× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kesäkuu 2018

• Liina
  • Liina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47389 : Liina
No arvatkaas mitä!

Se on menoo ny! :D Tai ei siis ny, mutta 28.6.

Lähetään seikkailemaan Liettuaan ja haetaan meitsille uudet bosat samalla! Saattaa hiukka jännitellä ja innostaa!

B-litet tulossa ja osittain rinnan alle. Impskut tulee vähän alemmaksi mitä nää nykyset on ja koitetaan korjata toi lievä eriparisuus nänneissä (toinen alempana ku toinen).
Koko on vielä pienesti mysteeri ja tarkemman aikataulun saan sit viikkoa ennen operaatiota.

Onks täällä enää vanhoja tuttuja jäljellä?

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47403 : Irene
Moi Liina!
Mä olen harvakseltaan käynyt täällä katselemassa mitä on meneillä:) Välillä oli tosi hiljaista, nyt taas aika paljon keskustelu aktivoitunut!

Vai että uudet bosat ;) Mikä on syy miksi haluat vaihtaa ja miksi B-litet? Minkälaista kokohaitaria olet alustavasti miettinyt?

Itsellä edelleen aika ajoin käy mielessä vaihto anatomisista pyöreisiin tuntuman vuoksi. Nyt olen vähän laihtunut jolloin loputkin rasvat on sulaneet tisseistä joten nyt ne tuntuu vielä jämäkämmiltä:( Jos saisin sen kristallipallon käteeni joka lupaisi ettei mitään ongelmia tulisi leikkauksessa niin lähtisi tämäkin tyttö vaihtamaan...

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Liina
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47407 : Liina
Pikkasen isommat mitä on nyt. Ja B-liteissä houkuttaa se keveys :D Ei tässä enää nuorru, niin painovoima on sellanen vekkuli pirulainen..

Sit vaihdetaan samalla kokonaan alta osittain alle. En yhtään viihdy niin, että impsu on kokonaan alla. Tai siis yhtään ja yhtään :D Kyllähän näiden kanssa elää ei sillä. Kysyn vielä ennen leikkausta mitkä olis tsäänssit saada päälle, mutta laitetaan sit osittain alle, jos ei päälle käy.

Just nyt kirurgi on kesälomalla ja koko sovitaan sit ennen leikkausta olevassa konsussa.

Harmi, että sulle tuntuma ei ollu hyvä :( Ymmärrän. Varmasti pyörii vaihtomielessä ja sen tuomat riskit. Ei pyöreet kuitenkaan oo niin luonnolliset, etenkään jos ei oo tätä rasvakerrosta, niin se ulkonäöllinen ero vois jo itsessään olla aika shokki. Ei olis vältsyyn enää anopin kestävät :D
Uskon, että osaisit kyllä valita kirurgin, joka tekee kaunista jälkeä, mutta olishan se iso muutos sit taas!

24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47419 : Irene
Oletko jo konsussa käynyt? Oletko käsikopeloinut B-liteja ja jos olet, mitä tykkäät niiden tuntumasta?
Ja toi siirto kokonaan-> osittain alle, onko se se liikuskelu mihin haet muutosta? Kyllähän ne sitä osaa tehdä osittain allakin - ihan omakohtaisestikin voin sanoa:lol: Eli päälle ei ehkä huono idea välttämättä. Sähän et muistaakseni aiemmin kertonut aivan tikkulaiha olevasi, ja omaakin rintaa löytyi eikö? Eihän silloin pitäisi estettä olla päälle laitossa. Ja B-liten kanssa ei tarttis niin huolehtia siitä painostakaan.

Pysytään kuulolla!

168/58-60

• Liina
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47420 : Liina
En oo päässy vielä hiplaamaan. Mut käsittääkseni vähän kiintempi se on, mikä on tietysti osittain miinusta. Mut ei mulla nytkään oo ihan kait markkinoiden pehmeimmät (Mentorit siis tällä hetkellä).

Kyl mä nöyrryn siihen osittain alle jos pakko on, mutta kysäsen päälle laittoa kuitenki :D Toistaseksi fiilis on tosi posiitivinen ja luottava. Jännittää kyllä! Ja sit koko ajan pyörii kauheet kauhuskenaariot päässä! Mitä jos ne vie mun munuaiset?!? Tai maksan?!?
Mut ei ne ehkä..

