× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tissit suunnitelmissa - apuja konkareilta!

• Mailiss
  • Mailiss hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Elämäntapaliikkuja
Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #46447 : Mailiss
Moikka kaikki!

Olen aika uusi täällä foorumeilla, mutta jo pitkän aikaa haaveillut rintojen suurennuksesta. Nyt kun rahatilanteen puolesta olisi hyvinkin mahdollista kustantaa tälläinen operaatio, on jostain syystä pää täynnä kysymyksiä ja ajatuksia.

Tein aikaisemmin sen virheen että kävin The Lookilla konsussa.. Olis pitänyt jättää väliin. Siellä sain kuulla ihan suoraan että tissit kannattaa ottaa vasta kun on 5 kiloo laihdutettu ja heti rintaliivien riisumisen jälkeen kysyttiinkin mun imetystilanne. Ja mun tilanteessa, sitten kun olisin laihtunut mulle voitaisiin laittaa vielä isommat implantit(!)... Valotan teille vähän, täytän pian 23v, urheilen säännöllisesti, enkä imetä, enkä ole edes saanut lapsia. Hieman romutti mun käsitystä itsestäni ja itsetunto koki kolauksen, mutta en kirjoita siitä tähän sen tarkemmin.

Tapauksen jälkeen kuitenkin nousi epävarmuus ja ahdistus muihin konsuihin menemisestä. Koin suoraan sanottuna että pitää parantaa sitä ja tätä ja tota.. Eli siis kaikki mitä muka tiesin ja halusin nollautui siltä istumalta. Taas ollaan lähtötilanteessa. Enää en ole varma siitä pyöreästä mallista, koosta tai mistään muustakaan.

Kysynkin siis suoraan:
Onko teille sanottu että ensin kannattaa laihduttaa?
Miten sovititte implanttivaihtoehtoja?
Onko/oliko kenelläkään epävarmuutta kehoon liittyvissä asioissa?

Suoraan sanottuna v*tuttaa että ensimmäinen konsukokemus oli tollanen.. Tästä onkin hyvä lähteä toteuttamaan niitä unelmia :dry:

>165/58
>Nagor IMP-HR360
>Leikattu 01.06.2018
>Jüri Kullamaan käsialaa

Lähtökohta 70C/D
Nykyinen koko 65F

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #46448 : ilyena
Kuulostaapa tympeältä kohtelulta :angry: tietty jos sanoo että meinaa lähiaikoina hirveästi laihduttaa niin sitten luultavasti kannattaa odottaa tissileikkauksenkin kanssa, mutta sähän et edes ole ylipainoinen? Asiaton kommentti ja varmaan turha sanoa, mutta älä missään nimessä mene sinne Lookille. Ei anna kovin hyvää kuvaa yrityksestä tollanen kommentointi.

Mä kävin konsultaatiossa vain yhdessä paikassa koska olin päättänyt, että menen Helsinki Clinicille leikkaukseen. Tietenkään ei oo mitään haittaa jos käy parissa konsultaatiossa, päinvastoin :) Mulla oli aika selkeä visio siitä millaiset rinnat haluan ja kerroin ne kirurgille joka sitten myös sanoi oman mielipiteensä siitä mitä kannattaa tehdä. Implantteja sovitin sellasen ihonmyötäisen topin kanssa. Tää 390cc mikä mulla on näytti sovituksessa aivan jättimäiseltä, mutta kannattaa muistaa että sovitusimplantit ei anna realistista kuvaa siitä minkä kokoiselta implantti näyttää sitten kudosten alla.

Mua hävetti mennä konsultaatioon koska mulla oli rumat tubulaariset tissit ja kun rinnoista otettiin valokuvat niin se oli jotenkin "nöyryyttävää" olla siinä kirkkaassa valossa kameran edessä, mutta sain paikasta niin hyvän kuvan ja itse kirurgi oli niin asiantunteva, että ei missään vaiheessa tullut huonoa fiilistä tai muutenkaan alkanut epäilyttää leikkaus. Kannattaa siis huolella valita paikka mihin menet leikkaukseen ja olla varma, että ootte samalla aaltopituudella kirurgin kanssa siitä mitä tehdään. Ihan rohkeesti kannattaa mennä johonkin toiseen paikkaan konsultaatioon, saat varmasti asiantuntevaa palvelua :)

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailiss

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #46459 : lehtosa
Samaa mieltä siinä määrin ilyenan kanssa, että jos haluat laihduttaa, niin kannattaa se tehdä ennen leikkausta. Koska sekin tietty vaikuttaa rintojen muotoon ja implanttiin ymsymsyms....MUTTA mikäli et aio, etkä ole edes puhunut konsultaatiossa aikomuksesta laihduttaa niin ei todellakaan tarvitse :laugh: siinä tapauksessa todella typerää edes kommentoida the lookin puolelta asiasta. Toisaalta, koska kyseessä oli the look, en oo yhtään ihmeissäni sun saamasta palvelusta. En oo viimeseen pariin vuoteen kuullut ko. firmasta mitään muuta kun huonoa, etenkin juuri näiden konsultaatioiden pohjalta. Parhaimmassa tapauksessa asiakkaan ei annettu ollenkaan sovittaa konsussa sovitusimplantteja, ja pari päivää ennen leikkausta pohti fb ryhmässä ääneen että minkähän kokoiset ne implantit sit mahtaa olla...ei hyvä luoja *facepalm* Jätät omaan arvoonsa tollaset tyhmyydet.

