× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuussa 2018 leikkaukseen menijät

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #47468 : Möns
Onks täällä siis muita elokuussa operoitavaks meneviä?
Itse sain alkuviikosta tiedon, että 6.8 on aika. Nyt jännittää ihan hirveesti. :woohoo:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• tyhjis
  • tyhjis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • 8/18 Sebbin anatominen 525cc & mastopeksia
Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47478 : tyhjis
Täällä, vieläpä sama operointipäivä! Vielä en osaa jännittää, katotaan joko kuukauden päästä alkaa kuumottaa. Mulla tulossa implanttien lisäksi kohotus. Voiko kysyä mihin menet operoitavaksi?

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47481 : Möns
Meen julkiselle. Mulla siis kehityshäiriötä. Ehkä se siks jännittääkin jo nyt niin paljon, ku oon jo melkein puol vuotta odotellu :laugh: On kyllä ihan mahtava fiilis ajatella et ehkä vihdoinkin saan rinnat, joita ei tarvii hävetä.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47485 : Emmssh
Mulle sovittiin just tänään leikkauspäiväksi 23.8. Apua, kyllä niin jännittää! Mutta siis positiivisin mielin kuitenkin, vuosia jo asiaa miettinyt ja nyt päätin ryhtyä tuumasta toimeen.. :)

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47487 : Henriikka_
Minä varaan huomenna aja. Näillä näkymin 24.8
Hyvinkin yli 10vuotta miettinyt ja haaveillut. Lapsiluku täynnä. Aivan uskomattomalta tuntuu. Vähän Pelottaa ja jännittää ja jaksan ressata sitä kohotusta että miten lie onnistuu.. Toivon että täydellisesti :)

Suunnitteilla nagor 330-360, sekä mastopexia. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg
Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47507 : Maya86
Täällä odotellaan operaatiota myös. 3.8 on h-hetki. Alkaa pikku hiljaa jo jännittämään, lähinnä paraneminen ja kivut sekä töihin paluu. Mulle tehdään samalla myös mastopeksia.

8/18 Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle + mastopeksia
Helsinki Clinic Janne Jyränki
Lähtötilanne 4×imetetty b-kuppi
160cm/60kg

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47532 : Dalinski
Mullakin leikkauspäivä sovittu viroon 14.8.2018 :) jännittää hirveästi. Mitä kokoa teille suositeltiin?

160cm/51kg. Lähtökohta 75AA-75A.

Rintojen suurennusleikkaus tulossa 14.8.2018.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47536 : Henriikka_
Minulla tosiaan 24.8 aika varattu. Yhtä säätämistä välillä nuiden lentojen ja laivojen kans. Nyt sitten on niin että kun lähden sairaalasta niin kirurgi ei kerkeä tarkastaa rintoja ja se huolettaa minua. Kauhia ressi iskee.. :( muutenkin pää vähän pökkyrässä vaikka tämä on sitä mistä monta vuotta haaveillut mutta kun mielessä alkaa pyöriä kaikki riskit ja ongelmat. Mites muilla?

Mulle suositeltiin kokona 290-325. Haluaisin 325 mutta kirurgi sitä mieltä että 300 hyvä. Katsotaanpa sitä vielä sitten paikanpäällä.

Suunnitteilla nagor 330-360, sekä mastopexia. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg
Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47541 : Möns
Henriikka_ tarkastaaks hoitaja ne vai käytkö Suomessa tarkastuksessa? Ymmärrän et huolettaa.:ohmy: :ohmy:

Mulle kirurgi suunnitteli 215cc anatomisia, ku sanoin etten halua suuria. Tavotteena on luonnollisen näköiset. Mulla lähtökohta siis "ehkä 50cc" täytettä. Oon aika pieni kokonen ja siro rakenteinen. Itseasiassa kirurgi meinas, et 180cc vois olla myös hyvä ja katsoo kuulemma kumpi on parempi, mut toi 215cc nyt on ainakin toistaseks suunnitelmissa :laugh: Oon etsiny netistä kuvia suunnilleen saman kokoisista, joille on laitettu tota kokoa, et olis vähän mielikuvaa mikä lopputulos on.
Mua jännittää eniten se nukutus ja toipuminen. Ja et onkohan kovat kivut leikkauksen jälkeen.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47542 : Henriikka_
Hoitaja tarkistaa. Kuulema jos yön aikana tulee ongelmia niin kirurgi hälytetään paikalle ja niin käy tosi harvoin, sanoivat. Eihän Suomessakaan kotiuteta leikkauksesta ennenku kirurgi on tarkastanut. Huh huh. Kuitenkin arvokas operaatio mitä on haaveillut vuosi kaudet ni tämmöset harmittaa tosi paljon. Mulla on niin pitkä välimatka, enkä voi olla ylimääräisiä öitä pois kotoa.. (esim jos odottelisi seuraavan päivän lentoa jne. Ja kaikki on kyllä jo maksettukin)

Mulla kans jännittää toipuminen. Varsinkin kun on lapsia hoidettavana. Nuorin 2v. Nostoja voi varmaan vältellä. Toiseksi nuorinta täytyy kuskata eskariin ni jännittää miten selviän ne matkat ja yleensäkin pukemiset yms. Mies on ekan viikon ainakin lomalla. Nuorin voi olla parina päivänä mummolassa.