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #47423 : Irene
Sitten suosittlisin lämpimästi hiplailua ennenkuin menet leikkaukseen ;) Mä olen kerran kokeillut, ja täytyy rehellisesti sanoa etten tykännyt kauheasti. En tiedä onko b-litellä kuin yhtä tuntumaa (en ole aiheeseen perehtynyt kun ei mulle ajankohtainen asia, mulla on niin maltilliset ettei paino ole ongelma:laugh: ), mutta niissä mitä kokeilin, oli vähän sellainen vaahtomuovimainen tuntuma..?

Nythän sulla on varsin pehmeät implantit. Mentorilla on ongelmana se, että kuori on aika paksu moniin muihin implantteihin verrattuna, mikä näyttäytyy anatomisilla siinä että ne on jos mahdollista vielä kiinteämmät kuin muut anatomiset (sama kiinteä geeli+ vähänkin paksumpi kuori..) ja coh1.-pyöreillä taipumuksena ryppyilyyn (pehmeä geeli+ paksu kuori altistaa). Sulla tuskin ryppyily näkyy kun omaa kudosta on kunnolla, mutta hoikilla joilla lähtökohta on olematon- kuten mä olen- se voi olla häiritsevää.

Mietin myös tuota asettelua. Onko se liikuskelu siis suurin syy implanttien vaihtoon? Oletko kuullut, auttaako siirto osittain alle siinä? Mä en tiedä. Nykyisin kun niin harvoin ylipäätään laitetaan kokonaan alle.

Toivottavasti saat nyt ne just sulle hyvät tissit :)

168/58-60

• Liina
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #47424 : Liina
Tällä hetkellä mun impskut tuntuu lähinnä kiinteiltä nallekarkeilta :D Et en tiiä voiko tästä paljon "huonontua". Ei siis oo sillai paha, eikä ne käteen tunnu luonnottomilta, mutta omaa kroppaa vasten joo.

Lisää
6 kuukautta 3 päivää sitten #47440 : Sapphire
No hei, kai minäkin nyt tuun tervehtimään. Jonkun verran olen palstaa lueskellut ja haalinut tietoa mutta nyt vasta uskalsin ekan oman viestin laittaa.

Täällä siis 12 vuotta asiaa vakavasti harkittu ja viime kesänä tein lopulta päätöksen siirtyä ajatuksista tekoihin ja aloin selvittelemään mahdollisuuksia rintaimplanteille. Ja nyt sitten juhannuksen jälkeen olisi tissit tulossa vihdoin, en oikein meinaa vielä todeksi uskoakaan. Enkä varmaan uskokaan ennenkuin herään sairaalassa uuden rintavarustuksen kanssa. Pelkään että viime metreillä joku menee pieleen enkä pääsekään leikkaukseen, nyt kun olen mahdottoman kovan työn tehnyt sen mahdollistamiseksi.

Omat rinnat nyt siis jotain A ja B kupin väliltä, kiinteähköt mutta surullisen nysämäiset jotka on ihan eri sarjaa muun kropan kanssa. Olen kova urheilemaan, lihaksia on ja muutenkin muotoja, mutta tissit sopisi 45-kiloiseen siroon vartaloon eikä tähän moukarinheittäjän kroppaan. Nyt tavoitteena on saada sopusuhtaiset implantit, kuitenkin sillä ajatuksella, että niin paljon kuin mahtuu, ettei tarvitse parin vuoden päästä ottaa uusiksi. Haluaisin vain tuntea itseni naiselliseksi, löytää kerrankin mekkoja ja paitoja ja hepeneitä jotka istuu (kyllä te tiiätte, L-koon paita tai kesämekko tissittömällä, ei ole helppoa löytää sopivaa), luopua inhottavan hiostavista toppauksita rintsikoissa ja uikkareissa ja olla tyytyväinen peiliin katsoessani. Muuten minulla ei mitään ulkonäkökomplekseja ole sen isommin, mutta pienistä rinnoista olen aina kärsinyt. Joskus olen niitä hävennytkin niin paljon että se on vaikuttanut seksuaalisuuteen, ja monet saunaillat, rantapäivät ja romanttiset hetket on jääneet välistä. Viime vuosina häpeä on väistynyt, ja olen sellaisen miehen kanssa jonka kanssa ei ole koskaan tarvinnut omaa kehoaan hävetä, vaatteet päällä tai alasti. Siitä huolimatta haluan implantit ottaa.

