× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten - 4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47592 : Maya86
Hei Josefina mulla on sama paikka, implantti, koko ja kiinnitystapa mutta aika on viikkoa aikaisempi perjantai. Alkaa jo pikku hiljaa jännittämään. Mulle tehdään lisäksi mastopeksia. Jännittää toipuminen..

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg
Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 3 viikkoa sitten : Maya86. Syy: Unohtui viittaus

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47594 : Ellu-@
Täällä kans jännätään elokuuta! Enää reilu kaksi viikkoa :woohoo: menen finestille kullamaan leikattavaksi, alunperin piti olla leikkausaika jo keväällä mutta jouduin siirtämään sitä. Olen kärsinyt näistä ketunnokista siitä asti kun huomasin ettei mulle kasvakaan rintoja niinkuin kaikille muille, ja en edes muista milloin aloin haaveilemaan leikkauksesta. Vihdoin voin pian heivata super topatut liivit veks ja naurettavat yritykset luoda illuusiota rinnoista. En malttais oottaa :laugh:

8.8.2018 Nagor impleo 360cc. 163/55, lähtökohta lievästi tubulaarinen 70a.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47595 : Josefina

Maya86 kirjoitti: Hei mulla sama paikka, implantti, koko ja kiinnitystapa mutta aika on viikkoa aikaisempi perjantai. Alkaa jo pikku hiljaa jännittämään. Mulle tehdään lisäksi mastopeksia. Jännittää toipuminen

Eikä mikä sattuma! Mielenkiintoista seurailla sitten vaikuttaako miten paljon tuo mastopeksia vs. ilman mastopeksiaa toipumiseen. :) Toki kaikki toipuu yksilöllisesti.

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47596 : Vaahtera
En osaa laittaa itteäni tähän keskusteluun kun pikavastauksen kautta?!Eli myös täällä leikkaus 7.8 by Kullamaa.Edellinen tehty 9v sitten ja 275cc(suositteli 250) myös Kullamaan toimesta mutta nää on liian pienet, lihaksen alla ilm.osittain.Nyt tulossa Nagorin se täysin täytetty 420-460cc lihaksen päälle toivottavasti vaikka omaa rintaa ei ole, näkykööt rajat...Mitat 165/58 nykyään ja ympäryksen 70-75 liivejä käytän.Osaako joku sanoa petynkö taas kokoon?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47597 : Henriikka_
Pysytään alkuperäisessä leikkausajassa, pahoittelivat sekaannusta.
Hyvä niin, vaan siinä mielessä leikkausajan olisi voinutkin vaihtaa, että kirurgi olisi luultavasti päässyt tekemään loppu tarkastuksen..

Kamala kun välillä iskee paniikki ja jännitys. Unia näkee jatkuvasti. :DJotenkin jännittää se leikkaussaliin meneminen...

Oon myös katsellut videoita (itse leikkauksesta ja sen jälkeisestä tilasta) ja mua rupes jännittää että onko sitä tosissaan niin kipeä sen jälkeen.kääk

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47599 : Wanda

Möns kirjoitti: Onks täällä siis muita elokuussa operoitavaks meneviä?
Itse sain alkuviikosta tiedon, että 6.8 on aika. Nyt jännittää ihan hirveesti. :woohoo:

Moikka,
Mullakin tulossa 10.8. operaatio ja alkaa toipuminen ja erityisesti töissä pärjääminen jännittää.

Jonkin verran kauhistuttaa se alun turvonnut ulkomuoto myös erityisesti työelämässä.

Mulla pari lasta imetettynä ja lopputulos on surkea kun liivikoko nousi imetyksien aikana D->H tai jopa ihan alkuun oli käytössä P-kupin liivit.

Mastopexiaa ei ole vielä tulossa eli pelkästään augmentaatiolla mennään. Saa nähdä sitten myöhemmin, jos siihen lähtisi. Mulle tulossa Mentor Ergonomix Full 425cc mutta sitäkin mietin onko liian pienet. En halua kyllä mitään megoja, mutta tottunut olen kookkaisiin kuitenkin ja istuvat ihan hyvin tähän kroppaan kun on tuota massaa myös alakropassa.

Nyt vielä täytyy nauttia liikunnasta ja saunomisesta sekä uinnista kun ehtii.

Millasia suunnitelmia teillä noiden välttämisen osalta operaation jälkeen? Milloin palaatte töihin?

