× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
1 viikko 21 tuntia sitten #48089 : Vaahtera
Mäkin ihmettelin kun haavaan sattu ennenku reunoista poistettiin solmut niin se solmu sen kivun teki.Ehkä sun kandeis mennä otattaan johonkin ne pois kun ollu ongelmaa haavan kanssa ettei vaan tuu lisäongelmaa.Mutta hienoa että poimun alta paranee!!!Siis mä oon ollut pieni aina ennen vikaa raskautta, sen jälkeen kun ikää jo enemmän niin tullu reilu 5 kg mikä on tosi tiukassa, ennen vikaa raskautta paino pyöri 48-52 ja toi 52kg aiheutti jo tunteen et ei yhtään enempää ja tässä sitä elellään.Mulla vasn eniten kertyy tonne takapuoliosastolle.En toki lihavana itseäni pidä, normaalipainoisena, mutta kun on ollut aina pienempi niin ei tunnu kivalta esim.mahamakkarat.Mulla ois tavoitteena saada vähän kiloja alas kunhan tää nyt paranis.Mä ihmettelen kun edelleen yön jälkeen ja kyljellään nukkuessa hiukka kipuilee, päivät ok.Onko muilla?Ja ei muuten kannata toivoa pientä ympärysmittaa kun on niin vaikee löytää hyviä liivejä, just siihen tuo Cubuksen valikoimakin kaatui.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 15 tuntia sitten #48093 : Henriikka_
Kerkeän varmaan vasta tiistaina käydä näyttää tuota rintaa joten Saas nähdä kerkiääkö ne tulla itekseen pois ennen sitä....hope so! Mulla kans vähän sama tuon painon kans. Ja suunnilleen samoissa kiloissa hyvä olla, mutta en enää juurikaan seuraa painoa. Lihaksen kasvun myötä jos nousee ni se on ok! En kans kestä tuota vyötäröäni tällä hetkellä, sais sen vuoden takaisen kunnon ni ois jees! Ja mulla myös kipua aamulla ja yöllä jos herään esim vessaan.. Maatessa se ei tunnu. Toki sulla vähän pidemmällä tuo parantuminen, mutta uskon että se on normaalia.

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
6 päivää 19 tuntia sitten #48095 : Josefina
Heippa kaikki! Parantuminen on sujunut täälläkin ihan hyvin, mitä nyt lämpöä ja huimausta välillä ollut. Johtunee kuitenkin jostain muusta kuin leikkauksesta. Aika normaalia elämää muuten jo viettänyt ja välillä unohtaa käyneen leikkauksessa. Vielä ei ole ihan kunnolla päässyt näistä nauttimaan, kun turvotusta on vielä jonkin verran, etenkin vasemmassa niin ei voi vielä hankkia kunnollisia liivejä. Koitan liittää pari kuvaa näistä tukiliivien kanssa. Jännä miten joillain näyttää puolta pienemmällä implantilla tulos samalta tai jopa isommalta mitä itsellä 425cc koolla :laugh: Tyytyväinen olen edelleen näihin ja kokoon jahka turvotus laskee ja lihakset antavat enemmän periksi :)

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Suvie, Onneli

Lisää
6 päivää 18 tuntia sitten #48096 : Vaahtera
Ai sullakin Josefiina lämpöilyä välillä?Voisitko kertoa tästä enemmän?Mulla edelleen lämpöilee välillä ja pelkään johtuvan implanteista ja hemoglobiini laskenut paljon, tulehdusarvot nyt lähellä normaalia.Kunhan ei lähde nousuun kun kuuri on nyt syöty.Mulla yks päivä vasn pullahti rinnat enemmän esille ja lihas edelleen kirraa vastaan eli luulen sulkakin kokoakin tulee lisää, mulla ainakin tullut.Millon sulla olikaan leikkaus?Eikö sua siis enää satu aamullakaan kun oot kyljellään nukkunut?Miten Henriikan haavat?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
5 päivää 15 tuntia sitten #48099 : Vaahtera
Ei hitto mun pärstä näkyy tossa toisessa kuvassa, en ihan noin vanha!Ai kauheeta...Pyysin ylläpitoa poistamaan kun en vaan osaa!

