× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47634 : Vaahtera

Vaahtera kirjoitti: Te kaikko tunnutte saavan ekalla kerralla isompia kokoja kuin mä, mulla 275cc oli muka maksimi silloin ja kullamaa leikkas.Mulla kans pienin täyttää kohta 3 ja vähän pelottas kun hyppii syliin yms.Mies ei suostu koko hommaan jos laitetaan yli 460cc eli nyt on sitten koko selvillä.Ei tajua näistä mitään, mutta on ehdoton.Saankohan tolla isot rinnat kun mitat noi alla olevat.Nää 275 näyttää mulla b-kupilta ja on miehen mielestä ihan tarpeeks, ei ihan kohtaa meidän mielipiteet.Onko teidän ukot mitään koko asioita puhunu?Mun mies jopa sanoi että hävettää jos silarit näkyy kilsan päähän...

Ka siis liivit changelta 65f ja victoria's secretiltä 70dd, mutta näyttää b-kupilta.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47635 : liis_ma
Mulla tuli maksamaan 6 118€. Tämä sisälsi 2det liivit, mustelma rasvat ennen leikkausta ja arpirasvat leikkauksen jälkeen (sitten kun haavat parantuneet). Plus 218€ Mammo & uä.
Mulle doktor Kupi sanoi heti että alle 300cc ei lähde edes laittamaan tai tulen vuoden päästä taas laittamaan,joten summailtiin ja mallailtiin ja löydettiin mielestämme ja toivottavasti lopullisesti täydellisen kokoiset tisut ;)?!

Mutta mieshän ne maksoi kun kerta ne oli mulle aikoinaan luvannutkin :)!

Vaikka olen aina hävennyt tissejä onhan sekin sen tajunnut kun ikinä ei niihin saa koskea (kompleksi kun mulle on). Ja nyt kun 2 ja lopullista lasta tehty niin saan ”kiitos lahjan” heistä <3!

Ja muakin jännittää se, että kuinka ne ( 2v ja 4v) malttaa olla pomppimatta päälläni jne. nämä alku viikot mutta olen ihan suoraan sanonut ”että äitillä on kohta rinta operaatio että sitten pitää olla varovainen äidin vieressä”.
Katsotaan kuinka käy :)...

• tyhjis
  • tyhjis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • 8/18 Sebbin anatominen 525cc & mastopeksia
Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47637 : tyhjis
Ei ole mies paljoa tissiasiaan puuttunut, ei kuulema olisi ollut tarvista korjuuttaa (heh, tyhjät nahkarukkasenikin hihittävät mieheni herttasuudelle <3) ei ainakaan halua mulle överi isoja tissejä, 525cc tulossa ja se kuulema vielä ok. Monelle tuokin varmasti kuulostaa isolle, mutta olen pitkä ja leveäharteinen niin pienemmät saattas näyttää vaan pingispalloilta leveän kiitoradan varrella.. :D
Tulevana maanantaina 6.8 leikkaus KC Clinicalla, Heikki Kupi operoi.
Ja hintaa tuli vajaat 8000e implanttien laitolle ja mastopexialle. Lisäksi mammografia, ultraääni, mustelmavoide ja tulevat apteekkiostokset, eli reippaasti yli 8000e tulee rintavarustukselle hintaa.
Tulee tiuhaan seurattua näitä keskusteluja vaikka harmi kyllä en kerkeä aina kirjoittelemaan. Mutta ens viikolla sitten ookkaan mitään muuta kuin aikaa :)
Tsemppiä kaikille tuleviin operaatioihin!

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47638 : Henriikka_
Täälläkin vähän mietinnässä miten lasten kanssa osaa ottaa rauhallisesti ja mitä tulen sanomaan lapsille. Esikoinen on niin herkkä, se pelkää ja jännittää, että en edes uskalla kertoa meneväni leikkaukseen. Muuten se ei nuku edeltävänä yönä. Kerron kunhan tulen..

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47640 : Olivia427
Maya86, mulla myös huomenna leikkausaika! Tosin implanttien poisto kyseessä, mutta siis sama paikka ja päivämäärä kun sulla :) mihin aikaan sut leikataan?

