× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Maaliskuu 2018

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #46712 : bewbs
Joko täältä löytyy muita maaliskuulaisia? :) Minne olette menossa leikattavaksi?
Omaan leikkaukseeni on vajaat 6 viikkoa, olisin kyllä ihan valmis menemään jo! On tätä jo 10 vuotta odotettukin :laugh:

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46835 : Anukoi
Mulla varattu cityklinikkaan leikkauspäivä 25.3. ja tulossa olisi B-litet pyöreät 290cc lihaksen alle.....☺️ 3x imettänyt, 172/63

Lisää
10 kuukautta 6 päivää sitten #46859 : haave
Heippa!
Mulla aika varattu Tilkkaan 7.3. Huh että alkaa jännittää!
Suunnitelmissa anatominen mentor 280cc lihaksen päälle.

Milläs fiiliksillä muut maaliskuulaiset? :)

Lisää
10 kuukautta 5 päivää sitten - 9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46870 : Emj
Hei!

Aika varattu Helsingin Plastic Surgery Centerille 7.3. Enää muutama viikko jäljellä, ei malttais odottaa! Vielä ei paljoa jännitä, mutta varmasti viimeiset yöt ennen leikkausta menee aika vähillä unilla. Jännitin konsultaatiotakin ihan kamalasti! :laugh:

Edit: Leikkauspäivä aikaistui yhdellä päivällä, pääsen leikkaukseen jo 6.3.! En malta odottaa. :)

Leikkaus 6.3.2018
Nagor Impleo MR 330cc lihaksen alle
Jyri Hukki/Plastic Surgery Center
Lähtötilanne noin 75A
Leikkauksen jälkeen 75D
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 3 viikkoa sitten : Emj. Syy: Muutos leikkauspäivään

Lisää
10 kuukautta 4 päivää sitten #46872 : liisi
hei!

Mulla aika varattuna Finestille 23.3 ja Jyri Kullamaa leikkaa. High profile 460-520cc ja tulee joko osittain tai kokonaan lihaksen alle :)

Tulossa: 22.3.18 Finest / Kullamaa
460-520cc Nagor Impleo

Lisää
10 kuukautta 4 päivää sitten #46875 : bewbs

haave kirjoitti: Heippa!
Mulla aika varattu Tilkkaan 7.3. Huh että alkaa jännittää!
Suunnitelmissa anatominen mentor 280cc lihaksen päälle.

Milläs fiiliksillä muut maaliskuulaiset? :)

Hyvillä fiiliksillä! En osaa edes jännittää. Päinvastoin, tänäänkin oon ollut yhtä hymyä ultrassa käymisen jälkeen. Ei löytynyt mitään poikkeavaa ja lääkäriltä irtosi lupa leikkaukseen lähtemiseen.
Jotenkin tosi tyyni olo, etenkin kun se pahin innostus ja googletteluvaihe meni ohi. Sitä vaan odottaa leikkaukseen pääsyä. Mulla ei oo taipumusta jännittää mitään, mutta saa nähdä millaiset viime hetken paniikit sieltä sitten tulee :laugh:

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Lisää
10 kuukautta 3 päivää sitten #46877 : toivoatäynnä
Jännääää.

Tuntuu että asiat edistyy todella nopeasti. Kävin konsultoinnissa Finestille ja ilmeisesti tulossa olisi 270 Nagor pyöreä, huomenna varmistuu :) Tuntuu että kaikille muille tulee huomattavasti suurempia, mutta tämäkin näytti jo todella isolta muutokselta nykyiseen. Toivottavasti ei jää liian pieniksi.

Maaliskuun alussa tai puolivälissä olisi tarkoitus leikkailla... Odotin konsultoinnissa että alkaisin jännittää ja perumaan, mutta innostuin vain enemmän kun soviteltiin implantteja. Mulle tulisi tissit?

Lähtökohtana siis a-pieni b, tubulaarisuutta ja rinnat kaukana toisistaan. Ylipainoisenakaan eivät koskaan olleet isommat. Nykyisin olen hoikahko ja urheilullinen. Tissit ovat saaneet oloni aina epävarmaksi ja epänaiselliseksi - ei edes se pienuus, vaan se muoto. Rumat ketunnokat. Ihanaa saada muutos näihin! :)

Lisää
10 kuukautta 3 päivää sitten #46880 : Joh
Heippa!

