× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #48587 : Vaahtera
Hienoa kuulla että teillä kaikki hyvin.Itse oon nyt ihan hermona kun ei oo löytyny kunnon liivejä ja mietityttää muuttuuko koko tai kuppikoko 3 kk jälkeen?En kyllä usko.Epäilen ettei vasen rinta koskaan laskeudukaan oikean tasolle ja on pyöreämpi, mutta vaatteissa ei huomaa onneksi.Mulle on muuten ekaa kertaa tullut jenkkakahvat ja mahaa nyt leikkauksen jälkeen, ei kiva...

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48594 : Mihu
Onpa kurja Vaahtera, että susta yhä tuntuu samalle rintojen suhteen. Eiköhän tossa ajassa jo olisi mieli muuttunut jos olisi muuttuakseen. Onneksi sentään ilman vaatteita sun makuun sopivat. On se jo puoli voittoa! Ja onneksi on niitä topattuja rintaliivejä, joilla sitä vaikutelmaa saa suuremmaksi sitten vaatteet päällä. Mutta on se kyllä jännä miten isot oikeesti saa olla että vaatteet päällä vaikutelma näyttäis yhtä isolle kun ilman vaatteita paljon pienemmillä implanteilla.

Sanos muuta Henriikka! Ihana että säkin oot tyytyväinen ja kaikki hyvin nyt. Mäkin oon huomannut ihan järkyttävän suuren muutoksen itsetunnossa. Ihana kun ei tarvii miehen edessä enää hävetä. Ja muutenkin huomaa, että olemus on ryhdikkäämpi ja itsensä kantaa paljon varmemmin. Eikä tarvii rullailla nahkoja hyvään asentoon liiveihin ja olla korjailemassa parempaan asentoon vähän väliä. Varmasti vie aikaa vielä pitkään arpien vaaleneminen, eli en usko että vielä kannattaa niiden uhteen alkaa sen enempää hätäilemään. Mä oon käyttänyt nyt Bio-oilia päivittäin noihin ensimmäisen leikkauksen arpiin ja rintojen vanhoihin raskausarpiin jo useamman viikon ajan. En tosin tiedä että onko sen suurempaa vaikutusta, mutta jättää ainakin ihon ihanan tuntuiseksi jos ei muuta. Pitää katsoa josko sitten kun/jos nuo uudet haavat paranee niin pitäisikö koittaa jotain "kunnon" arpivoidetta.

Itsellä ei ole vielä ajankohtaista lähteä liiviostoksille. Vielä pitää mennä ainakin 2kk tuki/urheiluliiveillä. Yhtiäkään liivejä en ole vielä päässyt sovittamaan, mutta voin vaan kuvitella kuinka tulee revittyä hiuksia sitten kun se on ajankohtaista. :laugh: Luulen, että tuo rintojen koon muotoutuminen on todella paljon omista lähtökohdista riippuvaista. Sulla varmaan Vaahtera voisi verrata sun aikaisempaan leikkaukseen osittain? Itse luulen, että mulla taas ei 1kk jälkeen koko tule edes juurikaan muuttumaan, juurikin oman lähtökohtani perusteella. Mutta turhaan sä varmasti vielä hätäilet tuon toisen rinnan laskeutumisen suhteen, 3kk ei kuitenkaan ole vielä pitkä aika. Nyt on kyllä alkanut "kivasti" tuohon vyötärölle kertymään itselle kanssa.. Niin odotan että pääsee liikkumaan normaalisti. Alkaa pää hajoomaan kohta. Kyllä se vaan niin on, että kun ei saa liikunnasta mielihyvää niin sitä alkaa muualta etsiä, eli herkuista...

Nagor Impleo HR 390cc lihaksen päälle + mastopexia
Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
tyhjähköt roikkuvat rinnat
169cm/69kg

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten - 2 viikkoa 4 päivää sitten #48598 : Mihu
Voihan v***u. Ei tässä vissiin taas uskalla alkaa mitään ennakkoon iloitsemaan. Pari päivää sitten huomasin toisen rinnan pystyatvessa vähän leveämmän punoittavan kohdan, josta en oo ollut huolestunut kun arvet saattaa alkaa myöhemmin vasta punottamaan. Nää on nyt ihan kohta jo 10 viikkoa vanhat arvet ja parantunut näennäisesti ainakin ihan super hyvin, tähän asti. Eilen illalla töiden jälkeen sitten huomasin että tämä kohta pysty arvesta on alkanut muuttumaan. Kohta tuntuu tunnusteltaessa ohuemmalta kuin muu arpi ja on tumma. Pahoin pelkään, että reikä sieltä alkaa paljastua.. hohhoijaa. Ei saisi piruja maalailla seinille mutta nyt tässä alkaa valmistautua jo pahimpaan. En olis uskonut että vanhat arvet enää alkaisi tässä kohtaa oireilla..

Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
169cm/69kg
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 4 päivää sitten : Mihu.

