× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Maaliskuu 2018

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #47124 : haave
Mites muilla maaliskuisilla menee? Onko toipuminen sujunut hyvin?

Mulla ei kipuja oikeestaa enää ole. Pieniä tuntemuksia ja herkkyyttä. Huomenna tulee 2vk leikkauksesta. Lääkkeitä söin viikon, mutta kovasti väheni loppua kohden.
Oikee puoli muljuaa inhottavasti. Alkoi muistaaksee torstaina viime viikolla. Kun kumartuu eteen, nostaa käsiä ylös yms. Mietin onko nestettä vai ilmaa vai mitä..

Kovasti edelleen odotan valmiita rintoja, ni pääsis sit oikeesti tutustuu niihin :D
Ekan kuukauden yritän ottaa tosi rauhassa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #47127 : Liplap
Hei kaikki! Täällä yksi eilen leikattu :)
Olin Minna Raution operoitavana ja leikkaus meni hyvin.
Jännitti kyllä etukäteen vietävästi ja itku tuli leikkaussaliin astuessa. Onneksi hoitajat olivat erittäin empaattisia ja heti lohduttivat että kaikki menee hyvin.

Nukutustokkurasta virkistyttyäni olo oli suorastaan euforinen koska kaikki jännitys oli takanapäin.
Yö meni hyvin kahdella panacodilla :D.

Nyt olo on ihmeen hyvä. Kipua totta kai on rinnan alueella liikkuessa mutta esim kädet saan nostettua ihan ylös.

Koko vaikuttaa hyvältä - ei liian isolta tai pieneltä. Tämän palstan innoittamana nostin lopulta koon 340cc ja hyvä niin.

20.3.2018 Motiva ergonomix 340cc lihaksen alle.
Lähtötilanne imetetyt 75A/AA
174cm/63kg
Liivinympärysmitta 80cm

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #47133 : Mymmeli88
Kiva kuulla Liplap onnistuneesta leikkauksesta!
Kävinpä kaupoilla etsimässä urheiluliivejä, mutta tyhjin käsin palattiin..nyt verkkokauppoja epätoivoisesti selaillu, jos sieltä löytyisi, mutta äkkiseltään ei mieleisiä :dry: kävin changen sivuilla katsomassa oman koon ja sen mukaan olisi 60E :ohmy: Ei viittisi kuitenkaan mitään mahdottomia maksaa niistä..
Olo on hyvä, kainaloiden alla olleet ajoittaiset hermopinteetkin helpottaneet, nyt vain vasemman puoleisen nännin kohdalla sätii välillä :pinch:
Mä haluaisin jo lenkille, tää hissuttelu alkaa jo pännimään varsinkin ku tulee vaan syötyä ja syötyä!!!:blink: :laugh:

6.3.2018/ Nagor impleo 330cc osittain lihaksen alle/ Finest/ Kullamaa

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #47221 : bewbs
Kylläpä aika menee äkkiä! Leikkauksesta hurahtanut jo reilut 5 viikkoa... Jälkitarkastus on kolmen viikon päästä.
Paranemisen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, mitä nyt tikkien solmut ärsyttivät ihoa. Mites muilla? Kaikki sujunut hyvin ilman sen kummempia komplikaatioita? :) Miltäs lopputulokset on tuntuneet, oletteko olleet tyytyväisiä?
Mulla on ollut aika ristiriitaisiakin fiiliksiä, huomasin äsken "ihan vaan huvikseen" googlettelevani kuinka isot implantit saisi korkeammalla profiililla. Välillä taas saatan purskahtaa itkuun silkasta onnesta kun muistan että mulla on viimeinkin tissit joista oon 10 vuotta haaveillut :laugh:

Jännä muuten miten kuvittelin ennen leikkausta että rinnat tulisivat tuntumaan paljonkin painavammilta. Mutta en edes huomaa eroa entiseen! :)

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Sivu luotiin ajassa: 0.154 sekuntia