× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

B-lite kokemuksia

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46338 : Janikax
Ihan hyvä on vointi. Ei ole tarvinnut särkylääkettä ottaa enää.
Tavallisia asioita pystyy tekemään, mutta ei mitään rajuja tai nopeita liikkeitä, eikä niitä saa kukaan Tässä vaiheessa vielä tehdäkään :)

B-lite, pyöreä, osittain lihaksen alle,high profile, 410cc. The health clinic/ Siim Simmo 12/2017.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Anu1986

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46339 : Anu1986
Saa laittaa kans kuvia välillä!!! Päädyin itse kans b-lite. Pitää päättää päälle vai osittain alle. Helmikuussa olisi tarkoitus mennä laittamaan.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46343 : lehtosa

Anu1986 kirjoitti: Huomasin että sinulla on lihaksen päällä. Mikä vaikutti päätökseen? Itseläni tuo mietityttää tällä hetkellä eniten puoliksi alle vai päälle.
Saako kysyä kuvaa?

mulla siis vai? :laugh: päätettiin kirurgin kanssa yhdessä että se on mulle paras sijoitustapa. Tykkään treenata millon mitäkin niin ei lihas muljuta implanttia mitenkään, oli sen verran kuitenkin omaa kudosta että pysty laittamaan päälle ja tietty oon vähemmän kipee leikkauksen jälkeen kun ei lihasta sorkita :cheer: kävin uudessa konsussa Hukilla syksyllä ja sanoi että uus maksimikoko uusintaleikkaukseen olis nagorin 520cc ja pohti ettei kudokset välttämättä kestä sen implantin painoa...on kylläkin kuulemma korjattavissa mikäli lähtee roikkumaan. Nyt kehui kovin että implantit on pysyneet siellä minne ne on alun alkaen laitetukin ja ettei ole lähteneet roikkumaan, kysyi vielä että lenkkeilenkö minkä verran. Tulimpa sitten juuri kysyneeksi tätä B-Liteä, kun se on kevyempi että olisko luultavampaa että kudokset kestäis sen painon paremmin, lupasi ottaa selvää ko. implanteista ja sovittiin että kun leikkaus tulee ajankohtaisemmaksi niin pirauttelen klinikalle ja kysyn mitä hän on saanut selville B-Litestä. Sitä toki varoitteli että kun on uusi implantti niin ei oo vielä niitä pitkän linjan kokemuksia, että miten se sitten ajan kanssa käyttäytyy.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Anu1986

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46345 : Anu1986
Lehtosa: nuo näyttää kyllä paljon isommilla kuin vain 365cc!!!! Eikä kyllä näy implantin rajoja!!! :)

Lihaksen päälle kans kiinnostaisi kun nähnyt paljon hyviä!!!(Eli implantti ei erotu selkesäti) Ja tietysti sen takia ettei lihakseen kosketa. Tykkään treenata (en ole kyllä näillä näkymin lavalle menossa) ja lukenut paljon että tietyt liikkeet saattaa vetää kainaloo kohden jos lihaksen alla/puoliksi.
Tissit olisi vissiin myös vähän pehmeämmät ja saa tissivakoa aikaseksi hyvin. Tietty ikää jo ensi vuonna 32v niin valahtaminen on myös mielessä niin saisi lihaksesta tukea.
Pitäisi konsultoida kirurgia mitä mieltä on että onko itellä tarpeeksi peittämään rajat... vaikeita päätöksiä. Vähän sellanen olo kun on aika tyhjät pussit ja benelli joutuu tekemään että sitä kudosta ei ole tarpeeksi.
Tykkään pienestä pyöreydestä rinnan yläosassa sekä pienestä push up efektistä ja pelkään jos rintalihaksen
Alle saa vaa pienen implantit laitettua.

Kuulema b-lite käytetään paljon Ruotsissa ja Virossa. Itse tykkäsin kun implanttia 'roikutti' niin ei mennyt ryttyyn samanlailla miten muut! Ja keveys oli kyllä plussaa! Varsinkin jos päädyn lihaksen päälle niin varmasti auttaa siihen ettei lähde valahtamaan niin helposti!!!

