× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Ultaäänitutkimus

• Teresa23
  • Teresa23 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • 12/2016, lihaksen alle Nagor 330, Jyri Kullanmaa
Lisää
1 kuukausi 4 päivää sitten #46593 : Teresa23
Kuinka usein ootte käyneet ultrassa tissien kanssa?
Reilu vuosi sitten kävin ennen leikkausta. Jotenkin tuli yhtäkkiä fiilis että pitäiskö mennä, ei siis mitään oireita ole mistään, mutta oman mielenterveyden vuoksi kun välillä mielikuvitus laukkaa :-D
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #46597 : lehtosa
Ei tartte käydä, ellei jotain erityistä tule :) Mä menin itse viime vuonna julkisen kautta, koska toisesta nännistä rupes tulemaan kirkasta eritettä, ultrassa paljastui muutama pieni hyvänlaatuinen kasvain, joista yksi sitten poistettiin (kylläkin puolestaan yksityisellä). Mulla jäi molempiin rintoihin yhdet pienet kasvaimet, jotka tuntuu pieninä herneinä rinnassa mutta on täysin vaarattomia, eli kannattaa siis sillon tällön tunnustella rinnat läpi ja mikäli huomaa muutosta niin hakeutua lääkäriin (mun tapauksessa kylläkin luultiin tk lääkärin kanssa, että ne "herneet" on rintarauhaskudosta, koska ovat niin samoissa kohdin molemmissa rinnoissa). Muussa tapauksessa ei ole tarvetta. Gynellä käydessä voi gynen myös pyytää tunnustelemaan rinnat mikäli haluaa, jotkut lääkärit ehdottaa sitä itsekin.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.474 sekuntia