× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuvia Nagoreista 270-300cc lihaskalvon alla? <3

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #46909 : lindssa
Moikka kaikille, uus jäsen täällä! :)<3

Kävin konsussa tänään ja sain kuulla että mulle ei voi missään nimessä laittaa isompia kuin 300cc (MUTTA todnäk saan "vain" 270cc), Nagorin pyöreät (tai anatomiset, saan tietää viimeistään ylihuomenna et kummat ja kumpi cc-koko) niin ja lihaskalvon alle laitetaan.

Jäi mietityttämään tuo cc-koko, isompia en kuulemma saa, enkä nyt oikein tiedä tyydynkö siihen..olisin siis ERITTÄIN kiitollinen jos joku joka on suht samaa kokoa mun kanssa ja suht samoilla tiedoilla laitattanut silarit, laittaisi tietoa ja ehkä jopa kuvia lopputuloksesta? mitä kuppikokoa vastaavat kenelläkin?

Oisin Niin kiitollinen jokaisesta kertomuksesta ja varsinkin kuvista! Kiitän jo etukäteen kaikesta mahdollisesta tiedosta näistä spekseistä <3

175cm/54kg
Leikkaus 2.3.18 Fin Est / Siim Simmo
Nagor HR 300cc osittain lihaksen alle
Lähtökohta lähes rinnaton

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #46912 : Petran
Mulla mitat 174/ 57 ja mulle laitettiin 260cc mentorin pisaranmalliset lihaksen alle. Kuvaa ei nyt ole mutta kirurgin mukaan yhtään isompaa implanttia ei olisi mahtunut. Kuppikoko vaikuttaa kuitenkin olevan vähintään 75C. Ja rinnat ovat tähän runkoon kyllä juuri sopivat. Ei överit, mutta kuitenkin kunnon rinnat. Tukiliivit (voe) ovat kokoa 80E, mistä olen jopa järkyttynyt. Lähtökohta oli tyhjiin imetetyt A/AA kupit lähes olemattomalla kudoksella.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: lindssa

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #46913 : lindssa
Kiitos vastauksesta! <3\r\nNyt alkoi mietityttämään että haluanko sittenkään sitä 300cc (alkutoive tän päivän konsun jälkeen oli just se 300), mutta mutta... ollaan lähes samanmittaisiskin ja haluaisin juuri sellaset \"sopivat\" eli about Ckupin vaikutelman. En missään nimessä liian övereitä ainakaan, D-kuppi olisi liikaa mun makuun.. Ajatukset ihan sekaisin...

Oisiko mahdollista saada kuvaa vaatteet päällä? Onko sulla muuten millaiset hartiat, leveät vai kaposet/siltä väliltä? Entä vyötärö? Sori pommitus :D

175cm/54kg

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten - 3 kuukautta 5 päivää sitten #46914 : lindssa
Niin ja siitä vielä että oliko sulla lähtötilanteessa rintojen välissä iso rako? Itellä nimittäin on ja pelottaa siksi päätyä liian pieniinkään ettei se kiitorata oikein korostu enempää..:(

Muoks/ Niin ja mitä kautta otit & kuka leikkasi? :)

175cm/54kg

Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 5 päivää sitten : lindssa. Syy: Unohtui kysyä

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #46915 : toivoatäynnä
Mullekin tulossa ilmeisesti 270cc, Nagorin pyöreät. Pelottaa itseäkin että jääkö turhan pieniksi :( Odotan vastausta kirurgilta, toivoisin ehkä 300cc.

Nykyiset mitat 173/65kg ja varmaan 75b/80a. Tubulaariset rinnat ja kaukana toisistaan.

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #46916 : Petran
Mä voin yrittää huomenna laittaa jonkunlaista kuvaa. Siis kiitoratahan oli varmaan ennestäänkin kun rintoja ei ollut ollenkaan. Eli oli pelkkä rintakehä ja ne tyhjät teepussit siinä. Nyt rintojen välissä ehkä noin 4cm väliä. Bikinit päällä ja tietenkin ilman bikineitä näyttää hyvältä, mutta vaatteet päällä tuskin kukaan arvaa että on implantit. Mielestäni tosi luonnolliset. Mullekin tilattiin 260cc ja 300cc, mutta isommat ois ollu kyllä ihan liian suuret. Ja lihaksen alle oli pakko laittaa, heti konsultaatiossa selvisi ettei tällä rasvamäärällä voi laittaa mitenkään lihaksen päälle. Odotan nyt et turvotus laskee, että lopullinen tulos selviää.
Hartiat mulla varmaan aika normaalit ja vyötärö myös.. hoikka runko kuitenkin.

Mehiläisessä Oulussa Anna-Liisa Vesala-Salmela leikkasi. Hän tekee ainoastaan luonnollista ja tulos oli kyllä hyvä.

