× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48318 : annah
Hei! Pakko kysyä nyt teiltä konkareilta kun itseä niin vaivaa asia. Eli kyse on nyt alkuvaiheen parantumisesta ja kivuista. Itsellä siis leikattu maanantaina. Eilen oli suht kivuton päivä eli ei juurikaan kipuja, muuten kun liikkuessa vähän epämukava tunne rinnoissa. Iltaa kohden vasen rinta tuli hieman kipeämmäksi ja turvotusta vähän enemmän oikeaan verrattuna. Olen nyt pitänyt kylmää vasemmalla... Tänään vasen edelleen vähän enemmän turvoksissa ja kipeämpi kuin oikea... Onkohan ihan normaalia? Olen ehkä vähän vainoharhainen kipujen ja turvotuksen kanssa, koska oikea rinta jouduttiin avaamaan uudestaan leikkauksen jälkeisenä päivänä hematooman vuoksi (oli turvonnut kaksinkertaiseksi toiseen verrattuna ja kipeä kuin mikä) :unsure:
Kipu ei tunnu nyt siis jatkuvasti, vain liikkuessa. Ja tämä nyt kipuilevampi on siis eri rinta kuin se mikä jouduttiin uudestaan avaamaan. Päällisin puolin molemmat on nätit siihen nähden että on juuri leikattu. Mitä nyt tuo toinen vähän enemmän turvottaa.

Huh, tulipahan sekava sepustus :laugh: Toivottavasti tästä sai jotain tolkkua :laugh:

Rintojen suurennus 8.10.2018
Nagor impleo HR 360
173/60

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48325 : Vaahtera
Voi Henriikka, ei ei ei....Mitä ne klinikalta vastas!?Mäkin olin jo innoissani sun puolesta kyn ummessa olivat!!!!Ihan p...a tilanne!Ilmoittele heti ku tiedät?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48332 : Vaahtera
Annah:Ei tuo minusta kuulosta oudolta kun sut vasta leikattu ja kipukin on tuossa eri rinnassa missä oli hematooma.Jos ois sama rinta niin ehkä miettisin.Mulla yli 2 kk leikkauksesta ja edelleen vasen rinta oikuttelee.Oli monta päivää jo kivuton ja nyt taas pientä kipua.Ei mm.siedä liikuttelua kuten oikea, joka liikkuu jo hyvin.Ei ole niin hyvin laskeutunutkaan.Tsemppiä paranteluun!Itelläkin vielä kesken, huoh...

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48338 : Henriikka_
Ohjeeksi sain laittaa haavateippiä nyt. Myös nännistä aukesi pieni kohta mikä on parantunut hitaasti, nyt vuotelee verta. :(

Muuten mulla on tosi hyvä olo, ei kipuja ei mtn. Haluttais alkaa reenata jne. Mutta ei niin ei. Arhg!!!!!!

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48339 : Vaahtera
Voi ei, onko tuo jotenkin yleisempää kun mastopeksia tehty?Onko selitystä miksi ne aukeilee?Miksei voi tikata uusiksi?Onko mahdollista että implantteihin päässy vaikka bakteeri eikä siksi parannu?Tosi kauan kyllä kestänyt, harmittaa sun puolesta!

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48340 : annah
Kiitos Vaahtera! :) Tuo rauhoitti mieltä! Vaikka tiedostankin että turvotus ja kipuilu kuuluu asiaan niin silti vähän vainoharhainen kaikkien tuntemusten suhteen tuon alun epäonnen takia :laugh:

Rintojen suurennus 8.10.2018
Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48342 : Henriikka_
Vaahtera ei mulla kyllä käynyt mielessä että voisi johtua siitä että olis bakteeri päässyt... Itse epäilen että liivi vain hankasi arven rikki. Tiedäppä sitten. Eikä muuta sanottu klinikalta. Ja oon minä lukenut että on yleistä että mastopeksiassa voi tulla avonaisia kohtia pystyarpeen mutta vielä tässä vaiheessa ni voi killi!!!!! Mutta, ne näyttää siltä että menevät ehkä umpeen niin en vielä panikoi. Ero asia jos pahenee päivä päivältä. Pidän puuvillaista pikkutoppia vielä nuiden tukiliivien ja Urheilutoppien alla että se kangas ei ainakaan mitenkään hierrä.

