× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47890 : Maya86
Kävin tänään Changessa sovittelemassa liivejä. Leikkauksesta nyt 3 viikkoa. Sopiva koko oli 65G mutta kovin ahdistavalta tuntui kaarituelliset vielä niin en uskaltanut ostaa jos ja kun noi vielä tosta muovautuvat. En saanut klinikalta ohjeeksi muuta kun että eka kk tukiliivien kanssa. Mulla ei ole ollenkaan arpea tuolla rinnan alla vaan implantti saatiin paikoilleen mastopeksian pystyviillosta. Luulis että sitten viikon päästä vois alkaa harjoittelemaan normaaleilla liiveillä. Muuten olo tisseissä on sama kun imetyksen aikana kun tissit oli täynnä maitoa. Ehkä se tästä. Maanantaina olis töihin paluu loman jälkeen.

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47891 : Vaahtera
Mistä Changen liivimallista löysit hyvät?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47892 : Maya86
Tämä Larissa oli ainakin tosi kiva ja sitten se niiden perus toppaamaton, olisko ollut Lissi
change.com/fi/larissa-p5638364299

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47896 : Vaahtera
Kiitos, täytyy käydä kurkkaamassa.Tosin sovitin ekaa kertaa liiviliikkeessä full cup liivejä ja tunruivat kyllä hyviltä.Mulla on kolmen viikon kohdalla, siis 3 vko po yks tapaaminen n.2h mihin urkkaliivit ei oikein istu niin voikohan toi parin tunnin kaarituellisten pito tehdä haittaa jos laittaa vaikka haavatyynyt?Kertokaa kokeneemmatkin voiko noin lyhyestä ajasta seurata jotain?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47897 : Henriikka_
Hellurei! Täällä sitä pötkötellään uusien tisuejn kans. :) yö meni vähillä unilla kun rytmi vähän sekaisin plus kivut valvottivat. Oikea rinta ei paljoa kipuile mutta vasen senkin edestä. Ei pysty käyttämään vasenta kättä ja kävely on melkoista köpöttelyä. Huh. Tarvitsen apua sängystä nousemiseen. Tuntuu kamalalta olla näin kipeä ja varsinkin avuton. Onneksi mies hoitaa. Toivon todella että rinnat ovat kauniit ja että ei tule mitään tulehduksia tms. Lähdemme 9 aikaan jo seikkailemaan kotia kohti.
Simmo just niin ihana kuin oletinkin! Henkilökunta myös. Hieman kielimuurta joidenkin hoitajien kanssa mutta kyllä tässä selviää. En ole vieläkään nähnyt rintoja.. Tässä aamulla sitten varmaan. Tuntuvat mukavan kokoisilta ja miehen mielestä isot ku mitkä. Hah. Oon niin onnellinen ja huojentunut. Viimein olen tässä pisteessä mitä pitkään haaveillut. Uskomaton olo.
Minähän tosiaan tein vain s postin välityksellä konsultaatiota ja Simmo sanoi rinnat nähtyään livenä että laittaisi lihaksen alle eikä päälle mitä kuvien perusteella ajatteli. Minulle asia ok jos kerran lopputulos kauniinpi ja parempi. Kuulema niin paljon löysää ihoa että parempi nuin ja pysyvät pidempään terhakkaana. Siksikin kai olen niin kipeä ollut kun laitettiin lihaksen alle. (Vaahtera, Ostin toiset tukiliivit simmolta, ovat kokoa M. Sun liivit taitavat siis olla liian isot mulle..)

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47898 : Josefina
Onnea Henriikka_ uusista tisseistä ja todella upeita tuloksia on porukalla tullut! Itsellä vasen rinta kulkee hieman jäljessä parantumisen kanssa ja on enemmän turvoksissa kuin oikeanpuoleinen. Lisäksi pientä tubulaarisuutta on rinnoissa niin vasen näyttää aika tötteröltä, kun nänni ei vielä reagoi viileään ilmaan yms. Vielä en kehtaa laittaa kuvia näistä, mutta eiköhän sitten kun on parantuminen hieman edennyt. Suht samalta näyttää kuin Vaahteralla, mitat eilen oli alta 71cm ja päältä 87cm. Tsemppiä ja malttia kaikille! :)

