× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47775 : liis_ma
Äläs nyt Vaahtera innostu siellä :side: !! Eikö stressi voi sekoittaa mahdollisti :dry: ?! Tää tästä vielä puuttuis...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47776 : Wanda
Maya86: tosiaan näyttää hyvältä sulla tilanne ja kuitenki on tehty myös mastopeksia :)

Kyllä tässä monenlaisia mietteitä on. Aika hankalaa on olla tekemättä mitään kiellettyä kun kivut ei kuitenkaan ole mahdottomat. En ylipäätään osaa nauttia saikuttamisesta. Lasten kanssa saa kyllä olla varuillaan, että eivät huido, potki, töni tai puske pahemmin voimalla.

Tähän mennessä en oo pienille raportoinut muuta kuin, että äiti on hiukan kipeä ja pitää olla varovainen.

En malttais odottaa sitä droppausta. Töötit on melkoisen luonnottomat nyt vielä, vaikka itse asiassa hyvin pitkälle samaa tyyliä kuin maidon noustua rintoihin lasten synnyttyä. Tälläset monsteritiiliskivet ne just oli. Yäks. Niiden pakotus vaan helpotti aina vähän imettämällä. Tässä ei oo sitä optiota :D

Tsempit kaikille haasteisiin!

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #47795 : Vaahtera
Mitä teille kuuluu?Paraneeko kaikki ja kaikkien haavat hyvin?Wnda mä en tajua miten pärjäät lasten kanssa, mä en pysty yhtään jäämään kaksi ton alle 3- veen kanssa kun ei tottele niin en mä uskalla nostella tms sitä.Ja kun ne sen liikkeet on niin äkkinäisiä, et saattaa vaan ythäkkiä hypätä päälle.Oon ihmetelly 2 pvää kipua haavassa.Eilen otin teipin pois niin tikinpätkä siellä kiristää niin pahasti ja poisto vasta ti.Tekeeköhän tulehdusta tommonen?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #47796 : Vaahtera
Liisma:Onko sun tilanne selkeytynyt? Josefiinaöta kysyisin että miltä nuo sinun rinnat muihin mittoihin nähden vaikuttaa?Ovatko sopusuhtaiset, isot, pienet?Mua niin tuo koko edelleen harmittaa...mutta ehkä jos nyt onnistun saamasn itseni siihen kuntoon kun ennen vikaa raskautta niin rinnatkin näyttää isommilta!Siis tää ei oo mun oma paino ollenkaan, koko ikäni oon ollu hoikka ja pienirintainen niin nyt sitten pitäs alkas muukin äiti remontti kun taas saa, no ehkäpä syömistä vois jo vähän katella;)

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #47797 : Wanda

Vaahtera kirjoitti: Liisma:Onko sun tilanne selkeytynyt? Josefiinaöta kysyisin että miltä nuo sinun rinnat muihin mittoihin nähden vaikuttaa?Ovatko sopusuhtaiset, isot, pienet?Mua niin tuo koko edelleen harmittaa...mutta ehkä jos nyt onnistun saamasn itseni siihen kuntoon kun ennen vikaa raskautta niin rinnatkin näyttää isommilta!Siis tää ei oo mun oma paino ollenkaan, koko ikäni oon ollu hoikka ja pienirintainen niin nyt sitten pitäs alkas muukin äiti remontti kun taas saa, no ehkäpä syömistä vois jo vähän katella;)

Vaahtera, kiva kun kirjoittelet tänne. Aika vaikeaa oli arkea pyörittää kahden lapsen kanssa. Apuja saanut satunnaisesti onneksi.

Paraneminen on mulla hyvällä mallilla. Eilen vaihdoin teipit. En kyllä oikein nähnyt niitä ompeleita siinä vähän hämärässä. Pitää kurkata parin päivän päästä.

Vaahtera, onko sulla vielä siis koon kanssa epäilyksiä? Sulla taisi tulla osittain lihaksen alle ja ne vissiin siitä vielä tulee enemmän ajan kanssa esiin. Eli eikun vain odottelua tässäkin asiassa :)

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #47798 : Vaahtera
Kiva kun joku muukin kirjoittelee, mä ainakin haluan tietää muidenkin kuulumisia ja miten tulee menetellä kun sillon lähes 10v sitten kun edelliset laitettiin, oli eri ohjeet!Mitä oot Wanda noitten pienten kanssa uskaltanu tehdä?Ootko joutunu nostelemaan?Meillä jo 14 kg pullukka toi pieni.Mä en pärjää!!!!Isompien kanssa ei tietenkään ongelmia.Aion käyttää yhen illan kaarituellisia, sano kuka mitä vaan.Mä niiin ootan sitä maagista 1 kk mikä mulle merkattu et saan käyttää normiliivejä.Toi Freyan alejen löytäminen oli kyllä huippujuttu, 65i ja 60j oli niistä ok.Tosin toivon et toi 60 hiukka venyy.Oon kuullu et toi merkki istuu monille kellä implantit.