Mieskin suhtautui asiaan niin hyvin kuin vain voi. Yllättyi hieman kertoessani aikeistani. Kysyin hänen mielipidettään, se kun on ainoa jolla oikeastaan on minulle merkitystä. Hän sanoi että ei ole osannut tällaista ajatella, mutta sinun on kroppasi ja sulla on oikeus tehdä sillä mitä haluat, ja että hän tuntee minut niin hyvin ettei homma ns lähde lapasesta enkä sorru ylilyönteihin. Hän ei missään kohtaa ole ollut ”liian innoissaan” asiasta, mutta ei myöskään kritisoinut päätöstäni, vaan on ollut mukana ja jaksanut kuunnella kun minua on jännittänyt projektin eri vaiheissa.

Nyt vasta jännittääkin, kun leikkaus on jo niin lähellä. Mammografia käytynä, verikokeet otettuna, sopimukset allekirjoitettu, leikkaus maksettu. Mieli on niin hölmö että pyörittelee kaikkia kummallisia skenaarioita, entä jos auto hajoaa menomatkalla, entä jos myöhästytään laivasta, entä jos tuleekin joku oksennustauti juuri sinä aamuna, entäs jos kirurgi sairastuu, koirille tapahtuu jotain juuri ennen lähtöä, mikä tahansa muu juttu mikä vesittää koko homman... Jos jotain kävisi, seuraava mahdollisuus leikkaukseen on vasta ensi kesänä työkuvioiden vuoksi. Ei maailma siihen kaadu mutta kun tätä on niin odottanut... Ei oikein uskalla fiilistellä vielä. Miettiikö kukaan muu tämmöisiä?

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, Pioni2018, Satulinna

Lisää
6 kuukautta 3 päivää sitten #47442 : Wiltsu
Moikka
Älä suotta murehdi kaikki menee varmasti hyvin. Itselle laitettiin maanantaina mentor pyöreä 325cc lihaksen päälle koska 2x imeytynyt ja rinta oli hieman valahtanut eikä olisi voinut alle laittaa.
Kaikki mennyt hirmu hyvin. Kävelin jo tunti leikkauksen jälkeen ja useita kertoja päivän aikana. Tosin kipukynnykseni on aina ollut korkea.
Kipulääkettä en ole tarvinnut kuin yöksi.
Silloinkaan ei olisi välttämätöntä. Mutta koska turvotusta on, on rinnoissa samanlainen tunne kun maito pakkautuisi eli ei oikeastaan kipua.
Toki jokaisen toipuminen on yksilöllistä.
Kirurgi kyllä osaa katsoa mikä sopii kenenkin vartaloon.
Itse olen hyvin tyytyväinen kauniisiin tietoihini nyt.

Lisää
6 kuukautta 2 päivää sitten - 6 kuukautta 2 päivää sitten #47443 : Ebeli
Heips!

Olen lähdössä huomenna aamulaivalla FinEstille.Itsellä jyllää päässä samoja ajatuksia, entäs josjaentäsjos, varsinkin nukutus jännittää yllättävän paljon.
Viimeiset kolme yötä menny asioita pähkäillessä, mutta nyt kauhukuvat on jääneet ehkä vähän vähemmälle, ja sekaan sekoittuu vähän lievää innostustakin.. mukavaa sekamelskaa tämä tunteiden vuoristorata! Matkustan yksin, mies hakee sitten satamasta Suomen puoli päässä lauantaina.

Suunnitteilla Nagorin pyöreät, koko katsotaan vielä Kullanmaan kanssa paikan päällä.
Minulla on omaa rasvakudosta hyvin, lähtötilanne C-kuppi ja ilmeisesti implantit laitetaan lihaskalvon alle. Onko muita tästä lähtötilanteesta lähtijöitä, mihin kokoon olette päätyneet? "Riittääkö" 300-360?

