× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hinta ja konsultaatio asiaa

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46797 : Henriikka_
Hei!
Haaveissa rintojen kohotus ja silikonien laitto tämän vuoden puolella. Itselleni 30.v synttärilahjaksi.
4 lasta olen imettänyt ja rinnat kokeneet kovia :laugh:
Haluaisin tietää paljonko teillä on tullut maksamaan kohotus ja implantit?

Onko kukaan mennyt leikkaukseen käymättä henk. Koht paikalla konsultaatiossa.? Tulee monen monta sataa kilometriä jos lähtee Helsinkiin konsultaatioon ja siihen vielä hommata lapsille hoitajat yms. Kuulemma voi käydä myös sähköpostitse konsultaatiota mutta onko se vähän hurjaa? :blink:

Suunnitteilla nagor 295-325 sekä mastopexia. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46798 : Ulveriina
Kehottaisin välttämään kirurgia, joka suostuu leikkaamaan tapaamatta. Se ei koskaan ole hyvä merkki.

Itselläni kohotus + implantit tulivat maksamaan 8500€ ja tämä oli siis lihaksen alle, Motivan implantit.

Motiva Ergonomix Round mini 310 cc lihaksen alle 1/2018

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten - 5 kuukautta 1 viikko sitten #46802 : LiisaTu
No pahaako se sitten tietää jos leikkaa jonkun muun tekemän konsultaation perusteella? ;)
Ymmärrän aloittajan ajatuksen, kirurgin tapaaminen preoperatiivisesti vaatii pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuvilta enemmän tai vähemmän vaivannäköä

Itse siis en tavannut kirurgiani ennen kuin leikkauspäivänä, vaikka siitä varmasti olisi ollut hyötyä! Tai en tiedä olisko Simmosta saanut sen enempää irti vaikka olisin tavannut aiemminkin ;) ... Hänen kanssaan vaihdoin toki ajatuksia esim. sijoitustavasta ennen leikkaustakin. Konsultoiva sairaanhoitaja ei ehkä olisi osannut vastata vaativampiin "lääketieteellisiin" kysymyksiin. Ymmärrän että haluaa välttyä kaikilta "ylimääräisiltä" kustannuksilta, mutta suosittelen kuitenkin panostamaan konsultaatioissa käyntiin enemmän kuin mitä itse panostin (siinä säästää väärässä paikassa?)

Ystävälle tehtiin kohotus + laitettiin Nagorin pyöreät implantit 11/17 Suomessa. Kirurgi oli Hukki mutta nyt en ihan 100% varmaksi voi sanoa missä, mielestäni Plastic Surgery Centerillä (Helsingissä siis kuitenkin). Hintaa kertoi operaatiolle tulleen n.7000e. (Mikä ei kyllä täsmää sen kanssa, miten Plastic Surgery Centerin nettisivuilla kyseinen operaatio hinnoitellaan). Kaveri on kyllä hyvin tyytyväinen tämänhetkisiin tuloksiinsa...

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 1 viikko sitten : LiisaTu.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46820 : Ulveriina
En arvostele ketään, enkä kenenkään tekemiä valintoja. Mielestäni oma terveys ja näinkin ison satsauksen lopputulos ovat kuitenkin asioita, joilla ei kannata leikkiä.

Mulla on sellainen käsitys, että kukaan asiansa osaava suomalainen kirurgi ei lähde leikkaamaan potilasta, jota ei ole tavannut. Ja musta se on tosi hyvä periaate.

Potilaan toiveet, leikkauksen riskit, implanttityyppi ja sen sijoitustapa ovat asioita, jotka olisi jokaisen leikkausta harkitsevan hyvä käydä läpi ihan kunnolla sen leikkaavan lääkärin kanssa, eikä jonkun ihan eri henkilön kuten jossain Tiina Jylhän klinikalla tai vastaavissa paikoissa.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46825 : Henriikka_
Ok. Kiitos vastauksista. Kirurgi on siim simmo. Jotenkin luottavainen fiilis hänen osaamiseen, mutta tosiaan on aika hurjaa lähtä sinne ns sokkona... Tätä leikkausta olen reilut 10 vuotta haaveillut ja suunnitellut. Toivottavasti pääsen ja kaikki menee hyvin. Tässä sain hinta arvioksi alle 5000e. Laitoin eilen kuvat s postilla. Pian olisi tuo raha kasassa. :)