Mastopexiassa jännittää että leikkaus haavoihin voi tulla aukkoja.. Apua. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47543 : Henriikka_
Niin ja tuo koko asia. Mulla kasvoi jo teininä rinnat tosi isoiksi. D kuppi. Kun tulin raskaaksi niin koko vain kasvoi siitäkin. E kuppi Ja isompia liivejä en suostunut ostamaan :D sitten eka imetys jo sai rinnat nuupahtaa. Oikeastaan ne roikkui jo sillon teininä vähän. En muista aikaa milloin ne olis ollut terhakkaat ja sieltä asti asia on mua vaivannut. Eka imetys tosiaan vei rinnat, sitten aina kun tuli raskaaksi ni rinnat turposi B kupista D kuppiin ja taas takasi B. Mitä on jäljellä.... Yök.
Mutta se että mulla on ollut isot rinnat enimmäkseen ja en kavahda niitä. Mulla on vaikea sälyttää maltti kun en haluais yhtä isoja kuin silloin oli nuo luomut. Ne vähän nolotti. Nyt on hankalaa kuitenki säilyttää maltti tuon koon kans... :D tiedän että 300 saan jo mukavan kokoiset rinnat kun on tuolla vähän entistäkin täytettä... Ja sitten kun moni sanoo että kannattaa ottaa isompi koko jos on kahden vaiheilla... Ja mulla se olis sitten 325.

Olipa sekavasti selitetty. Toivottavasti tästä ymmärsi pointin :)

Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 1 kuukausi 1 viikko sitten #47545 : Irene
Meinasin kysä: "Möns: anatominen 180 tai 215 kuulostaa Natrellen sarjan implanteilta- onko sulle Natrellet tulossa?"

Lisäksi hämmästytti toi kokokin, ei ihan tavallinen..

Mutta sitten huomasin muista viesteistäsi että oot aika pikkuinen 44kg ja menossa julkiselle joten se selittää sen, eiköhän ne ihan hyvin passaa :laugh:

Ja että Mentorin implantit. Sen verran jos saan kysyä, että oletko kokeillut Mentorin anatomisia implantteja ja/tai muita merkkejä ja malleja?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 1 viikko sitten : Irene.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47552 : Dalinski
Mulle sunniteltiin nagorin 260cc.. Mutta rupesin jälkeä päin miettimään, että onkohan liian pienet sitten mulle.. :dry: .. Ajattelin jos 300cc olisivatkin paremmat mulle.. Omaa rinta varustusta, kun ei oikein ole entuudestaan.. Imetyksen jälkeen omat rinnat olleet kokoa 75AA-75A..

Leikkauksen jälkeen toive rintakoolle olisi isompi C tai pienempi D kuppi..

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47554 : Möns
Irene oon joo aika pieni ja siro, enkä isoja rintoja halua, niin päädyttiin tohon kokoon. Eikä julkisella varmasti kovin isoja muutenkaan laitettais. Itsehän oon ihan noviisi näissä asioissa (mitä nyt täältä ja muutamalta muulta sivulta oon tietoa ahminut). Kirurgista jäi kuitenkin hyvä ja ammattitaitoinen kuva, niin ihan hyvillä mielin uskallan luottaa. :) :laugh:
Tosta implanttien kokeilusta kysyit varmaan siksi, et mentorit, etenkin anatomiset, taitaa olla aika jämäkät? Mulle kuitenkin tuntumaa tärkeämpi on tässä asiassa se ulkonäkö :)

Dalinski en tohon kokoasiaan osaa oikein sanoa mitään, mut kuulostaa kyllä ehkä vähän pieneltä implantilta, jos tavotteena on toi iso C-D (vaikutelma?). Tai siis mulle tosiaan suunniteltiin toi 215cc ja sillä mahdollisesti tulis A tai ehkä pieni B vaikutelma, kun lähtökohta lähes olematon.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47556 : Dalinski
Juu mietin kans, että saattaa olla liian pieni.. Mietin vain, että jos otan tuon 260cc, jos rupeekin myöhemmin kaduttamaan, jos onkin liian pieni? .. no saa nähdä sitten. Pitää vielä testailla niitä rintakuppeja ennen leikkausta, että osaan tehdä lopullisen päätöksen...

