× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Maaliskuu 2018

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47048 : lindssa
Sain käytyä tekstejänne läpi mutta en osaa lainata/käyttää kunnolla tätä paikkaa, anyway.. mulla oli sama tunne kun ekan kerran katoin (tukiliivien kanssa) et eihän näissä oo paljon mitään, tosin itekin kulkenu aina super push-upeilla ja nää tukiliivit tuntuu oikeen litistävän rintoja, mut onnen hetket on aina se kerran päivässä kun otan ne pois suihkua/suihkuttelua varten.
Sairaalassa leikkauksenjälkeisenä aamuna kun otettiin ekan kerran pois (en itekään tiiraillut alle ennen sitä) oli niin ihmeellinen tunne. Ja edelleen viiden päivän jälkeen en oo vielkään jotenkin tottunut ajatukseen et ne on ihan mun omat rinnat :D oudolta tuntuu kun suihkussa käsi osuu niihin tms kun ei oo koskaan ennen sellasta tietenkään käynyt..

Mun kirjotuksista tuntuu tulevan aina kauheen pitkiä joten jätän nyt tähän :D :) (tekis mieli laittaa kuvia mut en tiedä uskallanko) :D ehkä jossain vaiheessa vähäks aikaa ainakin!

175cm/54kg
Leikkaus 2.3.18 Fin Est / Siim Simmo
Nagor HR 300cc osittain lihaksen alle
Lähtökohta lähes rinnaton

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47050 : bewbs

lindssa kirjoitti: oudolta tuntuu kun suihkussa käsi osuu niihin tms kun ei oo koskaan ennen sellasta tietenkään käynyt..

Joo, tää on tullut tutuksi! Tuntuu oudolta etenkin kun rinnat ovat osittain tunnottomat. Ihan kuin osuisi vahingossa jonkun muun rintoihin :laugh: Kestää varmaan aikansa tottua uusiin muotoihinsa..
Suihkuun mennessä on aina pakko jäädä ihastelemaan itseään peilistä. Alasti huomaa, että nää on noin puolet suuremmat kuin ennen leikkausta. Vaatteet päällä eroa ei niinkään huomaa, ei jotenkaan osaa ajatella että siellä paidan alla on oikeat rinnat eikä ylitopatut liivit :laugh:

Jännä kun mulle ei tullut sitä kuuluisaa leikkauksen jälkeistä turpoamista ja painonnousua. Ummetuksellakin peloteltiin, mutta kroppa toimii ihan normaalisti. Tällä menolla tosin turpoan ihan muista syistä, kun oon syönyt toipilasaikana enimmäkseen pizzaa, pastaa ja suklaata... :whistle:

Mä niin ootan sitä että pääsee kiertelemään kauppoja, ostamaan uusia rintsikoita ja sovittelemaan vaatteita. En oo koskaan käynyt alusvaateliikkeessä mittauttamassa kokoani, niin tiedä vaikka sais ensimmäistä kertaa elämässään oikeasti istuvat ja mukavat liivit! :laugh: Onko muuten suosituksia minne kannattaisi suunnata rintsikkaostoksille? Ehkä vähän liian aikaista miettiä näitä, mutta vois käydä jo ennakkoon katselemassa. Mulla on lomaa vielä pari viikkoa jäljellä, ja jo nyt meinaa tulla mökkihöperöksi! :D

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47051 : lindssa
Joo sama kans tuo et suihkussa jään kans ihastelemaan itteään :D mulla ei ollut mitään oikeestaan ennen leikkausta joten vaikka nää vielä pieneniskin hirveestikin niin loppujenlopuksi nämä on kuitenkin sentään rinnat!:)

Ja just toi et vaatteet päällä ei huomaa eroa kun itekin käyttänyt yltopattuja liivejä aina, pitää kokoajan muistuttaa itteään et ne on nyt oikeat rinnat siellä eikä vaan toppauksia :D

Voi että oon kateellinen tosta turpoamattomuudesta! :) onnea! tää on kamalaa :( lääkkeet varmaan tekee vielä sellaset mässyt mut ekojen päivien jälkeen lopetin kaiken hyvän syömisen nimittäin kaikkea mässättävää meni mullakin huolella... :D