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46346 : Janikax
Otan huomenna uusia kuvia, myös toisista kuvakulmista.
Huomasin tänään että rinnat ovat pehmentyneet reippaasti.. Saan myös liikuteltua jo rintoja yhteen, sekä ylös ja alas (varovasti toki).
Kokeilin myös kuinka implantit käyttäytyvät nyt, kun nostin kädet ylös, selän taakse ja kuinka menevät makuultaan ollessa. Eivät karanneet kainaloihin.
Jos saisin uudestaan päättää implantista, olis se edelleen Tämä. Pidän todella paljon! :)

Lehtosaari: Eikö b-lite ole sinun kirurgin valikoimassa?
Kauniit rinnat jokatapauksessa sinulla :) Koska sinulla on ollut omaakin täytettä, niin ei tosiaan implantit reunat näy.

B-lite, pyöreä, osittain lihaksen alle,high profile, 410cc. The health clinic/ Siim Simmo 12/2017.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: bewbs, Anu1986

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46347 : Anu1986
Janikax: kiitoksia paljon!!! Nuo asiat on juuri sitä mikä kiinnostaa kovasti!!!!!!!

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten - 5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46349 : Janikax
Laitan monta kuvaa tänne hetkeksi.
Kuvirn laatu on huono, Pahoittelen.
En saanut otettua kuvaa kun kädet ovat täysin takana, mutta ei juuri eroa kuvasta jossa kädet ovat sivuille.
Kerro vaan jos on joku muu kuvakulma tai asento jossa haluat nähdä :)

Ja tosiaan, ei tule implantin reuna missään esiin. Vaikka yläkropasta olenkin kuivankesänorava.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 3 viikkoa sitten : Janikax.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten - 5 kuukautta 4 päivää sitten #46350 : Janikax
Kuvat vielä makuultaan. Kuvakulma hiukan vääristää implantin kokoa :D

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 4 päivää sitten : Janikax.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten - 5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46351 : LiisaTu
Minulla ei ole kokemuksia B-litestä mutta tuota sijoitustapaa olen tuskaillut omalla kohdallani. Tissit siis vasta n 2vkoa vanhat mutta osittain lihaksen alle meinaa kaduttaa tässä vaiheessa. Sama se sille toipumisajan pituudelle, tunnen olevani jo työkykyinen ja särkylääkkeitä en oikeastaan ole tarvinnut eka viikon jälkeen. Mutta huomaan että lihakset vetää implantteja sivulle, joissain liikkeissä huomaa että rintalihas on katkottu kun voimaa ei ole yhtään, ja olisin toivonut kapeampaa tissivakoa. Kirurgin mielestä lihaskalvon alle olisi myös sopinut minulle, joten siksi kai tämä asia nyt kaiveleekin. Olin juuri ennen toimenpidettä lukenut pari keskustelunpätkää joissa oltiin tyytymättömiä lihaksen päälle laitettuihin, en muista kuka täällä se nyt on jolla on vaihdettu lihaksen päällä olevat lihaksen alle oleviin ja on todella tyytyväinen jälkimmäiseen sijoitustapaan. Summa summarum: mieti mitkä asiat painaa sun vaakakupissa eniten, kaikkea ei voi saada (esim.vähemmän ryppyilyä lihaksen alla? vs. lihaksen käytettävyys), keskustele useamman kirurgin kanssa mikä ois sulle hyvä sijoitustapaan, ja sitten pitää vaan elää sen riskin kans että lopputulosta ei varmaan voi täysin tietää etukäteen? Kaikillahan tuo osittain lihaksen alle + liikunnan harrastaminen ei tuota mitään ongelmia.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 3 viikkoa sitten : LiisaTu.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46356 : Irene
LiisaTu, se on totta että molemmissa sijoitustavoissa on plussansa ja miinuksensa. Niiden voimakkuus vaihtelee henkilöstä toiseen eikä valitettavasti ole aina etukäteen ennustettavissa.
Luettelit aika lailla juuri osittain (tai vielä pahempi, kokonaan) alle laiton huonot puolet eli sen että lihas vetää implantteja enemmän tai vähemmän erilleen ja sen, että lihaksen käytössä voi tulla ongelmia. Yleisin haitta lihaksen käytön suhteen on se, että osa aistii implantin liikuskelun lihasta käyttäessä. Voimalasku on myös tosiasia koska lihasta on leikattu, mutta ei yleensä vaikuta arkielämässä vaan enemmän maksimivoimassa. Mulla esim penkkipunnerrustulos laski leikkauksen myötä 10kg.