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #47799 : Vaahtera
Niin ja Wanda on ongelmia, mies sano et maksimi 460cc et näillä mennään.Toivon et venyy vielä toi lihas ku ne on siellä alla puoliksi.Isompia en mee enää hakemaan kun sit joskus jos pakko vaihtaa ni pitää vissiin aina se seuraava koko vaihtaa.Tosin katoin että Nagor Impleon hr ero 460cc ja 520 välillä on 3 mm leveys ja 3 mm korkeus,että olisinko edes huomannut?

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #47800 : Wanda
Onpas minimaalisen pieni ero noiden Nagorien kokojen välillä. Ei kai tollasta eroa voi huomata :0

Hienoa että oot löytäny sopivia liivejä! Tekis mieli hakea itsellekin jotkut istuvammat.

Mulla on vähän päinvastainen ongelma nyt. Koetan pitää isoja huppareita ja piiloutua niihin. Eli toivon tän koon hiukan pienenevän tai ainakin laskeutuvan. Ekojen päivien kuvia katsellessa olivat pienemmät kuin nyt. Jospa vuoden kuluttua olis vähän pienenneet, olen kyllä isommassa koossa nyt kuin mitä yleensä ja toivon, että saisi vähän ylimääräistä pois. Yleensä talvikauden liikunnat vie parempaan suuntaan.

Lapsia en oo nostellut. Ehkä vahingossa oon avittanut syliin tulemaan. Pari kertaa ovat törmänneet oikeaan puoleen ja siihen tulikin mustelma ja kipujakin puolikkaan päivän ajaksi. Nyt jo kaksi päivää ilman tönäisyjä. Lapset kyllä haluavat sylissä painaa pään "tyynyille" ja vielä tuntuu pidemmän aikaa kestäessä epämukavalta.

Muuten oon tehny ihan peruskotitouhuja eli pessyt pyykkiä, laittanu ruokaa, leiponut, siivoillut keittiötä. Tehokkaimman päivän jälkeen oli aika vaikea ilta. Eli leipomisen olis voinut jättää :/

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #47801 : liis_ma
Kiva kun täällä on actionia ;) .
Vaahtera, stressin piikkiin pistetään mun ongelma, tulivathan ne sieltä...

Onko muilla tissit välillä kovettunu (ihan kun sinne olisi mennyt maitoa) ja sit taas päästänyt? Mulla kun on ihan ihmeellisiä oireita alkanut tuleen... välillä on kylmä vaikka tissit on kuumat. Välillä niihin vihloo ja just tämä ”maidon nousu” taikka verisuonetkin tulee pintaan :ohmy: !?
Noo... onneks mullakin on tiistaina tikkien poisto niin pääsen purkamaan oloani ;) !

Kauhulla odotan maanantaita kun ajattelin kokeilla hypätä rattiin ja viedä lapsukaiset tarhaan. Esikoinen oli kuullemma koko tarhalle huudellu että ”äitillä on uudet tissit ja niitä pitää varoa” :laugh: :whistle:

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #47802 : Josefina
Tötteröt näyttää ilman liivejä vielä aika isoilta, mutta eiköhän ne turvotuksen laskiessa ja lihasten antaessa periksi näytä sopusuhtasilta omaankin silmään. Monet ovat sanoneet, että ovat sopivan kokoset ja ei yhtään liian isot :) Kivut on edelleen olleet todella pienet ja vasemmalla puolella pystyy jo liikuttelemaan kättä melkein normaalisti. Oikea on tosin vielä "jumissa".

Itsellä on myös kuukautiset myöhässä (6 päivää), mutta uskoisin että ne alkavat lähipäivinä. Pillereillä yleensä pysyneet aikataulussa, mutta välillä on vähän tulleet ja menneet miten sattuu (testi oli negatiivinen).

Kutiaako teillä arvet? Itsellä kutiaa tällä hetkellä aika paljon ja välillä tissitkin kutisee, vissiin ihan normaalia parantumisen merkkiä. :laugh:

165 cm / 56 kg
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

• tyhjis
  • tyhjis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • 8/18 Sebbin anatominen 525cc & mastopeksia
Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #47806 : tyhjis
Kiva lukea miten teillä muilla mennyt. :) vaikka eihän se aina mene suunnitelmien mukaan.
Kutinaa myös täälläkin.. Turvotus vaihtelee, välillä rinnat pehmeemmät ja sitten on pinkeenä. Teipit pysynyt paikoillaan. Kipuja ei ole enää viikkoon ollut. Mulle tuli lihaksen päälle sebbinin 525cc +mastopeksia, eivät näytä yhtään liian isoilta (180/79), päinvastoin jospa ei tästä hirveästi pienene tai lähinnä laskeudu turvotuksen lähdettyä :P Normi kotihommia oon tehny, en imuroinu mutta pikku siivoiluja, pyykkihommia ja ruuanlaittoa. Öisin nukkunu selällään, mutta parina aamuna heränny kyljeltään, jospa ei siitä mitään huonoa seuraa.. Tiistaina tikkien poistoon, maanantaina tulee 2vko operaatiosta. Aika mennyt nopeasti vaikka tiukkaa tehnytkin tämmöselle kokoajan touhuajalle olla paikoillaan :D ja voin uskoa ettei ole helppoa pienten lasten kanssa, koittakaa mammat vaan pitää jöitä etteivät tissit saa rasitusta.

