× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47663 : Vaahtera
Amskuli: On turvotus mahassa ja muutenkin normaalia, no worry! Ja mä niiiiiiin muistan ton ku ei päässyt edes sängystä ylös ja kaameet kivut!Ja mä hullu teen tän uudestaan...

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47664 : Josefina
Samaa vähän ihmettelinkin alkuun, kun luulin että ~350cc olisi maksimi. Luultavasti 425cc ei mahdu joten laitetaan varmaankin 400cc. Onneksi on selaillut tätä foorumia, olisi tullut aivan liian pieni koko valittua, joten pyysin laittamaan koko rahan edestä isoimmat mitä saa niin ei tarvitse käydä isontamassa lähivuosina ;)

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47668 : Henriikka_
Maya: vautsi! Kyllä tämmöset kuvat lisää vaan omaa intoa päästä operoitavaksi.

Kuluispa aika nopeasti, välillä oikein vatsanpohjassa tuntuu ku niin jännittää :D

Kertokaa viisaammat minkälaista varustautumista apteekista.. Haava/arpiteipit...Kuluuko sitä paljon, onko merkeissä eroa? Kannattaako jo etukäteen hommata niitä vai hakeeko sitten reissun jälkeen.?

Annetaanko automaattisesti antibiootit joka paikassa matkaan?

Mitenhän jos mullekin tulisi dreenit ni kukahan ne poistaa.. Jaiks, jännää!

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47674 : Maya86
Mä hain kotimatkalla vaan reseptilääkkeet eli antibiootin ja särkylääkkeet. Luulisi että antibiootit tulee aina varuiksi.
En ostanut vielä mitään teippejä kun ensimmäiset vaihdetaan vasta viikon päästä ja toisetkin sitten tikkienpoiston yhteydessä. Eli ensimmäinen itse tehtävä vaihto on vasta kolmen viikon päästä.
Jos sulla on operaatiopaikka kaukana niin luulisi että dreenit poistetaan samassa paikassa kuin tikitkin? Jos niitä edes jätetään roikkumaan.
Tänään saan onneksi itse nämä letkut pois ja toivotaan että letkuista jääneet reiät paranevat nopeasti. Nyt ne ovat olleet paljon kipeämmät kuin itse rinnat. Kokemuksia muilla?

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47675 : Möns
Nyt on leikkaus tehty ja kotonakin tunnin verran jo ollut. Leikkaussaliin pääsin n. 8.40 ja 12 aikoihin heräilin. Melko pöhnänen olo oli jonkin aikaa, mut positiivisena yllätyksenä tuli, etten ole lähellekkään niin kipeä, kun pelkäsin. Vointi muutenkin tosi hyvä. Sulavat tikit laitettiin, eli mikäli ei komplikaatioita tule, niin jälkitarkastus on sitten seuraava käynti. Särkylääkkeenä ihan vaan parasetamol ja ibuprofeeni tarvittaessa, mut jos ei tästä ainakaan kauheesti kivut pahene, niin pärjään oikein hyvin.
On kyllä jännä olo, mut tosi onnellinen olen nyt. Lääkäri kun kävi tarkistamassa, ehdin vilkasta tissejä, mut olin sen verran lääketokkurassa vielä, etten kyllä kauheesti muista:laugh: Kuulemma oikein kaunis ja symmetrinen on lopputulos, kirurgi itse on oikein tyytyväinen. Hyvä niin.

Sängystä nouseminen on melko hankalaa, joten mies joutuu tuuppimaan selästä :laugh: Puoli-istuva asento on kyllä mukavampi ja siitä pääsenkin itse ylös. Nyt vaan lepoa ja toipumista. Huomenna saan mennä jo suihkuun, joten viimeistään silloin uskallan avata tukiliivit ja vilkasta lopputulosta:laugh:

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47676 : Dalinski
Leikkauspäivän täälläkin Finestillä lähenee ja saattajapaketin kanssa maksoi yhteensä 4050e Finestillä. Mies maksoi mun rinnat. Ei yhtään jaksaisi odottaa, että saan rinnat itselleni. Kauheeta, kun itsekin katsellut muiden rintoja ja aina miettii iloisesti omassa mielessään, että kohta mullakin on hienotrinnat:)

160cm/51kg. Lähtökohta 75AA-75A.

