× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Luonnolliset implantit

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47064 : Mappi
Hei,

Olen ihan uusi tällä palstalla ja kysymyksiä on paljon. Moneen olenkin saanut vastauksia keskusteluita lukemalla, kiitos.
Minulla ei siis käytännössä ole rintoja lainkaan. Tasainen rintakehä ja siinä nännipihat ikäänkuin vaahtokarkit koholla. Kylmänä rinnanpäät näyttävät ihan näteiltä, mutta si siinä sinnassa sitten muuta olekaan.
Olen harkinnut silikonia ainakin 15 vuotta. Uskaltamatta. Isoin kynnys on se, että haluan luonnollisen näköiset rinnat. Onnistuuko sellainen? Siis niin luonnollisen näköiset, että ihmiset, edes läheiset tuttavat, eivät tunnista niitä implanteiksi - nykyisinhän he eivät ole nähneetkään, sillä en kehtaa mennä minnekään näillä...
Kerran rohkaistuin gynelle avamaan asiaani ja hän laittoi lähetteen päiväkirurgiselle, jossa iäkäs mieslääkäri totesi, että eihän minulla rintoja ole, mutta en minä varmaan kehitysvammainenkaan ole. Se siitä alikehittyneestä rintakehästä. Hän myös totesi, ettei sairaalassamme aleta korjailemaan tällaisia kun on heitäkin, joilla on esim. syöpä vienyt rinnat. He eivät tee minunlaiseni korjauksia. Eivätkä korjaa niitä.
Jäi siis tosi paha maku. Jos julkiselle aikoisin, niin en varmaan voisi mennä muun kaupungin julkiselle puolelle?
Mutta, pohdin siis, onnistuvatko implantit näyttämään luonnollisilta rinnoilta?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47066 : haave
Heippa Mappi! Hyvä yksi askel taas eteenpäin, kun olet täällä palstalla! Olipa kurja kokemus julkiselta. Itse en ikinä saanut suutani auki missään, vaikka olisin alikehittyneisyydestä halunnut puhua.
Kävin konsultaatiossa rintojen suurennusta koskien viime vuoden lopulla. Pohdin menoa kauan ja koko asia tuntui jotenkin kaukaiselta ja pelkältä haaveilulta. Kun olin päätöksen tehnyt, niin päätin, että haluan naiskirurgin juttusille. Oli ihanaa voida puhua, jollekin joka ymmärtää. Sain myös lähetteen julkiselle, mutta kirje tuli, ettei tehdä rintojen suurennuksia.

Kävin kahdessa konsultaatiossa, päädyin laser tilkkaan. Toissapäivänä olen operaatiossa käynyt ja uskon saavani luonnollisen näköiset rinnat! Olo on nyt jo paljon naisellisempi ja parempi vaikka rinnat ovat vielä turvoksissa, eikä vielä muodossaan.

Olen nähnyt paljon kuvia hyvin luonnollisen näköisistä rinnoista! Uskon, että sellaiset voit saada.:)
Tästä palstasta on ollut kyllä apua! Tulee vaan muistaa, että jokainen kroppa on erilainen, mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Täältä on mukava lukea toisten kokemuksia :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mappi

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47068 : Irene
Hei Mappi.

Ensinnäkin, pelkkä rinnattomuus ei tosiaan ole aihe leikata julkisella, se on yleinen linja. Mutta tuo mainintasi nännien vaahtokarkkimaisuudesta herättä epäilyn tubulaarisuudesta? Toisaalta lievä tubulaarisuuskaan ei ole välttämättä aihe leikkaukseen julkisella.
Toisaalta, ehkä sun ei kannatakaan pyrkiä mennä julkiselle, jos tavoitteenasi on mahdollisimman luonnollisen näköiset ( siis ulkonäöllisesti, tuntuma on sitten toinen juttu) rinnat.

Nimittäin, tie mahdollisimman luonnolliseen ulkonäköön on se, että implantit räätälöidään juuri naisen rintakehän ja rintojen mukaan. Tämä on paljon paremmin mahdollista yksityisesti, kun voi itse valita kirurgin sekä vaikuttaa implanttien merkkiin, malliin ja kokoon. Julkisella kirra on mikä sattuu olemaan eikä siihen juuri voi vaikuttaa, mitkä implantit tulee.