Lähden vielä käymään salilla viimeisen kerran pumppailemaan, ennen pitkää taukoa...Josko saisi nukuttua edes jollain lailla ennen lähtöä :D Voi taivas että jännittää... :silly:

Onko muita huomenna FinEstille lähtijöitä?
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 2 päivää sitten : Ebeli.

• Liina
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #47462 : Liina
Tervetuloo muillekin! :D Onpa kivaa!!

Mä näin eilen ekan silaripainajaisen! Olin jossain keskuksessa kävelemässä ja yhtäkkiä tajusin siinä kävellessä, että "hei! hitto! Olin just operaatiossa" sit etin äkkiä peilin ja mun rinnat olikin nykyistä pienemmät edestä päin, mutta sellaset karmeet suipohkot töttöröt sivulta katottuna :D Sit onneks heräsin!
Rupee pikkuhiljaa jännä iskemään päälle, ens viikolla lähetään! Iik!!

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #47472 : sinttii
Menetkö liina vikstraitikselle ? Hyvissä käsissä olet ja tosiaan isommat kannattaa laittaa reilusti jos et ole tyytyväinen nykyiseen kokoon :) tsemppiä !

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #47480 : Sapphire
Noni, nyt se on totta. Leikkaus tehtiin tiistaina Virossa, 460cc laitettiin, Nagorin Impleot, lihaksen päälle. Kaikki meni hyvin. Leikkauksen jälkeen oli pahoinvointia ja oksensin kaiken mitä suustani alas laitoin, mutta seuraavasta aamusta alkaen on ruuat pysyneet sisällä. Rinnoissa ei särkyä juurikaan ole, pientä paineen ja kiristyksen tunnetta ja ehkä kevyttä jomotusta mutta ei häiritsevää. Muuten meni kyllä kaikki lihakset niskasta nilkkoihin aivan jumiin ja se enemmänkin haittaa olemista.

Tukiliivit mitkä sain, on kupeista hyvät mutta ympärysmitalta hieman löysät niin kävin sitten hakemassa urheiluliivit kaupasta. Sovittelu oli vähän haastavaa kyllä, onneksi oli mies apuna. Tämmöiset Triumphin triactionit ostin, ne saa aika hyvin itse puettua.

Aika uskomatonta että nyt ne tissit vihdoin on, olen niin tyytyväinen ja onnellinen. Onhan ne nyt vielä ihan kummallisen muotoiset kovat tötteröt mitkä alkaa solisluiden alta mutta niimpä ne taitaa alkuunsa kaikilla olla ennenkuin asettuu. Tuntoa ei rintojen alaosissa ole juuri lainkaan mutta kai sekin sitten palautuu ajan oloon?

166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

• Liina
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
5 kuukautta 2 päivää sitten #47567 : Liina
Sinttii, oli joku toinen kirra (en muista nimeä! Iiks! ) Kokoa ei tullu paljon lisää. Oon niin venkslannu sen kanssa edes ja takas, juupas eipäs. 510 laitettiin nyt. Otin siis Motivan impskut. Mietin niitä Bliteja ja niitä tunnustelinkin, mutta niissä on pikkasen kulmaa siellä reunassa ja vaikka oonkin tällanen pehmeämmän puoleinen, niin riskinä on, että se reuna sieltä sit tuntuis. Motiva oli tietty pehmeempi tunnoltaankin, B-lite on vähän sellanen memory foam henkinen :D Pinnatkin oli erilaiset, tosin niihin en osaa sillai ottaa kantaa, Blite kiinnittyy Motiva ei.
Jos olisin ottanu sen B-liten niin sit olisin varmaan ottanu isommat sen verran ku ois mahtunu. Blite on sit taas vähän leveempi ku muut, että ei silläkään olis ihan kauheesti mahtunu.
Motivan kanssa sit taas.. noh. Ei tässä enää nuorru ja painovoima vetää puoleensa halus tai ei :D
Ja luulen, että mulla loppuviimeks isoin ongelma on tää loppu kropan paino, eikä niinkään rintojen koko (enää). Ei mulla nyt mitenkään mahottomasti oo elopainoa, mutta teini-iän syömishäiriöaivot ei meinaa hyväksyä mitään muuta, kun kävelevän luurangon.