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #46919 : lindssa
Sainkin kuulla et saan ehfottomasti 250cc anatomiset nagorit ja sinne alle. Nyt pelottaa vielä enemmän miten pienet niistä tulee...:/

175cm/54kg

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten - 3 kuukautta 3 päivää sitten #46920 : Petran
Muoks. Poistettu.
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 päivää sitten : Petran.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu, lindssa

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #46922 : Irene
Petran, jos sulla on lihaksen alla ja vasta viikko leikkauksesta niin turvotusta on varmasti vielä joten vielä on enneniakista arvioida mikä tulee koko olemaan (itsellä oli tossa vaiheessa vielä aivan hurjan turvoksissa ja itkin että tuli tehtyä kunnon moka- siitä ne suli kuin pyy maailmanlopun edellä...). Eli varmaan tuosta vielä pienenevät joten ei kannata pelätä että liian isot tuli;) Jossain siinä n 6 viikkoa leikkauksesta lopullinen koko alkaa olla arvioitavissa, siitä tosin vielä jatkavat muotoutumistaan:)

Toivoa täynnä: jos sulla on rinnat kaukana toisistaan niin ehkä se 300cc kuulostaisi paremmalle...?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #46926 : Lina
Hei, minun mitat 170/53 ja molemmissa konsuissa sanottiin että alle 340 ei kannata laittaa mulle koska tulee muuten kiitorataa, tulossa 360-370 riippuen minkä mallin valitsen ja noin c-kupin vaikutelmaa tavoittelen. Mutta mulla rinnanalus 75 ja hartiatkin on, eli se kyllä vaikuttaa tuohon kokovalintaan.

Lisää
3 kuukautta 16 tuntia sitten #46955 : elovenatyttö
Mulla on nyt kohta 7 viikkoa ollut Nagorin pyöreät 270cc high profilet osittain lihaksen alla. Koko ennen oli vajaa70B, nyt täyttyvä 70D. Mutta silarien kanssa ei kannata kuppikokoja miettiä, koska ne on sen verran erilaiset tuntumaltaan, että tarvitsevat isomman kupin vaikka olisi ulkonäöltään pienemmän näköiset. Ulkoisesti mulla voisi ajatella siis olevan sopusuhtaiset c kupin rinnat.

Toinen asia: Leveää kiitorataa ei välttämättä voi muuttaa. Jos rinnat on kaukana toisistaan luomuina, on ne myös silareiden kanssa. Nänni pyritään saamaan kauniisti implantin keskelle, jolloin liian leveän implantin kanssa nännit voivat alkaa osoittaa esim. ulos- tai alaspäin. Mulle suunniteltiin 300cc, mutta Kullamaa sanoi sen olevan mulle liian leveä, ja tällöin nännini olisi osoittanut surullisesti alaspäin leikkauksen jälkeen. Lisäksi Nagorin high profileissa 300cc ja 270cc implanttien korkeudessa on vain 1mm eroa, eli niissä on vain leveyseroa. Kirurgiin luottaisin tässä asiassa! Kuvittele, jos rinnanaluspoimusta mitta nänniin on lyhyt (tosi vähän rintakudosta) ja sitten siihen sullotaan liian leveä implantti läpimitaltaan - nänni jää liian alas ja osoittaa siis alaspäin.

Ja jos sulla ei kauheesti omaa kudosta ennestään ole niin kannattaa ottaa pyöreät jotta saat volyymiä myös sinne rinnan yläosaan. Tuntumakin on kuulemma luonnollisempi pyöreissä.

Jyri Kullamaa, Nagor IMP-HR 270cc osittain lihaksen alle

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47028 : Waahtera
Mulla 270cc, mielestäni juuri sopivat omaan kroppaani. Olen supertyytyväinen. Liivikoko 65D. Vaikutelma pieni C

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu, lindssa

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten - 2 viikkoa 3 päivää sitten #47309 : jedvenna
Moikka!

Mulle tehtii 10pv sitten leikkaus. Laitettiin 300cc osittain lihaksen alle. Lähtötilanne oli 75AA. Kolmesti imettäny. Laihdutin 9kg ja olemattomat tissit katos kokonaa. Suora rintakehä jossa nännit pystyssä. Kullamaa oli sitä mieltä ettei nahka veny enempää ja siksi tuo koko päätettiin. Yritän kuvan laittaa.

Nagor 300cc osittain lihaksen alle
75AA
156/52
27v
Tissit kaukana toisistaan
Finest. Kullamaa. 27.4.18

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 3 päivää sitten : jedvenna. Syy: Osa jutusta unohtui
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, HeS

Sivu luotiin ajassa: 0.588 sekuntia