Yleinen harhahan on se, että mitä pienemmän implantit, sen luonnollisempi tulos. Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa vaan implantit voivat olla myös liian pienet. Tällöin implanttien väliin jaa luonnottoman leveä tasainen alue, ns kiitorata, ja pikkuimplantit ovat kuin ns mandariinit kainaloissa. Tämä korostuu erityisesti, jos rintakehä on rasvaton jolloin implantit eivät "maastoidu" kudosten alle.

Eli ne implantit pitää olla valittu tarkkaan mittojen mukaan. Mitkä ovat mittasi? Lähtökohtaisesti, mitä pidempi ja/tai leveärintakehäinen nainen on, sitä leveämpi pitää myös implantin olla. Itselläni tämä 325cc oli minimi mikä sopi rintakehään.

Eli lähtökohta vaikuttaa.
Nyrkkisääntönä, mitä enemmän rasvaa ja omaa rintaa, sen helpompi on saada luonnollisen näköinen lopputulos oman kudoksen haudatessa ja peittäessä imoplanttia. Ja kääntäen, mitä rasvattompi rintakehä ja vähäisempi oma rinta, sitä haastavampaa luonnollisen lopputuloksen luominen on, ja sitä tärkeämpää on valita kirugi joka _todella_ räätälöi implantin juuri jokaisen naisen kohdalla. Myös jos rinnat luonnostaan kaukana toisisitaan , on haastavampi tilanne kuin jos lähempänä toisiaan. Jne.
Kannattaa käydä mieluummin useammassa konsussa, jotta saa osviittaaa mikä tilanne on.

Ja sitten siitä tuntumasta. Keskimäärin anatomisilla implanteilla varmaan saadaan luonnollisempia tuloksia kuin pyöreillä, mutta pyöreät taas ovat paljon pehmeämpiä. Jos anatomiset valitsee eikä omaa kudosta juri ole, täyty varautua siihen, ettei tuntuma tule olemaan kovin luonnollinen.
Itselläni on myös mielestäni varsin luonnollinen lopputulos, ja antaa se jotain osviittaa että kaverini eivät ole näitä silkkareiksi tajunnut ja on mennyt lääkäreiltäkin läpi, ja sis ilman liivejä. Mutta tuntuma sitten on mitä on.

Ja vielä. Luonnollisuus on myös vähän arvioijasta kiinni. Se mikä jonkun mielestä on luonnollinen, on toiselle päivänselvät implantit. Silmä tosin myös harjaantuu: kun itsellä implantit, sitä oppii huomaaamaan ne myös muilla.

Vastaus siihen, voitko varmuudella luottaa siihen, että saat niin luonnolliset rinnat että menisivät alasti luomusta, on ettei sitä varmaankaan kukaan voi luvata. Itse asiassa voisin jopa väittää, että aina joku huomaa ilman vatteita, mutta ei siitä kukaan huomauta. Jos haluaa olla täysin varma, ettei kukaan huomaa, ei kannata implantteja ottaa, tai sitten välttää riisuutumista. Tulisiko rasvansiirto kyseeseen? Sen tulokset ovat ainakin 100% varmuudella luonnoliset (joskin epävarma ja usein varsin vähäinen muutos).

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : Irene.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47069 : Mappi
Kiitos teille, vastaajat. Mun oma rasvakudoksen on kyllä,tosi olematon. Enemmän taitaa olla se rintalihas, joka tuossa on koholla, ja siinä,päällä se vaahtokarkki.
Millaiset implantit sulla on, Irene, ja mikä oli sun lähtötilanne? Lihaksen alle, osittain vai päälle? Osaat(te)ko suositella jotain/joitain paikkoja/kirurgeja, jotka ovat onnistuneet tässä luonnonmukaisuudessa hyvin? Minne kannattaisi mennä? Oikeasta rintatuntumasta mulla ei ole kokemusta. Tässä tapauksessa näkö siis ratkaisee.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47072 : Irene
Lukee tuolla profiilissa, eli anatomiset Natrellet 325cc (about 3,25 desiä siis) ja osittain lihaksen alla. Lähtötilanne melko vähärasvainen, suht paksut rintalihakset, rinnat käytännössä olemattomat teepussit imetysten jäljiltä.