Mut tosiaan! Reissu meni tosi hyvin! Homma toimi hyvin klinikan kanssa, henkilökunta oli tosi herttasta. Ei aina niin hyvää englantia, mutta ei mua haitannu. Ruoka oli myös tosi hyvää, mitä tarjottiin. Sai menusta valita muutaman vaihtoehdon väliltä. Mä tosin taktikoin tässä sen verran, että en ottanu pastaa (turvottaa ja edesauttaa ummetusta), enkä pihviä (ei tod. pystyny leikata veitsellä mitään :D ). Otin sit kalaa ja rehuja. Pelkällä salaatilla en ois eläny. Juustokakkua jälkkäriksi!
Yöks sit annettiin unilääke ja kyl sit loppuviimeks se nukku sielt tulikii.
Jälkitarkastuksia oli kaks, kun oltiin niin pitkään paikalla. Eka 4pv jälkeen ja toka sit viikko leikkauksen jälkeen.
Torstaina kävin täällä kotosalla poistattamassa tikit ja sekin meni tosi hyvin, vaikka jännätti hirmusti! Mut hoitsu oli tosi ystävällinen ja sano, että haavat näyttää hyviltä. Ite en kestä kattoa, kun en pysty edes paperihaavaa katsomaan ilman, että rupeaa heikottaa! :D

Meni kyllä tosi paljon helpommin nyt tää toka kerta. Sekin tosin varmasti vaikuttaa, että nyt impskut on osittain lihaksen alla ja se lihas on kuitenki jo venyny edellisen operaation jäljiltä.
Ainoa iso miinus mun kannalta on antibiootit, jotka vetää meikäläisen mahan ihan tosi huonoksi. Antibiootit loppui jo, mutta edelleen maha on huonona. Muuten oon kyllä ollu tosi pirtee. Ja päässy helpolla, kun mies on tehny about kaiken! Letitti mun tukan ekaan jälkitarkastukseenkin.

Sapphire, joo toi tunnottomuus kuuluu asiaan. Niitä tunnottomia kohtia voi olla useampiakin molemmissa rinnoissa. Mulla on kans ihan turrat rinnan aluset (mikä teki tikkien poistosta helppoa, jee), sit ainakin oikean rinnan nännin alue on kans aika turta. Vasen sit taas ei, mikä aiheuttaa sen, että vasen nänni nöpöttää koko ajan ja oikea vaan chillaa :D

Snadisti kyllä ahistaa, että nyt pitää käyttää tukiliiviä sen pari kk. Blääärgh. Oon jo nyt ihan kypsä tähän. Onneks klinikalta kuulu hintaan ihan suht laadukas liivi. Miinusta on tää perkuleen rintapanta, mutta käytän nyt kuuliaisesti sitäkin, kun se ohjeistukseen kuuluu.

Lisää
5 kuukautta 1 päivä sitten #47573 : Irene
Nonni Liina, nyt se on tehty:)
Mä vähän mietinkin, että mitä mahdat tuumata B-litesta, kun munkin käteen se oli justiinsa sellainen vaahtomuovia muistuttava..
Miltä nyt tässä vaiheessa tuntuu siirto kokonaan alta osittain alle? Heiluuko vähemmän?
Saisko kuvaa? Please please please:P

168/58-60

• Liina
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
5 kuukautta 1 päivä sitten #47574 : Liina
Pitää koittaa näppästä joku kuva jossain vaiheessa! Ei nää ny kovin erilaisilta ehkä näytä :D Kun ei mitään radikaalia kokoa tullu lisättyä.

Kirra epäili, että edellisillä implanteilla oli ehkä liian pienet taskut, koska ne liikku tosi paljon lihaksien mukana.
Toistaseksi tuntuu tosi hyvälle, mutta en oo vielä liiemmin rintalihaksia käyttäny; muutama purkin vaan kiertäny auki.