Mäkään en malta oottaa et pääsee liiviostoksille ja kuulemaan ekaa kertaa elämässä "oikean" kuppikoon (mulla ei täyttynyt ennen aa kuppikaan), mä ajattelin Changeen mennä (en ehkä muuten menisi ekaks sinne kun kaiketi aika huokea mesta? mut mies on luvannut kustantaa mulle sieltä ekat hienot rintaliivit) :) ja siellä ne kai saa mitattua oikean koon, tosin nehän vaihtelee vissiin riippuen kaupasta? En mä oikeestaan tiedä (vielä) noista asioista mitään, jostain taisin lukea että moni implantit hommanneet suosii Changea, mut muuta en osaa sanoa ite ainakaan kun ei oo koskaan tarvinnut/päässyt miettimään noita asioita... innolla odotan itekin kyllä! :)

Ajattelin malttamaton kun olen niin jo tänään kokeilla (nopeasti vaan:evil: ) yhtä kivaa pikkutoppia joka on suunniteltu just ihmisille keillä on rinnat. Vaikka tiiänhön mä että ei nää mitenkäänpäin löhellä valmiita oo nää rinnat, mut silti...oon vaan aina haaveillut käyttää nättejä vähän avoimempia toppeja kun basictopit on :D <3

Täälläkin ois vielä viikko lomaa jäljellä ja kyllä alkaa jopa tuntua siltä et ei jaksais niinkään "kauaa" enää olla vaan... :cheer:

175cm/54kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47053 : bewbs
Mä ostin kans ennen leikkausta tarkoituksella topin mitä en olisi silloin ikimaailmassa kehdannut käyttää. Crop top, jonka kanssa ei avonaisuuden takia oikein pysty käyttämään rintsikoita. Otin parit ennen -kuvat toppi päällä, jännä nähdä kuinka paljon paremmalta toppi näyttää kunhan taas kykenen pukemaan sen päälleni. On yläkautta puettava ja aika tiukka, saa nähdä tuleeko uudet tissit edes mahtumaan kyytiin :laugh:
Ostin ennen leikkausta myös Björn borgin urheilurintsikat, varmaan elämäni ekat liivit missä ei ole minkäännäköisiä toppauksia. Mahtavaa päästä käyttämään myös niitä MUKAVIA liivejä. Ne entiset panssarit ois varmaan pysäyttäneet luoditkin :laugh:

Tuli muuten naistenpäivän kunniaksi Viking Linen tarjous sähköpostiin. Päiväristeilyt Tallinnaan oli vaan 3 euroa, niin olihan se tilaisuus käytettävä hyödyksi. :D Varasin reissun kuukauden päähän leikkauspäivämäärästä, niin pääsee katselemaan sit Tallinnankin liivivalikoimaa :)

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47056 : haave
Tänään olo tuntuu jo aika hyvältä! Alle 2vrk leikkauksesta. Turvotusta on muutama kilo, mutta ei tunnu pahalta. Täytyy jo yrittää ruokavalio siistiä, niin mukavampi olo ja olis kiva, että sit kun rinnat on parantunu ni muu kroppakin olis edes jonkinlaisessa kunnossa! :)

Nukuin koko yön heräämättä, ihan mahtavaa! Sitä edellisenä yönä uni oli hyvin katkonaista ja jäi muutamaan tuntiin.

Itsekin odotan innoissani etenkin rintaliivien ostoa. Myös paitojen osto tuntuu mukavalta, istuvuus on varmasti aivan eri, eikä tarvi miettiä mitkä peittää rinnattomuutta. Urheiluliivit pitäisi käydä ostamassa pian, että saa nämä toiset pestä. Mistähän löytäis hyvät edestä avattavat.. Vai tilaiskohan netistä, kun tässä sohvalla täytyy aikaa viettää :)
Varattiin muutaman kuukauden päähän kylpyläloma. Mikä tunne, kun ekaa kertaa on lähdössä hyvillä mielin kylpylään! Toivottavasti siihen mennessä rinnat olis jo jonkunlaisessa muodossa.. :)
Mites, onko tietoa minkälaisia uimapukuja nykyään käytetään?':D Lähinnä, et onko ok käyttää koko uimapukua? Jotenki tuntuu, et se olis mukavampi kun lasten kanssa vedessä puljaa..

