× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Implantin leveys ja profiili, Motiva Ergonomix

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #47286 : Raitamekko
Hei! Ajattelin nyt kysyä täältä olisiko jollain näkemystä asiassa, jonka kanssa nyt kovasti päässäni pähkäilen. Kyse on uusien implanttien leveydestä ja profiilista. Minulla on nyt Motiva Ergonomix Full 355 cc ja rinnoissa on aika paljon väliä (n. kolme sormea). Haluaisin pienentää rintaväliä ja muutenkin saisivat rinnat olla täyteläisemmät sekä hieman korkeammalla. Minulla kuitenkin rintakehään mahtuu hyvin enemmänkin täytettä.

Rinnanympärys rintojen alta on 75 cm, olen 170 cm/55 kg. Lähtökohta oli täysin tyhjät roikkuvat nahkapussukat, ei kuppikokoa lainkaan. Implantin pitää siis myös nostaa rintaa tarpeeksi ja ihan hyvään tulokseen siinä mielessä päästiin jo tällä nykyisellä koolla, ei tarvittu lisäksi kohotusta. Oma rinta aika leveä, 14 cm. Nykyisten implanttien leveys on 11,5 cm. Konsussa kirurgi sanoi, että laittaisi minulle 12,5 cm leveät implantit, mutta ei 13 cm (olisi hänen mielestään liian leveä, koska sitten voisi tulla kainaloissa käsien tielle).

Tarjotut vaihtoehdot olivat Motiva Ergonomix Corse 550 cc (leveys 12,25 cm) tai 590 cc (leveys 12,5 cm). Mietityttää nyt että kumpi olisi parempi ja myös että onko se 13 cm tosiaan liian leveä. Kun tohon corseen päädyttiin siksi, että full:ssa tulisi 12,5 leveydessä tilavuudeksi "vain" 450 cc ja tuolla yhden desin lisäyksellä tuskin tulisi kovin näkyvää muutosta nykyiseen.

Olen tosi rasvaton rintakehästä, onkohan tuo corse sitten jo vähän luonnottoman jyrkkä...? Implantit on osittain lihaksen alla ja sinne on uudetkin tulossa. Sehän vähän pehmentää tosin. Ja tuo 590 cc tuntuu aika isolta mutta onkohan siinä sitten juurikaan ulkonäössä eroa verrattuna 550 cc:hen kun tuo isompi on kuitenkin leveämpikin? Ääh, tuntuu niin hankalalta tämä päättäminen. Kun olisi tarkoitus mennä nyt tällä kerralla koko ja mitat ihan nappiin. Olen varannut toisenkin konsun mutta jos siellä sanotaankin, että voisi laittaa 13 cm leveän, niin sitten olenkin ihan ihmeissäni ja pitäisi kysyä kolmannenkin kirurgin mielipidettä. Operaatioaika on jo varattu ja se on 29.5. Hienoa, jos jollain olisi jotain kokemuksia saman kaltaisesta tilanteesta ennestään. Kiitos!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #47293 : Catya
Moi. Omaan korvaan tuo 13cm ei ole liian iso etenkin jos sun oma lähtökohta on 14cm. Tosin en tiedä miten "kainalossa" ne on sulla jne. Ja kirurgi varmasti tietää paremmin.
ootko kattonut muiden implanttimerkkien koko taulukoita jos muissa löytyisi enemmän sua miellyttävät
mitat?. Jos 590cc tuntuu liian suurelta.
Ja vertaa myös implantin korkeutta verrattuna nykyiseen, mikä on se ero mitä haluat :)
Hyvä että oot menossa myös muualle konsultaatioon kuulemaan mielipidettä

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #47296 : Raitamekko
Kiitos näkemyksestä Catya! Itsekin mietin just tota leveyttä eniten että jos se 13 cm olis sittenkin parempi kuin 12,jotain cm. Eihän niissä nyt kovin suurta eroa oo mutta pienikin lisäleveys voi ehkä tossa kohtaa merkitä.

En oo kattonut muita merkkejä kun oon niin tykännyt tästä Motiva Ergonomixista, on luonnollinen ja hyväntuntuinen niin ajattelin etten halua ottaa riskiä että meniskin implantti huonompaan suuntaan. Kun on lukenut ihmisten kertomuksia muista merkeistä niin monesti joku ei ole ollut johokin merkkiin tyytyväinen. Vaikka yksilöitähän me olemme niin yksi merkki sopii yhdelle ja toinen toiselle.