Mä olen aikalai sun ikäinen, syntynyt -93 ja 22v kävin ekassa rintaleikkauksessa. Ei puhettakaan sillon vielä lastenhankinnasta ja nytkin 25-vuotiaana kun oon menossa uusinta leikkaukseen, en edelleenkään karsasta sitä lasten hankinnan kannalta :laugh: ihan vaan sen takia, kun se lasten hankinta ei itsellä ole ajankohtaista vielä seuraavaa 10 vuoteen, joten minkä helvetin takia odottaisin? :laugh: toki taas, mikäli parin vuoden sisään niitä lapsia haluaa, kannattaa miettiä että olisko fiksumpaa hankkia lapset leikkauksen jälkeen.

Jätä omaan arvoonsa ja mene uuteen konsultaatioon jonnekin muualle. Itse olen käynyt kaiken kaikkiaan Plastic Surgery Centerillä, Helsinki Clinicillä, Karhupuistolla ja Finestillä konsuissa. Yhdessäkään konsultaatiossa ei "osoiteltu" mun muita vikoja tai käsketty laihduttaa tai lihottaa tai hankkia lapsia ennen leikkausta :laugh: vaan mut otettiin huomioon sellaisena mitä nyt olen. (Finestin konsu oli mulla kaikista huonoin, just saying :whistle: leikkaavat kyllä tosi kauniita rintoja, mutta en oikein pitänyt Simmon tuppisuumaisuudesta :laugh: )

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten - 11 kuukautta 1 viikko sitten #46462 : LiisaTu
Mailis, sun ei kyllä mittojesi puolesta taida tarvia miettiä laihduttamista :) Hurja on ollu tuo ensimmäinen konsultaatio, tolkusti olet ottanut kohtelun vastaan.

Olette kovin nuoria vielä. Mielestäni 35v alkaa olla jo ihan viime hetkiä hankkia lapsia. Silikonienkin kanssa voi imettää, mutta huonomminhan se keskimäärin onnistuu kuin luomuilla. Tästä aiheesta on keskustelua muuallakin, joten sanon vain että oma kokemukseni imettämisestä on, että sen onnistuminen on aivan ihana ja todella tärkeä asia paitsi äidille niin etenkin vauvalle. Sitä ei etukäteen arvaa miten paljon herkkiä tunteita imettäminen herättää. Onneksi itse hoidin ne kuviot ensin alta pois. Toki imettäminen ei kaikille sovi, on raskasta imettää jos itse tuntee vain kovaa vastenmielisyyttä asiaa kohtaan.

"Eli siis kaikki mitä muka tiesin ja halusin nollautui siltä istumalta. Taas ollaan lähtötilanteessa. Enää en ole varma siitä pyöreästä mallista, koosta tai mistään muustakaan." Käviköhän minulle samalla lailla ekan konsultaatio jälkeen, olin ainakin ihan ahdistuksissani siitä että suositeltiin lihaksen alle laittamista vaikka itse olin ensi hetkestä asti sitä vastaan (Mulla on siis 2viikkoa+ vanhat implantit nyt ja olen edelleen ahdistunut siitä että miten annoin laittaa lihaksen alle, helpottaa vasta kun näen pystynkö urheilemaan näillä kuten ennenkin). Mua kyllä ahdisti muutenkin ihan hirveästi konsultaation ja lopullisen leikkauspäätöksen välissä, vaikka olin teini-iästä asti ollut tyytymätön rintoihini ja usean vuoden ajan pikkuhiljaa kerännyt rahaa toimenpiteeseen.

Uuteen konsultaatioon vaan niin saat aivan erilaisen asiakaskokemuksen :) En tiedä miten perusteellisesti olet lueskellut rintojen suurentamisesta implanteille, mutta luota myös omaan intuitioosi ja ota aikaa eri vaihtoehtoihin perehtymiseen, hiplaa eri implanteja ja mieti mitkä asiat sulle on tärkeitä. Pää menee herkästi sekaisin kun vaihtoehtoja, mielipiteitä ja kokemuksia alkaa vertailla. Realistinen tietenkin pitää olla sen suhteen minkälainen lopputulos on saavutettavissa, aina parempi jos useampi kuin yksi lääkäri antaa samansuuntaiset arvion.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Viimeksi muokattu: 11 kuukautta 1 viikko sitten : LiisaTu.

