Lisää
1 viikko 1 tunti sitten #47743 : Josefina
Täällä myös leikkaus takana! Leikkaus sujui hyvin ja kivut on olleet pelottavan pienet vielä, ehkä ne kivut kohta alkaa :laugh: Vähän itsekin hämmästyin ettei nämä 425 cc niin isoilta näytä paketissa. Vieläkään ei usko että on tissit, kun huomenna näkee vasta ekan kerran miltä näyttää.

165 cm / 56 kg / 73 cm
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
1 viikko 1 tunti sitten #47744 : Vaahtera
Kaikki me joilla nelosella alkava luku hämmästytään näiden pienuudesta!Miettikää kun mulla oli 275cc...Mariannan keho joutunu koville, ihan oot mustelmilla!!!Tsemppiä paranteluun, hyvät tulee kun aika kuluu!Minä paraskin sanoja!

Lisää
6 päivää 16 tuntia sitten #47745 : Vaahtera
Ja mulla siis oikeesti Lipoelastic liivit, joita käytetty vain yksi yö ja kotimatka eli ihan uudenveroiset jos jotain kiinnostaa.On kokoa L.Ollaan mummolassa "hoidossa"pienimmän kanssa ku kotona ei vaan sujunu.Mies kireenä ja mä väkisin nostan poentä vahingossa pöntölle yms.Konsultti sanoi etyä kyllä pitäis antaa lepoa....

Lisää
6 päivää 16 tuntia sitten #47746 : Vaahtera
Ja jännä seurata Josefina sunkin tilanteen etenemistä, kun ollaan niin samankokoisia ja lähdetty samoista lähtökohdista!Mulla nyt jo laskeneet vähän ja ehkä himpun isommat jo kun lihas antas periksi Haluisin laittaa kuvas mutten osas.Sasko sen puhelimella laitettua?

Lisää
6 päivää 14 tuntia sitten #47747 : Henriikka_
Luulis kyllä että puhelimella saa kuvia laitettua. Anna tulla vaan! :)

Joo ovat tyttöjä molemmat isommat ja sama homma että rinnat on ruvennut kasvaa. Aika vaikia tilanne on kyllä tuo että mitä sanoa..

Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
6 päivää 12 tuntia sitten #47748 : Wanda
Moikka!
Eka aamu operaation jälkeen ja tuntuu aivan täysin kivuttomalta pitkälleen ollessa. Noustessa koskee hiukan ja tuntuu, että tiiliskivet tippuu ryntäiltä. Kipulääkettä en ole juuri napsinut, mutta meinaan ottaa nyt kuitenkin aamiaisen kanssa.

Koko alkaa näyttää suuremmalta kun laittaa paidan päälle ja muistelee preop aikaa ;)

Kirurgi oli päätynyt laittamaan mulle 500cc. Olen toki leveälantioinen ja lihaksikaskin, ja kuitenki kuppikoko ollut imetysten aikaan J-P eli kyllä sinne läpysköihin mahtui täytettä.

Lakkailen kynsiä hotellissa kun mies nukkuu.

Pikaista toipumista kaikille!

Sivu luotiin ajassa: 0.921 sekuntia