× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Maaliskuu 2018

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #47007 : bewbs
Liinukka, mahtavaa kuulla että sulla on mennyt kaikki hyvin! :) Onko sulla kotona apua vai ootko pärjännyt yksin? Vähän jännittää että miten ruoanlaitto, ovien availu yms. arkiset asiat tulee sujumaan.
Mitkä fiilikset nyt kun leikkaus on ohi? :)

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #47008 : bewbs
Mites lindssa, olit ilmeisesti jo leikkauksessa? Menikö kaikki hyvini? :)

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47011 : haave
Hienoa Liinukka, että kaikki on mennyt hyvin ja oot tyytyväinen! :)

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten - 5 kuukautta 1 viikko sitten #47013 : Liinukka
Minulla onneksi mies on ollut kokoajan apuna sängystä nostosta lähtien :lol: Aluksi kannattaa varoa paljon äkkinäisiä liikkeitä ja jopa vessanpöntön vetäminen on tuntunut ikävältä, mutta ihmeen nopeesti parin päivän sisään oppii varomaan asioita, jotka saattaa tuntua inhottavalta rinnassa. Yleisesti fiilis kivuista huolimatta on super hyvä (ja kivutkaan ei oo ollu missään vaiheessa sietämättömät). Ja olen tosi onnellinen, että pitkän harkinnan jälkeen uskaltauduin tekemään tämän. Nyt enää odottelen lopullista parantumista ja et pääsisi jo shoppailemaan uusia alusvaatteita ja biksuja :)
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 1 viikko sitten : Liinukka.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47014 : Mymmeli88
Kiva kuulla Liinukka, että kaikki on mennyt hyvin!
Täällä on viimeiset siivot tehty, huomenna alkaa jo matka Hesaan ja tiistaiaamuna laivaan :woohoo:
Itellä 2v ja 4v kotona,joten saa nähdä kuinka noita äkkinäisiä liikkeitä pystyy loppu viimein varomaan :dry:

6.3.2018/ Nagor impleo 330cc osittain lihaksen alle/ Finest/ Kullamaa

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47015 : Liinukka

Mymmeli88 kirjoitti: Kiva kuulla Liinukka, että kaikki on mennyt hyvin!
Täällä on viimeiset siivot tehty, huomenna alkaa jo matka Hesaan ja tiistaiaamuna laivaan :woohoo:
Itellä 2v ja 4v kotona,joten saa nähdä kuinka noita äkkinäisiä liikkeitä pystyy loppu viimein varomaan :dry:

Ei ole kauan tosiaan teillä muillakaan enää! Ja vikat päivät meni ainakin omalla kohdallani todella nopeasti. Oliko sulla Mymmeli tulossa lihaksen alle osittain vai päälle? Onneksi lääkkeet tosiaan auttaa pahimpiin kipuihin :)

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47016 : Mymmeli88
Se ratkeaa vasta tiistaina kummin päin tulee. Sen verran omasta takaa kuulemma on ettei ole poissuljettu tuo päälle laittaminenkaan. Haaveena on joka tapauksessa mahdollisimman luonnollisen näköiset!

Tavoitteena että kuun lopulla saisi sen verran kättä nostettua kivuilta että saa kummilapsen siunattua konfirmaatiossa :laugh:

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47019 : bewbs
Leikkaus ohi!
Laivasta poistuessa jännitti niin että tuntui että oksennan. Jännitys katos kuitenkin heti matkalla sairaalalle ja palasi vasta siinä vaiheessa kun mua köytettiin leikkauspöytään kiinni :laugh: Onneks sekin oli ohi äkkiä, hoitaja ei kerennyt kuin sanoa "tässä on anestesialääkäri", ja seuraavassa silmänräpäyksessä olinkin jo heräämössä. Potilastiedoissa lukee että leikkaus on kestäyt vain 22 minuuttia.

Vähän meinaa aika käydä pitkäksi sairaalassa kun olo on niin pirteä. Ei ole pyörryttänyt tai ollut pahoinvointiakaan. Rinnan alla on ikävä vihlova tunne, sen myönnän, mutta kyllä tän kestää! :)

70D->70H

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47020 : Joh

Liinukka kirjoitti: Moikka!