• tyhjis
  • tyhjis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • 8/18 Sebbin anatominen 525cc & mastopeksia
Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten - 4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47600 : tyhjis
Mulla on 4vko töistä vapaata leikkauksen jälkeen, teen fyysisesti raskasta työtä joten pakko varautua riittävään toipumisaikaan. Operointi päivä on 6.8 eli tasan 2 viikon päästä! :) Leikkaus ei juurikaan jännitä, eniten vain mietityttää miten kipeä ja avuton olen leikkauksen jälkeen. En tiedä näkyykö tilateksti, mutta mulle tulossa Sebbin 525cc anatominen lihaksen päälle sekä mastopexia.
Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 3 viikkoa sitten : tyhjis.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47601 : Henriikka_
Itsellä on vielä nuorin lapsi alle 3 vee niin kotona, eikä tarvi töitä ressata. Nyt hyvä aika just ennenkuin palaa työelämään niin tehdä tämä leikkaus. Miehellä lomaa 2 viikkoa leikkauksen jälkeen ja siinä ajassa sais toipua mahd. Hyvin.

Useammalla tais olla mastopexia tulossa, hyvä ku saa vertaistukea. :) olen lukenut ja kuullut että joillain on haavat auenneet. Se vähän jännittää.
Onko täällä muita jotka eivät pääse/mene kirurgille lopputarkastuksen ja tikkien poistoon...? Itsellä niin pitkä matka että luultavasti s postilla kuvia tulee laitettua ja tikit poistettua jossain muualla...terveyskeskuksessa tai yksityisellä.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47605 : Möns
Puhelimella ei näköjään tosiaan onnistu, ku pikavastaus :dry:
Kiva juttu, et sulla Henriikka_ pysyi sit kuitenkin se alkuperäinen aika. :)
Mua kans mietityttää leikkauksen jälkeinen aika. Jos sitä onkin tosiaan kauheen kipee sit. Sain onneks leikkausajan niin hyvin, että minä ja mies ollaan molemmat sen jälkeen vielä 3vk lomalla. On sit apua kotona, kun lapsiakin on. Ei sentään ihan pieniä enää, mut kuitenkin sen verran, että eivät ihan itsenäisesti pärjää :D

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47611 : Josefina
Oletko Wanda menossa Helsinki Clinicille operoitavaksi? Mietin vain että oletkohan se sinä joka on oman operaation jälkeen :)

Olen töistä 3 vko lomalla ja ilmoittanut että mikäli ei siihen mennessä palaudu vielä ihan kunnolla niin teen viikon tai pari kevyempää työtä :laugh: Jännittää kyllä miten hyvin kerkeää toipumaan kolmessa viikossa ja vielä enemmän jännittää se, että mikäli leikkauksessa tuleekin komplikaatioita ja toipuminen venyy..

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47617 : liis_ma
Hola Leidit!

Täällä yksi Elokuinen, jolla due date 8.8 :)! 2x imetetty ja melkein 20 vuotta niistä haaveiltu, ja NYT on tissien aika koittanut :silly: !
Ite olin niin täpinöissäni konsultaatiopäivänä (13.7) että mieleen jäi vaan Sebbit & 415cc :woohoo: . Itse menen paikalliselle Tampereen, KC-Klinikalle, Heikki Kupin käsittelyyn.

Mielenkiinnosta tietää mitä teidän tissit tuli teille maksamaan ellei salaisuus :blink: ? Ja jouduitteko käymään mammografiassa että uä:ssä?

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47618 : Vaahtera
Minulla finestin kautta yhteensä 4250, mutta tässä mukana saattaja ja lisäksi implanttien vaihto tuolla hiukka kalliimpi.Olin kirurgiin yhteydessä niin jopa 460-520 voisi kuulemma laittaa kun ollut tuo 275 mutta eipä ainakaan yli 500cc taida uskaltaa vai pitäskö?!Mies pelkää yli kaiken liian isoja ja sitä HÄVETTÄÄ jos tulee liian isot...Saajan ne paidalla piiloon.Mitä teidän miehet on koosta jne.mieltä.Enää 7pvää ja aika matelee...Ei malttas odottaa!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47619 : Vaahtera
Niin ja ootteko ostaneet toiset liivit klinikalta saatujen lisäksi.Mä ostin yhet Triumph triactionit ku jäi alejen jälkeen hintaa n.11e.Kahta koko suuremmat ostin.Pelottaako teitä serooma?Mulla kummittelee eniten se päässä ja et siks jouduttais implantit poistamaan...