Täällä taitaa kaikki suositella sitä oma kirurgia:laugh:

Mulla on kyllä ehkä keskimääräistä laajemmin tietopohjaa eri kirurgeista, voisin paremmalla ajalla kirjoitella tästä lisää.

Tärkeimpiä juttuja kirran valinnassa on a) että omaa riittävän kokemuksen nimenomaan implanttikirurgiasta ja b) että tosiaan paneutuu jokaiseen potilaaseen yksilöllisenä tapauksena. Jos kirra laittaa about samaa implanttia kaikille niin se ei ole välttämättä pelkästään hyvä asia. Mutta mieluummin vinkkaan muutaman sellaisen, joita suosittelen, kuin alan luetetella niitä keille en menisi.

Palailen :)

168/58-60

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47073 : piketsu
mulle laitettii 2kk sitten sebbinin anatomiset kokoa 370. ja itsellä ei ollut kuin pieni löysä nahka lähtökohtana. laitettiin kokonaan lihaksen päälle ja en vois olla tyytyväisempi lopputulikseen. ovat todella pehmeät ja luonnolliset. muutama kelle "joutunut" näyttää ne ovat ihastelleet että ompa ihanat ja aidonoloiset..

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47076 : Irene
Nonni, jatkoa seuraa.

Ei ne anatomiset kyllä ole mikään oikotie luonnollisennäköiseen tulokseen vaan sekin on yksilökohtaista. Ja kannattaa muistaa vielä se, että anatomisethan pysyvät siinä samassa muodossaan asennosta riippumatta, kun taas pehmeämmät pyöreät muuttavat jonkin verran muotoaan painovoiman m ukaan (ja luomut tietenkin hyvin paljon..). Eli anatomiset esim selällään varsin hassut- jos ei omaa kudosta siinä valahtamassa sivuun- ja varsinkin jos osittain tai kokonaan lihaksen alla (jolloin lihas pitää ne vielä siellä rintakehällään, päällä pääsevät liukumaan enemmän sivuille- kun ne on siinä samassa asennossa vaikka pää alaspäin olisi ;) Eli anatomisten kanssa ei ehkä kannata ottaa biksuissa selällään aurinkoa jso haluaa ettei huomaa..

Kirroista vähän.

Suomessa aika paljon ollut vallalla suosia anatomisia, Motiva on nyt joillakin muodisssa. Turhan usea (en lähde mitään nimiä luettelemaan) laittaa jokseenkin kaikille suunnilleen samaa mallia ja kokoa 300cc implanttia, ja kun näissä asioissa one suits all ei todellakaan päde niin jos ehdotus on juuri se nin suosittelen käymään vielä ainakin yhdessä konsussa jollakin jonka tuntee käyttävän riittävän yksilöityjä ratkaisuja. Jos tulee vihreää muiltakin, voi mennä rauhallisin mielin leikkauspöydälle.

Jyri hukki erittäin kokenut ja paneutuu hyvin asiaan, laittaa erimerkkisiä ja mallisia implantteja isolla kokohaitarilla mikä hyvä asia koska niin on moneksi meitä naisia niin toiveiltamme kuin mitoiltamme. Moni joka on käynyt useammalla on hänestä vakuuttunut koska osannut perustella suosituksensa hyvin.

KL sairaala, Asko Salmi: Leikannut mut, vakuutuin taidoistaan. Perusteli implanttivalinnan mitoillani vaikka lähdin itse hakemaan ihan liian pientä n 200c jolla olisin saanut ns mandariinit kainnaloihini vain. Laitettiin pienimmät millä luonnollinen tulos eli rintojen väliin ei liian leveää kiitorataa, ja tulos mielestäni varsin hyvä. Mutta salmi aika suorapuheinen persoona, jotkut tykkää jotkut ei. Tuolloin tosin käytti kai pelkkää Natrellen anatomista, nyt mieltynyt Motivaan? Mutta oikeassa kokovalinnassa olen vakuuttunut osaamisestaan.

Siim Simmo: Tämä on ollut aika vaikuttava, mm tiedän parin alan ammattilaisen valinneen hänet kirrakseen. taitaa suosia Motivaa (ehkä liikaakin? Motivassa on ollut voimakas mainonta joka on vaikuttanut innostukseen, on myös kirroja jotka päätyneet käytön myötä muihin merkkeihin)

Janne Jyränki Helsinki Clinic: Jokseenkin pelkkää positiivista olen kuullut, käytössä eri mallit, koot ym ratkaisut.