Voisin jakaa myös oman tarinani. Kävin eilen 2.3 operoitavana Helsinki Clinicillä Jyrängin luona. Olin miettinyt rintojen suurennusta monta vuotta, soutanut ja huopanut ajatuksen kanssa. Tammi/Helmikuussa päätin vihdoin varata konsultaation Helsinki Clinicille luettuani siitä pelkkää hyvää. Olin konsultaatiossa 55min ja vakuutuin Jannesta. Hain luonnollista lopputulosta ja sovittiin alustavasti, että laitettaisiin motiva ergonomix demit 320-340cc osittain lihaksen alle (mitoiltani olen 174/59). Varattiinkin leikkausaika jo kuukauden päähän, joka sopi minulle hyvin, jotta en ehtinyt jännittää niin kauan :laugh: Nukutus pelotti eniten ja myös itse ehdin varsinkin tämän viikon alussa käydä kunnon tunneskaalan kuolemanpelkoon asti.

Leikkaukseni tehtiin vasta n.klo14 joten ehdin rauhassa heräillä kotona. Ainoa miinus etten saanut juoda tai syödä ennen leikkausta mitään. Eilen oikeastaan vasta leikkauspöydälle mennessä alkoi jännittää tosi paljon ja kaikki mahdolliset ajatukset miksi teen tämän ehti käydä mielessä. Nukutus kävi kumminkin todella nopeasti ja seuraavaksi heräsin siihen kun hoitaja sanoi " herätys,leikkaus on ohi onnistuneesti". Mun silmistä alko valumaan jostain syystä tosi paljon kyyneleitä, koska en aluksi tajunnut missä olin. Hoitajat kyseli heti onko kaikki hyvin ja sopersin paniikissa että "Shokki", mutta melkeen heti sen jälkeen tajusin mistä oli kyse ja olin tosi huojentunut että kaikki meni hyvin ja olin elossa :whistle: Yllätykseksi mulle olikin laitettu 360cc. Janne oli kokeillut leikkauksessa 320-360 cc ja perusteli, että pienemmällä koolla olisi jäänyt iso kiitorata rintojen väliin.

Leikkauksen jälkeen mulla oli tosi hyvä olo koko illan eikä kipuja ollut paljon. Hoitaja kävi kokoajan kysymässä miten voin ja tuomassa vettä ja mehua. Pääsin n.klo19 kotiin ja kotonakin kaikki meni hyvin. Yöllä en saanut hyvin nukuttua ja aamulla/tänään ollut enemmän kipuja, mutta lääkkeet auttaa aika hyvin. Siteet otin iltapäivällä pois ja tissit näytti nyt jo super hyvältä!! Nyt vaan odottelen, että ne parantuisi nopeasti. Kaiken kaikkiaan niinku moni muukin on täälä todennut niin Helsinki Cliniciltä kaikilta super hyvää ja ystävällistä palvelua ja kaikki mennyt tähän asti paremmin kun osasin edes kuvitella.[/quot

Heippa Liinukka!
Kiva kuulla että kaikki meni hyvin ja pidit Helsinki Clinicin palvelusta.
Olen itse menossa kyseiseen paikkaan operoitavaksi 30.3 ja nyt alkaa pikku hiljaa jo jännittämään.
Näin viime yönä jo painajaista leikkauksesta:laugh: :blink:
Kävin reilu pari viikkoa sitten konsultaatiossa ja tuli kyllä luotto Janneen ja koko paikkaan!
Miten nyt on mennyt, onko ollut kipuja?

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47021 : Joh
Heippa Liinukka!
Kiva kuulla että kaikki meni hyvin ja pidit Helsinki Clinicin palvelusta.
Olen itse menossa kyseiseen paikkaan operoitavaksi 30.3 ja nyt alkaa pikku hiljaa jo jännittämään.
Näin viime yönä jo painajaista leikkauksesta laugh: :blink:
Kävin reilu pari viikkoa sitten konsultaatiossa ja tuli kyllä luotto Janneen ja koko paikkaan!
Miten nyt on mennyt, onko ollut kipuja?[/quote]

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47026 : Liinukka
Bewbs: Kiva kuulla, että leikkaus on ohi onnistuneesti! Tule päivittelemään, kun kerkeät miten toipuminen on lähtenyt käyntiin ja miltä lopputulos näyttää :)

Ja joh: Hyviin käsiin olet onneksi menossa:)! Katsoin, että meillä molemmilla miltein sama lopputulos tulossa. Mulla laitettiin yläosasta lihaksen alle ja rinnan yläosassa ehdottomasti ollut pahimmat kivut(johon osasinkin ennen leikkausta jo hiukan varautua). Nyt alkanut 4.pvnä vihdoin kivut helpottaa ja viime yö oli ensimmäinen kun sain kunnolla nukuttua. Eilen ja tänään olen käynyt hiukan kävelemässä, mutta aika rauhallisesti on pitänyt ottaa. To olen menossa Jannen luo haavakontrolliin:)

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47027 : Mymmeli88
Täällä myös olis leikkaus ohi :cheer:
Lopputuloksena 330cc osittain alla!