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48599 : Vaahtera
Voi ei Mihu, toivotaan nyt kuitenkin parasta!Ootko lukenut siitä implanttien hylkimisestä enempää tietoa?Mä en oo missään törmänny tohon vaikka paljon lukenu kokemuksia implanttien ottaneista.Mulla tuli tuollainen samanlainen musta läikkä edellisten implanttien kanssa kun aloin käyttää silikonilaastareita ja lopetin heti niiden käytön ja meni onneksi ohi.Sen takia en oo uskaltanu arpiin mitään laittakaan kun perus bebanthenia, mutta kai se pitäis jotain kohta uskaltaa laittaa.Mua häiritsee kun mulla on tissikuvia täällä pitkin enkä osaa poistaa;)

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48601 : Mihu
En oo lukenut, kun eihän sitä aikasemmin ajatellut että omalle kohdalle just sattuis. Ja kauheesti kuullut vaan sitä, miten turvallisia ja yleisiä rintaleikkaukset ovat. Komplikaatiot helppoja, harmittomia ja helposti hoidettavissa. No aina ei mee kun strömssössä. Mä en oo vielä tehnyt tuon läikän suhteen mitään muuta kun kysyin klinikan mielipidettä. Sitä nyt odottelen. Helpottavaa kuulla, että sulla on samanlainen mennyt ohi kuitenkin. Itsekin lopetin eilen arpien rasvailut, ei tässä uskalla enää mitään tehdä.

Kuvat saa poistettua kun menet viestiin johon olet kuvan liittänyt. Valitset viestin alta "Toiminto" palkin pudotusvalikosta "Muokkaa" kohdan. Viestikentän alapuolella on "Liitetiodostot" painike. Sitä kun painaa niin liitetyt kuvat tulee näkyviin ja ne saa sieltä poistettua. :)

Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
169cm/69kg

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48602 : Onneli
Vaahtera: kun oot ollut jo toisessa leikkauksessa, niin alkoiko sulla oireilla ne vanhat implantit vai halusitko vain vaihtaa kokoa? Mietin miten usein ihmiset todellisuudessa tulee vaihtaneeksi implanttejaan.

Toiveissa Motiva round, siruton, n. 300-350cc lihaksen alle.
Eiran sairaala 01/2019
166/55, lähtötilanteessa rinnaton

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48603 : Vaahtera
Ne oli liian pienet ja olin niillä imettänyt 2 lasta.Olivat olleet vajaa 10 vuotta jo kun otin ne ekan imetyksen jälkeen mikä vei mun rinnat lähes kokonaan.Olin silloin paljon pienempi ja en tiennyt kokoasioista mitään ja minulle yritettiin siis vielä pienempiä 250cc kun olin niin hoikka.Kiitoratakin oli hurja, ei ollut kaunis näky.Eli olisi alunperinkin laittaa leveämmät implantit.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Lisää
1 kuukausi 2 tuntia sitten #48606 : Hajonnut!!!
Hei!
Mulle leikattu Natrellen anatomiset lihaksen alle 10 v. sitten ja nyt toinen rikki ja vuotanut mm. kainalon imusolmukkeisiin. Silloin markkinoitiin Mentoria ja Natrellea hajoamattomiksi, kuten vieläkin. Sanottiin, että jos menisi rikki, niin pysyisi kuin Vihreä Kuula paketissa. Järkyttävää.

Lisää
1 kuukausi 2 tuntia sitten #48607 : Hajonnut!!!
Huom! Leikkaus tehty Suomessa Terveystalossa kokeneen kirurgin toimiesta.

Lisää
1 kuukausi 1 tunti sitten #48610 : Vaahtera
Voi helvetti!Miten huomasit?Miten toimitaan?Mitä terveyshaittoja voi tulla?Mulla oli kanssa Mentorit joita edelleen rikkoutumista oman ksi sanotaan.Varmaan ihan samaa luokkaa kun nää Nagorit mitkä vaihdettiin.Mä halusin vaihdon jälkeen nähdä vanhat implantit ja oisin kotiinkin saanu mutten ottanu.Olivat onneksi hyvässä kunnossa, tuota mä vähän pelkäsin että ois alkaneet " kulumaan" kun 10 v olivat mutta ei onneksi.

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #48621 : Emmssh
Vaahtera, onko sulla olemassa kuvia noista sun mentorin implanteista jotka sulla oli aiemmin pitkään? Ihan mielenkiinnolla, kun niitä vähemmän kuitenkin olen täälä nähnyt ja itellä tosiaan sellaiset nyt on :) varsinkin kiinnostaisi nähdä miten mentorin pyöreä ja anatominen eroaa toisistaan.

Oon tätäkin ryhmää nyt mielenkiinnolla seuraillut, kun mullakin piti olla aluksi leikkaus elokuussa ja teillä täälä näyttää niin hyvin juttu luistavan :lol:

10.10.2018 / Mansurow
Mentor anatominen 260cc
CPG 323, high profile
Lihaksen alle
156/45

Sivu luotiin ajassa: 0.279 sekuntia