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47899 : Vaahtera
Niin se aika meni, Henriikalle onnea!Miltäs näytti kun avasit paketin?Josefiinalta kysyisin että miltä tuo koko tuntuu?Tuntuuko isolta?Mä edelleen kamppailen ton asian kanssa kun tuntuvat liian pieniltä.Käytin entisten implanttien kanssa isoja toppauksia kun olivat suhteessa kroppaan niin pienet viimeiset vuodet, tai sitten vain olin niin tottunut niihin.Nyt kun olen sovitellut ja ostanut toppaamattomia/sellasia muotoon prässättyjä t paita liivejä niin ovat niin pienet!Isompia en saa, pitäisi olla tyytyväinen.Se voi olla että tulee taas ostettua jotku pikkasen topatut jossain vaiheessa vaikka idea oli ettei tarvis niitä enää ikinä!

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47900 : Henriikka_
Kiitos! Tuo vasen rinta paljon kovempi ja turvonneempi. Toivottavasti normalisoituu pian. Tänään suihkupäivä ja tulen näkemään viimein lopputuloksen kokonaan. Kriiseilen tätä Kokoa että että tuliko näistä liian isot.. Mitä muut sanoo vaikka itse tykkäänkin. Hohhoi. Leikkauksessa oli myös jaan troost mukana, hän onneksi kerkesi tehdä mulle lopputarkastuksen kun aluksi oli puhe että hoitaja tekee kun kirurgi ei ole paikalla. Troost oli tyytyväinen jälkeen ja sanoi vielä että "No nyt sait isot" :D Kaiketi nämä samaa koko luokkaa ku ennen lapsia, mutta vieläkin terhakkaammat :) onhan tässä sulateltavaa itelle..

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47903 : Josefina
Koko alkaa tuntua sopivalta, välillä tosin tuntuu isoilta, mutta olen tyytyväinen kokoon. Kaikki vaatteet on mahtuneet päälle eli vastaa aika pitkälti samaa kokoa kuin ennen oli super push up/bombshell rintsikoilla, paitsi halkasijaltaan nämä ovat suuremmat. Vielä kun turvotus laskisi niin pääsisi ostelemaan myös rintsikoita, onneksi tukiliivit ovat kuitenkin olleet todella mukavat päällä. Vaahtera, kyllä ainakin kuvassa näyttivät todella hyviltä ja sopivan kokosilta; ei pieniltä. :)

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47904 : Möns
Onnea Henriikka_ uusista tisseistä!
Ja Vaahtera mun mielestä ei näyttänyt pieniltä sun rinnat, vaan vartaloon nähden sopusuhtaisilta :)

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47907 : Vaahtera
Joo siis ilman vaatteita sopusuhtaiset vartaloon mutta jos toppaamattomat liivit ja vastteet päällä niin kaikki katoaa.Mietinkin että mikä mua estää ostamastä vaika changen plunge liivejä jos itsevarmempi olo, kun ei ole kuitenkaan super push upeista kysymys, en mä niitä enää ehkä tarvi.Oon lukenu ns.rintasokeudesta kun ihmiset vaan suurentaa ja suurentaa kun tuntuu pieniltä...Mulla uusintaleikkausta ei tule ellei ongelmia ilmaannu, mutta voinkohan mä ite nähdä ne pienempänä kuin ovat?Vasen haava ihanasti ohut ja vaaleanpunainen, toisessa hiukan rupea vielä.Eikö kukasn muu kaipaa pienta toppausta liiviin?ihan alaston olo oli changen full cuppeja sopittaessa.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47908 : Henriikka_
Marianna, mites sun tilanne, miten menee ja onko rinnat "asettuneet?" Vaahtera, voihan se olla että näet ne pienempänä itse..? Minusta niissä on ainakin hyvin kokoa mitä kävin taas kattomassa kuviasi. Naisena naiselle ni on upeat rinnat!! Itse en ainakaan (vielä)kaipaa toppausta, alan olla sinut tämän koon suhteen nyt ja sais vaikka pysyä tämmösinä mutta turvotusta sen verran että tuskin. Tosin mitä sitten lihas antaa periksi.. Hmm. Eilen kävin pesulla illalla ja näin rinnat, ovat rujon näköiset tieten kun on operoitu mutta haavat siisitit..vähän vuoti nännin ympäriltä. Mulla tissivako oli alussa epäsymmetrinen ja näkyy olevan nytkin. Tosin ei niin pahasti, mutta se häiritsee vaikka vielä ei kannata häiriintyä tämmöisistä, tiedän kyllä. En tiedä onko tikit vai teipit niin kireällä että vetää rinnan alta kuopalle, se ei näyttänyt kivalta, toivon että tasoittuu kunhan saa teipit pois.. Vai pitäiskö ne vaihtaa ja laittaa kevyemmin kii..??