Mulla vaan meinaa alkaa jo morkkis tulemaan tuosta rahan tuhlaamisesta. Kun on monta lastakin ja ainahan sen voisi muuhunkin sijoittaa. +harva ystävä tai sukulainen ymmärtää. Tämä on niin tärkeä juttu mulle. Vihaan mun rintoja niin paljon että liivitkin suostun riisumaan vain suihkun ajaksi. :(

Suunnitteilla nagor 295-325 sekä mastopexia. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
5 kuukautta 6 päivää sitten - 5 kuukautta 6 päivää sitten #46844 : LiisaTu
Henriikka_ kävitkö siis ollenkaan konsultaatiossa? Esim Fin-Est järjestää niitä useilla paikkakunnilla ympäri Suomea (sairaanhoitaja/ lääkäri ottaa mitat ja kuvat, kertoo faktat, antaa hiplata erilaisia implantteja ja saa tietenkin kokeilla sovitusimplantteja (jotka on mun mielestä ylimitoitettuja)), äkkiseltään sain käsityksen että olet ihan puhtaasti etänä hoitamassa suunnittelua?

Ymmärrän tuon morkkiksen. Vaikka olin itse leikkausrahat säästänyt ja ihan kyseistä toimenpidettä ajatellen, niin kyllähän sen rahan kahden juuri ja juuri keskituloisen & kahden päiväkoti-ikäisen perheessä olisi voinut fiksumminkin käyttää. Mies vielä maksaa kahdesta vanhemmasta lapsesta elatuksia n.400e/kk. Hänhän repi pelihousunsa kun ymmärsi että en puhu vain lämpimikseni tissien leikkauttamisesta. Ne läheiset joille yritin asiasta puhua eivät ymmärtäneet miksi haluan silikonit (joten päätin olla puhumatta enää muille) . En voii sanoa että vihasin luomujani, menin rinta rottingilla uimahalleihin jne kun roppa nyt muuten on hyvässä kunnossa, MUTTA naiselliseksi ja petipuuhissa haluttavaksi en itseäni tuntenut. Ikäni olin ollut tyytymätön AA-tisseihini ja tilaisuuden tullen päätin tehdä asialle mitä voin. --› jos VIHAAT rintojasi niin silloin varmasti leikkaus on tarpeellinen, go for it!

Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 6 päivää sitten : LiisaTu.

Lisää
5 kuukautta 6 päivää sitten #46848 : ML
Morkkista tääläkin. Ensin iso innostus, että nyt se tapahtuu ja nyt mitä lähemmäs h-hetkeä pääsen, sitä enemmän ajatukset on pyörineet että perunko kuitenkin mutta en ole perunut.
Tiedän, että sitten olisi taas kaduttanut jälkeenpäin ja alkanut haaveilla uudelleen samasta asiasta. Haaveilua nyt takana 20-25v!

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
5 kuukautta 5 päivää sitten #46854 : lehtosa

Henriikka_ kirjoitti: Ok. Kiitos vastauksista. Kirurgi on siim simmo. Jotenkin luottavainen fiilis hänen osaamiseen, mutta tosiaan on aika hurjaa lähtä sinne ns sokkona... Tätä leikkausta olen reilut 10 vuotta haaveillut ja suunnitellut. Toivottavasti pääsen ja kaikki menee hyvin. Tässä sain hinta arvioksi alle 5000e. Laitoin eilen kuvat s postilla. Pian olisi tuo raha kasassa. :)

Mulla vaan meinaa alkaa jo morkkis tulemaan tuosta rahan tuhlaamisesta. Kun on monta lastakin ja ainahan sen voisi muuhunkin sijoittaa. +harva ystävä tai sukulainen ymmärtää. Tämä on niin tärkeä juttu mulle. Vihaan mun rintoja niin paljon että liivitkin suostun riisumaan vain suihkun ajaksi. :(