Lisää
5 päivää 15 tuntia sitten #48100 : Henriikka_
Minun silmään ei oo liian paljastavat. Käy hyvin!!! :) on kyllä itelläki nuo tissit nyt pullahtanut eri lailla esille ku vertasin leikkauksen jälkeisiä kuvia tämän hetkiseen tilanteeseen. Haavoissa ei muutosta :( siellä on 2-3 "reikää" joissa tuntuu piikit. Laitoin kuvia vähän aikaa sitte klinikalle ja odotan mitä sanoo. Huomenna kait se on mentävä lääkäriin.. Tympiä vaan kun joutuu ainakin yhden lapsen raahaamaan sinnekin mukaan. En tiedä ottaisko varalta sen Ab kuurin kuitenkin. Hyvä on ollut täällä muutoin olo, ei lämpöilyä nyt.

Lisää
5 päivää 15 tuntia sitten #48101 : Vaahtera
Mä ottasin kyllä antibiotit jos se sitten alkaskin paremmin parantua.Mulla rintojen sisäsivuilla sitä kipuja kun joduttiin repimään lihaksia irti enemmän auki sisään päin.Oon ajatellu, yrittäny ajatella ajatella, sen johtuvan siitä Onneks antibioottikuuri Kefexin 750mg oottamassa kotona varmuuden vuoksi.Edelleen pelottaa.Huomenna vielä crp.

Lisää
5 päivää 12 tuntia sitten #48106 : Möns
Vaahtera munkaan mielestä ei oo liian paljastavat. Itse menisin hyvillä mielin noilla :) Ja toivottavasti crp on ok huomenna!

Henriikka mä kyllä kans sun tilanteessa varmuuden vuoks ottaisin sen ab-kuurin. Josko lähtis vihdoin paranemaan. Tsemppiä! :)

Lisää
5 päivää 11 tuntia sitten #48107 : Henriikka_
Joo varasin ajan ja menen nyt illasta vielä. Kirurgilta kans suositus.. Toivottavasti ei taas tuu joku allerginen reaktio.... Ärsyttää nyt :/

Lisää
5 päivää 11 tuntia sitten #48108 : Josefina
Hyvältä näyttää Vaahtera nuo bikinit! :) Lämpöily alko oiskohan noin 2 viikkoa sitten ja kunnon kuumetta ei ole ollut. Yleensä tulee päivällä tai illalla ja lähtee parin tunnin päästä pois. Lääkäri epäili huimauksen johtuvan natrium vajeesta, tosin kalium arvo oli yli viitearvojen ja natrium vielä viitearvojen sisällä nipin napin. Saa nähdä lähteekö huimaus helpottamaan juomalla Vichyä veden sijaan.

Tällä viikolla leikkauksesta tulee 1,5kk täyteen, ei ole vieläkään olleet erityisemmin kipeät ja kyljelleen nukkuminen onnistuu ihan normaalisti eikä aamulla ole kipuja. Pientä punotusta on rinnoissa, mutta uskoisin sen johtuvan siitä, että iho totuttelee vielä suureen muutokseen. Vieläkin vähän ihmeissään mihin ne kunnon kivut jäi :laugh:

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
5 päivää 10 tuntia sitten #48109 : Vaahtera
Ihan samanlaista lämpöilyä kuin mulla ja samoihin aikoihin alkanutkin!Aika jännä!Onkohan sulla kuitenkaan rikottu lihasya kun oot niin vähillä kivuilla päässy;)Mulla just noi kohdat lihaksesta mitä jouduttiin avasmaan lisää sisäänpäin niin kipuilee.Mun tilanne joo se, että käyn ottaa huomenna crp:n ja sit jos se ok ni yritän unohtaa koko jutun, siis en rintoja missään nimessä!!!!Nyt on vähän pehmennykin jo.Mutta siis käytettekö te muut ihan koko päiviä kaarituellisia liivejä jo kenellä kuutisen viikkoa leikkauksesta?Mä en jotenkin uskalla kun en halua et nää jää näin ylös ja tuntuu et kaikki liivit nostaa vähän rintoja.En sit tiiä pitäskö ostaa ihan ne full cupit missä ei oo ku ohut kangas, vaikka ajatusta vierastankin, jos ne ei kohottais.Mies muuten tyrmäs noi bikinit ku nännit näkyy läpi ku kangas niin ohut.Mulla tota mahaa rullu ihan yks kaks taas enemmän ja ajattelin joku päivä käydä kattoo jotain toppimaista yläosaa.Kerro Henriikka lääkärin jälkeen mitä sanottiin!

Lisää
5 päivää 9 tuntia sitten #48112 : Henriikka_
Done! Kefexin 500mg 10päivän kuuri. Jospa se tästä... Jotain hopeahaavalappua ne nyt laittoi ja sain sen verran että voin vielä vaihtaa uuden. Hoitaja sanoi että kannattais katsoa vielä perjantaina miltä haava näyttää, kuulema vähän siltä ettei heti umpeudu. Kiva. :(

Lisää
4 päivää 12 tuntia sitten #48116 : Vaahtera
No toivottavasti hoitsu oli väärässä ja antibiootti puree niin perkuleen kovaa että haava pian ummessa, kädet ristissä!Mulla crp tänään alle 5 eli nyt näyttäs tulehdus olevan poissa, nyt vaan pelolle potkut persuksille!Tänään kaikki ok, huomisesta ei tiedä kukaan!

Lisää
2 päivää 8 tuntia sitten #48121 : Maya86
Heippa kaikille! Täällä parantuminen mennyt paljon paremmin kuin olisin odottanut, tähän asti! Palasin 3vkoa leikkauksesta töihin ja työskentely kaupassa kuorman kanssakin meni ilman sen suurempia kipuja. Haavat paranivat hyvin, teippailun lopetin 5vkon kohdalla kun iho kutisi ja kuivui. Käytin pari vkoa satunnaisesti tavallisia rintaliivejä ja nukkuminen oli ihanaa kyljelleen ilman panssareita.
Nyt kuitenkin toissapäivänä alkoi vasemman rinnan nännipihan ympärys arpea tykyttämään. Kestänyt nyt siis kolmatta päivää. Kohtaa punoittaa, se on hieman kohollaan ja arven alla tuntuu selvästi kovempi alue kuin missään muualla arpia. Olisiko tämä nyt sitä arpihypertrofiaa eli liikakasvua? Ulospäin puskevia tikkien päitä siellä ei tunnu ja haavat muutenkin umpeutuneet ja siistit.
Eilen ostin bebanthen anti-scaria kun apteekissa ei muuta arpigeeliä ollut (?). Kirurgille jätetty eilen soittopyyntö.
Kenelläkään kokemuksia tai vinkkejä mistä voisi olla? Laitan kuvan liitteeksi, toivottavasti sinne ei hyppää mukaan kaikki aikaisemmin lisäämäni kuvat kun en oikein vielä tajua tätä kuva hommelia täällä. Kuvassa post op viikkoja 6,5

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
2 päivää 8 tuntia sitten #48122 : Maya86
Tykyttävä ja kova kohta on siis tuossa nännipihan yläosan arvessa. Ja kuvatkin menivät näköjään väärin päin..