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47057 : lindssa
Luoditkin pysäyttävät toppaukset-kuulostaa niin tutulta! :D

Voi vitsi, tosi hyvä tarjous se 3e risteily! :) Siellä ainakin halvemmalla ja voisin kuvitella et ehkä isompi ja vielä parempikin valikoima kun suomessa.. :)

Mä kokeilin sitä toppia mutta se oli mulle kokoa liian iso (vaikka oonkin tosi turvonnut niin silti :/) ja olihan se aikamoinen juttu saada se päälle ja saada nää rinnat mahtumaan, mut antoi kyllä lisää innostusta odottaa että voi ihan "luvalla" ja "valmiimmilla" rinnoilla (sekä normikropalla :D) käyttää sellasiakin sitten!

Haave, onnea nukutun yön johdosta! :) Mulla oli viime yö eka jonka jälkeen selkä ei ollu ihan tulessa aamulla (tänään viikko leikkauksesta) kun laitoin tyynyn alaselän ja pyllyn kohdille.

Mä en osaa tohon urheiluliivijuttuun sanoa ite oikeen mitään mutta kokouimapuvut on olleet kuvioissa (käsittääkseni) jo pidempään ja niitä saa nykyään kaikenlaisia näteistä yksinkertaisista sellasiin ihaniin hepeneisiinkin..:) Oi kuin ihanaa ois just päästä kylpylään. Ja ihana kuulla (ja tuntea itsekin) et miten paljon voi vaikuttaa silikonit niin ulkoisesti kuin myös erityisesti sisäisesti, just esim tuo kun kirjoitit et pääsee ekaa kertaa hyvillä mielin kylpylään... :)

175cm/54kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47058 : lindssa
Ainiin mähän kirjoittelin siitä kun en tajunnut ottaa omia ennen-kuvia.. sain tänään ihanalta konsultiltani ne hänen ottamat konsussa otetut kuvat ja kyllä vaikka muistan ne "rinnat" elävästi niin kuvissa ne näytti jotenkin vielä enemmän surullisilta... tuli oikeen jotenkin huono olo kun katsoin niitä. Ja ajatus, et miksi kärsin niiden kanssa/niiden aiheuttamia pahoja oloja näinkin pitkälle... onneksi nyt onkin sitten toisin.. huh huh! :| :)

175cm/54kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47060 : haave
Uskon et henkinen vaikutus tulee olee valtava. Mietit lindssa kuvien laittoa, laita vaan jos rohkenet :)

En koe olevani turhamainen tai mikään bimbo vaan nyt tunnen itseni kokonaiseksi. Tai kunhan nämä nyt asettuisivat :D Mahtavaa, että ollaa uskallettu tehdä tää!

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47061 : haave
Uskon et henkinen vaikutus tulee olee valtava. Mietit lindssa kuvien laittoa, laita vaan jos rohkenet :)

En koe olevani turhamainen tai mikään bimbo vaan nyt tunnen itseni kokonaiseksi. Tai kunhan nämä nyt asettuisivat :D Mahtavaa, että ollaa uskallettu tehdä tää!

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47062 : haave
No tuli näköjään kahtee kertaa :D

Hyvä vinkki, kun selällään nukkuu, et laittaa tyynyn jalkojen väliin, rentouttaa selän.
Muutamat urheiluliivit tilattu, toivottavasti sopii :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47065 : bewbs
Hienoa kuulla että siellä jo nukuttu hyvin! Selällään nukkuminen on ollut yllättävän helppoa, luulin että se tulis tuottamaan vaikeuksia. Unirytmissä kyllä olis parantamisen varaa, nukun muutaman tunnin pätkiä parissa eri erässä ja vähän milloin sattuu. No, sama kai se näin lomalla ollessa että milloin nukkuu, kunhan nukkuu. :D

Oon itsekin huomannut alkaneeni haaveilemaan kylpylästä. :) En edes muista koska viimeksi oisin käynyt kylpylässä tai uimahallissa, siitä on varmaan vuosikausia. Ja silloinkin kun kylpyläreissuja on tullut, oon joko jättäytynyt hotellihuoneeseen tai jättänyt bikinit tarkoituksella kotiin.
Kyllä tällä leikkauksella vaan on suuri vaikutus elämään... Eikä pelkästään ulkoisesti. Voi viimeinkin unohtaa häpeän ja ulkonäköpaineet. Ajatus uimahallista ja bikineistä ei tunnu enää ahdistavalta. Kroppa on paljon sopusuhtaisemman näköinen, vatsakin näyttää paljon litteämmältä kun rinnat on suuremmat. Vaatteet tulee istumaan paljon paremmin... Hyviä puolia keksisi varmaan loputtomiin :laugh:

Ja joo nykyään on kyllä tosi kivoja kokouikkareitakin saatavilla! On tullut jo selailtua nettikauppoja vähän sillä silmällä.. :)

70D->70H

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47102 : Mymmeli88
Tuntuu, että aika menee toisaalta nopeasti kun ei ole yhtään tännekään ehtinyt kirjoittamaan mutta toisaalta niiiiiiiiiiin hitaasti kun mieli tekisi jo lenkille ja uimaan ja ja ja ja :silly: Hirveä turvotus täälläkin, huomaa kun särkylääkkeitä syöny niin nestettä pullollaan koko kroppa :dry:
Onneksi nyt on pärjännyt jo ilman niitä, niin ehkä tämä tästä helpottaa vielä kun jättää sohvasyöpöttelynkin vähemmälle :lol: saa nähdä kuinka pää kestää, kun kerran kk ei saa mitään liikuntaakaan harrastaa :pinch:

Iho alkaa olla aika ärtynyt noista haavasidoksista, onneksi tikit saa kohta pois! Toiset liivit pitäisi myös hommata, joko teille on posti tuonut ja minkälaiset oli?

6.3.2018/ Nagor impleo 330cc osittain lihaksen alle/ Finest/ Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47107 : haave
Joo mustaki tavallaa tuntuu et olis menny aika nopee, mut sit taas toisaalta hitaasti, ku oottaa et turvotus lähtis ja näkis lopputuloksen kunnolla ja pääsis tekee kaikkee normaalisti. Sit on myös huolissaa et kaikki menis hyvin, eikä mitään takapakkia tulis.

Tilasin muutamat liivit, mut ei mahtunu päälle! Yritin tilata edestä avattavat, mut toiset oliki sellaset et vetskari ei aukee kokonaa. Toisissa oli pelkkä vetskari, ei hakasta niin en saanu kiinni :D Eikä uskalla vielä survoa, luulen että kun turvotus laskee ni voi olla hyvät.

Prismassa sovittelin liivejä eilen, mut en löytäny mieleisiä. Sit tuntuu, et kovin kalliita ei viittis ostaa jos jääkin isoiksi.

Vaikee määrittää minkä verran sais touhuilla kaikkea. Oon käyny lasten kans vaan omalla pihalla. Sisällä tuntuu, et koko aika olis jotain puuhaa, lasten jälkiä siivotessa..

Tätä palstaa tulee lueskeltua vieläki ihan liikaa :D

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47109 : Mymmeli88
Niinpä, kyllähän se itteäkin huolettaa ettei sitä takapakkia tulisi! Lasten kanssa nyt ei ihan hirveästi pysty lepäämään ja olemaan aivan hissukseen ;) nyt tähän kaveriksi tuli vielä pienimmäiselle mahatauti, niin saa olla luuttuamassa lattioita ja pyykkiä pesemässä :sick: onneksi kivut ovat jo vähäiset, jos sattuu tarttumaan niin olis voinu olla aika mielenkiintoista oksentaa alkupäivinäkin kun pelkkä aivastaminenkin sai näkemään tähtiä :laugh: Nyt on vaan sellainen olo, ettei liivikaupat hirveästi innosta ;) ehkä ensi viikolla sitten!

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47110 : Mappi
Hei,
Kerrotko näin amatöörille, millainen tuo B-lite - implantti on?itse vielä kerään rohkeutta leikkaukseen ja toiveissa on luonnolliset, luonnollisen tuntuiset ja urheiluun (pitkänmatkan juoksu) sopivat rinnat. En edes tarvitse isoja, kunhan rinnat ovat. Nyt niitä ei käytännössä ole.
Kuinka nopeasti muuten toipuu lenkkikuntoon?
Kiitos, kun ajatte tarinoitanne ja kuvianne täällä. Ehkä minäkin vielä rohkaistun.
Ps.
Kuinkas muuten olette kertoneet leikkauksestanne töissä vai oletteko? Mitä sairauslomalapussa lukee? Itse en haluaisi työpaikalla asiasta mainita.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47111 : Mappi
Piti tuon yllä olevan viestini mennä tuonne bewbsille vastaukseksi, mutta tulikin tänne rivin jatkoksi...
Mutta saa kaikkikin vastata :)

