× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Clinic Estetic ja Jouni Pietilä

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46837 : emmil
Onko kenelläkään kokemuksia Clinic Esteticistä ja kirurgista Jouni Pietilästä?

Itse kävin hänellä konsultaatiossa eilen ja jäi hyvä kuva. Vaikutti osaavalta ja oli hyvä näkymys siitä, mitä pitäisi tehdä ja minkä kokoiset. Pienen googlailun jälkeen huomasin, että menettänyt luvat 2000-luvun alussa ja saanut ne takaisin eläkeiällä. Pieni epäilys heräsi... Joitain kirjoituksia oli, että -90 luvulla pilannut joidenkin rintoja, mutta voiko tuon aikaisia kokemuksia ottaa enää vakavasti koska ala kehittynyt niin paljon.
Itseäni lähinnä kiinnostaa kyseinen klinikka sen takia, kun tekee paikallispuudutuksessa leikkauksen ja itse haluaisin sillä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46843 : hattutemppu
Suosittelen tutustumaan Kaivopuiston klinikkaan, tekevät myös paikallispuudutuksessa! :) Kirurgina Heikki Penttilä, ollut ilm. aikaisemmin esteticillä ja sittemmin laittanut oman klinikan pystyyn. Tosi kiva henkilökunta ja puudutus ei niin pelottava kun vois kuvitella, kävin laittamassa omani torstaina tuolla. :)

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46846 : ML

emmil kirjoitti: Onko kenelläkään kokemuksia Clinic Esteticistä ja kirurgista Jouni Pietilästä?

Itse kävin hänellä konsultaatiossa eilen ja jäi hyvä kuva. Vaikutti osaavalta ja oli hyvä näkymys siitä, mitä pitäisi tehdä ja minkä kokoiset. Pienen googlailun jälkeen huomasin, että menettänyt luvat 2000-luvun alussa ja saanut ne takaisin eläkeiällä. Pieni epäilys heräsi... Joitain kirjoituksia oli, että -90 luvulla pilannut joidenkin rintoja, mutta voiko tuon aikaisia kokemuksia ottaa enää vakavasti koska ala kehittynyt niin paljon.
Itseäni lähinnä kiinnostaa kyseinen klinikka sen takia, kun tekee paikallispuudutuksessa leikkauksen ja itse haluaisin sillä.

Itse menossa Treelle Kc Klinikalle. Mulle tehdään leikkaus paikallispuudutuksella myös.

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46852 : emmil
Kuinka paljon KC klinikalla maksaa paikallispuudutuksessa? Onko se sen n. 5tonnia?

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46853 : ML
N.6000€

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
10 kuukautta 4 päivää sitten #46873 : piketsu
Mulla oli myös vähä yli 6t, mutta jos olisin ottanu pyöreät olis ollu joitain satasia halvempi. Sitten nukutukses maksaa myös enemmän.

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46974 : Kukkakeppi
Minulla on vuosituhannen vaihteessa kokemus Jouni Pietilästä,juurikin sieltä googlesta löydetyltä klinikalta :) Ihan hyvät tissit tuli, lähtökohta kun oli täysin olematon.isot arvet kylläkin, mutta se oli sitä aikaa. Boobsit toimivat hyvin ja olivat minulla 15 vuotta, imetyksen jälkeen piti ottaa pois kun tuli kapseliongelmia.
Eli ehkei kannata 20 vuotta vanhojen kohujen antaa vaikuttaa, kun muuten tuntui hyvälle vaihtoehdolle. Varmasti ammattitaitoa kertynyt parinkymmenenvuoden aikana aika paljon :)

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #47067 : sattuu
Heikki Penttilä kiva hah hah, puudutus puppua sattuu

Lisää
9 kuukautta 5 päivää sitten #47095 : sattuu
Vieläkös se Heikki Penttilä leikkaa, eikös se ole jo eläkkeellä? Kuvan perusteella ainakin yhtä vanha kuin Jan Troost.

Sivu luotiin ajassa: 0.221 sekuntia