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47641 : Hansu23

Emmssh kirjoitti: Mulle sovittiin just tänään leikkauspäiväksi 23.8. Apua, kyllä niin jännittää! Mutta siis positiivisin mielin kuitenkin, vuosia jo asiaa miettinyt ja nyt päätin ryhtyä tuumasta toimeen.. :)

Mulla sama leikkauspäivä kun sulla Emmssh :) ootko minne menossa?

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47642 : Maya86
Mulla alkaa leikkaus klo9 ja paikanpäälle 8.15.
Miksi sulla poistetaan implantit?
Jännittää kyllä hitokseen!
Onko muuten muut saaneet jotain listaa, mitä pitää/kannattaa ottaa mukaan? Mun leikkauskirjeessä ei ollut mitään asiasta

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47643 : Olivia427
Hyvin se menee! Mulla kanssa pitäis olla 8.15 paikan päällä ja leikkausaika 8.45, mitenhän nämä on melkein päällekäin nämä meidän ajat :dry:
Mulla on kyllä paikallispuudutustoimenpide että aika nopea, mutta jännittää kyllä tämäkin! Poistan implantit kun ei enää tunnu "omilta" :)

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47644 : liis_ma
Milloin taikka kuinka aikaisin te saitte tietää teidän leikkausaikaanne?
Meinaan mulle luvattiin ilmoittaa kun tietävät aikataulusta tarkemmin :o, tiedän vaan että 8.8 ja thäts it :/!

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47646 : Olivia427
En muista missä vaiheessa sain ajan tietooni mutta kyselin sitä sieltä koska piti saada kyydit sovittua klinikalle ja takaisin. Veikkaan että ovat kyllä noin aikoja, harvoin taitaa pitää ihan paikkaansa:)

Maya86, en saanut minäkään mitään ohjetta mitä olisi hyvä ottaa mukaan. Mutta itse ajattelin selvitä ihan vaan puhelimen ja laturin avulla ja joku lehti tms että on tekemistä kun en tiedä kuinka kauan olen tarkkailussa toimenpiteen jälkeen.
Pääsetkö sä pois samana päivänä vai oletko yön yli?

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47647 : Maya86
Mulla pitäisi alkaa klo9 ja samana päivänä pitäisi päästä pois jos ei tule mitään komplikaatioita. Aika jännä kyllä että noin lähellä on meidän ajat!

160cm/60kg

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47651 : Maya86
Nonniin nyt ollaan kotiuduttu ja täällä lääkepöhnässä koitan kirjoittaa.
Kaikki meni hyvin. Leikkaus alkoi klo9 ja kesti noin tunnin. Kotiin päin pääsin lähtemään klo16. Jyränki teki toiveestani lopullisen päätöksen implanteista itse leikkauksen aikana. Siellä on nyt Motiva Ergonomixin full 425cc. Dreenit jätettiin paikalleen ja liivien päälle vielä tukipanta- tai vyö vuorokadeksi. Näin ehkäistään sisäistä verenvuotoa, joka suhteellisen yleistä mastopeksian yhteydessä. Huomenna saan ottaa valkoiset kääreet ja tukipannan pois, maanantaina poistetaan dreeni, viikon päästä vaihdetaan ensimmäiset teipit ja 2vkon päästä sulamattomat ompeleen.

160cm/60kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: liis_ma

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47652 : Olivia427
Hienoa Maya86 että kaikki meni hyvin! Ja sullakin suht nopea leikkaus:)
Itse olin yllättynyt tästä mun pikavisiisitistä klinikalla tänään, mies ei kerennyt mennä edes kahville kun laitoin jo viestiä että tuu vaan hakemaan olen valmis jo :D
Tyytyväinen kaikin puolin kyllä, erittäin hyvä kirurgi ja henkilökunta muutenkin!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maya86, liis_ma

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47653 : Maya86
Munkin piti laittaa että henkilökunta oli kaikkinensa erittäin ihanaa ja mukavaa. Kirurgi, anestesialääkäri (joka muuten sai kanyylin laitettua nopeiten mitä kukaan koskaan aiemmin :) ) sekä neljä hoitajaa.
Oli kiva nähdä Olivia 427 ja kiitos tsempeistä ja paranemisia sullekin :)

160cm/60kg

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47654 : Josefina
Ihana kuulla Maya86, että leikkaus meni hyvin! Uskomatonta kuvitella, että itse on samassa tilanteessa viikon kuluttua! Missä sinun dreenit poistetaan vai saatko poistaa ne itse? Onko vielä tuntunut kipuja? Oletko nukkunut paljon tai ollut kuinka pöhnäinen?

