× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rintojen tunto leikkauksen jälkeen

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #47130 : sssenni
Moikka!

Miltä teidän rinnat tuntuu implanttien jälkeen vs ennen? Onko paljon kovemmat? Tai että voiko mitenkään verrata luonnolliseen? Ja kuinka hyvin teillä oli parantunut kahden kuun jälkeen? Haluaisin nyt ennen ulkomaan matkaa mennä, mutta tarkoittaa että parantumiseen ennen reissua jäisi se pari kuukautta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #47132 : mirandael
En muista miltä omat rinnat tuntui ennen leikkausta, kun ne eivät vielä roikkuneet vaan olivat ”kiinteät” :blink: mutta olen ollut todella yllättynyt kuinka pehmeät rinnat ovat nyt 2,5kk leikkauksen jälkeen :) musta ainakin tuntuvat tosi pehmeiltä! Toki mulla on omaa kudosta implantin päällä C-kupin verran, ja se varmaan vaikuttaa asiaan .

Toi parantuminen on ihan henkilökohtasta, mä lopetin 4 päivää leikkauksen jälkeen lääkkeiden syömisen, ja muutenkaan kipuja ei oikeestaan ollut.

Mastopexia + Motiva 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Wanda

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #47148 : Petran
Itse lähdin ulkomaille 3 viikkoa leikkauksen jälkeen ja silloin oli jo arvetkin kohtalaisen hyvin parantuneet. Viimeiset turvotukset sulivat lämpimässä ja rinnat pehmenivät siellä siihen, mitä ovat nyt. Nyt vajaa 2 kk leikkauksesta, enkä usko että nämä tästä enää miksikään muuttuvat. Tosi hyvin parantuneet, tunto normaali, arvet vielä näkyvät, mutta vaalenneet ja vaalenevat koko ajan. Arpia en ole teippaillut koko aikana ollenkaan, jälkitarkastuksessa sanottiin, ettei teippaukselle ole tarvetta. Bepanthenilla olen rasvaillut.
Ulkomaille lähdöstä varoiteltiin sen verran, että mustat bikinit kiehuttaa kuumuudessa arpia, mutta en kyllä tätä neuvoa edes muistanut ja aurinkoa otin ihan normaalisti. Likaisia uimavesiä kehotettiin välttämään myös.

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #47164 : Kukkanen

Petran kirjoitti: Itse lähdin ulkomaille 3 viikkoa leikkauksen jälkeen ja silloin oli jo arvetkin kohtalaisen hyvin parantuneet. Viimeiset turvotukset sulivat lämpimässä ja rinnat pehmenivät siellä siihen, mitä ovat nyt. Nyt vajaa 2 kk leikkauksesta, enkä usko että nämä tästä enää miksikään muuttuvat. Tosi hyvin parantuneet, tunto normaali, arvet vielä näkyvät, mutta vaalenneet ja vaalenevat koko ajan. Arpia en ole teippaillut koko aikana ollenkaan, jälkitarkastuksessa sanottiin, ettei teippaukselle ole tarvetta. Bepanthenilla olen rasvaillut.
Ulkomaille lähdöstä varoiteltiin sen verran, että mustat bikinit kiehuttaa kuumuudessa arpia, mutta en kyllä tätä neuvoa edes muistanut ja aurinkoa otin ihan normaalisti. Likaisia uimavesiä kehotettiin välttämään myös.

Pakko kysyä missä olet käynyt jos sanottu ettei teippaus ole tarpeellista? Olen melko varma että jokainen ammattitaitoinen plastikko liputtaa teippauksen puolesta koska jokainen erilainen arpineen, toiset paranevat hyvin ilmankin mutta monet saavat teippaamisesta valtavasti apua että arvista tulee mahdollisimman huomaamattomat. Joten en ainakaan muita kehottaisi siihen. Ja sama pätee tuohon auringonottoon.

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #47165 : Hattara1
Mulle laitettiin implantit nännipihan reunasta ja teippaukset lopetettiin 2 1/2vkoa leikkauksen jälkeen. Nyt neljä kuukautta leikkauksesta ja arvet huomaavat vain tarkkaan tuijottaessa. Häviävät kivasti nännipihan reunaan. En myöskään saanut kastaa leikkaus kohtiani/tisujani 2 1/2vkon leikkauksen jälkeen.

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #47167 : LiisaTu
Nyt kuule Hattara muakin kiinnostais missä sun implantit on laitettu ja kuka oli kirurgi?
Tuo nännipihan reunasta laittaminen on mulle uusi asia, kuulostaa arpien kannalta näppärältä vaihtoehdolta, mutta yli 2vkoa ilman pesua...ohhoh.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #47168 : Hattara1
Mulle laitettiin Suomessa Furkat Mansurow ja olen näistä todella tyytyväinen. Ollut kyllä ihan koko ajan! Suihkussa kävin tisuista alaspäin mutta tikkikohohtia ei saanut kastaa. Arvet ovat todella huomaamattoman ja siistit. Nopeastihan se suihkuton aika meni, kun olin sen ajan sairaslomalla. Hiukset kävin pesemässä kampaajalla.

Sivu luotiin ajassa: 0.224 sekuntia