Toki olet vielä aika alkuvaiheessa toipumista joten tilanne voi toki parantuakin.
Ns kiitorataa eli rintojen väliin jäävää liiallista tilaa on vaikea arvioida ilman kuvaa, olisiko sinun mahdollista laittaa? Toki 300cc on aika pieni implantti joten voi olla toisille liian kapea, mutta toisaalta lihasten antaessa periksi implantit voivat ajan saatossa lähentyäkin toisiaan.

Mutta jos tilanne vielä myöhemmin kiusaa, aika helppo operaatiohan se siirto lihaksen päälle on.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu, Mömmö

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46363 : lehtosa
Janikax: Ainakaan sillon syksyllä kun kävin konsussa, niin PSC:llä ei vielä ollut B-Liten implantteja. Sanoivat että on mahdollista tilata kyllä. Mähän pohdin nyt Helsinki Clinicin Jyrängin ja PSC:n Hukin välillä että minne menen leikkaukseen. Hukki on sanonut laittamansa maksimikoon, Jyränki ei joten soittelen sille nyt ensiviikon alusta ja kysyn mikä olisi maksimikoko ja sen perusteella päätän minne menen leikkaukseen. En myöskään tiedä vielä onko Helsinki clinicilläkään B-Liteä valikoimissa. Jyränki suositteli konsussa viime helmikuussa motivaa.

Samaa mieltä olen kuin Irene ja LiisaTu, valitettavasti koskaan ei voi saada kaikkea haluamaansa vaan valittava aina siitä itelle pienemmästä pahasta. Ja juuri niin kuin Irene laittoi, että sijoitustavan valinnassa kannattaa miettiä niitä mitkä ominaisuudet haluaa ja mistä on valmis tarvittaessa luopumaan. Mullekin sanottiin kun lihaksen päälle implantti laitettiin, että voi tulla pientä ryppyilyä, sen kirurgi kyllä "lupasi" ettei implantin reunat tule näkyviin ellen yhtäkkiä laihdu todella radikaalisti. Ihan pienen pientä ryppyilyä näkyy sisäsivuilla, riippuu valoituksesta miten se näkyy ja valokuvissa monesti korostuu enemmän. Se oli riski jonka olin valmis ottamaan, koska halusin mahd pienen kiitoradan ja ettei lihaksen käyttö vaikuta implanttiin.

Mutta niinkuin Irene laittoi, lihaksen alta on aina helpompi kuulemma vaihtaa jatkossa implantti lihaksen päälle halutessaan. Jyrängin mukaan kuulemma päinvastoin, eli lihaksen päältä lihaksen alle vaihtaminen, on paljon haastavampaa.

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46365 : LiisaTu
Irene: koska tiedän, että olen vasta toipumisen alkupäässä, ja että muutosta tapahtuu vielä, niin en halua tässä vaiheessa laittaa kuvia. Laitan ne (ennen operaatiota, heti sen jälkeen + kuvan laskeutuneista) sitten aikanaan (3-5kk kuluttua?) tuonne "kuvaketju 3" tai Pullan aloittamaan "ennen +jälkeen kuvat" -keskusteluun.

Katsoin vasta oman toimenpiteeni jälkeen YouTubesta animaatioita siitä, miten se lihaksen alle laittaminen tapahtuu ja esim. siitä, miten oman rintalihaksen kiinnittyminen rintalastaan vaikuttaa lopputulokseen...Kaikki muut on varmaan älynneet katsoa näitä videoita ennen toimenpidettä :blush:
Toisaalta tieto voi lisätä tuskaa ja kirurgi se kuitenkin on ammattilainen sijoituspaikan valinnassa.

Yksi kavereistani on myös tälle syksylle käynyt ottamassa implantit + kohotuksen, mutta hän ei ole juuri lukenut keskustelupalstoja eikä ole googlaillu asiaa kaikilta mahdollisilta kanteilta - ja hänellä tuntuu olevan paljon vähemmän ressiä kaikkiin toimenpiteen kiemuroihin liittyen. Hän on tyytyväinen siihen mitä faktoja suomalainen kirurgi on hänelle kertonut ja minkälaiseen kokoon + sijoitustapaan ovat yhdessä päätyneet :)

