× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47817 : Vaahtera
Siis Wandalle toi liivikuva, mulla menee nimet ihan sekasin...

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47819 : Wanda
Vahtera: tosi hyvältä näyttää noi liivit päällä. Minähän oon ihan nakuna tuohon verraten. Tarkoitin siis järjestyksessä toista kuvaasi ;)

Ja todella hyvä lopputulos sulla. Ei kyllä ole mun mielestä ollenkaan liian pienet vaan just oikeen kokoiset ja sopusuhtaiset sun vartaloosi. Vau! Oo vaan oikein onnellinen :)

Miten se liivin mitta siis siitä rinnan alta on? Se L olisi kai oikea mulle tosta rinnan päältä mitattuna. Mut en halua sellasia, jotka nousee niskaan tai on siitä rinnan alta ilmassa. Vaikka nythän se olis ihan hyvä kun ei hankaa niitä haavoja?

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47820 : Vaahtera
Siinä on kolme hakasriviä millä saa säädettyä ympäryksen kireyttä ja muistaakseni 4 hakasriviä olkainten säätöön.Leveä kuminauha alhaalla.Noita niin suosittelivat mut on mulla turhana nyt eli jos vaan kiinnostaa niin voin parilla kympillä myydä.Ja kiitos, noi kuvat vähän vääristää, mun tissit ei oo noin kireen näköset.Toivon kovasti että lähenevät vielä toisiaan.Olisi kiva nähdä muidenkin kuvia?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47821 : liis_ma
Vaahtera nyt on pakko (taas) sua rauhoitella ;)... mutta mun silmään dulla on tosi hyvät ja sopusuhtaset tissit sun kroppaan :kiss: !! Aivvan turhaan murehdit että pieneksi jäi...

Ja Wanda ;) u-la-laa sinnekkin :silly:, hyvältä näyttää...

Noi tikit oikein sattuu, välillä tuntuu siltä ihan ku joku neulalla pistäis/piikittäis tai porautuis :ohmy: ?!

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47825 : Henriikka_
Vau mitä lopputuloksia! Aivan ihania kuvia ja itellä vaan into ja jännitys kasvaa. 5 yötä vielä... Argh! Luen kyllä teidän juttuja vaan eipä tässä osaa itse ottaa mihinkään vielä kantaa :D mulla haluttais nähdä muidenkin kuvia ja varsinkin niiden joille tehty mastopexia.

Vaahtera, sulla on tosi kauniit rinnat. Sun viestien perusteella olis voinut muuta kuvitella kun olet kuulostanut niin epävarmalta. . Just sopiva koko, aivan täydelliset ovat. Nauti! :)

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47826 : Wanda
Vaahtera:

Voisin ne sun liivit ostaa. Laitatko sähköpostiosoitteen tähän? Vaihdellaan tietoja :)

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47827 : Vaahtera
Tää on nyt kolmas kerta, tää systeemi vaan herjaa et oon kirjottanu jotain laitointa?!Eli oisko sulla s-posti osotetta jollain toisella nimellä kun eka tissit ruudussa ja sit oma nimi;)Ja kiitos, jos ei näytä myiden silmään liian pieniltä, ite vaan hulluna näitä kyttää!Henriikalle tsemppiä, kohta oot jo laittamassa kuvia tänne!Yritin nukkua kyljelleen kun tää selälleen nukkuminen pilaa mun unet, mut ei onnistu.Mites muilla?

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47829 : liis_ma
Yöunista;
Ite nukun vieläkin selällään (2vk leikkauksesta) vaikkakin herään/havahdun siihen et ”hups” kädet on eksyneet tyynyn alle/päälle tms. jonnekkin, joten oletan että ei enään kovin vakavaa kun ei koske mihinkään.
Mutta kyljelleen en edes kierähdäkkään vaikka olen koittanut, sen verta vihlasee vielä sekä muljahtaa tisuissa :pinch:.

Sekä edelleen kun käy makuulleen ja nousee joutuu hetken puuskuttaa että painovoima tekee tehtävänsä :laugh: ...

Pistän huomenna tikkienpoiston jälkeen, 2vk:n kuvaa ;)

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47830 : Vaahtera
Kiva Liisma, odotan innolla kuvia.Missä sulla muuten on tikkien poisto?Siis missä kävit operaatiossa.Mä meen sinne finestin konsultille huomenna ja tsan 2 vko operaatiosta.Mennäänkin sitten ihan samoissa.

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47831 : liis_ma
Mä olin KC-klinikalla (Tampereella) ja keskiviikkona tulee tasan 2vk (8.8).

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47832 : Vaahtera
Pystyykö täällä laittamaan yksityisviestejä?Pitäs saada Wandalle mun numero.

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten - 4 viikkoa 2 päivää sitten #47833 : Möns
Heippa!
Täällä on näköjään käyty vilkasta keskustelua. Itse olen ollut hiljaisuudessa, kun kaikenlaista puuhaa ollut. Ja tietty paranemista.:laugh:
3 ensimmäistä päivää söin panadolia kipuun ja sen jälkeen riitti enää vaan yöksi. Nyt on mennyt 4 päivää täysin ilman. Mulla oli itsestään sulavat tikit ja hyvin ovat sulaneet ja haava lähtenyt paranemaan. Melkein täysin kivuton olen jo, joten välillä joudun muistuttamaan itseäni, että vielä pitää kuitenkin olla ihan rauhallisesti.:blush: :laugh: Niin ja siitä kyljellään nukkumisesta.. Käyn selälleen nukkumaan, mut olen jo useampana aamuna herännyt kylkiasennosta. Mut tuskin se tosiaan haittaa. Toivottavasti.