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #48343 : Suvie
Moikka! Mut leikattiin keskiviikkona, laitettiin implantit lihaksen alle. Parantuminen sujunut ihan hyvin, vaikka kipuja tietty on. Oikeessa rinnassa tuntuu varsinkin nauraessa ja yskiessä (joskus myös liikkeessäkin) tosi viiltävää kipua. Tuntuis olevan lihasperäistä mut tuntuu jotenkin nännin alla. Onnistuin vielä viime yönä unissani heiluttamaan kättä niin että juuri tähän oikeeseen rintaan tuli kunnon kipu eli ärsytin sitä vielä entisestään. Rinnassa ei kuitenkaan oo mitään ulkoista merkkiä, mustelmaa tai turvotusta, joten menisköhän vaan levolla ohi..?

10.10.2018 Eiran sairaala
Motiva ergonomix full 335cc & 315cc lihaksen alle.

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #48344 : Henriikka_
Mihu, mullakin isot nännipihat ollut aina ja en pöljänä edes keskustellut pienennyksestä. Jotenkin ajattelin että on niillä silmää ja ottavat joka tapauksessa vähän siitä kun muutenkin lähtee sitä ihoa. Noh tuli myös eripari nännit, toinen on huomattavasti isompi ja toinen sitten sojottaa eri suuntaan. Ja se nänni mikä ei parane ni on silleen oudosti vähän niinku taitoksella ollut. En osaa selittää mutta mulla on aina tullut siitä mieleen joku kermapursotus :'D haha. Ei oo kyllä naurun asia mutta eikai tässä muukaan auta. Se nännin "asento" mun mielestä vaikuttaa siihen miksi se ei nyt ala kunnolla kiinnittyy ja paranee. Ja se että oon aina vihannut nuita isoja nännejä ni just tuo pienempi on parempi, mutta toivon että se vähän "leveis" vielä jotta olisivat suht saman kokoisia. Ja sekin, että sojottaa eri suuntaan niin kyllä ne sojotti jo ennen leikkaustakin. Mutta se ero ei ollut suuri. Toki tiesin että yleensä nämä leikkaukset vaan korostaa sitä nännien eriparisuutta... Kaikkea ei vissiin voi saada :/

Mitenhän nuo arvet sais äkkiä pois?? mua on alkanut ressaa jos jäävät kovinkin näkyviksi ja nyt ne näyttää jotenkin entistä tummemmilta. Pystyarvissa muutamat sellaiset pienet kohdat joissa ei enää näy juurikaan jälkeä ni oispa mahtava kun koko arvet paranisi niin!!

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #48358 : Vaahtera
Mun nännit sojottaa kans eri suuntiin, haavat punertaa, tissit edelleen liian pienet(oon taas tänään tuntenu itteni niin pienirintaiseksi) kun leikkauksen idea oli saada sellaset etten toppauksia tarvi!Sitten toinen rinta aivan erilainen ku toinen, makuulla varsinkin!Lisäksi vasen rinta edelleen toisinaan kipuilee.Huono tissipäivä, kaikki vitjoo.Kattokaa nyt tota makuulla kuvaa ja kuvaa missä näkyy koko lösö kroppa niin näkee ton oikeen koon, voi v......!

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #48359 : Vaahtera
Eli tässä näin.Vaikken täydellisyyteen pyrkiny niin moni asia taas tänään siepannut pahasti!

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #48360 : Henriikka_
Ymmärrän Vaahtera, eikä nuo mun silmään ole niin isot, etteikö olisi voinut olla vielä isommatkin. Toki, jossain aiemmissa kuvissa ne on näyttänyt isommilta kuin näissä uusissa. Mutta sehän niin riippuu kuvakulmasta, kuinka läheltä ottaa jne. Tietty, esim minulle tuo koko olisi hyvä, mutta käsitän kyllä jos halusit isommat.
Kallista touhua, menisitkö uudelleen? Mua vähän vaivaa kun sanot ettei mies anna laittaa isompia, eikai se sitä määrää minkä koon haluat ja missä koossa sulla on hyvä olla?
Mun mies tai siis nyt ex (tämäkin vielä :/) ei tykkää isoista rinnoista, eikä feikeistä :D Meinasin ottaa ne alle 300 aluksi ja oikeastaan se ei ollut mun oma toive vaan takaraivossa painoi toisen mieltymys. Onneksi mietin mitä ite haluan ja muutin kokoa. Tosin nyt tuntuu että Olis ne vähän isommat saanut olla täälläkin, mutta en ala sitä murehtimaan enempiä. Kuitenki siis se että muista sinun keho ja sinä päätät! <3