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #46463 : Emmasiren
Kuulostaa ihan kauhealta toi sun konsultaatio kokemus Mailiss!
Olen saman ikäinen kun sä ja olin haaveillut pitkään silareista, ja nyt leikkaksesta on melkein 3 viikkoa ja olen niin tyytyväinen! :D
Olin jo kauan sitten päättänyt että haluan että Kullamaa leikkaa mut joten kävin vain Finestilla konsussa. Se meni mielestäni tosi hyvin. Eka kerrottiin eri asetus tavoista ja implanteista ja sitten sain kokeilla liivejä. Eka minulle ehdotettiin 390cc ja sanoin heti että lisää kiitos! Sain sitten kokeilla monta eri kokoa ja päättää rauhassa.
Sijoitus tavan olin myös päättänyt itse että lihaksen päälle koska urheilen paljon. En haluaisi että lihas mahdollisesti vetäisi implanttia kainaloon ja toipuminen siitä että laitetaan lihaksen päälle on yleensä paljon helpompaa.

Minulle ei sanottu että pitäisi laihtuttaa ennen leikkausta vaikka sitä läskiä on ylimääräistä.
Mulla oli koko ajan hyvä olo konsussa koska sain nähdä kuinka sopusuhtaiselta tulisin näyttämään leikkauksen jälkeen. :)

Meet reippaasti vaan uuteen konsuun jotta saat rinnat mistä olet unelmoinut! :)

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #46464 : tirppa
Eihän tuossa laihdutuskommentissa ole edes mitään järkeä! Siis ihanko oikeasti suositellaan laihduttamista, vaikka paino olisi pysynyt kutakuinkin samana jo pitkään? Hyvin todennäköisesti se paino nousisi siitä takaisin ja sehän ei ole toivottavaa. Ammattitaidoton kommentti.

Suunnitelmissa leikkaus 2018-2019

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #46721 : KaroliinaK
Minkä verran turvotusta on ollut leikkauksen jälkeen ja minkä aikaa teillä kestänyt pahin turvotuksen vaihe?

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #46730 : lehtosa
Leikkauksen jälkeisenä päivänä turvotus oli mun mielestä pahinta, koska se oli "levinnyt" vatsaan :laugh: mulla oli leikkaus päivänä vaan rinnat turvoksissa, seuraavana aamuna näytin siltä kun oisin raskaana :laugh: sitä kesti ehkä viikon... Eli kannattaa varautua siihen ettei ne lempi farkut välttämättä mene viikkoon jalkaan :laugh: muutenhan ne rinnat oli turvoksissa aika pitkään, ja esim kun painoi tissivaosta yhdellä sormella kuulu/tuntu kudoksista rutina ja ihoon jäi hetkeksi sormesta pieni vaalea kuoppa joka pikku hiljaa normalisoitui = nestettä paljon kudoksissa. Sitä että kuinka pitkään siinä meni kun kaikki turvotus lähti rinnoista, en osaa kyllä sanoa :dry:

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: KaroliinaK

• Mailiss
  • Mailiss hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Elämäntapaliikkuja
Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46858 : Mailiss
Kiitos kaikille! :kiss:

Tuota The Lookin tapausta jo jonkin aikaa jauhaneena tulin vain tulokseen, että painonvaihtelut ja mittojen muutokset ovat ihan tavallista elämää. Muutenkin.. Mähän ne tissit otan eikä toistenpäin, joten miks mun pitäis kelvata niille! :woohoo:

Lisää kuulumisia:
Uskaltauduin käymään toisessa paikassa ja konsu meni ihan mahtavasti! Nyt olen jo varaamassa aikaa ja innokkaana pläräilemässä tukiliivijutskia..
Mulle ehdotettiin pyöreää Nagor 360 implanttia asettavaksi puoliksi lihaksen alle..

Kuulostaa muuten ihan hyvältä (hyvä mielikuva myös) mutta mietityttää tuo lihas ja urheilu.. Vaikka antaisikin implanteille kunnon parantumisajan, voisiko implantit silti mennä epäsymmetrisesti? Onhan se kuitenkin käytännössä mahdollista lihasten muokkautumisen kautta..
Treenaamisesta vielä sen verran, treenasitteko ennen leikkausta selkää tai muita tukilihaksia?

Itseäni kiinnostaa myös nuo liivikoot! Missä vaiheessa sitten tietää sen oman varman liivikoon? Ei varmaan ihan heti turvonneena ja mustelmaisena.. Miten teillä muuttui liivikoot implantin myötä?

ja... ikuisuuskysymys siitä implantin koosta.. Mieli niin tekisi ottaa isompi ja isompi.. Löytyyköhän tähän koskaan sitä kultaista keskitietä? ;)

>165/58
>Nagor IMP-HR360
>Leikattu 01.06.2018
>Jüri Kullamaan käsialaa

Lähtökohta 70C/D
Nykyinen koko 65F

Sivu luotiin ajassa: 0.215 sekuntia