Mun mielestä et satsaa pelkästään rintoihisi sitä rahaa, vaan omaan henkiseen hyvinvointiin :) etenkin jos tilanne on se, ettet muualla liivejä riisu kuin suihkuun mennessä. Jokaisella on oikeus olla tyytyväinen omaan kehoonsa ja olla onnellinen, ja sitä ei sellaiset ihmiset tajua ketä on aina olleet tyytyväisiä itseensä...vai liekö ovat vain "tyytyneet" itseensä :dry: älä välitä siitä mitä ystävät tai sukulaiset ajattelevat, asia ei heille kuulu eikä pitäisi heitä kovin koskettaa. Mä itse mietin, että aina löytyy joku joka ei pidä edes mun tavastani pyyhkiä pyllyni, joten en jaksa välittää :laugh:

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
5 kuukautta 4 päivää sitten #46857 : Henriikka_
Ihanaa kuulla etten ole ainut kuka painii näiden asioiden kans. Iso raha tuo on ja varsinkin tälle taloudelle missä olen ainut aikuinen.... Mutta Se on todellakin itseensä panostamista. Haluaisin nauttia koko kehosta ja olla ylpeä! Pakko varmasti käydä jossain konsultaatiossa ja katsoa jos järjestyisi kuitenkin aika kesällä esim sinne Helsinkiin päin. Ajattelin että jos leikkaus olisi loppu kesällä tai syksyllä. Jos vain malttaisin odottaa sinne asti! :) tulispa lottovoitto niin ei tarvis ressata :D pitäisi päästä hipistelemään niitä erilaisia malleja. Onko siellä konsultaatiossa kuvia erilaisista rinnoista tai oletteko ite näyttäneet kuvia siellä että minkälaiset olis semmoset itelle mieluisat...?

Lisää
5 kuukautta 4 päivää sitten #46860 : Henriikka_
Näkeekö jostain netin syövereistä että minkälaiset rinnat saa millaisellakin implantilla ja miten laitettuna...? Meen jo aivan sekaisin kaikista vaihtoehdoista..

Lisää
5 kuukautta 4 päivää sitten #46861 : Ulveriina
Siellä konsultaatiossa käydään juuri siksi, että osaava kirurgi, jolla on myös esteettistä silmää, osaa valita sinulle oikeanlaiset implantit ja sijoitustavan. Ei ole tarkoitus, että haet netistä jotain kuvia ja sitten sanot että haluat tuollaiset ja tuollaiset, ja sitten menet sokkona jonnekin leikkaukseen lääkärille, joka ei ole sinua edes tavannut. Tuollaisesta ei voi seurata mitään hyvää.

Ja sitten siitä hinnasta ja talouspuolesta vielä, että jos talous on hirveän kireällä, miettisin kyllä, voisiko operaatiota lykätä jokusen vuoden ja palata asiaan sitten, kun elämäntilanne on oikea ja asiat kunnossa. Ehkä muuten on riski, että rankkaa elämäntilannetta voidaan lähteä korjaamaan operaatiolla, vaikka vika on enemmän korvien välissä.

Kun operaatioon lähtee, on hyväksyttävä myös se tosiasia, että ensimmäinen leikkaus voi epäonnistua, ja vaatia korjausleikkauksen. Ajan kanssa implantit voivat kovettua, ja ne on vaihdettava uusiin. Hyvienkin implanttien elinikä on korkeintaan 10-15 vuotta. Ja sitten ollaan leikkauspöydällä taas.
Eli nämä realiteetit täytyy ottaa huomioon, kun leikkaukseen lähtee. Myös taloudellisesti.

Lisää
5 kuukautta 4 päivää sitten #46863 : ML
"Ehkä muuten on riski, että rankkaa elämäntilannetta voidaan lähteä korjaamaan operaatiolla, vaikka vika on enemmän korvien välissä." Tähän kirjoittamaasi kommenttiin on pakko vastata. En lukenut kaikkia läpi, en tiedä oliko aloittajalla rankka elämänvaihe mutta kerron omat kokemukseni:
Olen haaveillut rinnoista 20-25vuotta, enemmän ja vähemmän. Tuskaillut ja häpeillyt, kokenut sen vuoks mustasukkaisuutta, riittämättömyyttä jne mutta silti pysynyt pää hienosti kasassa, rinnattomuus ei ole saanut siltikään mun mieltä maahan vaikkakin yksittäisiä hetkiä on tullut. Itsekään en ole halunnut riisua liivejä kuin suihkuun...
Nyt kun lapset on tehty ja tilanne sellainen että olen jo aikuinen, eikä edelleenkään ole mun mieli muuttunut tai ole pystynyt itseäni hyväksymään, vaikkakin mies on sitä mieltä, ettei tämä ole todellakaan välttämätöntä mutta hyväksyy päätökseni, tukee siinä, on se mikä tahansa...nyt mä ne otan vaikkakin koen huonoa omaa tuntoa jne. rahan takia.