Tässä nyt muutama..

168/58-60

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47077 : Mappi
Kiitos, kiitos, kiitos!

Itse olen näiden lukemiseen perusteella pohtinut juurikin Jyränkiä tai Simmoa. Tuo ulkomaille lähtö tosin vähän hirvittää. Kauhukuvana on se, että jos mun tarkoitusperiä ei ymmärretä ja jos herätessä onkin ihan erikokoiset kuin sovittiin.

Toivoisin luonnollisia, pienehköjä rintoja, jotka mukautuvat luonnollisesti myös selällään maatessa. Mutta eivät ole tennispallot. Olen luullut, että anatomiset olis tällaiset, mutta eivät taidakaan olla...

Jos joku ihana nyt laittaisi kuvaa tänne, mikäli kokee omistavansa luonnolliset, pienehköt ja muokkautuvat rinnat, niin kiitollinen olisin.

Irenelle superkiitos asioihini perehtymisestä.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47078 : Mappi
Hei Piketsu, ja kiitos.
Kuulostaa hyvältä! Uskaltaisinko laittaa kuvan tänne? Kenellä kävit leikkauksessa ja saitko sellaiset, mistä sovitte vai tuliko yllätyksiä?
Kiitos!

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47079 : piketsu
kävin tampereella kc clinikillä. ja sain juuri mitä toivoin. halusin mahd luonnolliset. nää vaikka on anatomiset on siis tosi pehmeet niin myös mukautuvat. selällään ei todellakaan jökötä kohti kattoa ja kyljellään ei myöskään vaan "valahtaa". tää merkki on just täydellinen. hölskyy myös kivasti ku hyppii ym.. voisin laittaa s,postii jos haluut, se löytyy mun tiedoista. otat sen ja kirjoitat suoraan jos haluat niin kukaan ei näe sun osoitetta :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47080 : Irene
Eipä kestä!

Siim Simmo leikkaa kyllä Suomessakin Karhupuistossa. Tiedän, että ainakin pari lääkäriä on valinnut hänet kirurgikseen, kertoo jotain...

168/58-60

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47083 : Alexa
Minäkin olin alkuun sitä mieltä, että ehdottomasti anatomiset haluan koska näyttävät luonnollisilta... Sitten kun ymmärsit että ovat kovempia, eivät muotoudu asennon mukaan, ei voi nostaa pushupeilla samalla tavalla kuin pyöreitä eli et saa pyöreyttä yläosaan vaikka yrittäisin (jos omaa rasvaa ei ole) ja vielä olemassa riski etteivät kiinnity oikealla tavalla, niin päädyin pyöreisiin. Ja nimenomaan Motivan pyöreisiin koska muotoutuvat painovoiman mukaan.
Koko vielä päättämättä, viikon päästä on toinen konsu kirurgin kanssa.

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47084 : Mappi
Kiitos! Kerrohan, mihin päädyt. Mä olen 162 pitkä, 50kg, pieniluinen kaikkinensa. Nyt ovat alkaneet nämä pyöreät pohdituttamaan. Tosin, en halua, että näyttävät palloilta vaan laskeutuvat luonnollisesti. Siihen kun vielä löytäisi ymmärtäväisen kirurgin. Minne olet menossa?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47085 : haave

Mappi kirjoitti: Kiitos! Kerrohan, mihin päädyt. Mä olen 162 pitkä, 50kg, pieniluinen kaikkinensa. Nyt ovat alkaneet nämä pyöreät pohdituttamaan. Tosin, en halua, että näyttävät palloilta vaan laskeutuvat luonnollisesti. Siihen kun vielä löytäisi ymmärtäväisen kirurgin. Minne olet menossa?

