× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Minulle tulee 270 onko jollakin kuvia yhtä pienistä.

Lisää
3 viikkoa 10 tuntia sitten #46396 : krista
Lähtötilanne, ei rintoja ollenkaan. Ja kuka leikkasi?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 38 minuuttia sitten #46401 : Irene
Kerrothan vähän enemmän itsestäsi ja implantista, niin saa paremman kuvan? Minkäkokoinen olet? 270 näyttää täysin erilaiselta jos on 155/45 kuin 175/75 kun implantin koko on tietenkin myös suhteessa muuhun ihmisen kokoon ... Ja mikä implantti ja sijoitustapa?
Kuka muuten on kirurgisi?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 viikkoa 19 minuuttia sitten - 1 viikko 5 päivää sitten #46403 : krista
eli 158/ 52 kg ja Mentor pyöreä 270 lihaksen alle. Siim Simmo leikkaa helmikuussa. Jotenkin kaikki meni niin nopeasti korvista sisään ja ulos, että nyt vasta olen miettinyt asioita kunnolla, kun päivämäärä on päätetty. Kaikki tiedot ja vinkit otetaan vastaan =).
Viimeksi muokattu: 1 viikko 5 päivää sitten : krista.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46410 : elovenatyttö
Mulle on tulossa alle viikon päästä 270-300cc, todennäköisesti 300cc jos Kullamaa suosittelee sitä :). Lähtötilanne vajaa 70B, ehkä A-kupin olemus. 168cm ja 62kg ovat mittani.

Jyri Kullamaa, Nagor IMP-HR 270cc osittain lihaksen alle

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten - 2 viikkoa 6 päivää sitten #46415 : Tiny
Laitan kuvan hetkeksi. Tässä 158 cm ja n 48 kg. Kuvassa tisut n. 5 kk ikäisinä. Näyttävät olevan hiukan alempana kuin mitä ovat, koska peili on hiukan kallellaan seinää vasten. Kokoa on siis vain 210cc, mutta minulle juuri sopivat :) Lähtokohdan kuppikokoa en tiedä, sillä en koskaan löytänyt riittävän pieniä rintsikoita :D Kirurgina Jyränki, niinkui tuossa alhaalla lukee.

Nagor Impleo 210cc osittain lihaksen alla
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 6 päivää sitten : Tiny.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46422 : krista
Tiny, vau pelastit mun illan!

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten - 1 viikko 6 päivää sitten #46425 : LiisaTu
Kuvat poistettu

PS. Oletko tutkiskella esim. realself.com kuvia? Oikeilla hakusanoilla sieltä löytää vaikka minkälaisia otoksia vaikka minkä kokoisista

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Viimeksi muokattu: 1 viikko 6 päivää sitten : LiisaTu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krista, ML

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten - 2 viikkoa 6 päivää sitten #46429 : krista
Kiitos LiisaTu, tästä ryhmästä on ollut iso apu =). Paljon asioita jotka mietityttää, esim juurikin se, että kun lähtötilanteessa ei ole oikeastaan mitään eli saako minkään kokoisia rintoja aikaiseksi ja saa näköjään! Itse valitsin myös Siim Simmon ja leikkaus helmikuussa.
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 6 päivää sitten : krista.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46482 : Waahtera
Minulla myös "vain" 270cc. Mutta ovat kyllä omaan runkooni mielestäni tosi sopivat. Push up liiveillä jopa isot ja halutessaan huomiota herättävät. Liivikoko 65D tai 70C. Lisään vähäksi aikaa kuvia. Lähtötilanne, leikkausta seuraava päivä ja nyt vajaa 4kk leikkauksesta :)

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kissanainen, JoSe, krista, LiisaTu, Josefina, ML, Rosakatarina

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46496 : Rosakatarina
Ihanaa nähdä muitakin alle 300cc:n ottaneita! Teistä on suuri apu, kiitos:)
Olen kampaillut tissittömyyden kanssa koko ikäni ja nyt 10 vuoden pohdintojen jälkeen vihdoin tekemässä asille jotain!
Ensimmäisessä konsussa on käyty, sieltä Kullanmaan edotus oli nagorin impleo 240cc lihaksen alle. Tiedossa toki oli, että tähän varteen ei kovin isoa mahdu, mutta hämmästyin silti vähän tuon koon pienuudesta.Olin itse ajatellut jotain lähemmäksi 300cc, koska kauhukuvissa oli juurikin ne madariinit kainoissa efekti:O Haluaisin kuitenkin luonnollisuuden lisäksi että rinnat täyttävät sopivalla tavalla rintakehän..
Aion ehodottomasti mennä vielä toiseenkin paikkan konsultaatioon kuulemaan myös toisen mielipiteen tästä koko asiasta.
Onkohan nagoreissa tuosta 240cc:stä seuraava koko 270cc? Onkohan niillä kuinka suuri ero livenä? Olisin ikionnellinen jos jollakulla olisi vielä tämän kokoluokan kuvia näytille:)

Mitat 153, 43 kg, 26 v. Lähtökohta lähes rinnaton

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46497 : krista
Kiitos teille naiset kuvista, nämä kyllä ovat suuri apu, mietin jo leikkauksen peruumista. Ajatukset heittelee laidasta laitaan =).

Lisää
2 viikkoa 17 tuntia sitten #46505 : Waahtera
Olet sen verran pienikokoinen, että en usko "mandariinit kainalossa" efektiin. Itselläni oli sama pelko ja otin asian esille konsussa. Vakuutti että sekä simmo että kullamaa osaa hommansa. Luotin siihen ja koko on kyllä just täydellinen. Oletko katsonut ohjelmaa "kauneuden hinta" (näkyy katsomosta) siinä ainakin kahdessa jaksossa laitettiin pienet implantit. :)

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
2 viikkoa 13 tuntia sitten #46509 : Rosakatarina
Kiitos waahtera vinkistä, täytyy katsoa nuo jaksot!:)
Juuri varmistui aika ensiviikolle konsuun, pääsen tapaamaan siim sinmoa. Tosi iloinen olen, koska kuullut hyvää hänen taidoistaan juurikin pienempien implanttien osalta!
Ja pääsee livenä näkemään tilanteen, eikä vain kuvien kautta:)

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #46524 : krista
Elovenatyttö, kuinka meni leikkaus ja oletko tyytyväinen kokoon?

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #46528 : elovenatyttö
Leikkaus sujui hyvin ja Kullamaa päätyikin suosittelemaan kokoa pienempää, eli 270cc pienen rintakehäni vuoksi :). Korkeuseroa 300cc:n kanssa vain 1mm joten on vain leveyseroa näillä kahdella koolla. Lihaksen alle laitettiin, high profile malliset.

Olen tosi tyytyväinen kokoon, vaikkakin nyt nämä ovat kovat ja luonnottomat pallurat :laugh: . Uskon, että kun pehmenevät, niin muotoutuvat oikein hyvän kokoisiksi ja kroppaan sopiviksi. Kivut mulla on tosi tosi kovat, toivottavasti pian helpottaisi jo. Oon kyllä tosi iloinen, että Kullamaa näki heti piirtäessään, että 300cc olisi liian leveä mulle.

Jyri Kullamaa, Nagor IMP-HR 270cc osittain lihaksen alle
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krista

Lisää
1 viikko 20 tuntia sitten #46584 : joulukuu17
Suosittelen käymään muutamassa paikassa jotta saat useamman mielipiteen..
Saattaa vaihdella melkoisesti jopa 300-375 välii esim. eri paikan välillä.)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krista

Sivu luotiin ajassa: 0.803 sekuntia