× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Turvotusta toisessa rinnassa. Apua!

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #47104 : Ronya
Huomasin eilen ja tänään hieman arkuutta ja turvotusta vasemmassa rinnassani. Leikkaus oli jo 2015 ja muuten on mennyt hyvin. Olen nukkunut todella levottomasti, joten mietin olisinko jotenkin ruhjonut rintaa tai nukkunut sen päällä aiheuttaen painetta. Tai urheillessa?

Mutta kysymys kuuluu, onko tälläinen normaalia ja meneekö se pois itsestään vai mitä minun pitäisi tehdä? Olen todella huolissani. :(

11.5.2015 / 420 cc Nagor HR / 175cm 53kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #47105 : LiisaTu
Varata aika ultraääneen.... Jos et sitten arvioi tilannetta sellaiseksi että voit vielä kotona seurata lähteekö turvotus omia aikojaan laskemaan (vs. Lisääntyykö turvotus? Onko rinta kipeä, kuumotteleva, nouseeko sulle kuumetta?)

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ronya

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #47106 : Susanne
Niin ja olisiko paras varata aika suoraan plastiikkakirurgille joka suorittaa ultraäänen...eikä esim. Cityterveyteen jossa radiologi tekee tutkimuksen.

Nagor Impleo 300cc subfascial
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ronya

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #47108 : Ronya

Susanne kirjoitti: Niin ja olisiko paras varata aika suoraan plastiikkakirurgille joka suorittaa ultraäänen...eikä esim. Cityterveyteen jossa radiologi tekee tutkimuksen.[/quote

Ei on onneksi ole kuumetta, saati punoitusta ja kuumottelua rinnassa. Ainoastaan turvotusta. Rinta tuntuu oudolta verrattuna toiseen. Ei kuitenkaan kovin kipeä ole. Rinnan yläosassa on turvotusta.

11.5.2015 / 420 cc Nagor HR / 175cm 53kg

Sivu luotiin ajassa: 0.634 sekuntia