× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Toukokuu 2018

• iidala
  • iidala hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Leikkaus 3.5.2018 Laatukirurgia
Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47197 : iidala
Löytyykö kanssa sisaria, toukokuussa leikkaukseen?
Mulle varattiin tänään 3.5.2018 Laatukirurgia/Artia clinic, Katrin Kruunvald.
Tulossa hp 600cc lihaksen päälle.
Nykyiset 2x imetetty roikkuvat C kupin lätyt.

Miettinyt tässä koko päivän, että pitäisikö sittenkin pyytää extra high profile, että nostaisi enemmän.. Mutta konsultin mielestä olisi liian "tykki" jos pehmeähköä lopputulosta haen. Mutta pelottaa, että tulee liian luonnollinen lopputulos. Äh, kovin vaikeaa.
Kohotus leikkausta en halua, joskus isona voin sitte mennä uudelleen leikkaukseen jos tarvetta tulee. Nyt siis olen 26vuotias.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #47295 : Ellie
Moikka, miten meni leikkaus?
Mihin profiiliin ja kokoon päädyit?

Mulla ensi viikolla leikkaus..jännää!
370 korkeaprofiilinen anatominen tulossa. Lähtökohta lähes nolla.

Muita toukokuisia?

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47326 : HeS
Hei mulla on kans leikkaus tulossa ens viikolla (18.pv)! Hiukan jännää!!! Mihin Ellie olet menossa leikkaukseen ja mikä päivä?

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #47331 : Lina

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
1 kuukausi 15 tuntia sitten #47354 : Lumihe

Lina kirjoitti:

En tiedä onnistuuko tämä vastaaminen oikein mutta yritetään :blink:

Tässä olisi oma tarinani finestin kautta. Kävin konsultaatiossa Oulussa 10.5, jossa päädyttiin kokoon nagor pyöreä 300cc. Sain leikkausajan heti seuraavalle viikolle 17.5. Matkustin ystävän kanssa junalla helsinkiin, otettiin taksi satamaan ja hypättiin laivaan. Meno matka oli aika ikävä kauhean nälän ja janon vuoksi, mutta matka meni onneksi suht nopeaa laivan myymälöitä kierrellessä. Tallinnan satamassa oli kuski vastassa ja hän vei meidät sairaalalle. Perillä saatiin huone ja minua pyydettiin vaihtamaan heti aamutakki päälle. Hoitaja kävi huoneessa ottamassa verikokeen ja saatteli minut ultraan. Sitten takaisin huoneeseen, jossa kerkesin odotella noin 15min kun Jyri tuli piirtämään leikkauskartan rintaan ja kerroin toiveeni luonnollisesta lopputuloksesta hän sanoi että laittaisi ennemmin 330cc implantit ja luotin hänen arvioon koosta. Sen jälkeen nukutuslääkäri tuli käymään ja kerkesin käydä vessassa ja oltiinkin jo menossa leikkaussaliin. Olin pelännyt eniten nukutus tilannetta mutta astuessani leikkaussaliin olinkin rauhallisin mielin. Kanyyli käsitaipeeseen ja maski naamalle. Yhtäkkiä kaikki alkoi sumentua ja tuntui kun silmät vain painuivat kiinni. Sitten heräsinkin jo heräämössä. Hoitaja kysyi onko kipua ja nyökkäsin. Tuntui kauhea paine rinnan päällä ja kurkkuun sattui. Kurkkasin peiton alle ja tuli hyvä mieli kun uskalsin sen viimein tehdä. Koitin nukkua mutta uni ei tullut, oli virkeä olo. Kipuilu paheni mitä kauemmin oli hereillä, puolen tunnin jälkeen pääsin huoneeseen. Sain puhelimen ja laitoin heti miehelle viestiä että kaikki mennyt hyvin. Hoitaja toi lisää kipulääkettä ja parin tunnin päästä saatiin ruoka. Noustessa tuntui hirveää painetta ja vasen rinta oli silminnähden turvonneempi. Illalla sain vielä lääkettä, hoitaja tarkisti rinnat ja antoi ohjeet kotiin. Nukahdin ilman unilääkettä, yöllä heräsin kerran kipuun ja otin kipulääkkeen jonka hoitaja oli jättänyt pöydälle. Heräsin 7 kun hoitaja tuli herättämään, kävin suihkussa, oli hankalaa ja kivuliasta sitten hoitaja kävi putsaamassa haavan ja auttoi liivit takaisin päälle. Mentiin aamupalalle, joka oli hyvä, sen jälkeen kerkesin käydä ostoksilla viereisessä apteekissa. Sitte Jyri kävi kyselemässä voinnit huoneessa ja päästiin kotimatkalle. Toisen päivän kärsin hirveää viiltävää kipua oikean rinnan sivulta keskelle ainakun vähän liikkui tai nousi ylös, en tiedä oliko tämä sitä hermokipua.. eilen oli ensimmäinen päivä kotona, Hanna soitti kuulumiset ja totesi että kaikki kuulostaa normaalilta. Viiltävää kipua oli vielä aamulla, mutta yhtäkkiä se lähti ja illalla kun käväsin lähikaupassa niin sen jälkeen tuli kauhea turvotus rintoihin, ne on vaan kaksi liikkumatonta palloa ollut siitä asti :laugh: olen koittanut levätä mahdollisimman paljon ja olla käyttämättä käsiä. Tänään toinen päivä kotona ja turvotus jatkuu, selkään ja rintakehälle sattuu.. voin lämpimästi suositella muillekkin finestiä. Omalle kohdalle vain sattui hoitajat joista yksi puhui hieman suomea muuten englantia.. mutta hyvin selvittiin :)

17.5 Fin-est Jyri Kullamaa.
Laitettu osittain lihaksen alle nagor pyöreä 330cc.
Omat mitat: 160/67
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: anje, Bonxit68, Lina

Sivu luotiin ajassa: 0.453 sekuntia