Minulla on rintojen suurennus leikkaus tulossa 30.3. Kävin tänään juuri konsultaatiossa, tulossa on pyöreät 370 ja puoliksi lihaksen alle.

Olen menossa Helsinki Clinicalle, Janne Jyränki leikkaa. Minulla on ystävä ja tuttuja käynyt kyseisessä paikassa operoitavana, niin on luottoa. Ja vaikutti muutenkin heti ovesta sisään astuessa luotettavalta ja hyvältä paikalta.

Olen niin innoissani, on tätä jo mietitty reilu 10 vuotta. Omat rinnat niin pienet, kuppi koko AA/A.

166cm/65
Pyöreät 370, puoliksi lihaksen alle.

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46890 : ha_vana
Fin-Estille 20.3 varattu aika. Eniten pelottaa kivut ja että meneekö leikkauksessa kaikki hyvin. Kahden ison koiran lenkitys myös vähän mietityttää :dry:

Fin- Est 20.3.18

Lähtötilanne kiinteät 70B,
Suunnitteilla 330-360cc lihaskalvon alle// Jüri Kullamaa

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46893 : bewbs

ha_vana kirjoitti: Fin-Estille 20.3 varattu aika. Eniten pelottaa kivut ja että meneekö leikkauksessa kaikki hyvin. Kahden ison koiran lenkitys myös vähän mietityttää :dry:

Mua kans vähän arveluttaa oma pärjääminen koska oon menossa ilman saattajaa. :| Paluumatka menee luultavasti hytissä nukkuessa, mutta mietityttää että mitenköhän pärjään laukun kantamisen, takin pukemisen ja ovien avaamisen kanssa. Onneksi asun Helsingissä niin loput kotimatkasta taittuu nopeasti taksilla, ja kotona on kämppis auttelemassa tarpeen vaatiessa.
Mites muut? Oletteko menossa yksin vai saattajan kanssa? Onko teillä pitkä matka sairaalalta kotiin?

70D->70H

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46894 : bewbs
ha_vana, kannattaa varmaan ostaa vyötärölle kiinnitettävä hands free talutin, niin koirat ei pääse riuhtomaan kädestä :)
www.zooplus.fi/customerpicturedisplay/sh...ksutaluttimet/194603

70D->70H

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46929 : ha_vana
bewbs// Tuollaista olenkin katsellut, pitääpä laittaa tilaukseen :) Minkä kautta olet leikkaukseen menossa? Mun ymmärtääkseni nykyään ei enää Fin-Estillä saa hyttiä paluumatkalle. Toivottavasti sitä ei olisi siis aivan järkyttävän kipeä.

Fin- Est 20.3.18

Lähtötilanne kiinteät 70B,
Suunnitteilla 330-360cc lihaskalvon alle// Jüri Kullamaa

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46940 : bewbs
Oon menossa Fertilitakseen The health clinicin kautta. Harmi jos sulla ei ole hyttiä, mutta eiköhän se hyvin mene kun matka on kuitenkin vain pari tuntia. :)
Vähän jänskättää että tuleeko hirveät pahoinvoinnit nukutuksen ja lääkkeiden takia, siihen päälle vielä laivan keinuminen niin huhhuh... :D Pahoinvointi ja pyörrytys jännittää oikeestaan kipujakin enemmän, mutta turhapa niitä on etukäteen murehtia.

