× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kokemuksia implanteista lihaksen alla

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten - 8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46801 : Alexa
Hei, kaiken luetun perusteella harkitsen implantteja lihaksen alle. Olen siis todella hoikka varsinkin yläkropastani, en halua että ryppyily näkyisi ja muutenkin haluan mahdollisimman luonnollisen näköiset hyvänkokoiset rinnat minun AA-tissien tilalle. Haluan että pysyvät kuosissa mahdollisimman pitkään.
Pari asiaa kuitenkin askarruttaa ja haluaisin kuulla kokemuksia nimenomaan tästä sijoitustavasta.
Eli ovatko epäluonnollisen kovat (kuten olen jossakin lukenut)?
Miltä tuntuu tehdä ruumillista työtä? Minä itse käyn salilla mutta en kilpaile ja rintalihasten kovasta treenistä voisin luopuakin kunhan pystyy kuitenkin harrastamaan lihasteeeniä muuten.
Näyttävätkö rinnat hassuilta kun rintalihaksia jännittää? Liikkuvatko epäluonnollisesti kun lihasta jännittää?
Mitkä muuten fiilikset? Tuntuuko hyvältä sijoitukselta vai onko kaduttanut? Vai ovatko suht. luonnollisen tuntuiset?

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 2 viikkoa sitten : Alexa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46805 : Piiuli
Itse olen tyytyväinen sijoitustapaan, koska muuta vaihtoehtoa ei ollutkaan. Alkuun kipuili paljon ja lihaskramppeja tuli, mutta niistä selvisi voltaren geelillä ja kipulääkkeellä. Kyllähän nuo implantit vähän liikkuu kun rintalihaksia jännittää, mutta itseäni se ei häiritse. Alkuun tuntui todella oudolta kaikki missä rintalihaksia piti käyttää, mutta siihenki tottui. Eikä tunnu kovilta, eihän sitä lihasta paljoa siinä päällä ole. Näkymä on luonnollinen (liiankin ehkä :) ). Olisin varmasti ollut yhtä hyvilläni, jos sijoitus olisi lihaksen päällä. Ja omilla implanteilla sitä ryppyilyä on vähän ulkosyrjillä vaikka on siis osittain alla. Mutta ihan hyvillä mielin, kun milloin uusintaan pääsen lisäämään täyteläisyyttä, niin pitäydyn tässä osittain alle tilanteessa.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Alexa

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46806 : Kukkanen
Mäkin olen näitä samoja asioita pohtinut ja hyvin samoissa mitoissakin ollaan. Itse 3 x imettänyt, viimeisin loppui marraskuun lopulla 2018. Missä sut Alexa leikataan, joko oot konsultoinnissa käynyt? Mammografiassa/uä?

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46807 : Alexa
Kiitos Piiuli vastauksesta, mukavaa kuulla ettei sijoitustapa aiheuttanut suurempia ongelmia! Minua vähän pelottaa tuo poimuilu ja sen takia ajattelin kokonaan lihaksen alle laittaa, mutta kun luen siitä enemmän niin alkaa epäilyttää. Lihaksen päälle taas liian feikki efekti mun makuun ja poimuiluriski vielä isompi.

Kukkanen, minulla alustava leikkausaika varattu huhtikuun alkuun Eiran sairaalaan. Parin viikon päästä on konsultaatio Raution Minnan luona (ja hoitajalla sen jälkeen) ja samana päivänä myös Cityklinikassa Riikka Veltheimin luona, mutta vain puolen tunnin aika, mikä vähän huolestuttaa. Mutta kovasti kiinnostaa kokeilla minkälainen on tuntuma B-lite implanteissa. Onko siinä pienempi poimuiluriski ja voisiko peräti lihaksen päälle laittaa vaikka olisi feikimpi vaikutelma...

Hankala tää hoikkuus on implantien kannalta.. Katsotaan mitä mieltä kirurgit ovat.

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46808 : elovenatyttö
Mulla nyt 5 viikkoa ollut Nagorin pyöreät implantit osittain lihaksen alla ja tyytyväinen olen. Tuntumasta en vielä voi sanoa kun paranemisprosessi on kesken, nyt ovat vielä aika kiinteät. Mutta Nagorit on 100% täytetyt implantit joten niiden ei pitäis poimuilla ollenkaan (Tosin tuntuma ihan hieman kiinteämpi kuin vain osittain täytetyissä implanteissa)! Ja sijoitustapaan ja kokoon olen erittäin tyytyväinen :). 70A:sta tuli 70C-70D rintaliivien mallista riippuen.

Jyri Kullamaa, Nagor IMP-HR 270cc osittain lihaksen alle

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46810 : Alexa
En tiennytkään että on 100 % täytettyjä ja osittain täytettyjä, lisää pohdittavaa :laugh:
Mutta tosiaan, jos on täydempi niin eihän se sitten poimuilekaan. Pitää tutkia onko Eirassa käytettävissä implanteissa (Motiva ja Mentor) vaihtoehtoisesti täyteen täytettyjä ja osittain täytettyjä.

175cm/60kg

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46812 : Piiuli
Valitettavasti näissä nagoreissakin sitä ryppyilyä vähän esiintyy. Aika vähäistä vielä itselläni, ulkosyrjillä tuntuu normaali asennossa, mutta ei näy. Kun taas kumartuu ni vähän näkyy poimuilua, mutta ainakin tällä hetkellä niin vähäistä, ettei häiritse. En tiiä, että tuleeko se ryppyily enemmän esille sillon kun ovat pehmenneet vai mikä tuon aiheuttaa..