160cm/60kg

Lisää
1 päivä 20 tuntia sitten #48124 : Vaahtera
Maya, en oo lääkäri enkä halua pelotella mut kannattaisko sun käydä näyttämässä tota lääkärille?Kyn mulla just katottiin kun lämpö nousi ettei oo punasta missään päin rintaa ja jostain tästä luinkin.Voisko olla vaikka rintarauhasen tulehdus?Vaatis sitten ehkä antibiotit.Eihän sulla lämpöä ole ja mikä nyt tilanne?Kyllä tästä meidänkin ketjusta näkee, että ei nää aina mee vasn niin että implantit sisään ja thats it niinku moni tietämätön ikävä kyllä luulee.Itellä yö ja aamukipuja edelleen, lämpöä en o mittaillu enää ku crp normaali.Mä kuvittelin että käytän vaan kevyitä silkinohuita liivejä tän jälkeen mut nää häviää kroppaan kokonaan kun on tota painoa tullu tosiaan sen vikan raskauden jälkeen ja takamusta ja reittä kuitenkin on...

Lisää
21 tuntia 24 minuuttia sitten #48126 : Maya86
Kävin näyttämässä rintaa eilen kirurgille. Rinta ja oireet viittasivat ärtyneeseen kudoksen talikystaan, mikä kuulemma melko yleinen operoidussa kohdassa mutta voi tulla ihan muutenkin. Avasi arpea nännipihan yläpuolelta ja tyhjensi kohdan :sick:
Haava jätettiin auki ettei uusisi ja antibioottikuuri päälle. Onneksi haava vaan noin 1cm mittainen. Nyt vaan parantelemaan uudestaan ja toivotaan että menee tällä.

160cm/60kg

Lisää
20 tuntia 57 minuuttia sitten #48127 : Henriikka_
Hyvä että kävit näyttämässä ja toivottavasti nyt haavakin siitä paranee nopeaa ja antibiootit tepsii!!! :) Kyllä itekin yritin ennen leikkausta imeä kaiken sen negatiivisen puolen tästä hommasta ja tiesin riskit, joten ei yllättänyt tämä että paraneminen hidasta ja ongelmia tulee. Kyllähän se silti ottaa päähän ja oon huomannut että tekee minut "vähän" alakuloiseksi ja kiukkuiseksi. Onhan tämä tärkeä asia. Ja maya86 sun arpi näyttää niin siistiltä. Omani on ihan kamalat. En oo voinut teipata niitä ja vaan osittain rasvata. Ja sitte tuo tulehtunut haava se vasta ruma onkin, Hyi! Onneksi jää rinnan alle piiloon. Vielä en hurraa, paraneminen antibiootin haun jälkeen ollut hidasta mutta selvästi parempaan päin. Kuvaan haavaa melkein päivittäin jotta näen muutoksen. Tänään olis illanistujaiset ja mietin uskallanko laittaa ne uudet kaarituelliset liivit jos pistän haavan päälle lapun tms. (ettei hierrä) olen tunnollisesti pitänyt yötä päivää näitä tukiliivejä, leikkauksesta eilen 4 viikkoa. Niin ja mun rinnat on tällä hetkellä muutenkin kamalat, ihan eri kokoiset ja eri tasolla, nännitkin vähän eri suuntaan, tosin taisivat olla jo ennen leikkausta... Mutta vielä ei saa sitäkään ressata i know.. En silti pysty nauttimaan... Onhan nämä edelleen sata kertaa paremmat ku entiset...ja sehän se on pääasia.. Kohta pitää taas mennä kohotukseen ku alkaa roikkuu... :D yllättävän painavat nämä on, onneksi kirurgi laittoi sittenkin lihaksen alle!

Lisää
19 tuntia 7 minuuttia sitten #48130 : Maya86
Onko sulla kuvaa arvista?

160cm/60kg

Lisää
15 tuntia 24 minuuttia sitten #48132 : Henriikka_
Ällövaroitus!!! Joo elikä tässäpä olisi. Kuvaa useammalta päivältä, näkyy haavan muutosta Ab kuurin aloituksen jäljeen ja kaksi viimeistä kuvaa oikealla alhaalla on otettu tänään. Pistin vertailuksi myös kuvan Vasemman rinnan arvesta, kaikki muut kuvat oikeasta rinnasta.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maya86

Sivu luotiin ajassa: 1.103 sekuntia