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47909 : Irene
Vaahtera. Ota kuva, josta näkee rintojen koon suhteessa muuhun kroppaan eli niin että tulee mukaan hartiat ja lantio ainakin ja kuva suoraan (voisitko laittaa tännekin? täällä tosiaan ilähinnä niitä just leikatuja = turvoksissa olevia, ja kuva läheltä jolloin tietenkin näyttää isoilta...). Sitten ota joku kuva netistä jossa on suunnilleen sun ihannekoko ja vertaa. Luulisi helpottavan tissisokeuteen...

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47910 : Vaahtera
Tässä liivit päällä, pienentää lisää, kauempaa en saa otettua kuvaa.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47911 : Vaahtera
Tän enempää en ittestäni saa kuvaan.Huomenna 3 vkoa leikkauksesta, turvotusya ei ollu enää tarkastuksessa viikko sittenkään.Ainoa toivo että lihas vielä antaiks periksi.Luulin olevani niin oikean koon jäljillä 460-520cc, mutta mutta

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47912 : Vaahtera
Auttakaa mua, ainakin Irenellä paljon kokemusta, ole selannut palstaa.Eli jos A tai AA kuppiin lisätään tän kokosella 460 cc niin jääkö se oikeesti noin pieneksi?Vai onkohan viron tohtori tehnyt virheen ja laittanu jotku 360, miltä nää musta näyttää.Konsultaatiossakin puhuttiin, myös konsultti, että laitetaan nyt tuo 460 kun lähdetään oikeesti hakemaan kokoa lisää.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47913 : Vaahtera
Älkää kiinnittäkö huomiota maharöllyköihin, on vähän aikaa jääny treenamatta;)

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47914 : Henriikka_
Irenellä hyvä idea eli ota se ihannekoko kuva netistä ja vertaa sun omaan kuvaan. Mitä kuppikokoa tavoittelet? Ainakin kuvien perusteella näyttää että sulla on isot rinnat. Mulla tuo 360 ja omasta mielestä kyllä pienemmät rinnat kuin sulla ja sulla on myös vähän enempi pituutta. Eikö sitä voisi vielä kysyä että onko varmana oikea koko tullut, veikkaan kyllä että on. :) ja kaikkien pitäis antaa aikaa. Vielä eletään elokuuta eikä kenenkään leikkauksesta ole kulunut pitkää aikaa..

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47915 : Vaahtera
Tuo on kyllä totta, kaikkien meidän rinnat aika tuoreet, pitäs antaa aikaa!Mä niin haluisin nähdä teidän muidenkin kuvia että näkyy kauempaa(ei vitsi mua nauratti noiden kuvien maharöllykät mitä äsken pistin).Pistetään röllykät tietty kolmen synnytyksen piikkiin, ei urheilutauon;)Ja Henriikka:Mulla oli oikeen rinnan alla haava sellanen pullea röllykkä, mutta kun tikit poistettiin niin nyt ihan nätti haava ja "makkara"hävis, jos siis tollasta tarkotat.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47916 : Henriikka_
Minäkin laitan kuvan jossain vaiheessa, ehkä jo huomenna. Haava ei ole sellainen pullea vaan nimenomaan kuin toiseen suuntaan, eli kireä ns sisäänpäin, joka muuttaa rinnan muotoa. Noh, jospa se menisi mullakin sitten pois.. Kyllä täältäkäkin vatsalta löytyy röllykkää ja haikein mielin tulee katsottua viime kesän kuvia itsestä.. Se oli sitä aikaa kun jaksoi reenata!! :D Mutta siis, miten te muut äidit voitte levätä?! Ei mulla onnistu kun koko ajan jotakin. Vahingossa nostin painavan repun ja viskasin sen hyllylle, oli kyllä virhe. Mulla on ollut melko kipeät rinnat tänään, etenkin tuo vasen. Toivoisin että voisin jo jättää kipulääkkeet pois, vaikka eipä leikkauksesta vielä montaa päivää ole. Ab kuurin sain ja se on onneksi jo puolessavälissä. Onko muilla ollut käsien puutumista?? mulla tänään semmoista.

Sivu luotiin ajassa: 0.841 sekuntia