Makuuasennossa ei pahemmin kipuja tai muuta, mutta istualtaan tuntuu ikävää painetta rintakehällä ja tulee huono olo :pinch: olen huono sietämään alhaista verensokeria, joten veikkaan etovan olon johtuvan ihan siitä! :blink:

Tuntui että laiva- sekä automatka kestävät ikuisuuden, mutta kun päästiin klinikalle, niin johan alkoi tapahtua! Kirjautuminen ja kamat huoneeseen. Samantien lähtö ultraan, sieltä pois ja matkalla huoneeseen oli jo Kullamaa odottelemassa käytävällä valmiina piirtämään. Anestesialääkäri melkein samassa ovenavauksessa sisään ja heti perään verikokeet. Luulin että menee tovi ennen kuin leikataan,mutta sitten lähdettiinkin jo hoitajan perässä saliin. Taju kankaalle samantien, puoli tuntia ja homma oli siinä. Ihmeen vähän jännitti loppu viimein, vaikka hirvitti etukäteen tuo nukuttaminen!

Aivan ihanaa henkilökuntaa, joten missään vaiheessa ei tullut epäröivää tai epämukavaa oloa :)

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47030 : haave
Hienoa bews ja mymmeli, homma ohi onnistuneesti! :)
Minkälainen vointi ollut nyt? Ja muillakin jo leikatuilla, mitä tuntemuksia? :)

Mulla olis huomenna leikkaus! Vinkkejä? Saitteko sairaalassa syötävää? Mitä teillä oli päällä leikkauksessa? Oliko meikkiä?

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47031 : bewbs
Haave/ Vointi on ollut hyvä! Eilen tuntui ikävältä rinnan alla mutta tänään oon uskaltanut liikuttaa käsiä ihan normaalisti ja kipukin on lähes huomaamaton. Huonekaverille tuli implantit lihaksen alle ja hän oli hiukan kovemmissa kivuissa, ihmetteli että miten mä pystyn liikkumaan niin hyvin. Kotimatka sujui hyvin, jaksoin jopa kantaa tax freesta tuliaisia. Käveleminen tuntui vähän ikävältä, tuntui että tissit tippuu. :laugh: Piti madella semmoista "mummo liukkaalla kelillä" -vauhtia. :laugh: Jättäydyin tarkoituksella viimeisten joukkoon laivasta poistuessa, että saan kävellä rauhassa.
Olin varautunut paljon pahempaan. Laitoin kotona kaiken valmiiksi käsien ulottuville ja ostin kylmäpakkauksia jne. Nyt tuntuu että se oli ihan tarpeetonta kun olo ei poikkea paljon normaalista. Nää on kyllä niin tapauskohtaisia!

Sairaalassa sai ruokaa. Mulla oli varalta ateriankorvikepatukoita mukana, ei tullut tosin tarvetta niille kun ei tarvinnut olla nälässä. Sairaalalta sai sairaalavaatteet jotka vaihdettiin heti tultua päälle. Leikkaukseen mennessä ne otettiin pois, ja kiipesin pelkissä pikkareissa leikauspöydälle. Mulla oli hiukan meikkiä leikkaukseen mennessä, leikkaukseen meno tapahtui niin äkkiä että ne jäi kun kukaan ei käskenyt pesemään poiskaan. :D

Mitähän vinkkejä osaisin antaa... Ei ainakaan kannata kantaa sairaalaan mitään turhaa mukanaan. En ottanut ylimääräisiä vaatteita, mulla oli vain päällä oleva vaatekerta ja yhdet vaihtoalushousut, kun siellä tuli kuitenkin hengattua sairaalavaatteissa. Jos leikkauksen jälkeen tuntuu ikävältä niin kannattaa pyytää hoitajilta rohkeasti lisää lääkettä/kylmäpakkausta. Tsemppiä leikkaukseen! :)

70D->70H

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47033 : Mymmeli88
Yö meni yllättävän hyvin, en tarvinnut edes unilääkettä että sai nukutuksi! Oikea puoli tuntuu paljon paremmalta kuin vasen mutta painon tunne on helpottanut eiliseen verrattuna ;)
Voin yhtyä tuohon tissit tippuu tunteeseen kun lähtee kävelemään, saa nähdä miltä tuntuu kun suihkuun pääsee ja tukiliivit saa pois :laugh:

Iltapala tuodaan huoneeseen puol 6 maissa,mutta hoitaja tarjoutui hakemaan mulle ruokaa jo sitä ennen jos tarttee :) suklaata löyty mun laukusta,joten sillä sitkuttelin ruualle asti!
Mitään ihmeellistä ei kannata mukaan ottaa!