Löysin tämän.nykyisen mieheni ennen leikkausta vuosia sitten& olemme puhuneetkin asiasta, että onneksi näin päin jolloin voin myös itse olla varma siitä, että mies ei halunnut mua rintojen takia koska jotenkin kummasti oma pääkoppa vääntää näitä ajatuksia niin että ne rinnat niitä miehiä kutsuu luokseen, vaikka eihän se niin silti mene aina.
Eli ainakin omalla kohdallani näin lyhyesti kerrottuna rinnattomuus on vaivannut elämän eri alueilla paljon ja harmittaa vain se, etten.ole tehnyt tätä päätöstä leikkaukseen menosta jo aiemmin ja säästynyt monelta mielipahalta...

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_, lindssa

Lisää
5 kuukautta 3 päivää sitten - 5 kuukautta 3 päivää sitten #46866 : LiisaTu
Ulveriinalla ihan hyvää asiaa, mutta mutta...

Ihannerinnoista kannattaa toki näyttää kuvia, mutta oma anatomia ratkaisee ovatko haaveet koskaan saavutettavissa. Realselfie.sta löytyy paljon ennen/jälkeen postauksia, mutta mielestäni parempia ehkä ulkolaisten (jenkki) plastiikkaklinikoiden nettisivuilla - googleen vaan hakusanaksi breast augmentation (before - after) ja katsoo sieltä sellaisen kuvat jolla lähtötilanne on suht samanlainen kuin itsellä. Esim. itse haaveilin pienemmästä rintavaosta kuin mitä oli saavutettavissa, ja ihan konsultoiva sairaanhoitajakin (Hanna Tuomi) osasi kyllä sanoa heti suoraan ettei tule onnistumaan ottaen huomioon muut toiveet mitä minulla toimenpiteelle oli (suht luonnollinen koko). Katsokaa youtubesta informatiivisia videoita ja animaatioita augmentaatiosta, (ei niitä pikkutyttöjen kuvaamia "oman navan tutkiskelu ja tissien esittely"-pätkiä). Jostain luin että harva rintansa suurennuttanut katuu päätöstään (ehkä lähinnä ns väärän sijoitustavan valinneet? Tai hetken mielijohteesta leikkiin ryhtyneet/ komplikaatioihin ajautuneet?), lopuista puolet on tyytyväisiä ja puolet alkaa heti suunnitella suurempien hankkimista...

Sehän on jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa, mutta toivoisin että tässäkin asiassa jokainen kantaisi sitten vastuun valinnoistaan. Voi olla vaikea selvittää itselleen, onko kyse tarpeettomasta turhamaisuudesta joka esim. velkarahalla maksettuna vain tulevaisuudessa rajoittaa elämää enemmän kuin nostaa elämänlaatua, vai sitten siitä onnistuneesta itseensä sijoittamisesta? Realiteeteissa pitää pysyä, jos on pienet tulot ja monta suuta ruokittavana, jalkoja kengitettävänä, niin ehkä ne omat tissit vois olla kuin ovat...

Itsekin mietin joskus että haittasiko rinnattomuus elämääni tosiaan niin paljon että oma säästötili kannatti lähes tyhjentää tätä varten (toisella, ns.yhteisellä tilillä on vielä pääomaa pahan päivän varalle). Luomun veroisia näistä ei koskaan saa, silikoni on aina enemmän tai vähemmän silikonin näköinen ja tuntuinen.

Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 3 päivää sitten : LiisaTu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ulveriina

Lisää
5 kuukautta 3 päivää sitten #46869 : Henriikka_
Tottakai ymmärrän etten välttämättä voi saada ns unelmarintoja ja mennä niiden kuvien kera että tuota tosta. Mutta just esim että siihen suuntaan mikäli mahdollista mutta ehkä tosiaan parempi jos löytäisin niitä saman tyyppisiä lähtötilanteita.

