× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
3 kuukautta 5 tuntia sitten #47853 : Dalinski
Kiitos teille, olen myös tyytyväinen loppu tulokseen :) ja varmasti moni teistäkin, kun teilläkin lopputulos näyttää todella hyvältä! :)

Itsekin epäilin tuon koon pienuutta ja kysyin kirurgilta, että olisko 300cc parempi, mutta sanoi, että silikonin muoto ei muutu mitenkään muulla tavoin, kuin vain leveyssuunnassa.

160cm/51kg. Lähtökohta 75AA-75A.

Rintojen suurennusleikkaus tehty 8/2018 / pyöreä nagor 270cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 tunti sitten #47856 : Henriikka_
Onko täällä joku joka ei ole syönyt antibiootti kuuria leikkauksen jälkeen? Luulin että ne syödään varalta joka tapauksessa vaan kuulema kirurgi antaa ne vain tarvittaessa.??Hmm. Mulla rupes pelottaa että tulee joku tulehdus tms.. :( Kannattaako ostaa samantien toiset liivit sieltä saiaaralta/kirurgilta??Onhan nuo melko hintavia niin ovatko sitten hyviä?? Kokemusta, thanks! :) Hitsi ku meinaa jännittää. Oon koko viikon ollu touhuamassa jotaki, että aika kuluu ja mieli pysyy kasassa. En oikein vieläkään ymmärrä koko asiaa.. Huomenna lapset illasta hoitoon ja sitten hetken puhallus ennen matkaan lähtöä. En ole lentänyt ku 25 v sitten ja laivalla en ole ollut koskaan. Hahaha. Hauska reissu tulossa siis.....

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
3 kuukautta 1 tunti sitten #47857 : Dalinski
Kannattaa ostaa sieltä tukiliivit. Itse ostin myös ja on edelleen käytössä sairaalan antamat liivit sekä nämä ostetut liivit. Oli aika hintavat melkein 60€, mutta hankalaa ostaa sitten jälkeenpäin uudet, kun on niin kipeä. Ostan huomenna varmasti uudet kolmannet tukiliivit, kun leikkauksesta mennyt jo vähän yli viikon.

160cm/51kg. Lähtökohta 75AA-75A.

Rintojen suurennusleikkaus tehty 8/2018 / pyöreä nagor 270cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_

Lisää
3 kuukautta 19 minuuttia sitten #47858 : liis_ma
Olipa eilen nopsa tikkien poisto visiitti :blink: :) . Ei ollu kun 2 tikkiä jota otettiin pois :huh: . No mutta, sorruin mainoksen uhriksi ja ostin heiltä 120€n arvoiset liivit :blink: :unsure: . Mutta eipä tarvii ainakaan lähtee sovittelemaan ja ihmettelmään... ovat sitten just eikä melkein.

Haaveilin että olisin voinut lähteä (kun kk tule täyteen) hihhuloimaan edes yhden illan verran laivalle ilman rintaikoita, niin tuli ”nou nou” kielto...

Ajaminenkin onnistuu täällä ongelmitta ;), jes!! Ja lenkilläkin on käyty :woohoo: ... toki kaikki koti askareet paitsi se imurointi ja ne lasten nostelut!! I h a n n a a a a... Tuntuu että olisi saanut täysin elämän takaisin :kiss: <3!!!

Niin ja se 2vk kuva...

Lisää
3 kuukautta 8 minuuttia sitten #47859 : Vaahtera
Kaunis on lopputulos liis-ma!Onnea!Henriikka, älä osta toisia liivejä ne maksaa maltaita jos nuo mun käyttämättä jääneet Lipoelastic liivit kelpaa.Finestilta saa ne päälleen heti ja sieltä saa ostettua, mutta mulla tosiaan käyttämätön L-koko!Minusta noi maksaa jotain 80e mikä aivan hullua.Laita viestiä jos kiinnostaa.Voin hetkeksi laittaa puh numeroni tähän.Täällä tasaista menoa kireissä panssareissa!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47861 : Henriikka_
En kyllä yhtään tiedä mitä kokoa mun täytyy ensinnäkään ostaa niin ei vielä kannata... Katsotaan leikkauksen jälkeen, ellet ole kerinnyt myydä.
Sanoivat että uudet liivit sieltä ostettuna maksaa noin 50e. Saas nähä.