70D->70H

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten - 9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46941 : lindssa
Täällä yks maaliskuun alkulainen! Kävin tosiaan 4 päivää sitten konsussa ja tänään varasin/sain onnekseni leikkausajan jo 2.3 koska halusin ehdottomasti Simmolle ja se on hänen viimenen leikkauspäivä Fin Estin kautta. Oon niin iloinen et ei oo kun 8pv jäljellä, olisin valmis menemään vaikka huomennakin, kärsimätön kun olen:D
Aluksi oli tarkoitus mennä Kullamaalle (koska Fin Estin konsussa ei Simmoa enää esitelty heidän leikkaavans kirrana) mutta sit sainkin tietää et just se 2.3 hänen vika päivä on vielä Fin Estin kautta. Lisäksi Kullamaan ja Simmon arviot erosi sen verran toisistaan että Simmoon päädyin siksikin että oon nähnyt niin monia loistavia lopputuloksia myös rinnattomillekin asiakkaille.
Onneksi siis kävi tuuri ja sain rahat kasaan jo ennen kun alunperin oli suunniteltu(y)

En osaa vielä edes jännittää kun en oo vielä oikeen edes sisäistänyt sitä että vihdoin 28vuoden jälkeen(-9kk kun olin raskaana), reilu viikon päästä mullakin on rinnat! :D

Eniten mietityttää tällä hetkellä se etten vaan tuu kipeeksi just ennen leikkausta, ja se että minkäkokoiset (270/300cc) pyydän, niin ja se et mikä Nagorin malli tulee..

175cm/54kg
Leikkaus 2.3.18 Fin Est / Siim Simmo
Nagor HR 300cc osittain lihaksen alle
Lähtökohta lähes rinnaton

Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 3 viikkoa sitten : lindssa. Syy: Selkeytin lääkärin nimen

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46957 : Mymmeli88
Täällä olis kans yks Fin-Estille menijä. Vähän hirvittää kun alun perin piti saattaja tulla mukaan, mutta hän joutuikin perumaan, joten yksin ollaan menossa :unsure: Mua ei oo ikinä nukutettu ja kotimatkaa on edessä useampi tunti, et hirvittää aika lailla kuinka sitä selviää hengissä kotiin asti :blink: :laugh:
Leikkauspäivä on 6.3 Kullamaalle.

6.3.2018/ Nagor impleo 330cc osittain lihaksen alle/ Finest/ Kullamaa

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #47000 : bewbs
Kylläpä aika rientää! Enää pari päivää leikkaukseen... Outoa ajatella, että parin päivän päästä mulla on tissit! :laugh:
Täällä on jo kämpän siivous hyvällä mallilla, vielä pitäis käydä kaupasta kaapit täyteen ruokaa.
Ihan kivaa saada pitää vähän taukoa töistäkin, ja olla vaan sen pari viikkoa. Jospa nyt viimeinkin löytyis aikaa kirjoille ja elokuville jotka on jo pitkään ollut to do -listalla :D

70D->70H

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #47001 : haave
Kyllä alkaa mullakin olla perhosia vatsanpohjassa :laugh: Mulla keskiviikkona leikkaus !

Kiva että sulla alkaa olla kaikki valmiina :) Mä oon ollu nyt hiihtolomalla, huomenna kotiin ja pitäs oikeestaa saada ma kaikki valmiiksi!

Onko yhtään jännitystä ilmassa?

Mä näin yks yö unta, että tikit oli tos rinnan päällä ja teipit repsotti miten sattuu ja koko oli tosi pieni :laugh: Eikä mitään hoito-ohjeita annettu.

Tuntuu kyllä epätodelliselta, että ens viikolla tähän aikaa on tissit!! Huhhuh! Ja miltähän mahtaa tuntua..

Oon nyt koittanu joka päivä harrastaa liikuntaa ja nauttinu kun vielä pääsee :D
Toivon, että leikkauksen jälkeen pian pääsee kävelee ja muutaman viikon päästä vois vaikka jotain kevyttä tehdä.

Ootan niin sitä hetkee kun on jo toipunu ja olis kaikki menny hyvin ja sais nauttia uusista tulokkaista :lol:

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #47003 : toivoatäynnä
Mulla muuttui päivämäärä 13.3 eli seuraavan viikon tiistaihin :) Ehdin paniikeissa jo kerran perua, mutta totesin että nyt on paras aika, kesällä ja syksyllä ei töiltä ehdi.
Kaikki ihmiset joiden on tärkeää tietää tietävät nyt.
Lähden reissuun parin viikon päästä leikkauksesta, onneksi kyseessä on matka joka sisältää vain paljon autossa olemista.

