× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Miltä tuntuu saada rinnat?

• ML
  • ML hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
6 kuukautta 2 päivää sitten #46567 : ML
Itse 38v, ainakin 25vuotta halunnu ittelleni rinnat. Nyt se lopulta toteutuu.
Miltä se tuntuu kun leikkaus ja toipuminen on ohi?
Onko ainut asia mitä kadut se, ettet tehnyt sitä aiemmin?
Minkälaisia ajatuksia silloin herää?

Oma h-hetki lähestyy, 22.2...ajatukset alkaa vallata pään24/7

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 2 päivää sitten #46570 : lehtosa
No mä olin 22v kun otin ekat tissit (tänä vuonna 25v ja menossa uusintaan) ja ainut ja eka asia mitä kaduin olikin just se kun niin pitkään mietin ja pohdin (3v :laugh: ). Kannattaa se toki tarkkaan miettiä. Mä olin henkisesti varautunu kauheeseen järkytykseen, koska eihän ne tissit kovin nätit leikkauksen jälkeen ole, mut yllätyin kyllä positiivisesti :) tärkein ehkä just et ensin leikkauksen jälkeen kipeenä sitä ehkä saattaa katua, mut se menee nopee ohi kyllä, joten jos sellanen fiilis tulee niin älä sitä ainakaan stressaa :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
6 kuukautta 1 päivä sitten #46575 : Emmasiren
Huomenna mulla on kuukausi leikkaksesta ja nyt jo tuntuu paljon paremmalta itsetunto on kohonnut :D mua jännitti ennen leikkausta että miltä ne rinnat tulee tuntumaan ku en ole aikaisemmin kokeillut kenenkään silikoni rintoja. Luulin että sen implantin tulee tuntemaan mutta ei tunnu vaikka miten puristaa :D
Nukutus pelotti tosi paljon ku en aikaisemmin ole ollut leikkauksessa mutta ei siinä ollut mitään pelättävää. Kaikki on ollu paljon helpompaa kuin kuvittelin, kivut ei ole olleet pahat ja toipuminen on mennyt hyvin :)
Ei se sillai harmita etten mennyt aikaisemmin ku olen 23v. 1-2 vuotta sitten harkitsin tosissani leikkaukseen menemistä mutta jännitti liikaa joten lykkäsin sitä eteenpäin, olisi se ollut hienoa jos ei olisi jännittänyt niin paljon silloin mutta mulla on nyt vihdoin unelma tissit niin olen tosi tyytyväinen :)

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
6 kuukautta 1 päivä sitten #46579 : LiisaTu
Varaudu siihen että mietit niitä tissejäsi vielä melko pitkään 24/ 7 ;) Heti leikkauksen jälkeen ne ainakin minulla olivat niin kipeät ja kireät että pysyivät kyllä mielessä. Nyt ne eivät kyllä kesken työpäivän juuri käy mielessä, mutta kun tulee luppoaikaa niin heti ajatus karkaa, nyt sitä vaan odottaa että laskeutuvat ja muotoutuvat, "minkähänlaiset näistä lopulta tulee", "minkälaisia liivejä voi ostaa" jne. Toipumisvaihe siis on vielä kesken...

Olen 33v ja aina ollut tyytymätön olemattomiin rintoihini. Sain herätyksen siihen, että miltä tuntuu kun on tissit vasta kun ne raskaus- ja imetysaikana kasvoivat, ja shokkihoitoahan oli palata viimeisen imetyksen loppumisen jälkeen vielä heikompaan tilanteeseen kuin mikä oli alunperin.

Nyt kuukausi leikkauksesta, laitettiin maltilliset 300cc osit lihaksen alle. Vielä hieman epäselvää että oliko tämä vaivan ja rahan arvoista. Kauhistuttaa että miten rintalihakset toipuvat, vaikka kuukaudessakin on selvää edistymistä tapahtunut. Toisaalta olen todella tyytyväinen, ihana kun ei tarvi kulkea epämukavissa pushupeissa ja liivintäytteissä. Petipuuhissa on myös ollut havaittavissa selkeää virkistymistä ;) (vrt siihen että ennen en oikeastaan halunnut mieheni katsovan tai koskevan seksin aikana olemattomiin rintoihini). Komplikaatioiden pelko on vielä melkoinen, mutta sen kanssa on vaan opittava elämään.