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #47579 : Sapphire
Mites toipumiset sujuu kesäkuisilla?

Täällä ihan hyvin, joistain jutuista olen yllättynyt miten vaikeita ovat, kuten sängystä nousu. Ihme räpiköintiä ennekuin pääsee ylös :laugh:

Töihin jouduin menemään 6. päivänä leikkauksesta mutta ihan hyvin on sujunut, kevyt työ on tai fyysisiä ponnisteluja saa kyllä välteltyä.

Muutamana päivänä leikkauksen jälkeen otin kipulääkettä, eikä silloinkaan mikään ihan välttämättömyys olisi ollut. Antibiootista meni maha ihan sekaisin, onneksi ei ollut kuin 5 päivän kuuri.

Nyt ei mitään särkyjä ole, leikkauksesta siis 3 viikkoa. Välillä rinnat tuntuu pinkeiltä ja liivit ahdistaa niin että on pakko avata välillä. Nännit on vielä arat, välillä ne tuntuu enemmän ja välillä vähemmän. Tunto on palautunut oikeastaan kokonaan. Arpien kohdat on koskettaessa vielä kipeät ja rintojen sivuilla, kyljissä (ei siis itse rinnoissa vaan ihan siellä kyljen puolella rinnan vieressä) on kipeät paikat ja turvotustakin siellä vähän tuntuu. Muuten turvotus hävisi pitkälti jo eka viikon aikana. Pehmenemistä on tapahtunut hiukan, aluksi oli aivan tiiliskivet. Kirurgin mukaan (Troost leikkasi) laitettiin isoin mahdollinen, sanoi että juuri ja juuri sai mahtumaan. Kai se sitten tekee kun minun fysiikkaan ihan äärikoko survottu, että vähän kiristelee ja siltä tuntuukin kuin rintakehään olisi ängetty jotain ylimääräistä :lol:

Haavat on ihan ok. Toisesta törröttää vielä joku tikinpala, solmut poistettiin viime viikolla ja olivat uponneet aika syvälle. Käyn maanantaina näyttämässä jos sen yhden tikun vielä saisi nypättyä, itse en saanut pois. Vähän hirvittää tulehdusriski näillä helteillä. Olen teippaillut steri-stripeillä tikkien poiston jälkeen ja koittanut pitää puhtaana. Kyllä ne aika hyvin näyttäisi ummessa olevan, siinä tikin törötyskohdassa ehkä on pieni reikä vielä. Rupea hiukan, en ole väkisin repinyt.

Lopputulokseen olen kyllä tosi tyytyväinen. Vaikka toki ulkonäkö taatusti paljon muuttuukin vielä pehmeämpään suuntaan. Koko on just se mitä halusinkin, vartaloon sopusuhtaiset. Epäsymmetriaa oli alunperinkin, ei niinkään koossa vaan rinnan muodossa, toisesta ikäänkuin ”puuttui palanen” alaosasta. Samoin toinen hiukan alempana. Tämä tietysti näkyy nytkin, mutta en siitä kyllä ahdistu. Harvoin sitä seisoo alasti selkä suorana perusasennossa kenenkään mittailtavana. Siinä rinnassa josta se ”pala puuttui”, on nyt nähtävissä pieni tuplarinta-ilmiö kun implantin alareuna on hieman alempana kuin se oma. Tuskin tälle olisi mitään voinut tehdä, ellei sitten olisi sijoittanut implanttia jotenkin sivumpaan tai ylemmäs ja melkein se olisi tehnyt isompaa epäsymmetriaa. Omasta rinnasta ei siis ole ikinä poistettu mitään, se on aina ollut alaosasta sen muotoinen. Ja nyt sitten jatkossakin pieni kauneusvirhe siinä mutta semmoinen se sitten vaan on. Ei ne tissien alaosat näy kuin itselle ja miehelle kuitenkaan.