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46366 : lehtosa
Mä en kyllä myöskään oo katsonu mitään animaatioita mistään :laugh: mä en ollu ottanu mitään mistään selvää, kun menin ekaan konsuun. Siellä lääkäri avas mulle aika paljon ja oli sellasta kivaa höpöttelyä siinä....olen kerran Simmon konsussa käynyt.........voin sanoa että ihan hyvä kun olet ottanut asioita selville, Simmo ei ainakaan mulle tuntunut saavan suutansa auki. Ei jäänyt järin hyvä kuva itselle ko. lääkäristä tai koko lafkasta. Mä tykkään siitä että mulle kerrotaan ja vähän avataan vaihtoehtoja, mistä voin sitten erikseen kysyä ja keskustella kirurgin kanssa. Simmon kanssa istuttiin hiljaa huoneessa, minä kysyn ja sitten hän vasta vastaa :laugh: eli ymmärrän kyllä, että kaverisi luultavasti on stressittömämpi, kun on todennäköisesti saanut ehkä vähän paremman info paketin kirurgiltaan :laugh: mä menin tosi innoissani Simmon konsuun, koska hän on tosi kauniita rintoja leikannut ja olin vähällä etten varannut jo sitovaa leikkausajankohtaa ennen konsuun menoa, koska finestillä oli silloin joku tarjous meneillään. Konsun jälkeen olin kaikkea muuta kuin innoissani. Simmo on tosi hyvä kirurgi, mutta asiakkaan kanssa kommunikoinnissa olisi paljon parantamisen varaa (ainakin näin suomalaisen aspan silmin) :) joten ymmärrän jos on hieman hämmentynyt olo, mä en henk. koht. ainakaan sillon saanut riittävästi tietoa finestin konsussa, jos olisi ollut eka leikkaus niin aika ulapalla olisin :laugh:

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #46453 : Anu1986
Janikax:Onkos rinnoissa mitään isoja muutoksia enää tapahtunut?

Nyt kyselen vähän aikoja milloin siim simmo kerkeisi leikkaamaan. Katsotaa koska pääsisin ensi kuussa.
Jos jotain päätöksiä siihen mennessä teen.

Mammon tarvitsee ja katsoin synlab oli 3erilaist. Mikä niistä mahtaa kelvata? 2d,3d!?
Labroissa oli kans monta eri vaihtoehtoa. Pitää varmaa.soittaa j varata aika sinne jos saisi sitte kaikki kerralla hoidettua siellä

Lisää
5 kuukautta 5 päivää sitten #46587 : Villasukkaset
Hei. Kiinnostais kans tietää jos jollain on ehtinyt kertyä lisää kokemusta näistä B-liten implanteista? Oon pidempään miettinyt operaatiota, mutta tuntuu että vaihtoehtoja on niin paljon..

Oon miettinyt sijoitustavaks lihaksen päälle B-lite implantteja, kun olisi kevyemmät, ja ei ehkä lähtisi roikkumaan niin herkästi.? Mutta toisaalta pelottaa se kapseloitumisriski, ja ryppyyntyminen, kun tuntuu etten täälläkään oo törmänny keneenkä jolla olis ollu lihaksen päällä implantit kuin sen pari vuotta. ( Sit joko tullut ongelmaa tai haluttu suurempaa kokoa.) Mut mitä ymmärsin tätä palstaa lukemalla ni jotenkin sain sen kuvan että B-litellä se implantin koostumus olis vähän erilainen, eikä ehkä niin helposti ryppyilevä?
Haluisin kuitenkin mahdollisimman pitkäkestoisen ratkaisun, ettei joutuisi heti parin vuoden jälkeen uusiks leikkaukseen, esim. just roikkumisen tai ryppyilyn takia.

Eli toisaalta lihaksen alle sijoitus kuulostais pidempikestoselta ratkaisulta, mutta toisaalta hirvittää ajatuskin että rintalihakseen kajottais. Mahdoton tietää miten paljon se haittais sit liikunnan suhteen, vaikka en oo edes mikään kuntosalilla kävijä.. Ja myös ne kivut pelottaa, kun vahvasti tullut se käsitys että lihaksen päälle laitetuista vois toipua paljon nopeammin.

Että tällasia täällä mietitään, miten ihmeessä te ootte päässy johonkin ratkaisuun näiden kanssa :D Tykkään käydä kaikki vaihtoehdot läpi ennen ku ryhdyn mihinkä, ni hieno kun on tällanen palsta missä porukalla mahdollisuus antaa neuvoja ja jakaa kokemuksii :)

169cm / 63kg / 28v.
lähtökohta: ei imetyksiä, B tai C75 ja A75 (vähintään yhden kupin kokoero)

Lisää
5 kuukautta 5 päivää sitten #46588 : Kissanainen
Mulla on ollut implantti lihaksen päälle ihan pian neljä vuotta, eikä mitään ongelmaa ole ollut :) Olen ollut töissä plastiikkakirurgialla ja totta Liten koostumus on erilainen kuin tavallisen, omasta mielestä positiivisesti. Jos nyt ottaisin uudet implantit niin ehdottomasti ottaisin Liten keveyden takia!

