× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kesäkuu 2018

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47585 : Sapphire
Mulle laitettiin Nagor Impleo hr 460cc lihaksen päälle. Lähtötilanne oli kiinteähkö A/B-kuppi, ei imetyksiä. Rinnat oli sinänsä ihan kivan muotoiset (vaikka se toinen olikin vähän eri mallinen), mutta väärän kokoiset muuhun kroppaan nähden. Olen 165cm pitkä ja painan 68-70 kiloa, urheilutaustaa yleisurheilusta ja viime vuosina kuntosali, uinti ja juoksu on lempiharrastuksia. Nyt sitten vain odotellaan että pääsee taas harrastamaan syksymmällä :)

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47589 : Liina
So far so good ja suattaapi olla vaan turvotusta, tai suattaapi olla olemati :D Mut ei tunnu mitenkään kurjalta jne.
Ja kyl on ihanaa voida taas olla kyljellään, oot ihan oikeessa! Nauroin miehellekin, että nukun ku Dracula! Kädet vaan vielä ristiin rinnan päälle..

Irene, hitto kun on vaikee selittää! Kai se on joku kiinnittymisjuttu ehkä? Tai nyt voi näin aikasin olla sitäkin, ettei tasku oo vielä muodostunu muotoonsa. Mut nää tuntuu jotenki.. irtonaisemmilta. Mikä nyt on sinänsä luonnollista, koska eihän nää kiinnity. Muutenkin tasku on nyt reilummat ku ennen. Tuntuu siis sillai jos kumartuu eteen, että rinnat ottaa enemmän painovoimaa. Hitto kun oon niin huono selittämään!! Etenki, ku edellisten kanssa oli niin eriä, kun ei enää tässä vaiheessa ollu liivejä ollenkaan käytössä. Toistaseks on sellanen olo, että jos kumarrun eteenpäin, niin pidän tisseistä kii :D Mutta luulen, että tää on enemmin tottumiskysymys, vähän ku toi kyljellään nukkuminenkii.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47670 : pulla
Moikkelis Liinukki! Tää nyt tulee vähän jälkijunassa..
En oo niin aktiivisesti enää lukenu tätä palstaa, mut sähän oot pistäny tuulemaan ja ottanu uudet tissit! Vau! Onnea! :woohoo:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

• Liina
  • Liina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47671 : Liina
Pultsii!!! <3 Jes oot vielä edes etäisesti täällä! :D

Mä tulin just Suomen reissusta. Pikkasen kuumotti kyllä, kun en tästä tokasta tempauksesta kertonu mutsille.. Noh, onneks sillä oli joku haava ja oli niin kuumaki, niin ei sit lähetty saunaan. Vähän noloa kyllä :D

Tästä nää kaksaritki alkaa pikkuhiljaa tasottumaan. Heräilin jo joku aamu mahaltanikii. Tosin alkaa jo tympiä tää helkkarin tukiliivit. Blääärgh! Mut jaksaa, jaksaa, painaa, painaa! Tein mä mulle yhen topin, jota voin näiden kanssa käyttää!

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47673 : pulla
Sori, mun elämässä on ollu kaikenlaista ja tissiasiat on jääny vähän sivummalle.. mut samana ne on pysyneet tai pysyneet matkassa kuitenkin :laugh:
Kiva kun päädyit motivaan, mielelläni kuulisin kokemuksiasi niistä jatkossakin. Ja kuvia! :whistle:
Lupaan päivittää kuulumisia ainakin silloin tällöin. Tsau!;)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47681 : Sapphire
Mä kävin ostamassa parit rintsikat jo, vaikka tukiliivejä täytyykin vielä pitää monta viikkoa... Kauheita summia en törsännyt jos nämä ei sitten sovikaan myöhemmin, mutta jotenkin tuntuu että ei nämä nyt varmaan ihan hirveästi enää koon puolesta muutu. Turvotusta ei ole ollut pitkään aikaan ja rinnat on laskeutuneet jo aika kivasti, rintapoimuakin on alkanut muodostua.

Ostin sellaiset kaarituettomat, pehmeät perusliivit Lindexiltä, 70E koko sopi, vaikka ehkä yhden kuppikoon isommissa koko rinta olisi mahtunut kuppiin hiukan paremmin vielä. Tuntuu päällä kuitenkin mukavilta, pari kertaa olen nyt niitä käyttänytkin kun ollut ihmisten ilmoilla ja tämmöiset toppikelit niin vähän sirommat olkaimet kuin tukiliiveissä. Parit tavalliset kaarituellisetkin jäi mukaan kun olivat alessa muutamalla eurolla. Nekin tuntuisi istuvan hyvin mutta täytyy nyt malttaa antaa niiden olla kaapissa vielä jonkun aikaa.

Tunto on palannut rintojen alaosiinkin lähes kokonaan eikä nännit enää ole niin hirvittävän arat. Normaalielämän touhut sujuu ihan hyvin. Salilla olen vasta jalkoja käynyt treenaamassa, en yläkroppaa vielä. Kävelylenkkejä olen tehnyt. Imurointi (mattojen siis, paljasta lattiaa kyllä vetelee) jotenkin ei ihan vielä täysin onnistu. Kauppakassit saa kannettua, mitään hirmu painavia en tietty vielä ole raahannut.

Nää alkaa tuntua enemmän ja enemmän omilta ja koko istuu kroppaan niinkuin nenä päähän. Liiveistä ja vaatteista riippuen saa joko korostettua tai peitettyä hyvin. Miksi ihmeessä en aikaisemmin käynyt jo leikkauksessa...?

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Sivu luotiin ajassa: 0.181 sekuntia