Rintojen suurennusleikkaus tehty 8/2018 / pyöreä nagor 270cc

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47677 : Vaahtera
Onnea kaikille jo uudet rinnat omistaville!Teillä koitos jo ohi, huoh...Mulla huomenna tuo edessä ja nyt paniikkia meinaa pukata.Pelottaa kaikki ihan hirveesti.Mietin vain tilannetta että mut sidotaan kiinni ennen nukutusta....Miten tän kauhun tunteen sais pois?!Oon oottanu tätä ihan hirveesti mutta nyt onkin eri ääni kellossa.Oon ollu kirurgiin yhteydessä ja luult.Nagor impleot 460cc tulee lihaskalvon alle, jos nyt ukko saa mut sinne klinikalle edes raahattua väkisin, apua!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47678 : Maya86
Tsemppiä kaikille leikkaukseen meneville! Mulla oli tänään dfeenien poisto ja nyt siis post op päiviä3. Oikein hyvin oli lähtenyt paraneminen käyntiin, ei juurikaan mustelmia ja alkuperäisen ankkuri- ja nänniarpi suunnitelman tilalle oli tullutkin pelkkä tikkariarpi. Seuraava tarkistus reilun viikon päästä kun sulamattomat tikit poistetaan. Ei kannata pelätä sitä alkua, ei mua ainakaan sidottu mihinkään ennen nukutusta. Ja esilääkkeet saivat aikaan mukavan ja rentoutuneen olon. Nyt pärjätään 8h välein lääkkeillä burana 600mg + panacod

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: liis_ma

• tyhjis
  • tyhjis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • 8/18 Sebbin anatominen 525cc & mastopeksia
Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47679 : tyhjis
Leikkaus ohi!
Puudutuksessa laitettiin 525cc lihaksen päälle ja mastopeksia. Lähtötilanne oli tyhjäksi imetetyt D-kupin riipparit. 4h meni klinikalla aikaa kun pääsin jo pois. Leikkaus meni hyvin, eikä pahemmin edes kipuja ole (vielä) :D Ainut harmi nyt kun en voi syödä 1g panadolia, liian vahva kun lentää oksennus. Jospa pärjään nuilla miedommilla rohdoilla. Jee mulla on tissit! :D vähän väliä kuikin paidan alle ja ihastelen :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47683 : Vaahtera
Täälläkin ohi.Nagor impleo 460cc puoliksi alle laitettiin, vaikka ite oisin halunnu pälle niin uskoin kirurgia .Näkyis kuulemma poimut ja implantin reunat helpommin kun on vähän rasvaa edelleen.Onnea tyhjis sullekin

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: tyhjis

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47684 : Vaahtera
Voi v....!Kävin wc:ssä ja avasin nää tukiliivit ja nää näyttää ihan yhtä pieniltä kun ne 275cc!!!Kuitenkin kirurgi ennen leikkausta sano että tulee mun kokoselle isot tolla 460cc, mut pöh...Voikohan ne olla niin ylhäällä ja lihas ei oo antanu periksi vielä???Mä jo kysyin et onko tää joku salaliittoteoria ja että onko oikeesti muka toi 460cc laitettu.Turvotusta vain mahassa, ei rinnoissa.Masentaa...

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47685 : Sapphire
Mulle laitettiin kesäkuussa sama implantti samassa koossa. Olen sun mittainen mutta 10kg painavampi kylläkin. Lähtökohta tosin oli eri koska mulla ei ollut silikoneja ennestään. Ja mulle tuli kokonaan päälle. Ekan viikon ne näytti ihan kummallisilta. Sellaiset leveät kartiot pinkeinä rintakehää vasten. Turvotusta oli tietysti. Mun silmään ei kyllä näyttäneet pieniltä yhtään kun olin tottunut pieniin rintoihini, mutta se muoto oli niin sukkela että vaikka tiesin hyvin että se siitä muuttuu niin silti kävi mielessä ajatus että jaa tämmöisetkö nyt tuli. Pari viikkoa jo teki sen että ne ”irtosi” sieltä rintakehältä, tai siis lähti laskeutumaan kohti normaalimpaa muotoa ja nyt ne näyttää jo huomattavasti paremmalta. Ja outoa kyllä isommilta vaikka turvotus on lähtenyt. Että luulisi toisinpäin.

Älä stressaa nyt vielä, odottele paranemista. Sitä turvotusta on siinä rintojen ympärilläkin, niin varmasti ulkomuoto muuttuu kun vähän aikaa kuluu. Sulla varmasti vielä nopeampi toipuminen kun oli jo ennestään implantit.