Tissit ovat nyt neljä suuta ruokkineet ja kaiken sen raskausajan ja laihdutuksen kestäneet. Jo teinistä asti haaveillut ja mitä enemmän rinnat on alkaneet roikkumaan jne niin sitä vaikeampaa on olla. Tottakai käyn uimahallissa lasten kans mutta se pahamieli mikä siellä iskee.. Huh. Kyllä minä haluan olla itseeni tyytyväinen jonain päivänä. Rahoista puuttuu enää pieni summa. Yhtää lainaa en aio ottaa tätä varten, enkä myöskään revi sitä lapsien tarpeista pois. Sitä vaan mietin että ainahan voisi viedä lapset ulkomaille tai shoppailee tai tehdä remonttia. Ostaa uuden telkkarin, pyykinpesukoneen jne...ei tämä sitä tarkoita että meillä ruoka loppuu ja perus jutut... Ja aivan tiedossa on että jotain voi mennä pieleen ja myös sekin että uusia rinnat täytyy kuitenkin.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47049 : lindssa
En osaa kohdistaa tekstiäni oikein tällä sivustolla vieläkään, enkä nyt nää nimimerkkejä/heidän vastauksia mutta oman kokemukseni voin kertoa.

Mä menin vain yhteen konsultaatioon jossa en tavannut kirurgiani (Simmo) vaan sairaanhoitajan. Sain konsussa riittävästi tietoa riskeistä yms todella hyvin, tosin tässä konsussa suosittiin selkeästi vain tiettyä implanttimerkkiä (Nagor) johon olisin päätynyt tosin muutenkin asiaan perehdyttyäni kunnolla. Tosin Nagorin eri implanttimalleista ei ollut puhetta, mutta koska tiesin paljon kuvia nähneenä/kokemuksia lukeneena että Simmo on todella taitava kirra, luotin siihen että ennen leikkausta (silloin hänet tapasin vasta siis, eli hetkeä ennen leikkausta) käydään läpi myös implanttimalli.

Olin kyllä kuullut että Simmo on todella vähäsanainen ja ns "jörö-jukkamainen" ja olin varautunutkin siihen, mutta en tarpeeksi hyvin sillä hänen ulosanti sai mut todella hermostuneeksi ja multa jäi kaikki kysymättä mitä piti :D mallista siis.
Edelleen kuitenkin luotin sataprosenttisesti hänen ammattitaitoonsa ja hyvä että luotinkin nimittäin jo leikkauksenjälkeisenä aamuna kun näin ekaa kertaa uudet rintani (ainoat kunnon rintani tähän ikään mennessä. 28v) en olis voinut olla tyytyväisempi lopputulokseen ja nyt päivien kuluessa olen ollut joka päivä vaan onnellisempi kun saan tukiliivit hetkeksi pois. :) en malta odottaa miltä näm näyttävät sitten kun ovat ihan "valmiit".

Jos nyt saisin jotain tehdä toisin, olisin silti mennyt siihen toiseenkin konsultaation (toisen firman) jossa olisin nähnyt Simmon jo ennen leikkausta, mutta vain siksi et olen kuullut että ilmeisesti konsuissa hän on vähän puheliaampi ja ulosanti hiukan sosiaalisempaa kuin hetkeä ennen leikkausta (minkä ymmärrän, ei varmaan mikään helppo ammatti toteuttaa päivittäin naisten "unelmia" onhan siinä vastuuta kerrassaan).

Tosin mä ahdistun/hermostun muutenkin aika helposti ihan normaalitilanteissakin, joten jos oot sellanen ihminen jonka pää kestää esim just ennen leikkaustasi myös yllättävissäkin tilanteissa (kirurgin mahdollinen ulosanti) niin menisin kyllä näkemättä kirurgia ennen leikkausta.

Mun kokemuksen perusteella suosittelen siis ensinnäkin ainakin paikanpäälle konsuun menemistä. Kannattaa myös miettiä firman lisäksi itse kirurgia kelle haluaa (oon käsittänyt että aika moni kirra leikkaa muutamienkin eri firmojen listoilla) eli kannattaa ettiä kuvia rinnoista joiden ulkonäkö miellyttää (ja joiden lähtötilanne/mitat on about samat kuin itsellä) eli tutustua eri kirurgien ennen-jälkeen kuviin sekä muutenkin kokemuksiin eri kirurgeista.