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #47558 : Irene
Dalinski: minne olet menossa leikaukseen ja kuka on sun kirurgi? Ja mikä merkki ja malli (anatominen vai pyöreä) on tulossa? Nimittäin jos sulla on toiveena C/D niin tulet luultavasti pettymään pahasti noilla kokovaihtoehdoilla. Yksi kuppikoko on 150 viiva 200cc (siis paljonko rinnan todellinen tilavuus on, esim B75 on n 300cc, C75 450cc tavaraa siis oma rinta + implantti) eli tolla saat koostasi riippuen 1,5 max 2 kuppikokoa lisää. Eli jos lähtötilanne on olematon niin B kupin vaikutelma eli todellinen koko olisi noilla luvassa. Silikoni tosin vaatii yleensä ainakin yhden koon isommat liivit kuin luomu, koska eivät asetu liviin samalla tavalla kuin luomu. Esim mulla selkeä B kuppi (nollalähtötilanne + 325cc eli n 2 kuppikokoa ), liivimyyjät aina tarjoaa mulle B75 kokoa elleivät tiedä että on implantit , mutta em syystä käytän yleensä C75.

Ja mikä on rintakuppi?? Se ainakin on yleisesti tiedossa oleva asia, että sovitusimplantit ovat ehkä varmin tie liian pieniin implantteihin, koska ne näyttävät reilusti isommilta siinä rintakehän päällä kuin mitä ne implantit tulevat olemaan tiiviisti kudosten sisällä, erityisesti jos vielä lihaksen alla. Mulle nämä 325cc näytti ihan liian isoilta sovituksessa, ja jos kirra ei olisi kieltäytynyt laittamastsa pienempiä (koska mulla aika iso rintakehä, pienemmät olisi näyttäneet hassuilta eri puolilla rintakehää ts tämä oli minimi millä rintakehä saatiin täytettyä niin että tulos on luonnollinen) olisin valinnut ihan väärin.

Eli: suosittelen lämpimästi käymään vielä muualla yhdessä tai kahdessa konsussa ja kertomaan selkeästi mikä sun toiveesi on. Kannattaa muistaa että yleisin syy uusintaleikkauksiin on vaihto isompiin implantteihin. Parempi useampi konsu kuin useampi leikkaus...

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #47559 : Dalinski
Hei,

lähden Finestille ja leikkaajana Kullanmaa. Merkki oli nagorin oma ja pyöreä.

Mulla entuudestaan siis kapea rintakehä ja pienet imetetyt rinnat (75A koko luokkaa ja ennen imetystä 75B. Imetyksen jälkeen rinnat pienenivät). Sanoin kyllä konsussa, että haluaisin luonnollisen näköiset rinnat ja ei liian suuria..Mutta C kokoa tai pientä D:tä.. voiskohan olla, että tästä syystä suunniteltu kokoa 260cc, johtuen tästä mun kapeesta rintakehästä, en tiedä meneekö sitten suuremmat kuin 300cc mulle sitten välttämättä, mutta aion ehdottaa ainakin tätä, että mulle laitettaisiin tuo 300cc koko ainakin näiden kirjoitusten perusteella mitä täällä foorumilla oon lukenut, että kannattaa vähän suuremmat ottaa, jos on epävarma :D

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #47577 : Henriikka_
Mulla kyllä tuntuu olevan ongelmia. Nyt ilmoittivat että leikkausaika pitäisi siirtää. No eikai siinä muuten mitään mutta lentoliput ostettu ja lasten hoito järjestetty (mikä onkin hankalampi homma) ei ole mukavaa kyllä tämmöset. Varmaan ois sama lähteä omalla autolla 7h matka niin ei tarvis ressata tuota turhien lippujen ostamista :(

Leikkauspäivä 24.8.2018

Lisää
4 viikkoa 9 tuntia sitten #47586 : Dalinski
Voi ei, tuntuupa ikävältä.. :/ Ilmoititko sinne, että sulla lentoliputkin oli jo ostettu tätä varten valmiiksi? Kysyitkö lentoyhtiöltä saako liput peruutettua niin, että sais rahat takaisin?

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #47591 : Josefina

Möns kirjoitti: Onks täällä siis muita elokuussa operoitavaks meneviä?
Itse sain alkuviikosta tiedon, että 6.8 on aika. Nyt jännittää ihan hirveesti. :woohoo:

Heippa! Kokeillaas nyt josko neljännellä kerralla onnistuisi lähettää viestin (puhelin ei jostain syystä suostu lähettämään) :laugh:

Itsellä on 10.8. leikkaus Helsinki Clinikillä ja Motivan Ergonomix full 400 tai 425cc tulossa osittain lihaksen alle. Laskun maksettua alkoi jännitys tuntua perhosina vatsassa ja todellisemmalta. Outoja uniakin leikkauksesta on nähnyt. Ei jotenkin pysty ajattelemaan miltä tuntuu kun on tissit! :woohoo:

165 cm / 56 kg / 73 cm
Lähtötilanne A/AA

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
08/2018 Motiva Ergonomix Full 425 cc osittain lihaksen alla

Sivu luotiin ajassa: 0.816 sekuntia