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47686 : Vaahtera
Kiitos saphire❤️Ootko ollut tyytyväinen implanttiin nyt?Entä mutta minkä kokovaikutelman antaa sun kropassa?Mä en enää tätä lähde suurentamaan, vaikka pieniksi jäis nämäkin.Mulla ei tosiaan oo paljoa turvotusta mutta kaikki muoto tuolla ylhäällä ja nää Lipoelastic liivit M koko on liian pienet pituussuunnassa, resori painaa haavoja, tosi ahdistava olo...Kotona yhet Triumph ja Shock liivit mut huomiseen pitäis näissä kestää ja viellä matkustaakin.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47687 : paep
Mut leikattiin elokuun alussa, 360 lihaksen päälle. Lopputulos näyttää omaan silmään melko pieneltä vaikka toki nyt vasta parantumisvaihe.. L-koon tukiliivit alkaa jäädä jo väljäksi. Aluksi oli kamala vatsaturvotus ja jäätäviä kramppeja mutta tänään eka päivä ilman kramppeja.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47689 : Henriikka_
Paep. Mikä sun lähtötilanne, pituus ja paino? Mulla kai tulossa myös 360 ja päälle laitetaan ja pelottaa että jääkö se liian pieneksi. . Voitko laittaa kuvaa?

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47690 : Sapphire
Vaahtera, implantit tuntuu kyllä hyviltä, on alkaneet rinnat jo pehmentyä eikä kiristä enää niin paljon. Mitäköhän mä nyt sanoisin tosta kokovaikutelmasta, hankala arvioida kun en ole ikinä sitä niin miettinyt että miltä näyttää mikäkin kuppikoko. Oliskohan nää nyt joku D-vaikutelma sitten, tai isompi C... en osaa sanoa kun ostin joskus ennen implanttejakin alusvaatemyyjän opastamana C-kupin liivejä (65 ymp mitalla) ja ne omat tissit ei ollut kyllä mun mielestä ceetä nähnytkään paitsi joskus nuorena e-pilleriaikoina. Se vaikutelma on niin kropasta kiinni. Itsellä tuli nyt sopusuhtaiset niin että sivusta katsoenkin on tasapainoinen vaikutelma. Ei nämä mitkään jättilollot mssään tapauksessa ole, en olisi ikinä sellaisia halunnutkaan. Liivejä oon parit ostanut E ja F kuppikoossa mutta eipä se nyt mitään kerro kuten tiedetään.

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vaahtera

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47696 : Vaahtera
Kiitos taas toivosta.Mitä ihmettä mä puen päälle ennenkuin nää laskeutuu, niin nolot...Henriikalle en usko et tulee pienet kun oot niin pieni ite jos et sitten toivo jättirintoja.Mä haen sopusuhtasuutta lantuoon ja peppuun nähden.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47706 : liis_ma
Onnea uusille tissin omistajille ja tsemppiä odottajille <3 !!!

Huhhei... leikkauksesta selvitty ja nyt kyllä vähän rintoihin ja käsiin koskee :ohmy: , mutta kestetään!
Olipa nopea leikkaus <3 klo 9.30 pääsin maalaustauluksi ja klo 10 alotettii leikkaus, klo 11.30 pääsinkin jo kotiin :lol: :ohmy: !!

Kotona oli pakko katsoa lopputulos ja siinä he nyt ovat F:ät kuullemma :woohoo: !! Eli B:stä lähdin ja Sebbin 415cc laitettiin, lihaksen päälle.
Kupi ja hoitaja olivat tyytyväisiä. Onnistuivat kuullemma minun kropalle ”kuin nenä päähän” :)! Ja olen samaa mieltä <3 !
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina, Maya86, tyhjis

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47707 : Vaahtera
Kauniit!Mulla ihan kamalat, ukkokin vitsailee et jos tollaseksi jää...Sitten nuo lapset, tulossa kotiin, ei nuorimmat tajua että öiti kipeä.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47713 : Vaahtera
Saako shock absorbereita ottaa heti käyttöön?Mulla vasen rinta reulusti isompi, oli ennekin, mutta korostuu nyt vaan lisää!Mitä te muut leikatut ootte uskatanu jo tehdä?Ei kai serooma voi pikku puuhasteluista tulla?

Sivu luotiin ajassa: 0.902 sekuntia