Mutta miten hienoa kun on rinnat! Ei niistä nyt ole vielä edes päässyt nauttimaan, mutta jotenkin niin siistiä kun rintakehällä on muutakin kuin vaahtomuovitoppaukset ja pienet nysät. Lauantaina puin eka kerran päälleni tavalliset rintsikat muutamaksi tunniksi kun käytiin ulkona syömässä. Voi että miten hienolta se tuntui, ei toppauksia, ei viittä senttiä hiostavaa vaahtomuovia, vaan kauniit, tavalliset rintaliivit joissa näytti nätiltä.

Urheiluliivit kävin hakemassa tänään jos pitäisi niitä välillä kun tukiliivit on pesussa, ne ensimmäiset mitä ostin on aivan liian pienet. Mitäs oli pakko vielä tunnottomana shoppailla. Eikä jotenkin pää käsittänyt että nyt täytyy reilusti vaan ottaa niitä isoja kokoja sovitukseen. Kun aina hakenut pienimmät. Shock absorberit ostin nyt, sellaiset ihan tavalliset mitä ei tarvi pään yli vetää. 70E koon otin, jahkasin pitkään sen ja F:n välillä mutta otin pienemmät kun ajattelin ettei ainakaan hölsky sitten kun saa alkaa liikkua enemmän.

Tulipa pitkä tarina :laugh:

166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

• Liina
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47580 : Liina
Kiva, että sun paraneminen menee hyvin!!

Ja joo, se on aika metka fiilis, kun yhtäkkiä onkin rinnat! :O Nythän mulla tulee syksyllä kai 3-vuotta siitä, kun alunperin alotin tän matkan. Mies ei enää ees muista minkälaiset mun rinnat oli tätä ennen. Mä kyllä muistan... Muistan varmaan lopun ikäni. Se oli niin NIIN kiusallista, kun mies yritti puristella rintoja ja sai vaan sormenpäillä kiinni. Argh!

Mun paraneminen sujuu ihan ok! Kävin viikko sit poistattaa tikit ja se meni tosi hyvin. Ehkä kerroinki siitä jo? Hitto kun en ees et mitä kävi eilen :D Toistelen sit näitä samoja juttuja.
Toissa päivänä suihkuun mennessä huomasin jotain mikä saattais olla seroman alku oikean rinnan alla.. Mut tarkkailen sitä tässä nyt vklopun yli ja otan sit kuvan ja lähetän klinikalle ja kyselen. On tollanen ikäänkuin makkarahko rintapoimussa, arven alapuolella (mun arvet siis siirtyi pois poimusta isomman implantin myötä. Joko näin tai kaks arpea, mutta mieluummin vaan yks).
Pikku hiljaa rupee tunto palautumaan rinnan allekin ja nänneihin. Tai vasen on aika normi jo, oikee vielä vaihtelee vähän päivän mukaan. Joskus yliherkkä ja nyt sit taas vähän turta.

Sama ongelma tälläkin kertaa, ku viime kerralla - rintakehä on ihan kipunassa liivien myötä. Viimekerrallakin otti oman aikansa, ennenku rintakehä tottu siihen, että liivien paikka on nyt tässä. Ja taas se vaihtu! Hah!

Nyt oon viimeinki makoillu vähän enemmän sivuttainki! Ei enää tunnu kurjalta. Oudolta, kun on taas erilaiset implantit. Nää tuntuu niin eriltä, kun ne Mentorit. Tai siis en oo vielä tottunu. Mut oonki tällanen Hämeen hidas kaiken suhteen.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47583 : Sapphire
Kiva kuulla että sielläkin sujuu hyvin. Toivottavasti ei ole seroomasta kyse vaan olisi vaan turvottelua...

Ja hallelujaa, sain nukuttua viime yönä kyljelläni! Kyllä nukkui paljon paremmin, tahtoo selkä puutua kun selällään vaan makasi ja öisin heräili usein muljaamaan. Nyt heräsin vaan siinä kun käännyin. Pikkuhiljaa tämä tästä normalisoituu eläminen ja oleminen :)

166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #47584 : Irene
Liina: Millai nää nykyiset tuntuu erilaiselta kuin Mentorit?
Sapphire: mitkä implantit sulle tuli ja mikä oli sun lähtötilanne? Luin sun leikkauskertomuksen ja se oli hyvä:)

168/58-60

Sivu luotiin ajassa: 0.334 sekuntia