Mä halusin alusta alkaen Simmolle, mutta koska häntä ei mun konsussa enää esitelty enkä tajunnut kysyä hänestä, valitsin sitten Kullamaan koska hän on suosituimpia ja halutuimpia eikä hänenkään asentamissa rinnoissa ole mitään pahaa sanottavaa. Hän olis varmasti ollut myös hyvin aspa-henkisempi kuin simmo, mutta se ei mulle ollut se pääasia vaan lopputulos... Kullamaan arvion jälkeen jäi mietityttämään hänen arvio ja onneksi sitten kysyin Simmosta vielä et pääseekö hänelle Finestin kautta, pääsi - ja hänen arvio miellytti mua enemmän, ja lopuksi valinta olikin sitten helppo ja paras mahdollinen mielestäni. (Y)

Mulla hävisi varmaan se punanenlanka jo, kun oon aika huono kirjoittamaan lyhyesti ja ytimekkäästi (sekä selkeesti) mut tosiaan summasummarum: perehdy eri kirurgeihin/tai jos tiedät jo kelle haluat mennä leikattavaksi, katso leikkaako eri firmojen listoilla, jos leikkaa niin perehdy firmoihin ja valitse sitten se mikä tuntuu parhaimmalta ja mene ainakin yhteen konsuun paikanpäälle, mielellään ainakin tietty pariin eri konsuun niin saa enemmän tuntumaa.
Mutta etukäteen perehtymällä tarkasti saa jo aika hyvän kuvan/tuntuman ainakin, että mikä firma/kuka kirra ois itselle se parhain vaihtoehto. Voihan myös kirurgin kanssa ilmeisesti vaihtaa maileja, kuvia mittoja yms vaikkei pystyisi varsinaisesti tapaamaan. :)

Ja vielä se että itsekin mietin sadat kerrat et "tarviinko ees leikkausta niin paljon" et kannattaa pistää rahaa palamaan, olin vähällä peruakin muutaman kerran mutta sitten kun leikkaus oli ohi ja varsinkin kun näin lopputuloksen ekan kerran, ei oo kertaakaan käynyt mielessäkään katumus vaan päinvastoin: ajatus et MIKSi en oo tehnyt tätä jo aiemmin?!

175cm/54kg
Leikkaus 2.3.18 Fin Est / Siim Simmo
Nagor HR 300cc osittain lihaksen alle
Lähtökohta lähes rinnaton

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_, Kukkanen

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #47131 : Kukkanen

lindssa kirjoitti: En osaa kohdistaa tekstiäni oikein tällä sivustolla vieläkään, enkä nyt nää nimimerkkejä/heidän vastauksia mutta oman kokemukseni voin kertoa.

Mä menin vain yhteen konsultaatioon jossa en tavannut kirurgiani (Simmo) vaan sairaanhoitajan. Sain konsussa riittävästi tietoa riskeistä yms todella hyvin, tosin tässä konsussa suosittiin selkeästi vain tiettyä implanttimerkkiä (Nagor) johon olisin päätynyt tosin muutenkin asiaan perehdyttyäni kunnolla. Tosin Nagorin eri implanttimalleista ei ollut puhetta, mutta koska tiesin paljon kuvia nähneenä/kokemuksia lukeneena että Simmo on todella taitava kirra, luotin siihen että ennen leikkausta (silloin hänet tapasin vasta siis, eli hetkeä ennen leikkausta) käydään läpi myös implanttimalli.

Olin kyllä kuullut että Simmo on todella vähäsanainen ja ns "jörö-jukkamainen" ja olin varautunutkin siihen, mutta en tarpeeksi hyvin sillä hänen ulosanti sai mut todella hermostuneeksi ja multa jäi kaikki kysymättä mitä piti :D mallista siis.
Edelleen kuitenkin luotin sataprosenttisesti hänen ammattitaitoonsa ja hyvä että luotinkin nimittäin jo leikkauksenjälkeisenä aamuna kun näin ekaa kertaa uudet rintani (ainoat kunnon rintani tähän ikään mennessä. 28v) en olis voinut olla tyytyväisempi lopputulokseen ja nyt päivien kuluessa olen ollut joka päivä vaan onnellisempi kun saan tukiliivit hetkeksi pois. :) en malta odottaa miltä näm näyttävät sitten kun ovat ihan "valmiit".