Tunteita on ollut laidasta laitaan: intoa, pelkoa, häpeääkin. Tällä hetkellä eniten intoa kuitenkin. Onneksi leikkaukseen tulee saattaja mukaan ja avopuoliso on toipumisen tukena.

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #47004 : bewbs
Tunteet heittelee tosiaan laidasta laitaan. Välillä oon ollut ihan varma että kuolen leikkauspöydälle :laugh: Kuolema ei sinänsä pelota, vaan enemmänkin se, miten paljon vaivaa siitä aiheutuisi läheisille. No, eiköhän kaikki suju hyvin osaavissa käsissä! :)
Tällä hetkellä ihan positiivisissa tunnelmissa. Jännitys mitä tunnen on enemmänkin innostuneisuutta. Mielessä pyörii lähinnä tulevat rintsikkaostokset ja se, kuinka monta levyä domino -suklaata jaksan raahata tax freesta :laugh:

70D->70H

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #47006 : Liinukka
Moikka!

Voisin jakaa myös oman tarinani. Kävin eilen 2.3 operoitavana Helsinki Clinicillä Jyrängin luona. Olin miettinyt rintojen suurennusta monta vuotta, soutanut ja huopanut ajatuksen kanssa. Tammi/Helmikuussa päätin vihdoin varata konsultaation Helsinki Clinicille luettuani siitä pelkkää hyvää. Olin konsultaatiossa 55min ja vakuutuin Jannesta. Hain luonnollista lopputulosta ja sovittiin alustavasti, että laitettaisiin motiva ergonomix demit 320-340cc osittain lihaksen alle (mitoiltani olen 174/59). Varattiinkin leikkausaika jo kuukauden päähän, joka sopi minulle hyvin, jotta en ehtinyt jännittää niin kauan :laugh: Nukutus pelotti eniten ja myös itse ehdin varsinkin tämän viikon alussa käydä kunnon tunneskaalan kuolemanpelkoon asti.

Leikkaukseni tehtiin vasta n.klo14 joten ehdin rauhassa heräillä kotona. Ainoa miinus etten saanut juoda tai syödä ennen leikkausta mitään. Eilen oikeastaan vasta leikkauspöydälle mennessä alkoi jännittää tosi paljon ja kaikki mahdolliset ajatukset miksi teen tämän ehti käydä mielessä. Nukutus kävi kumminkin todella nopeasti ja seuraavaksi heräsin siihen kun hoitaja sanoi " herätys,leikkaus on ohi onnistuneesti". Mun silmistä alko valumaan jostain syystä tosi paljon kyyneleitä, koska en aluksi tajunnut missä olin. Hoitajat kyseli heti onko kaikki hyvin ja sopersin paniikissa että "Shokki", mutta melkeen heti sen jälkeen tajusin mistä oli kyse ja olin tosi huojentunut että kaikki meni hyvin ja olin elossa :whistle: Yllätykseksi mulle olikin laitettu 360cc. Janne oli kokeillut leikkauksessa 320-360 cc ja perusteli, että pienemmällä koolla olisi jäänyt iso kiitorata rintojen väliin.

Leikkauksen jälkeen mulla oli tosi hyvä olo koko illan eikä kipuja ollut paljon. Hoitaja kävi kokoajan kysymässä miten voin ja tuomassa vettä ja mehua. Pääsin n.klo19 kotiin ja kotonakin kaikki meni hyvin. Yöllä en saanut hyvin nukuttua ja aamulla/tänään ollut enemmän kipuja, mutta lääkkeet auttaa aika hyvin. Siteet otin iltapäivällä pois ja tissit näytti nyt jo super hyvältä!! Nyt vaan odottelen, että ne parantuisi nopeasti. Kaiken kaikkiaan niinku moni muukin on täälä todennut niin Helsinki Cliniciltä kaikilta super hyvää ja ystävällistä palvelua ja kaikki mennyt tähän asti paremmin kun osasin edes kuvitella.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina, Joh

Sivu luotiin ajassa: 0.349 sekuntia