Jokaisen anatomia erilainen ja eri koko ja malli ovat yksilöllisiä. Kun valitset mihin menet konsultaatioon tai mielummin useampaan, niin kirurgi osaa kertoa paljon :)
Itse kävin ensin eirassa Minna Rautiolla; oli mieluinen käynti ja olisin varmaan ollut tyytyväinen hänenkin leikkaamana. Minna sanoi, että lihaksen alle ja olin itse ajatellut, et se on ainoa vaihtoehto mulle.
Toisessa konsussa kävin Tilkassa Tiia Pihlamaalla. Hän oli iloinen ja innostava. Osasi kertoa hyvin mikä olisi minulle sopiva vaihtoehto anatomian ja toiveiden puolesta. Toivoin luonnollista ulkonäköä. Tuli lihaksen päälle mentor anatominen 280cc. Toistaiseksi ainakin olen tyytyväinen. Ovat alle viikon vanhat.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47086 : Mappi
Kiitos! Minkä verran sinulla tuli maksamaan? Mulla Helsinkiin yli 500km, joten pitäisi melkein koetta päästä sellaisen kirurgin konsultaatioon, joka olisi varsin potentiaalinen vaihtoehto. Pääsitkö Tilkasta heti kotiin? Vaatiiko monta käyntiä jälkikäteen?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47089 : haave

Mappi kirjoitti: Kiitos! Minkä verran sinulla tuli maksamaan? Mulla Helsinkiin yli 500km, joten pitäisi melkein koetta päästä sellaisen kirurgin konsultaatioon, joka olisi varsin potentiaalinen vaihtoehto. Pääsitkö Tilkasta heti kotiin? Vaatiiko monta käyntiä jälkikäteen?

Noin 5800€ (+alv 24% olis ollut) Sain ilman, koska mulla ei oikeasti rintoja ollut.
Käynnit viikon ja kk kuluttua. Viikon kohdalle sovittiin, että lähetän kuvat spostilla, kun otan teipit tikkien kohdalta. Mullakin useamman tunnin matka.
Molemmat kirurgit suosittelivat paikkakunnalle yöksi jäämistä. Hakija piti olla, mentiin hotelliin yöksi. Lähdin sairaalalta noin viiden h kuluttua leikkauksesta. En pitänyt kiirettä lähdön kanssa. Ja lähtö tietysti edellytti hyvää vointia. Kaksi muuta jossain operaatioissa olleet oksentelivat, eivätkä päässeet lähtemään.
Tsemppiä valintoihin :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47091 : Alexa

Mappi kirjoitti: Kiitos! Kerrohan, mihin päädyt. Mä olen 162 pitkä, 50kg, pieniluinen kaikkinensa. Nyt ovat alkaneet nämä pyöreät pohdituttamaan. Tosin, en halua, että näyttävät palloilta vaan laskeutuvat luonnollisesti. Siihen kun vielä löytäisi ymmärtäväisen kirurgin. Minne olet menossa?

Minäkään en halua palloja ja sen takia päädyin noihin Motivoihin, koska muuttuvat pisaran muotoisiksi roikottaessa. Kävin Minnan luona Eirassa ja hän oli kyllä sitä mieltä että jos haluan yläosaankin täytettä niin ehdottomasti anatomiset mutta en halua, että rinnat ovat aina saman muotoiset eli silloinkin kun olen makuulla. Jos saan tarpeeksi leveät implantit jotka täyttävät yläosankin kivasti niin otan mieluummin pyöreät lihaksen alle. Tästä juuri pitää jutella Minnan kanssa maanantaina.
Minä pelkäsin alkuun kovasti näkyvyyttä mutta sitten ajattelin että tärkeintä saada mahdollisimman hyvin rintakehään istuvat implantit (ei mandariinit kainaloissa) ja jos se tarkoittaa näkyvää muutosta niin sitten saa näkyä.
Halusin käydä myös Tiia Pihlamaan luona, mutten saanut järjestettyä samalle päivälle käyntiä. Matkaa minullakin 400 kilometriä. Kävin siis Minnan luona ja Riikan luona Cityklinikassa ja näistä valitsen ehdottomasti Minnan. Hän oli paljon huolellisemman oloinen ja käynti oli kattava ja tuli paljon varmempi olo kuin Cityklinikan jälkeen.

Ja pitää tosiaan muistaa että jokainen on erilainen ja jollekin se anatominen on paras vaihtoehto ja jollekin pyöreä jne :) Mutta suosittelen käymään vähintään kahden kirurgin luona tai kolmen jos saat järjestettyä. :)

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47092 : Mappi
Kiitos! Kerrohan, miten sulla tämä juttu etenee. Seuraan mielelläni.

Sivu luotiin ajassa: 0.810 sekuntia