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47621 : Wanda
Moikka,
Sama paikka tosiaan mulla. Sielläpä nähdään!

Mukavan pitkiä vapaita teillä myös tiedossa toipumista ajatellen. Mulla tosiaan ainoastaan viikon vapaa ja sitten oltava jo skarppina toimistolla.

Melkein enemmän jännittää kuitenki pienten lasten kanssa touhuilut. Yhtäkkiä äiti ei tule uimaan, saunaan tai trampalle. Mitä muutenkin olette ajatelleet lapsille sanoa?

P.S. Olen jo paristi koettanut vastata, mutta ei ole tullut läpi.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47623 : Henriikka_
Minulla tuli maksamaan noin 4600 saattajapaketin kanssa. Mammo ja ultra maksoivat noin 140e (en muista tarkkaan) kävin gynekossa. Perjantaina käyn verikokeissa ja niiden tarkkaa hintaa en tiedä. Maksan vain perusverenkuvasta, muista ei tarvinnut. Varmaan alle 20e. Sitten vielä lentoliput siihen päälle. Meinattiin eka että jäädään yhdeksi yöksi esim Helsinkiin ennen kotiin lähtöä mutta lentoja oli sen verran huonosti saatavilla että tehdään tämmöinen pikatykitys.

Olen alkanut empimään koon kanssa. Koko ajan ollut mielessä se 300 mutta jos onkin liian pieni. Kun on ollut aina ennen isot rinnat. Voi apua. Kuulema sitä pitäisi nyt alkaa päättämään... Ja minä kun luulin että sen koon voi vaihtaa vielä hetkeä ennen leikkausta..... :D

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47625 : Amskuli
Mulla sama pv! Mihin sä meet? Mä meen finestiin

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47626 : Vaahtera
Keneltä kysyit?Mä finestiin 7.8 ja on jo yöunet menny.Mies kiukuttelee kun pitää turhana...

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47628 : Amskuli
Jollain oli leikkaus 3.8 mä siis meen finestiin. Jännittää ihan kamalasti! Siis oon 5v pähkäillyt ja nyt 1kk sisällä käynyt konsultaatiossa ja päättänyt nyt tai ei koskaan! Mulle tulee nagor 360-390. Leikkaistapa uskoisin lihaksen alle ku mulla A koko. Kolmen lapsen jälkeen kiinteys kadonnut. Jännittää tosi paljon varsinkin jos laitetaan lihaksen kun on kuulemma kivuliaampi. Oon ite 159/54 en osaa päivittää hienosti tonne alas. Tsemppiä kaikille!

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47629 : Henriikka_
Nyt tilattu koko 330 ja 360. Onko muut testaillut riisipussien kans mahd. Tulevaa kokoa. :D mulla on vähän väliä ollut pussit liiveissä.. :D mulla leikkaus 24.8 the health clinicissä. Oliko kukaan muu menossa sinne..? Halusin simmolle ja koska hän ei enää finestillä leikkaa ni tuonne nyt menen. Niin hienoja leikkaustuloksia oon nähnyt.

Mulla mies oli varmaan ekat 2v aivan vastaan tätä (ollaan oltu vajaa 4v yhdessä) vaan nyt viimein lämmennyt. Sanoi viimein tajuavansa kuinka tärkeää se mulle on. Molemmat odottaa melko änskänä. :)

Oon tosiaan 15v miettinyt tätä ja ajatellut että kunhan lapset tehty ni sitten..

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47633 : Vaahtera
Te kaikko tunnutte saavan ekalla kerralla isompia kokoja kuin mä, mulla 275cc oli muka maksimi silloin ja kullamaa leikkas.Mulla kans pienin täyttää kohta 3 ja vähän pelottas kun hyppii syliin yms.Mies ei suostu koko hommaan jos laitetaan yli 460cc eli nyt on sitten koko selvillä.Ei tajua näistä mitään, mutta on ehdoton.Saankohan tolla isot rinnat kun mitat noi alla olevat.Nää 275 näyttää mulla b-kupilta ja on miehen mielestä ihan tarpeeks, ei ihan kohtaa meidän mielipiteet.Onko teidän ukot mitään koko asioita puhunu?Mun mies jopa sanoi että hävettää jos silarit näkyy kilsan päähän...

Sivu luotiin ajassa: 0.354 sekuntia