Minäki voin laittaa joku päivä kuvan rinnoista kun makaan. Kainaloiset nuo mun tissit :D

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #48362 : Vaahtera
No ei ne ihan noin pienet oo onneks miltä tossa näyttää mut vitjoo ku toka leikkaus oli jo eikä muka enempää mahtunu...Mun mies maksaa nää, palkkaa saa puolet enemmän ni ei oo paljon sanan valtaa ja hulluna pitää ku siitä nää on isot...Voi v, ehkä huomenna parempi päivä...Kiitos henriikka, olit eka joka sanoit et ois voinu isommatkin olla!!!Nyt vaan kunnon laihdutus käyntiin ni jos se siitä...

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #48366 : Henriikka_
Mutta rintasi ovat kauniit ja sopusuhtaiset, mutta toki jokainen meistä olisi voinut ottaa isommat. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. No se on kyllä jos maksaa, mutta olet varmaan hällekin kertonut harmituksen niin luulis että miestäkin kohta harmittaa sun puolesta. Mutta just tuo että sun rinnat on kauniit, nautihan nyt. Eikai siihen koko asiaan kannata jäädä velloo. Tulee vaan hartia ja selkävaivat vielä päälle jos isompien kanssa haluaa vuosia pärjätä.. Hyvät ne on ja nyt sitten ennemmin sitä laihdutusta/kiinteytystä mitä ei sitäkään sulla kyllä tarvis tehdä :D hyvältä näytät!

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #48372 : Henriikka_
Koko päivän mietin, toivottavasti en pahentanut sun oloa Vaahtera. Meinasin tuolla koko asialla että sun rinnat ei ainakaan ole överi isot, tai semmoiset että tulis fiilis näin kuvien perusteella että ei yhtään isommat! Mutta nekin on makuasioita. Kuka tykkää mistäkin.

Tässä kuva mun rinnoista maatessa. Kainaloon vetää.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kukkuu, Mihu

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #48376 : Mihu
Mulla oli alkujaan samaa paria kumpikin rinta ja nännit. Nyt sitten eriparia (nännit). Tulevaisuudessa asiaa toki voi korjata pienentämällä toisen samankokoiseksi, mutta vielä elättälen itsekin toivoa, että jos toinen venyisi tuosta hiukan isommaksi. Vähän liian pienet muuten mun makuun jos joutuu kummankin yhtä pieniksi leikkelemään. Ja eihän sitä leikkauksen lopullista tulosta vielä näin nopeaan ole nähtävissä, kai.

Käsittämätöntä miten sulla Henriikka noi haava ongelmat ei vaan ota loppuakseen :( ! Toivottavasti kohta alkais jo riittämään niin pääsisit murehtimasta vaan haavoja..

Mulla kyllä menee paljon enemmän vielä kainaloon nuo tissit makuultaan kun teillä muilla. Pitää varmaan jälkitarkastuksessa kysyä, että kun joskus (toivottavasti ei piiiiiitkään aikaan) tulee uusi leikkaus eteen, onko asialle mitään tehtävissä.

Vaahtera, ymmärrän kyllä että harmittaa kun lopputulos ei ole haluttu. Mutta mä kyllä ottaisin nuo sun tissit samantien, ihan täydelliset mun makuun! :woohoo:

Mulla varmaan hurjimmat arvet jää rinnanaluspoimuun. nännit ja pystyarpi aika hyvällä tolalla. Mielenkiinnolla seuraten mihin kehittyy. Teippejä en oikeestaan oo melkeen ollenkaan laittanut kun sanottiin että ei tarvii. Nyt olen bio oililla rintojen ihoa ja arpia rasvaillut vaan. Ehkä pitäisi joku muukin arpituote ottaa käyttöön. Vielä vähän oon varonut rasvaamasta noita rinnanalus poimun ja pystyarven yhtymäkohtia kun näkyis pikkusen olevan auki. Tumma aluslanka ilmeisesti jäänyt ihan ihonpinnalle eikä meinaa kunnolla arpeutua siintä kohtaa.