Mutta siis tuohon antibiootti asiaan niin saitteko kaikki sieltä heti kuurit mukaan?

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47863 : Vaahtera
Ei tietenkään, mutta jos L koko sulle hyvä niin myyn noi pois paljon halvemmalla!Olitko finestille menossa?Mullekin puhuttiin et kandee ostaa toiset sitten sieltä kun halvemmat kuin suomessa.Mutta jos sius L-koko olis sun koko niin älä haaskaa rahaa.Noi mun on mustat.En viittis roskiin heittää kalliita liivejä.Mä sain 5 pvän antibiootti kuuri, mutta mulle sanottiin että lähinnä siksi että ihmisillä turvallisempi olo.Koska jo leikkauksessa käytetään suonensisäistä antibioottia, jonka vaikurus kestää 3 päivää.En olisi huolissani.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47864 : Vaahtera
Kerro Liisma enemmän 120 e liiveistä?Miten ne erottaa halvemmista?

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47865 : Vaahtera
Niin ja mikset saa olla 1 kk päästä ilman liivejä?Mylla tukiliivikausi loppuu siihen.Millon sitä sitten uskaltaa ilman liivejä olla, sanoiko rajaa?Onko sullakin tuo 1 kk nostokielto lasten kohdalla?Mulle sanottiin että 1 kk täynnä niin voi vaikka salille mennä, en kyllä taida!!!

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47866 : Möns
Henriikka_ mä en saanut ab-kuuria ja 2,5vk myöhemmin olen hengissä ja hyvin parantunut. :laugh:
Sain yhdet tukiliivit sairaalasta ja ajattelin sitten, et tilaan samanlaiset toiset, niin varmasti oikee koko ym. No en tilannut, kun hintaa oli 140€ (VOE merkkiset). Löysin täältä vinkin sivusta ja tilasin lipoelastic liivit virosta ja säästin ison summan rahaa. Oikea kokokin tuli heti, koska sivulla oli mitat hyvin ilmoitettu. :)

Mulle kirurgi sanoi, et kk olis tukiliivien käyttöaika. Ja et kk päästä saa jo liikkua enemmän, mut että ainakin 2kk olis hyvä odottaa ennen kovempaa treeniä.
Mulla on ens ma tapaaminen hänen kanssa, niin ajattelin kyllä vielä varmistaa. :laugh:

Ja liis-ma todella kauniit rinnat!

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47867 : Henriikka_
Ihanaa, tulipa huojentunut olo! :D hyvä tämä palsta vaan jotenkin köykänen, hidas.. . Whatsap ryhmä ois aika kova sana!!
Vaahtera, joo katsotaan sitten leikkauksen jälkeen. Eipä kyllä haittaisi vaikka niitä liivejä ne kolmet olisi. Itseä ei häiritse pitää tukiliivejä. Menis varmaan puoli vuottakin :D oon niin tottunut olemaan yötä päivää rintsikoissa tai urheilutopeissa. Ikinä en halua olla ilman koska nämä nykyiset tissit ällöttää mua. Jospa ne olis kohta niin kauniit että voi olla ilman liivejä plus ostella kauniita alusvaatteita jne.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47868 : Vaahtera
Joo Henriikka, ilmottele sitten.Osaako joku auttaa miten saan mun tissikuvat pois?

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47869 : liis_ma
Mulle hoitaja sanoi että nämä tukiliivit jotka nyt pidettiin 2vk yötä-päivää, pidetään nyt öisin siihen 6:teen viikkoon asti muuten menen näillä uusilla Ipomoan liiveillä päivät.

Rintsikattomana ei suosittele lähteen vielä, koska rinnat vielä laskeutuu ja hakee paikkaa jne.jotta ne ei veny tms. (mulle tehtiin siis lihaksen päälle).

Mä en oikein osaa kertoa näistä liiveistä muuta kun että ovat huomattavasti tukevammat, miellyttävämmät päällä kun nämä mitkä sain klinikalta mukaan. Ja esim. jos isommistakin töyssyistä menen autolla ni nää on kun panssarit :silly: eli suojaa siis tosi hyvin ( ipomia.com ). Näissä tissi ei liikahda mihinkään ja kuitenki tosi nätit :blink: :woohoo: ...

