× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

B-lite kokemuksia

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #47222 : bewbs
Mulle laitettiin 5 viikkoa sitten B-litet. Olen erittäin tyytyväinen! :) Näillä 460cc implanteilla on implanttipassin mukaan painoa 341 grammaa. Painon puolesta en edes huomaa eroa entiseen, rinnat ei tunnu huomattavasti painavemmilta kuin ennen leikkaustakaan.

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Matilda
  • Matilda hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • B-Lite 365cc lihaskalv.alle 2.2017,J.Troost,164/56
Lisää
1 päivä 21 tuntia sitten #47267 : Matilda
Mulla on ollut nyt yli vuosi B-lite 360 lihaskalvon alla. Ongelma ilmestyi aika nopeasti - implantit eivät kiinnittynyt vartaloon. Olen itse sitä mieltä, että implanttit ovat liian isoja mun kroppaan. Nyt ne roikkuu nahkapusseissa, mikä satuttaa ja sen takia on rintsikad 24h päällä. Myös on ryppyjä alaosassa, mutta veikkaan, että roikkumisen takia. Ei mennyt ihan niin kuin olin haaveillut :( Meneen kohta korjausleikaukseen.
Kysymys kaikille: Jäähdytyvätkö teidän rinnat viileässä? Esim. jos tuun lenkilta ovat rinnat ihan jäässä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina

Lisää
1 päivä 2 tuntia sitten #47270 : Susanne
Onpa ikävää:-[ Toivottavasti korjausleikkauksella saat paremman lopputuloksen. Voin vastata tuohon rintojen kylmyyteen...mulla oli jäätymistilanne muutama viikko leikkauksesta, kun ulkona oli joku -5 C ja ajoin kylmällä autolla töistä. Rinnat tulivat NIIN kylmiksi, että luulin saavani sydänkohtauksen, ihan kuin olisi ollut jäätä rinnalla. Kesti tunteja palata normaalilämpöön. Sen jälkeen ei mitään kylmenemistä haittaavasti ole ollut kovillakaan pakkasilla. Yleensä keho tottuu, kuulemma.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Lisää
1 päivä 1 tunti sitten #47271 : bewbs
Onpa ikävä kuulla! :( Kuinka pian leikkauksen jälkeen huomasit että jotain on pielessä?

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Lisää
7 tuntia 34 minuuttia sitten #47280 : LiisaTu
Matilda mua kiinnostais sun ikä, mitat - pituus, paino, rinnanympärys, liivikoko ennen toimenpidettä - ja minkäkokoiset implantit laitettiin? Ovatko rinnat pehmeät? Joudutko itse maksumieheksi korjausleikkauksessa?

Ja olen pahoillani että ei ole mennyt toiveiden mukaan :(

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Sivu luotiin ajassa: 0.397 sekuntia