En olisi ollut valmis tähän aiemmin, halusin ensin tehdä lapset. Rahaa olin kuitenkin laittanut säästöön jo vuosia ja puhunut "tissirahastosta", vaikka en ollut varma että aionko säästöjäni tähän sitten käyttää. En tehnyt hirveän perusteellista työtä mitä tulee leikkauksen suunnitteluun (elikä en käynyt kuin yhdessä konsultaatiossa vaikka yleensä suositellaan että kävisi useammassa. Ja minun oli todella vaikea valita sijoitustapaa, joten päätin lopulta noudattaa kirurgin suositusta. Hipelöin muutamia implantteja ennen implantin valintaa, mutta ehkä olisin voinut vielä miettiä avokatseisemmin muitakin vaihtoehtoja. Keskustelupalstoja ja netistä löytyvää tietoa rintojen suurennoksesta kävin kyllä läpi niin että pää oli viikkokaupalla pökkyrällä).

Tällä hetkellä kyllä on taas jotenkin "kokoNaisempi" olo kuin ennen operazuunia :)

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

• ML
  • ML hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
6 kuukautta 1 päivä sitten #46580 : ML
Mäkin olen aina ajatellut että lapset ensin.ja sitten "korjautan" itseni tältä osin. Nyt ajateltuna, hyvä ajatus juu mutta kyllä rinnattomuus on myös aiheuttanut paljon mielipahaa että siltä osin kannattanut ottaa ne jo ennemmin.
Itse en kehtaa riisua rintaliivejä intiimissä kanssakäynnissäkään mieheni kanssa vaikka ollaan oltu yhdessä jo iät ja ajat, ihan teinistä saakka. En halua että hän koskee kun ei ole mihin koskea. Saunaan on pakko :D mutta onneksi omistan pitkät hiukset jotka peittää häpeäkohdat ;)
Että todellakin haluan muutosta elämääni, välillä menee paremmin ja välillä paljon huonommin itsetunnon kanssa tuon asian kanssa.

Toipumisaikaa pelkään koska nuorin lapsi on vasta 1v, muut jo selvästi isompia. Isäntä on luvannut olla apuna mutta lähinnä mietin käytäntöä lapsen kanssa. Onnekseni rakas puolisoni ottaa ensin talviloman ja sen jälkeen isyyslomaviikkoja jotta pystyy olemaan avuksi.

Mutta on tämä mahtavaa ajatella että lopulta odotus palkitaan.

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
6 kuukautta 1 päivä sitten #46581 : Maima
Itellä nyt reipas 3kk leikkauksesta. Kaikki meni toipumisessa tosi hyvin, pahimpien kipujen aikana tietty tuli mieleen se että mitä hittoo oon menny tekemään. Onnellinen oon tisuista, vaikka luultavasti jossain kohtaa korjausleikkaukseen päädyn (vähän kokoa lisää etc)... kaipa se suhtautuminen riippuu pitkälti siitä vastaako lopputulos niitä omia mielikuvia kuinka tarkasti. :) eli kannattaa painottaa kirurgille mitä toivoo, itse höpsönä luulin että meni kerrasta perille. Mutta siis kaiken kaikkiaan oon tyytyväinen, koska on tää nykyinen niin paljon parempi kuin lähtökohta!

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
5 kuukautta 4 viikkoa sitten #46595 : Dizzit
Mulla on ollu pian puoli vuotta nämä uudet rinnat. Kyllähän se on mahtavaa kun voi käyttää tavallisia liivejä ilman pushuppia ja ihan mitä paitaa vaan, ei tarvii pelätä että nännit vilkkuu kaula-aukosta.. kuljen enemmän rinta rottingilla, vaikka nämä onkin suht pienet rinnat. Tunnen itseni naiseksi ja naiselliseksi, mikä on upeaa!

Toisaalta en vieläkään uskalla maata mahallani ja jotkin asennot tai tekemiset on hankalia näiden kanssa, mutta se ei haittaa.

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: KaroliinaK

Sivu luotiin ajassa: 0.560 sekuntia