Nii ja siitä ab-kuurista, ite sain 5 päiväsen automaattisesti.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47878 : Irene
Iisa, mikä sun lähtötilanne on ja mitkä implantit laitettiin?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47881 : Vaahtera
Jihuu, mä löysin ekat urheiluliivit jota voun pitää mielellään vaikka yli kuukauden!!!Anita air control merkkiset, nää on kovimman tason liivit mut tuntuu ettei oo mitään päällä.Olin raukka Funky ladyn ovella jo valmiina ku kauppa aukesi.Anita air contror delta pad.Näitä kuulemma myynyt leiikauksista toipuville, kestää ratrastuksenkin eli ei pitäs varustuksen pomppia mihinkään.Ja voelä nätitkin, pinkit.Hintaa tosin oli 80e eli ostin vain yhdet!

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten - 2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47885 : liis_ma
Irene, mun lähtö rinnanymp. 88cm ja 2x imetty (ehkä vajaa) B-kuppi (168cm). Lihaksen päälle tuli (joka mulle oli jo itsestään selvyys ja toive jo ennen konsultaatiota) koska salilla on tullut käytyä erittäin ahkeraan... Ja kirurgikin sen sitten totes,että päälle tulee...

Sebbin pisara 415cc laitettiin :).
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 4 viikkoa sitten : liis_ma.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47886 : Vaahtera
Niinpä, kun sulla liis-ma omaa rintaa niin paljon luonnollisempi tulee.Paljon sulla ja teillä muilla leikkauksen jälkeen on rinnan alta ja päältä mitat?Mä just ilman liivejä mittasin kun kuulemma ei oo turvotusta enää niin näytti 95cm rinnan päältä, ok, mutta alta 72-73?!Miten mulle voi mennä Freyan 60j liivit päälle siis 60 ympäryksellä.Toivottavasti ei tullu siinäkin hutiostoksia.Ostin siis yhet parhaat 65 ympäryksellä ja kahet 60 ku iso ale.Sit taas nää urkkaliivit kokoa 75E ja ihan täydelliset!

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten - 2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47887 : liis_ma
:whistle: oli pakko kans mitata rinta, hih!! Ja kyllä vaan päältä nyt 109cm :blink: :P (pitää kaivaa jostain reeni vihko johon aikanaan kirjasin mittoja, muistan ottaneeni päältäkin...) ja alta kuten ennen 88cm.

Noi on kyllä hanurista noi liivi ostokset. Yks firma tekee yhtä kokoo ja toinen toista :blink: :huh: , aina vaan siis testattava, en tykkää!!
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 4 viikkoa sitten : liis_ma.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47888 : Wanda
Moikat,

Mulla ei viel monia liivejä ole, mutta täytyy vaan rohkeasti alkaa tilaamaan kun pahimmat turvotukset pois. Mulla näytti mittanauha 73 ja 101. Ja mullekin menee tosi erikokoiset liivit nyt. Pienin ympärys on just toi 60. Kokeilin miuten sellaisiakin ihania sinisiä pitsiliivejä huvikseen, jotka olleet mulla joskus teini-iässä käytössä. Täydellinen istuvuus muutoin, mutta ympärys liian suuri :D Melkoinen haaste tulee olemaan liivien nettishoppailussa.

Nyt alkaa jo tottumaan näihin. Miten muut?

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47889 : Vaahtera
Teillä yli satasta rintojen päältä, ei o ihme et nää mun näyttää pieniltä, näyttää siis edelleen.Kokeilin vanhoja liivejä ni eihän nää paljoo oo suurentunu... Toivottavasti laskee vielä ja kudos antaa periksi ja kasvaa, muuten tosi iso pettymys!Konsultti sano ettei ois voinu laittaa symmastian pelossa enempää, mutta miten muille voi vaikka 1000?Yritän saada kiloja pois ni jos sitte tulis esille enemmän.Mitkä teidän liivikoot mittareilla kun luvut niin suuria?Kokolaskurit räjähtää!

Sivu luotiin ajassa: 0.964 sekuntia