Nagor Impleo HR 390cc lihaksen päälle + mastopexia
Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
tyhjähköt roikkuvat rinnat
169cm/69kg

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #48378 : Vaahtera
Kiitos Mihu ja Henriikka!Ja et Henriikka todellakaan pahentanu mun mieltä, älä yhtään sitä mieti!Ei sulla ainakaan yhtään kainaloon vedä nuo enempää kuin mullakaan.Kauniimmat ne sulla on makuullakin kun mulla kun tuo toinen tissi mulla töröttää tuolla ylhäällä makuulla ollessa.Mun rinnat on aika pyöreät, tossa kuvassa kun kädet edessä niin jää tuo pyöreys näkymättä, mutta ihan selvästi tunnistaa varsinki vasemmasta että silarit on, mutta ei se mua haittaa.Mulla on nyt hiukka topattuja liivejä ja niillä koko ihan ok, mutta kun ennen tuli vika vuos käytettyä supertopattuja niin ehkä se tekee sen että tuntuu pieniltä.Mutta mikä estää topatut vaikka push upit silareitte kin kanssa edelleen.Kysyin jo aiemmin että ootteko kotona ilman liivejä minkä verran?Ja pitäiskö olla?Halyisin että tuo toinen rinta vähän laskisi alemmas!Mietin vielä tota rintojen asentoa makuulla ni voisko se kuitenki olla siitä että ei oo kudokset enää ihan tiukat kun itelläkin 3 imetetty niin mikään ei pysty niitä keskellä pitämään...Kuulisin taas vinkkejä hyvistä liiveistä mielelläni!

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #48379 : Vaahtera
Niin ja Henriikka:en lähde uudelleen enää kokoa hakemaan.Toivottavasti voin nää samat pitää kauan...Täytyy sitten miettiä jos ongelmia tulee, mitta kun en mä mitään yli 600 mun kroppaan haluaisi niin koko ei välttämättä edes jollain 600 paljoa ulospäin näkyis, ois vaan täyteläisemmät.Ero tuohon 520cc henkin on niin vähän että tuskin edes näkyis ulospäin...Ja se 520 oli ehdoton raja, miehelle 460, joten näillä mennään.Ja mä stressaan paranemisesta yms. niin paljon etten jaksaiskaan uutta leikkausta ellei oo pakko.

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #48389 : Kukkuu
On muuten hyvä, että puhutte täällä ääneen näistä nänniasioista, sillä aika harva leikkausta suunnitteleva tajuaa miettiä tuota asiaa etukäteen. Monelle tulee yllätyksenä, että nännipiha voi pienentyä tai sen muoto voi muuttua.

Tässä kuvaa, kun leikkauksesta on nyt 7 viikkoa. Aion pitää teippejä sen 6 kuukautta, vaikka rasittavalta se tuntuukin...

B-lite 685cc + mastopexia 08/2018.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #48391 : Mihu
Juu ei tullut itse edes nänniasiaa kovin ajateltua, kun ei siitä kovin ollut kirurgin saati klinkankaan puolesta puhetta. Toki konsultaatiossa puhuttiin ankkurikohotuksesta ja siitä, että kun nänniä siirretään niin sitä voisi samalla pienentää. Muuten koko asia jäikin unholaan niin ei tullut edes tajuttua, että olisi voinut itsekin asian suhteen esittää toiveita yms.

Todella hyvälle näyttää Kukkuu! Onko kaikki mennyt ilman komplikaatioita ja ongelmia tähän mennessä? :) Sanottiinko sulle että suositellaan 6kk teippailua? Ja jos teippailet sen 6kk niin varmaan et meinaa silloin käyttää mitään arpivoiteita?

Nagor Impleo HR 390cc lihaksen päälle + mastopexia
Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
tyhjähköt roikkuvat rinnat
169cm/69kg

Sivu luotiin ajassa: 0.384 sekuntia