Jos nyt saisin jotain tehdä toisin, olisin silti mennyt siihen toiseenkin konsultaation (toisen firman) jossa olisin nähnyt Simmon jo ennen leikkausta, mutta vain siksi et olen kuullut että ilmeisesti konsuissa hän on vähän puheliaampi ja ulosanti hiukan sosiaalisempaa kuin hetkeä ennen leikkausta (minkä ymmärrän, ei varmaan mikään helppo ammatti toteuttaa päivittäin naisten "unelmia" onhan siinä vastuuta kerrassaan).

Tosin mä ahdistun/hermostun muutenkin aika helposti ihan normaalitilanteissakin, joten jos oot sellanen ihminen jonka pää kestää esim just ennen leikkaustasi myös yllättävissäkin tilanteissa (kirurgin mahdollinen ulosanti) niin menisin kyllä näkemättä kirurgia ennen leikkausta.

Mun kokemuksen perusteella suosittelen siis ensinnäkin ainakin paikanpäälle konsuun menemistä. Kannattaa myös miettiä firman lisäksi itse kirurgia kelle haluaa (oon käsittänyt että aika moni kirra leikkaa muutamienkin eri firmojen listoilla) eli kannattaa ettiä kuvia rinnoista joiden ulkonäkö miellyttää (ja joiden lähtötilanne/mitat on about samat kuin itsellä) eli tutustua eri kirurgien ennen-jälkeen kuviin sekä muutenkin kokemuksiin eri kirurgeista.

Mä halusin alusta alkaen Simmolle, mutta koska häntä ei mun konsussa enää esitelty enkä tajunnut kysyä hänestä, valitsin sitten Kullamaan koska hän on suosituimpia ja halutuimpia eikä hänenkään asentamissa rinnoissa ole mitään pahaa sanottavaa. Hän olis varmasti ollut myös hyvin aspa-henkisempi kuin simmo, mutta se ei mulle ollut se pääasia vaan lopputulos... Kullamaan arvion jälkeen jäi mietityttämään hänen arvio ja onneksi sitten kysyin Simmosta vielä et pääseekö hänelle Finestin kautta, pääsi - ja hänen arvio miellytti mua enemmän, ja lopuksi valinta olikin sitten helppo ja paras mahdollinen mielestäni. (Y)

Mulla hävisi varmaan se punanenlanka jo, kun oon aika huono kirjoittamaan lyhyesti ja ytimekkäästi (sekä selkeesti) mut tosiaan summasummarum: perehdy eri kirurgeihin/tai jos tiedät jo kelle haluat mennä leikattavaksi, katso leikkaako eri firmojen listoilla, jos leikkaa niin perehdy firmoihin ja valitse sitten se mikä tuntuu parhaimmalta ja mene ainakin yhteen konsuun paikanpäälle, mielellään ainakin tietty pariin eri konsuun niin saa enemmän tuntumaa.
Mutta etukäteen perehtymällä tarkasti saa jo aika hyvän kuvan/tuntuman ainakin, että mikä firma/kuka kirra ois itselle se parhain vaihtoehto. Voihan myös kirurgin kanssa ilmeisesti vaihtaa maileja, kuvia mittoja yms vaikkei pystyisi varsinaisesti tapaamaan. :)

Ja vielä se että itsekin mietin sadat kerrat et "tarviinko ees leikkausta niin paljon" et kannattaa pistää rahaa palamaan, olin vähällä peruakin muutaman kerran mutta sitten kun leikkaus oli ohi ja varsinkin kun näin lopputuloksen ekan kerran, ei oo kertaakaan käynyt mielessäkään katumus vaan päinvastoin: ajatus et MIKSi en oo tehnyt tätä jo aiemmin?!

Oon hieman sua lyhyempi ja itselleni tulossa 3 viikon päässä Mehiläisessä mentorin 275cc pyöreät implantit. Onko sulla kuvaa ennen ja jälkeen tilanteesta. Olisi kiva nähdä pitkän ihmisen suurinpiirtein vastaava koko.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47179 : Henriikka_
Minulla on viikonpäästä ensimmäinen konsultaatio. Jännittää jo sekin! :)

Sivu luotiin ajassa: 0.698 sekuntia