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47113 : Mymmeli88
Suositus taitaa olla että liikuntaa pitää välttää kuukauden verran..tietty on yksilöllistä kuinka leikkauksesta toipuu, joillakin voi mennä pidempikin aika kuin tuo kk että pystyy kuntoilemaan..itse harrastan lenkkeilyä ja salilla käyntiä, niin en ehkä ensimmäisenä ole lähdössä 10km juoksemaan tai yläkroppaa rääkkäämään vaan omien tuntemusten mukaan mennään :laugh:

Töissä en ole puhunut mitään! leikkaus oli talvilomalla,joten en ole ollut saikulla missään vaiheessa eikä taida muutenkaan olla palkallista sairaslomaa koska on itse aiheutettua ;)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mappi

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #47118 : bewbs
Mappi // B-litet ovat siis noin 30% normaaleja implantteja kevyempiä. Mun implanteilla on kokoa 460cc mutta painoa on vain 341 grammaa. Valitsin nää minimoidakseni niska/hartiakivut sekä mahdollisen roikkumisen.
Materiaali oli tosi miellyttävän tuntuinen, erilainen kuin muissa implanteissa. Muistutti ehkä vähän vaahtomuovia tai tempur -tyynyä? :laugh: Mun rinnat on tällä hetkellä vielä kovat, mutta odotan innolla miltä nää sitten tuntuu kunhan pehmenevät! Ainakin konsussa implantti vaikutti käteen tosi luonnolliselta. Täältä löytyi aika hyvä infopaketti B-liteistä: cityklinikka.fi/blite/
Leikkauksesta on nyt pari viikkoa, ja olo on sellainen että voisin ihan hyvin käydä jo lenkillä. Juoksulenkille en kuitenkaan vielä lähtisi ettei rinnat pomppisi liikaa. Varsinaista urheilua sai harrastaa 4 vkoa leikkauksesta.

Töissä otettiin mun leikkaus hyvin vastaan. Meillä on tosi rento ilmapiiri, kerroin varmaan kaikille. Pomokin naureskeli ettei kukaan ole koskaan pyytänyt vapaata yhtä hyvästä syystä :laugh: Sairauslomaahan ei käsittääkseni saa kauneusleikkauksiin, vaan leikkaus kannattaisi ajoittaa sellaiseen ajankohtaan kun olet muutenkin lomalla, tai ottaa palkatonta.

70D->70H
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : bewbs.

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #47122 : ha_vana
Leikkaus takana muutama tunti sitten. Ei pahemmin kipuja, puristusta ja haavoja kirvelee vähän. Mutta sängystä nousu todellakin vaikeaa vaikkei satu varsinaisesti. Jalkeille ei voi edes yrittää ku niin nukutusainepöllyssä vieläkin. Kaikki kävi tosi nopeasti ja hoitajat on ollu aivan ihania. Rauhallisin mielin Kullamaan ja anestesialääkärin käsiin jäin myös, ammattitaito välittyi. Jotenkin epätodellinen olo vielä että nytkö se tosiaan on tehty. Mutta hoito ollut tosiaan erinomaista.

Fin- Est 20.3.18

Lähtötilanne kiinteät 70B,
Suunnitteilla 330-360cc lihaskalvon alle// Jüri Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #47123 : haave

ha_vana kirjoitti: Leikkaus takana muutama tunti sitten. Ei pahemmin kipuja, puristusta ja haavoja kirvelee vähän. Mutta sängystä nousu todellakin vaikeaa vaikkei satu varsinaisesti. Jalkeille ei voi edes yrittää ku niin nukutusainepöllyssä vieläkin. Kaikki kävi tosi nopeasti ja hoitajat on ollu aivan ihania. Rauhallisin mielin Kullamaan ja anestesialääkärin käsiin jäin myös, ammattitaito välittyi. Jotenkin epätodellinen olo vielä että nytkö se tosiaan on tehty. Mutta hoito ollut tosiaan erinomaista.

Jee hienoa! Siitä se toipuminen alkaa! :) Tsemppiä!

Sivu luotiin ajassa: 0.885 sekuntia