Mulla on nyt rinnat silleen että ne on edestä katsottuna vähän kainaloihin päin mutta ei näy sivuilta takaapäin kuitenkaan. Nännit on suht. keskellä. Kirurgi sanoi että kun laitetaan leveämpi implantti niin se leveys lisääntyy aina myös sivusuunnassa eli kainaloihin päin. Ja että määrättömän paljon ei voi laittaa leveyttä lisää rintojen väliin, jotta nännien paikka pysyy keskellä (eikä tule uniboob). Eli vähän tasapainoilua on että saa rintaväliä pienennettyä niin paljon kuin on järkevästi mahdollista ilman että rinnat samalla menee kainaloihin. Ja sanoi myös että rintalihakset aina pikkuisen eriyttää rintoja eli vaikka aluksi olis enemmän lähekkäin, voi tilanne myöhemmin muuttua. Pitää käyttää operaation jälkeen vyörintsikoita. Onko niistä kokemuksia?

Joo, se toinen konsu tulee kyllä tarpeeseen, katon siellä vielä sitä profiiliakin. Mietin että pitäiskö kuitenkin ottaa vielä kolmaskin konsu niin sais laajemmin näkemystä. Ehkä otan.

Jos se 13 cm leveys käviskin mulle niin siinä Ergonomix Fullissa tilavuus tolla leveydellä on 500 cc. Se kuulostais jo riittävältä. No katsoo mitä toinen kirurgi sanoo.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #47298 : Catya
Tietty yks vaihtoehto on siirtää implantit lihaksen päälle jos sitten kokee tärkeäksi saada enemmän leveyttä jos lihaksen alle ei onnistu.
Vaikee uskoo että sulle tulis uniboob tolla lisäyksellä jos rintojen väli on nyt peräti kolme sormea :)

Juu mee ihmeessä useampaan paikkaan kuulemaan mielipiteitä, sillä se vahvistaa myös sun omia fiiliksiä mitä sä loppujen lopuks haluat :)

Vyörintsikoita? Tarkoitatko sitä missä on se rintapanta samassa? Juu mulle laitettiin sellaset joulukuussa, mutta mun mielestä ne oli enemmänki tiellä.

Rintojen suurennus:

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #47329 : Raitamekko
No nyt palaan taas tänne kertomaan tämän hetkisistä fiiliksistä. Oli hyvä kun Catya kehotit menemään useampaan konsultaatioon, niinpä olin tänään toisessa ja ylihuomenna menossa toiseen konsultaatioon.

Toinen kirurgi jolla nyt kävin oli sitä mieltä että laittaisi mulle 13 cm leveän implantin eli hän ei pitänyt sitä mulle liian leveänä. Ja oli myös sitä mieltä että Motiva Ergonomix full olisi ehdottomasti parempi mulle kuin corse kun haluan pitää saman pehmeyden rinnoissa kuin nyt enkä hae valtavan suuria/korkeita rintoja.

Jännä kuulla mitä kolmas kirurgi sanoo. Olen kyllä nyt kallistunut siihen 13 cm fulliin joka on 500 cc kokoinen. Alkoi pelottaa että ne 550 cc ja 590 cc olisikin mulle turhan isot.

Niin se vaan on eri kirurgeilla erilaisia näkemyksiä. Uniboobin vaaraa ei mulle kuulemma ole 13 cm leveydessä.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #47330 : Raitamekko
Unohdin vielä vastat että just niitä pantarintsikoita kirurgi varmaan tarkoitti. Tämä toinen kirurgi ei niistä puhunut mitään.

Kuinka pian leikkauksen jälkeen olette muuten nostelleet lasta? Mulla 2 v lapsi noin 12 kg. Voikohan kahden viikon päästä leikkauksesta nostaa esim. rattaisiin ja muutenkin syliin?

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47334 : Catya
Kiva kuulla, että toinen kirurgi sanoi ettei oo ongelmaa 13cm leveyden suhteen! :)

Onks corse jotenkin jämäkämpää sitten verrattuna fulliin? Tätä en tiennytkään.

Ite en kyl uskaltais lähtee nostelee noin pian leikkauksesta komplikaatioiden pelossa, mut onhan noit vissiin ketkä on sitä tehny.. :D mut en suosittelis

Rintojen suurennus:

Sivu luotiin ajassa: 0.535 sekuntia