Lisää
5 kuukautta 5 päivää sitten #46589 : lehtosa

Villasukkaset kirjoitti: Hei. Kiinnostais kans tietää jos jollain on ehtinyt kertyä lisää kokemusta näistä B-liten implanteista? Oon pidempään miettinyt operaatiota, mutta tuntuu että vaihtoehtoja on niin paljon..

Oon miettinyt sijoitustavaks lihaksen päälle B-lite implantteja, kun olisi kevyemmät, ja ei ehkä lähtisi roikkumaan niin herkästi.? Mutta toisaalta pelottaa se kapseloitumisriski, ja ryppyyntyminen, kun tuntuu etten täälläkään oo törmänny keneenkä jolla olis ollu lihaksen päällä implantit kuin sen pari vuotta. ( Sit joko tullut ongelmaa tai haluttu suurempaa kokoa.) Mut mitä ymmärsin tätä palstaa lukemalla ni jotenkin sain sen kuvan että B-litellä se implantin koostumus olis vähän erilainen, eikä ehkä niin helposti ryppyilevä?
Haluisin kuitenkin mahdollisimman pitkäkestoisen ratkaisun, ettei joutuisi heti parin vuoden jälkeen uusiks leikkaukseen, esim. just roikkumisen tai ryppyilyn takia.

Eli toisaalta lihaksen alle sijoitus kuulostais pidempikestoselta ratkaisulta, mutta toisaalta hirvittää ajatuskin että rintalihakseen kajottais. Mahdoton tietää miten paljon se haittais sit liikunnan suhteen, vaikka en oo edes mikään kuntosalilla kävijä.. Ja myös ne kivut pelottaa, kun vahvasti tullut se käsitys että lihaksen päälle laitetuista vois toipua paljon nopeammin.

Että tällasia täällä mietitään, miten ihmeessä te ootte päässy johonkin ratkaisuun näiden kanssa :D Tykkään käydä kaikki vaihtoehdot läpi ennen ku ryhdyn mihinkä, ni hieno kun on tällanen palsta missä porukalla mahdollisuus antaa neuvoja ja jakaa kokemuksii :)

Tää on asia jossa et koskaan voi saada kaikkea, vaan joudut valitsemaan ns. pienemmästä pahasta :laugh: kirjaa vaikka ihan ylös niitä asioita, plussia ja miinuksia, jokaisesta sijoitustavasta ja pohdi niitä asioita joita itse arvostat eniten.

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
5 kuukautta 3 päivää sitten #46607 : bewbs
Näillä näkymin tähän kroppaan olis tulossa 460cc B-litet. Pääsin tänään konsussa hypistelemään B-litejä ensimmäistä kertaa ja sain viimein vahvistettua päätökseni. Olin positiivisesti yllättynyt, miten mukavalta implantti tuntui kädessä. Lopputuloskin on varmasti luonnollisen tuntuinen. Painavin syy (heh) implantin valinnalle oli sen keveys. Nyt ei muuta kuin pomon juttusille vapaita pyytämään ja leikkausaikaa varailemaan :)

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46742 : Catya
Mikä on näitten B-lite implanttien kuoren karhennus tyyppi?

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46980 : Salde
Hei, olisiko mahdollista saada kuvaa nähtäväksi?
:)
Oon menossa konsultaatioon 16.3 ja tuo malli/koko kiinnostaa.

Janikax kirjoitti: Minulla on high profile.

En edes miettinyt implantinlaittoa lihaksen päälle. Haluan että tulevaisuudessakin rinnat pysyvät ryhdissään, joten kyseinen implantti ja osittain lihaksen alla antavat parhaimman edellytyksenä sille. En myöskään halunnut ryppyjä.

Tässä muutama kuva. Rintavako on Just hyvä, mistä itse pidän. Eikä rinnat ainakaan toistaiseksi valahda kainaloon.

Sivusta päin näkyy rumasti vielä tuo turvotus, vaikka tiedänkin että pyöreissä se yläosa myös jää pyöremmäksi.

Poista kuvat myöhemmin. Huomenna viikko leikkauksesta. Pahoittelen sekaista ta ustaa . Kuvattu lasten huoneessa.

Sivu luotiin ajassa: 0.717 sekuntia