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47037 : haave
Ohi on jeee! :laugh:
Eli siis Helsingissä tilkassa loikoilen. 280 mentor anatominen lihaksen päälle.
Heräilin hyvin, kuin makoisilta unilta.
Yksi potilas oli lähdössä kotiin, mutta palasikin oksentaen. Toivottavasti itse pääsen miehen mukaan! Mennään hotelliin yöksi.
Aina oon ihmetelly, kun leikatut kirjottaa, että ei vielä oo kurkannu paidan alle, että miten ne malttaa! Nyt kun ite tässä muutaman tunnin loikoillu, ni en oo vielä kauheesti kurkkinu. Ehkä lääkkeet rauhoittaa :laugh:
Vessassa kun käyn, ni pitää vähä tiirailla ;) ihan senkin takia, että huomaa jos alkaa turpoamaan tms.

Hei bews tissikäs, vaihdapa jo profiilikuva ;)

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47039 : bewbs
Hienoa kuulla että sielläkin on leikkaus onnistuneesti ohi! :)
Mä en uskaltanut kurkkia liivien alle ennen kuin hoitaja seuraavana aamuna otti ne pois. Kai mä pelkäsin että tissit räjähtää tai vähintäänkin valahtaa lattialle, traumatisoidun haavoista tai jotain :laugh: En oo vielä nähnyt haavoja, ne on teippien alla piilossa. Vähän jännittää että kuinka gore näky sieltä paljastuu kunhan teipit alkaa irtoilemaan. :D

En malttanut olla ottamatta mittoja itsestäni, tämänhetkisillä mitoilla kuppikoko näyttäisi olevan 70G, joidenkin laskureiden mukaan 70F. Saa nähdä miten käy kunhan rinnat asettuvat paikoilleen ja lopulliseen muotoonsa. Mun puolesta saisivat olla isommatkin, ei uskoisi että tavaraa on työnnetty lähes puoli litraa kummallekin puolelle. Kaipa tää johtuu siitä, että iho on vielä niin kireä. Ulkopuoliset ei varmaankaan huomaa suurta eroa, koska oon kulkenut aina super push upeissa. Toivotaan siis että "drop&fluff" -vaihe on suotuisa! :D

70D->70H

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten - 5 kuukautta 1 viikko sitten #47040 : haave
Toivotaan siis että "drop&fluff" -vaihe on suotuisa! :D[/quote]

Joo tätä mäkin toivon :laugh:
En ois ikinä uskonu et nähdessäni nää (liivit päällä) aattelen et ei kovin isot tullu :D Tilanne voi olla eri, kun avaan liivit, jos joskus uskallan :D
Mutta plussaa on se, et kun lihaksen päälle tuli, niin ei tod näk rajat niin näy, kun on pienempi implantti, ei ehkä venytysarpia tai niin kovia kipuja. Juoksuharrastukselle hyvä juttu, ei pompi niin paljon.:D

Mutta nyt toivon, että kaikki sujuu tästä eteenpäinkin hyvin. IHANAA RINNAT! Ja voin lopettaa etsimästä tietoa malleista, koosta ym. Nyt vaan toipumiseen liittyvää :D
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 1 viikko sitten : haave.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47044 : Joh
Kiva kuulla Liinukka että toipuminen mennyt hyvin! Joo minulle tulee myös ylhäältä lihaksen alle. Eli sieltä varmasti kipein. Mitä lääkkeitä sait clinikalta mukaan?

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #47045 : lindssa
Moikka kaikille, täällä kanssa toipumassa jo!
Mulla oli tosiaan viime pe 2.3 leikkaus siellä Tallinnassa. Meinasinkyllä mennä hermot odotteluun sillä oltiin sairaalassa aikasin mutta itse leikkaus tais olla oisko ollut klo 16 tai jopa 17 jälkeen vasta. Tuli torkuttua/nukuttua monet tunnit niiden tutkimusten jälkeen. Ja sit alkoikin jo tulla sellanen epäusko et leikataanko mua edes ikinä :D

No, sit tuli Simmo ja olinkin varautunut siihen et hän on aika "jörö-jukka" mut en silti tarpeeksi kuitenkaan, olin tosi hermostunut kun hän piirteli ja vähäsananen oli mut siitä kyseli et enkö haluais anatomisia? En halunnut koska olin kuullut niin paljon siitä miten ne pyörähtää yms ja pyöreitä hän oli mulle alunperin suunnitellut ja niihin olin orientoitunut :D Mut hän ei niitä vastaankaan ollut ja ne hän laittoikin sitten - enkä kyllä vois olla tyytyväisempi hänen "työnjälkeen" :)<3 Onneksi vaihdoin kirraa loppujen lopuksi (vähättelemättä yhtään alkuperäistäkään tietenkään!)