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #47807 : Vaahtera
Ihanaa kuulla teidä kuulumisia, ois kiva tehdä joskus tissitreffit ja vertailla varustuksia;)Mullakin tikkien poisto ti!Ja haavat kutisee täälläkin!Mä niin odotan sitä 1 kk täyttymistä, että saa edes jotain tehdä ja tavis liivit aamuisin!Muidenkin kuulumisia?

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten - 3 kuukautta 1 päivä sitten #47809 : Wanda
Iisma: tuota kovettumista olin itsekin ihmetellyt. Just sellanen tunne kuin tissit räjähtämässä maidosta. Toinen mihin vertaisin tunnetta on ku kohtua supistaa tosi kovaa (ei synnytyssuppareita).

Mulla ei kukaan läheinen ole mitenkään muutosta huomannut ja kirurgi tuossa kovasti rauhoitteli, että turvotuskin parissa viikossa helpottaa. Eiköhän näihin totu taas. Aiemmin rinnat on kasvaneet pikkuhiljaa ;)

Miten ne teidän tukiliivit asettuu? Löysin 4v vanhan ketjun täältä. Ehkä systeemit jo muuttuneet. Laitan hetkeksi kuvan niin saatte kommentoida. Minusta nää on liian pienet ja suurempaa kuppia ei kuulemma ole klinikalla tarjolla. Erikoista.

Ja kyllä haavat kutiaa.
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 1 päivä sitten : Wanda. Syy: Kuva pois
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_, Möns, liis_ma

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #47810 : Vaahtera
Täytyy ihan ensin sanoa et oon niin kateellinen sun rinnoista, kuvassakin ihan täydelliset!Mä en tuu ikinä saamaan tollasta tissivakoa kun implantit puoliksi alla ja rintojen välissäkin tyhjää.Ne tulee enemmän kainaloihin päin, mutta ehkä mun oman kropan malli on semmonen.Mutta noista liiveistä:siis sun rinnathan tursuaa ihan yli, minusta näyttävät aika pieniltä, liian pieniltä.Mulla sellaset urkkaliivit mitkä todellakin peittää koko rinnan eli vaatevalinta aika vaikeeta rinnat litassa ja urkkaliivit vilkkuu.No, sä voit ainaki pitää mitä vaan vaatteita jo nyt.Käy kattoo shock absorbereita, niissä löytyy isojakin kokoja ja voi sitten jatkossakin käyttää.Mitkä liivit noi miuten on?Ei Lipoelastic?

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten - 3 kuukautta 2 päivää sitten #47811 : Wanda
Kiitos paljon Vaahtera kommentista! Laita kuva miten se liivi sulla tulee? Ihan ylös saakka?

En oikein tiedä tätä liivimerkkiäkään. Nämä ei kyllä ole mitenkään kovin tukevaa matskua ja tosiaan ympärysmitta rintojen alta on todella löysä. Eipähän paina yhtäänleikkaushaavoja ku on ilmassa.

Koetan löytää sellasen sauman, että pääsen ilman lapsia kauppaan ja ostan parit liivit sovituksen jälkeen. Vielä ei ole sellasta hetkeä ollut. Mulla on jäljellä vain ne yhdet kunnolliset shockarit ja ne on nyt liian tukevat, juoksulenkille sitten laitan parin kuukauden kuluttua ne..
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 2 päivää sitten : Wanda.

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #47812 : Vaahtera
En pysty laittamaan kuvaa kun vain känny käytössä.Et haluis ostaa Lipoelastic liivejä, pidetty vaan yö ja kotimatka.Koko L ja mitat näkee netistä.Mulla oli klinikalla puettu m koko joka ei istunu olkaimista vaikka säädöt hakasilla.Näissä L koon liiveissä kuppi liian iso.

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten - 3 kuukautta 2 päivää sitten #47813 : Wanda
Kurkkaan mitat :)

Ja puhelimella minäkin noita kuvia oon lisäillyt.
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 2 päivää sitten : Wanda. Syy: Lisäys

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #47814 : Vaahtera
Tässä mun tän päiväset jos onnistui;)

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_, Möns, liis_ma

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #47815 : Vaahtera
Ei vitsi mä osasin!!!!!!!Eli näin nuo Triumphin liivit peittää koko rinnan.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #47816 : Vaahtera
Poistan nää parin pvän päästä.Mut siis tuo liivikuva sulle Maya kun pyysit miten mulla peittää rinnan eli kokonaan.Miten muilla?En mä tiiä onko oikee tapa?Ja nää ei oo noin isot, kuvakulma hämää;)

Sivu luotiin ajassa: 0.925 sekuntia