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47655 : Amskuli
Minut leikattiin eilen ja viisaammat kertokaa oks tää pömppömaha ihan normaalia? Siis ihan kuin olisin 6kk raskaana. Ja siis ihan kauheat ilmavaivat sain mukana rintojen lisäksi :D mulle laitettiin nagorin pyöreär 360 osittain lihaksen alle ja kipu oli eilen kauheata. Onneksi sain unilääkettä nukahdin yöllä. Tarvitsen apua lähes kaikessa, nousemisessa, vessassa suihkussa jne.. kyllä välillä tulee ajatus että miksi lähdin koko hommaan. Ahdistaa ja on kuuma koko ajan. Kestän kyl normaalisti lämpöä todella hyvin mutta nyt tuntuu sellaista kuumeinen olo vaikka ei ole kuumetta. No jooh kaipa tää tästä ei voikkaa odottaa et ilman kipuja olis.

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47656 : Maya86
Ensimmäinen yö meni yllättävän hyvin ja tänään voinut puuhailla jo aika hyvin. Särkylääkkeitä tietysti popsinut ohjeen mukaan. Dreenit poistetaan maanantai-iltana Helsinki Clinicillä. Dreenien sisäänmenoletkut ovatkin eniten kipua aiheuttavat asiat. Jäävät inhottavasti tukiliivien alareunan alle puristuksiin. Onneksi enää huominen niiden kanssa.
Uskallanko laittaa kuvan jo tänne? Kuvassa kamala lähtötilannensivulta ja edestä ja kuvat 1päivä leikkauksen jälkeen.

160cm/60kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_, Josefina, Möns, Wanda, tyhjis, Yosa, liis_ma, Satulinna

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47657 : Maya86
Leikkauspäivä meni aika lailla pöhnässä ja torkahdellen. Aivan ihanaa kun on saanut nukkua ja levätä niin paljon kuin haluaa ilman huonoa omaatuntoa kun mies on luvannut olla vetovastuussa mun paranemisen ajan.
Noiden dreenien paikoilleen jättäminen oli mulle aikamoinen shokki, mihin en ollut valmistautunut. Mutta ilmeisesti aika yleistä mastopexiassa ja paras ehkäisykeino sisäisiä verenvuotoja vastaan. Toiseen on kertynyt nesteitä 100ml niin tietty parempi pussissa kuin rinnan sisällä. Jos oikein kovasti liivien reuna hankaa niin voin vaihtaa pelkkään tukipantaan siksi aikaa kunnes ne on poistettu.

160cm/60kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47659 : Emmssh
Mulla on aika varattuna Turkuun Estetiikka Mansurowille :) Missäs sulla leikkaus, Hansu23?

10.10.2018 / Mansurow
Mentor anatominen 260cc
CPG 323, high profile
Lihaksen alle
156/45

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47662 : Vaahtera
Maya: Sulle tulee kyllä niin ihana lopputulos kun omaa rintaa noin hyvin!!! Josefina:Miten ihmeessä saat ekalla kerralla jo noi paljon kokoa a_ kuppiin?Pyysitkö isoja vai miten päädyitte tohon yli 400cc kokoon?Oon ite suunnilleen saman kokoinen ja sain sillon sen verran 275cc.Siksi uusintaan menossa. Joku kirjoitti kovista kivuista,niitä mä pelkään, oli viimeeksi ihan kamalat ja Finest ei anna mitään kunnollista resepti lääkettä kotiin, perus buranoilla ei pärjättävä!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Sivu luotiin ajassa: 0.454 sekuntia