Simmon lähettyä ei menny varmaankaan kauaa kun mut jo vietiin leikkaussaliin, siellä muistan kun asetuin köytettäväksi pöydälle ja suoneen laitettiin jotain mikä poltti vähän , ehkä maski vielä ja sit taju olikin veks.

Heräämössä olin ekat pari minuuttia ihan pihalla missä mitä milloin, olin kai nähnyt jotain unta mitä kyllä ihmettelen vieläkin - oon ollut nukutuksissa aiemminkin mut tää kokemus oli ihan erilainen omalla tavallaan, jännä kuitenkin. Nopeesti olin kuitenkin ns normaali taas ja pääsin aika nopeesti huoneeseen, leikkaus oli kestänyt puoli tuntia vain ja koko heräämöaika siihen vielä niin veikkaisin yhteensä ehkä n.2-2,5h? Mielenkiinnolla ootan leikkauskertomusta! :)

Kipuja ei ollut ollenkaan ainoastaan sitä paineentunnetta, vaikken heräämön jälkeen saanut mitään vahvempaa lääkettä kun tablettina kerran tai kaks jotain.. Mut onneks oli siitä sairaalan apostakin ostettuja lääkkeitä eikä niitäkään tarvinnut kun seuraavana aamuna ottaa kun en saanut kipulääketippaa vaikka ois pitänyt, eli se mitä pelkäsin eniten oli just kivut (ja kuolema nukutukseen) ja kummastakin selvisin :D

Takastulomatka meni hyvin, kotona on mennyt hyvin vaikka yksin oon nyt arkipäivät ollut, mies onneks ollut apuna muuten, esim. Kuvien ottamisessa ja haavalappujen laittamisessa, tukiliivien kiinnittämisessä (alkaa käymään itellekin helpommaks kun turvotus laskee)...muuten mennyt hyvin. pitäis vaan levätä enemmän mut mut :D

Nyt 5 päivää leikkauksesta ja tänään kävin eka kerran ulkona, oli virkistävä kokemus tosin julkisilla liikkuminen ja kaupungilla ryysiksessä kulkeminen pelotti vähän mut siitäkin selvitty.

En jaksa odottaa sitä kuukauden rajapyykkiä jolloin (muistaakseni?) tukiliiveistä saa luopua ja ehkä jopa ostaa kunnon rintaliivit!
Ainoa huoli mikä on on tää turvotus ja painonnousu (6kg:S) haluun molemmista eroon nopeasti... sormus meni sormeen tänään ekaa kertaa mut muu kroppa turvonnut ja siihen ois pitänyt orientoitua enemmän, tosi masentavaa jotenkin mut kait se sit joskus menee pois...?! :D

Tisseistä oon niin ylpee, näyttää joka päivä paremmalta mun mielestä, tosin en haluais et ne pienenee kauheesti nykyisestä. :P
Siim Simmoa voin kyllä sydämestäni suositella kaikille mutta tosiaan hänen ulosanti ei oo kaikista sosiaalisinta mutta tärkeintä mulle on tää lopputulos.:) harmittaa etten muistanu ottaa ennen-kuvia itse koska tällä hetkellä finestin sovellus ei ilmeisesti toimi enkä pääse sieltä näkemään/tallentamaan (vaikka onhan ne selkeenä mielessä kun niiden kanssa tuli 28v elettyäkin)... oon ottanut joka päivä kuvat näistä et huomaisin muutoksen jos joskus iskee joku epätoivo tms, vaan ne ennen-kuvat kyl oikeen häiritsee kun ei oo :dry:

Nyt pakko mennä nukkumaan mut lueskelen tarkemmin muidenkin teidän maaliskuulaisten kuulumiset huomenna, innolla odotan/haluun kuulla miten muilla on mennyt/menee! :)<3

175cm/54kg
Leikkaus 2.3.18 Fin Est / Siim Simmo
Nagor HR 300cc osittain lihaksen alle
Lähtökohta lähes rinnaton

Sivu luotiin ajassa: 1.019 sekuntia