× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Matkustus asiaa, sekä kysymys äideille

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #47215 : Henriikka_
Hei! Kyselen kokemusta teiltä joilla on/oli pidempi matka leikkaukseen. Eli millä matkustatte? Autolla, junalla, lentokoneella? Jostain syystä tuo lentäminen jännittää.. Veritulppa? En pelkää että silikoni räjähtää ;) vaan jotain tuollaisia leikkauksen jälkeisiä riskejä... Mikäli lähtisin junalla tai autolla olisi matkustus aika 6-8h.
Mikä teille oli/on paras/mukavin matkustustapa?

Sitten se toinen kysymys. Miten olette selittäneet lapsille leikkauksen? Itselläni on eri ikäisiä lapsia ja vanhemmat just siinä iässä että ulkonäkö asiat kiinnostaa. Miten kerrotte että "olet just hyvä nuin.." jos kuitenkin itse käy rintoja suurentamassa tms. Antaako tässä nyt vääränlaisen kuvan heille.. Mitäs mietteitä muilla äideillä? :blink:

Suunnitteilla nagor 295-325. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mappi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #47219 : Mappi
Hyviä kysymyksiä, joita itsekin pohdin esiteinien äitinä. Odottelen innolla vastauksia molempiin kysymyksiisi. Matkaa myös 6-7h Helsinkiin...

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten - 2 viikkoa 1 päivä sitten #47223 : LiisaTu
Omat lapset 2 ja 4v. katsoivat aluksi saunareissuilla pitkään ja isompi totesi yhden kerran että "äiti sulla on isot tissit", mutta eivät varmaan tule muistamaan miltä äiti ennen näytti.

Minulla on myös 11 ja 13v. "puolilapset" jotka eivät vaatteet päällä ole ehkä rintaleikkaustani vielä huomanneet. Sitten kun (jos) tulee se aika että asia on otettava puheeksi niin aion kertoa tarinan kuten se on: olin ikäni ollut tyytymätön rinnattomuuteeni ja siksi halusin korjata niitä. Ja en aio leikellä itsestäni ihmisbarbieta. Jotenkin varmaan yrittäisin selittää, että meitä on erilaisia, eri kokoisia ja näköisiä, ja että on jokaisen asia miten paljon arvoa antaa ulkonäölle. Lähtökohtaisesti on ihailtavaa kun ihminen viihtyy omassa kehossaan, oli minkälainen tahansa. Kuuntelisin mitä teineillä on kysyttävää asiasta, mitä miettivät ulkonäkö-asioihin liittyen yleensäkin. Vaivaton keskustelu edellyttänee että on itse sinut asian kanssa, ja että yleensäkin pystyy avoimesti kanssakeskustelijan kanssa ajatuksia vaihtamaan.

Niin ja kuten toisellakin palstalla kirjoitin, leikkauksen jälkeisenä päivänä matkaa oli Tallinnasta Oulun pohjois-puolelle. Matkustin saman päivän aikana laivalla, ratikalla, junalla, lentokoneella ja hlö.autolla ja hyvin meni. Synnyttänyt nainen kestää hankalaa oloa ja olosuhteita keskimäärin paremmin kuin synnyttämätön ;) ei kai se tulppariski ole lyhyillä lennoilla sen kummempi kuin muutenkaan?

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 1 päivä sitten : LiisaTu.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #47224 : Henriikka_
Kiitos vastauksesta! :)
Meillä lapset tulevat huomaamaan aika varmasti heti muutoksen äidin rintavarustuksessa. Tosin tästä puhuttiin pienesti jo kuukausia sitten ja väläytin, että jos äidillä on rahaa niin sitten kyllä menen... Eniten siinä vaiheessa lapsia jännitti itse leikkaus.

Olitko sinä enempää kuin sen yhden yön siellä sairaalassa? Itse mietin että ottaisko Helsingin puolelta vielä toiseksi yöksi huoneen ettei käy liian raskaaksi. Oulustapa minäkin.
Toissapäivänä kävin finestin konsultaatiossa. Harmi kun Simmo ei siellä leikkaa. Menen sitten the health clinicille..

Lisää
2 viikkoa 20 tuntia sitten #47225 : Kukkanen
Itselläni leikkaus edessä. Vanhemmat lapset ala-aste ikäisiä ja nuorin ei vielä ymmärrä mitään. En ajatellut lapsille asiasta puhua, mikäli/kun huomaavat asian saunoessa niin olen ajatellut sanoa että äiti kävi operaatiossa jossa alkuperäiset tisut palautettiin entisenlaisiks =D että imetys tehnyt niistä ryhdittömät. En usko että ajattelevat asiaa sen enempi kun eka- ja kolmasluokkalaisista kyse. Eri asia jos olisi teini-ikäisiä perheessä, tuolloin asiaan pitäisi ottaa syvempi näkökulma ja lähestyä erilailla juurikin sen "ole itseesi tyytyväinen"- asian takia. Ketkä muuten asiasta tietävät? Äitini ja siskoni ketkä tulevat tänään kaveriksi (ylihuomenna leikkaus!!!! =D ) ja yksi ystäväni. Varmasti ajan kanssa tulen kertomaan muillekin mutta vaatteet päällä en usko että muutosta juurikaan edes huomaa ellen hyvin avonaisessa paidassa ole. Implantit hyvin maltillisen kokoiset (275cc)

Matkustusasiasta. Itse menen 200 km matkan junalla. Ajattelin että autossa en halua leikkauksen jälkeen istua koska turvavyöt painaa taatusti. Jos asuisin noin kaukana leikkuupaikasta niin valitsisin lentämisen, tukisukat vaikka jalkaan niin ei varmasti ole mitään vaaraa koska nopea lento.

Lisää
2 viikkoa 15 tuntia sitten #47230 : LiisaTu
Henriikalle: en ollut kuin yhden yön, ei ois aika kulunu etelässä enempää... Melkein koko leikkauksen jälkeinen päivähän meni matkustellessa, mutta minulla ei kyllä ottanu voimille, hyvin jaksoin.

Siis Simmo ei leikkaa Finnestillä? Leikkasi ainakin vielä joulukuus...

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
2 viikkoa 13 tuntia sitten #47231 : Henriikka_
Joo Simmo ei enää siellä leikkaa. Olin tosiaan maanantaina konsultaatiossa ja niin siellä sanottiin. Hinta onkin hieman halvempi health clinicillä, mutta liekö enää parilla sadalla merkitystä. Täytyy kyllä miettiä, en itsekään haluaisi kuin enintään 2 yötä viipyä siellä päin. Lentokone on kyllä nopein että siihen taidan päätyä.

Minulla leikkauksesta tietää miesystävä, 3 parhainta ystävää, äiti ja veli. Leikkauspäivää en ole vielä varannut. Hieman hankaluuksia lastenhoidon järjestymisessä.. Olisi hyvä jos saisin toipua muutaman päivän rauhassa tai ainakin niin että olisi apukäsiä kotona.. Eli lomia odotellessa...

Sivu luotiin ajassa: 0.431 sekuntia