Olen tosi tyytyväinen uusiin tisseihin, vaikka mulle laitettiinkin yli puolet pienemmät implantit kuin teille muille :laugh:
Mut mulla tavotteena olikin vaan saada naiselliset tissit. Mun vartaloon sopivat, jotka ei "ole tiellä" urheillessa. Ja ne sain:) Niin ja julkisella ei varmasti suuria kyllä edes laiteta. En tiedä, mut oletan. Kirurgi kysyi minkä kokoisia olin ajatellut itse ja sanoin, että ei isoja, joten suuremmista ei ollut puhetta:lol:

Katsotaan, jos osaan puhelimella liittää tähän kuvan hetkeksi. Kuvassa näkyy ruma ja onneton lähtötilanne ja tissit nyt, kun leikkauksesta on tasan 2vk.
Viimeksi muokattu: 4 viikkoa 2 päivää sitten : Möns. Syy: Kuva pois....
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maya86

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47834 : Möns
Ja piti vielä lisätä, että kauniita lopputuloksia näyttää olevan tässä ketjussa olevilla!

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47835 : liis_ma
No mutta Möns, vaikkakin vähän täyteyttä niin silti eron huomaa ja on hyvännäköiset ;) !!!

Vaahtera, itellä ei ole kyllä käryäkään kuinka täällä yksityisviestiä pystyy laittamaan joten rn voi auttaa :/!

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47836 : Vaahtera
Sulla Möns tosi kaunis tulos, eikä edes näytä mieniltä, just hyvät.Mun pienemmät ei ollu ollenkas tollaset.Mitkä sun mitat ja implantit on?Alla/päällä?Mä taas kukun täällä, selkäasento ei vaan onnistu ja kyljellä sattuu ja pelkän et noi valahtaa väärään paikkaan.

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #47837 : Möns
Olen itse myös sitä mieltä, et näistä tuli just sen kokoiset, kun toivoin. Mitat on 157cm ja tällä hetkellä 47kg ja osittain lihaksen alla mentorin anatominen 180cc. 215cc oli ensin puhetta, mut ennen leikkausta sovittiin kirurgin kanssa, et hän leikatessa tekee päätöksen, että kumpi koko.

Toi on Vaahtera kyllä inhottavin puoli tässä hommassa, ettei saa nukuttua kunnolla, kun ei löydy hyvää asentoa. Tuntuu, että paikat puutuu, kun ei voi kääntyillä. :dry: Vaikkakin unissani sitä teen silti. Enää ei ole juurikaan kipuja, niin en edes herää siihen.

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #47840 : Dalinski

Tässä mun rinnat n. Viikko leikkauksen jälkeen. Koko 270cc ja lihaksen alle laitettu. Toinen rinta vielä vähän turvonneempi, kuin toinen olisi, mutta muuten todella tyytyväinen tulokseen, kunhan nyt turvotuskin laskisi ;)

160cm/51kg. Lähtökohta 75AA-75A.

Rintojen suurennusleikkaus tehty 8/2018 / pyöreä nagor 270cc

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Möns

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #47841 : Möns
Tosi hyvältä näyttää jo nyt Dalinski. Lopputulos varmasti upee:)

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #47846 : Vaahtera
Nättejä tuloksia, onnea!Voi siis saada kauniita tuloksia pienemmilläkin implanteilla Itsekin olin hoikka, pieni, kun aikanaan ne pienemmät laitettiin, mutta oli rumat, kiitorataa jäi paljon.Tänään tikkien poisto ja turvotusta ei enää ole.Saattavat vielä saada kokoa kun antaa lihas ja iho periksi kunnolla.Mites Wanda tehdään liivien kanssa?Jos ne haluat niin maksan kyllä postarit.

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #47850 : Wanda
Upeita tuloksia ja muutoksia täällä kaikilla! Itse olen jo kovasti työntouhussa, joten ei ole ehtinyt kirjoittaa enää joka päivä arkipyörityksessä.

Vaahtera: parit liivit jo ehdin tässä hädissäni töihin hankkia, ja kun tuo yhteystietojen vaihtaminen ei olekaan täällä aivan yksinkertaista niin voit laittaa seuraavalle. Kiitos kun ajattelit minua tudkissani noiden miniliivien kanssa. Epäilen myös hiukan, että istuvuus ei välttämättä ole paras mahdollinen liiveissä, joissa ei ole erikseen siis ympärys- ja kuppimittoja.

Changelta löysin ihan ok istuvat urheiluliivit. Mittoja otettoin ja vissiin 70F ovat kooltaan. Mutta taisi olla changella normia isompi kuppimitoitus? Kotona oon pitänyt jotain omia aikaisempia 65H-koon liivejä nyt välillä. Melkoista järkkäilyä päästä pienten kanssa näitä puuhia hoitamaan. Täytyy olla SUPERvoimii välillä.

Näitä samoja kaikille sinne omaan arkeen ja toipumiseen!

Sivu luotiin ajassa: 0.950 sekuntia