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46813 : elovenatyttö
En oo nyt ihan satavarma mutta tietääkseni motivat ja mentorit eivät ole täyteen täytettyjä. Kannattaa klinikalta tarkastaa :). Ja vaikka valitsisitkin implantit joilla on taipumus ryppyilyyn niin en usko että ne niin paljoa näkyvät että se elämää haittaisi. Tietenkin jos itse koet sen isona miinuksena niin sitten eri asia :). Ite ainakin ajattelen et pienet viat esim tunnottomuus jossain osassa rintaa tmv ei haittaa jos kerta saa unelmiensa rinnat vihdoin! Itseä pieni ryppyily jossain asennossa ei haittaisi, jos ryppyily olisi jossain ei näkyvällä paikalla. Valitsin nagorit lähinnä parhaiden takuiden ja klinikan suosittelujen takia, ja kyllä implantti kädellä puristaessa tuntui mielestäni tosi hyvältä :)! Varmasti motiva ja mentor myös hyviä valintoja.

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46824 : Alexa
Pitää varmaan vaan vertailla kun pääsee implanteja kokeilemaan, että mikä tuntuu mahdollisesti parhaimmilta.. Nagoreja olisi Jyrängillä, pitäisikö käydä sielläkin konsultaatiossa, hankalaa järjestää kun asun suht. kaukana Helsingistä.
Kyllähän se ryppyily tuntuu sellaiselta asialta minkä haluaisin välttää, toisaalta jo rinnat muuten tuntuvat luonnollisen pehmeiltä ja liikkuvaisilta niin onko pienellä poimuilulla niin väliksi.. Todella hankalaa päättää kumman valitsee.. luonnollisuuden tuntumassa vai näkymässä jne.. huoh..

175cm/60kg

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46826 : caisae
Mulla täysin sama lähtökohta ja implantit asetettu rintalihaksen alle nyt kuukausi sitten. Harrastan paljon liikuntaa ja oletan, että rintalihas tukee suurehkoa implanttia..tai ainakin toivon niin. Kivut yllättivät todella, vaikka mielestäni en ole lainkaan kipuherkkä. Kolme viikkoa ei ole lainkaan liioiteltu sairasloma. Rinnat näyttävät todella kauniilta ja luonnolliselta, ei ryppyilyä. Vielä en osaa kertoa miten sitten salilla yms.käyttäytyvät, mutta jonkin verran vielä ns.jännittyvät rasituksessa. Tuntuma oli alkuun kuin kivi, mutta nyt jo vähän pehmenneet..mullahan ei ollut omaa rintaa tai rasvaa lainkaan pehmentämässä, joten kovin pehmeitä en odotakkaan lopputuloksesta. Pystyn nyt jo nukkumaan kyljellään, mistä se sitten kertoo, en osaa sanoa..

Jos haluaa rintavakoa esille, niin mun tapauksessa ainakin joutuu aikamoiset push upit hankkimaan :) mutta varmaan mahdollista.

Mulla mentorin anatomiset 390cc, käsittääkseni markkinoitten jämäkimpiä ja ne todella kokonaan lihaksen alla. Tsemppiä valintaan ja toimenpiteeseen!

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46829 : Alexa
Kiitos vastauksesta ja tsempeistä caisae! Kuulostaa hyvältä että näyttävät kauniilta ja luonnollisilta lihaksen alle laitettuna. :) Toivottavasti pääset treenaamaan pian normaalisti! :)
Kipu kyllä pelottaa tai lähinnä pitkän saikun tarve. Minulla mahdollisuus reilun viikon lomaan ja sen jälkeen voin tehdä muutamia päiviä töitä kotoa, mutta viimeistään kahden viikon päästä leikkauksesta mentävä töihin.. tosin kyseessä paperiton toimistotyö, joten luulen pärjääväni kipulääkkeiden avulla..

175cm/60kg

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46830 : caisae
Kokemukset kivusta on niin erilaisia, luulen että olen sieltä vaikeimmasta päästä, kireine rintalihaksineni. Voihan olla, että sinä olet paljon nopeammin kunnossa!

Lopputuloksesta sen verran, että rinnat näyttävät mielestäni c-kupilta, joskin laskuri näyttäisi DD.tä..just kun silikonirinta erillälailla terhakka!

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46838 : LiisaTu
Elovenatytölle terveisiä että kyllä ne Motivatkin ovat 100% täytettyjä...

Jos haluaa lukea keskustelua esim ryppyyntymisestä ja nähdä pari foorumilaisen ottamaa kuvaa esim. Motivan implanteista (mitä tapahtuu kun niitä roikottaa) niin lukekaa tuota "Motiva leidit" -ketjua, ainakin eka sivu loppuun.

www.silikonit.info/keskustelu/5-yleinen-...a/6547-motiva-leidit

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elovenatyttö

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46839 : elovenatyttö
Ahaa kiitos korjauksesta! Mulla oli sellainen mielikuva ilmeisesti vaan sitten. Hyvä tietää :).

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46841 : Alexa
Kiitos linkistä LiisaTu, kävin lukemassa.. en malta enää odottaa että pääsis kokeilemaan implantteja ja keskustelemaan niistä kirurgin kanssa. Tuntuu että mitä enemmän luen sitä enemmän kysymyksiä syntyy.. :unsure:

175cm/60kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46867 : LiisaTu

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ekina, Josefina, elovenatyttö, Alexa

Sivu luotiin ajassa: 0.675 sekuntia